יונדאי i20 INSIGHT ידני שנת 2013 מליסינג

כמעט בלי פירסום. אכן .

הונדה מציתה את הדמיון . את זה אני זוכר כי פימפמו לי את זה מליון פעם
רגע אני מתאמץ להזכר. פעם בחיים. או משהוא כזה של vw.
גם כאן ברוסיה . קצת שילטי חוצות ולא מעבר לזה ובכל זאת יש כאן
הרבה מאוד טוארג . שמתומחר כאן ב 25% יותר מלנד קרוזר שגם הוא פופולרי כאן
אפילו gazel מפרסמים יותר. רכב רוסי הדומה לפורד טרנזיט.
כאשר רציתי תחליף לבורה ב 2008. זה היה גולף או הונדה סיוויק.
בחרתי בהונדה כי הייתה יותר מעניינת בעבורי , vw גם לא מתאמצים בנושא העיצוב יותר מידי. יש שמרנות מסויימת וגם כך זה עובד להם.
רכב שמרני , לא אמין, אחריות קצרה, עם פירסום מינימלי ואפילו יקר יחסית ובכל זאת 10 מליון מכירות. באם נדבר על היונדאי . אז מתומחר נמוך יחסית +פירסום+ יותר אמין לדיברכם + השקעה יפה בעיצוב . 8 מליון מכירות .
תבדקו היכן אתם טועים.
גם בעולם המחפרים שהיונדאי נמצאת בו הם לא להיט.
 

enigo

New member
אתה לא זוכר פרסומות... ללא ספק, זה המדד הכי אמין לכמות

הפרסומת של פולקסווגן.
 
כן ! כי אני צרכן. וכן כי רק את זה אמרתי בהודעה הקודמת

הם מפרסמים פחות ולא רק בישראל .
אין להם פרסומות כמו הסרטונים של דוסטר .
די עלוב השימוש בשיר של קווין . "עוד אחד נוהג בדוסטר".
אם הטיגואן היה יותר גדול הייתי קונה אותו גם ללא פרסום.
לאחי יש אותו כבר 4 שנים , ללא שום תקלה , מאוד מפתיע לאור מה שאתם אומרים
על vw. אוי . לא! אני מטעה אתכם ,רק לפני חודשיים הלך לו המצבר. איזה חוסר אמינות מרגיז. 4 שנים ורק הולך מצבר .
דרך אגב את אח שלי אתה תאהב יותר , הוא חולה מהירות ולכן קנה את הטיגואן שיש לו 200 כוח סוס או קצת יותר . בכל פעם שאני נוסע איתו הוא מדגים לי את התאוצה .
אבל אותי זה לא מפעים . נגמלתי מזמן .
 

enigo

New member
וללא ספק, הזכרון האנושי הוא מדד אוביקטיבי לחלוטין

מה דעתך, ככה בשביל הכיף, לנסות למצוא נתונים, לשם שינוי, שיתמכו בטענה שלך?
נגיד - תקציב פרסום עולמי של VAG?
 
מה דעתך לבדוק כמה היונדאי מוכרים ללא ליסינג?

לא דיברתי על ברזיל ולא על סין. למה תקציב פרסום עולמי ?
דיברתי על ישראל וקצת על רוסיה .
 

enigo

New member
אבל אתה מדבר כל הזמן על היקפי מכירות עולמיים

אתה לא יכול לערבב את זה פתאום עם תקציב פרסום רק בישראל או רק ברוסיה. איפה פולקסווגן נמצאת ביחס ליונדאי בישראל? פחות משליש מכירות, אם אני זוכר נכון.
בקיצור, עד כמה שהדילוג שלך מהסוביקטיבי לאוביקטיבי, מהמצאות נפשך לעובדות, ממה שבא לך שיהיה נכון בעירוב עם משהו שפעם שמעת, הוא חינני לצפיה, עדיין - דיון אי אפשר לנהל כך.
שב רגע עם עצמך, תחליט מה בדיוק אתה רוצה לטעון - ואז נסה לכתוב את זה בצורה בהירה.
 
מומחים גדולים אדומים, שחורים והכחול. לא מסוגלים להוכיח 1+1=2

אני מומחה קטן יכול רק להחליף ציריות ולחרוט ברקסים.
מה שיוצא הוא : שהבורה שהייתה לי היא רכב על ועוד מודל 2000
כי ליצרנים יש ב 2015 בממוצע 150 תקלות ל 100 מכוניות. ל __vw יש 200 תקלות
ובבורה שלי היו פחות מ 5 ב 8 שנים..
קצת יותר כי החלפתי נורת ברקס שמאלית. שזה לפי הסקרים תקלה חמורה .

8 תקלות ב 8 שנים שזה תקלה אחת בשנה
רכב עעעעעלללללל .
יש לזכור שזה ממוצע וב 5 שנים לא היו תקלות כלל . אז ב 5 סקרים היה יוצא 0 תקלות . שזה יותר מרכב על.
 

The S t i g

New member
אתה מזכיר את טובי המומחים לבולשיט

שמאמינים בקונספירציות ו/או הומאופתיה ו/או "אנרגיה" ו/או חארטה אחרת
אתה כל הזמן מסית את הדיון למקום אחר וכל פעם נופל מחדש ומחפש לאן לברוח
&nbsp
כמות תקלות לא מעניינת בהקשר למי מכרו את האוטו אם זה לחברת ליסינג או לפרטי (ושהרי מזה התחיל הדיון ופתאוםן עכשיו הגענו למי קונה את האוטו...)
יתרה מזאת, דווקא ב-ג-ל-ל הטענה שלך שהרוב הולך לליסינג זה מ-ח-ז-ק אז זה שיונדאי לא צריכה לפרסם (כי פניה ישירה לחמש שש חברות ליסינג סוגרת להם את כל הפרסום שהם צריכים) בעוד צמפיון כ-ן צריכה לפרסם.
רק עכשיו, בזמן כתיבת שורות אלה צמפיון דוחפת ימי מכירות מיוחדים - יונדאי לא
צמפיון עושה את זה כל 3-4 חודשים לדעתי (האחרון שאני זוכר היה בדצמבר) אני לא זוכר קמפיין של יונדאי השנה האחרונה (אולי היה, אבל לצמפיון בטוח היה ככה שנגיע אולי לתיקו)
&nbsp
לאן תברח עכשיו בטענות שלך?
 
ועדיין אין שום הוכחה ש 1+1=2

טיבעם של שרשורים ללכת למקומות שונים , זה פחות מורגש כעת כאשר
הפורומים גוססים. בזמנים הטובים השרשור הזה היה כבר בדף הרביעי.
עם בקושי 20 הודעות .

אמרתי כמעט ללא פירסום , ב 2008 שחשבתי לקנות גולף . לא היה פירסום
ברדיו טלוויזיה . או מעט מאוד . גם שנים קדימה ואחורה .
ברוסיה בכל אופן גם כעת אין פירסום חוץ משלטי חוצות .
מומחים כמוכם ועוד חולי הגה, זה לא מובן למה אתם בכלל מתייחסים להיונדאי
כאשר קניתי את ה cx5 בכלל לא חשבתי על יונדאי ,הלכתי לפורד מיצובישי הונדה טויוטה ניסן שברולט ואפילו לדוסטר המאכזב
איך אתם בכלל מבטלים את האיכות של פולקסווגן ?
גם לפי סקרי אמינות ליונדאי 130 תקלות לעומת 200 תקלות של _vw ל 100 מכוניות .( מה לעשות שמנורות הברקס של vw נשרפות מהר) .
למרות שהסקרים הללו לא משקפים אמינות טכנית , ההבדלים גם שם לא ענקיים .
היכן הבדלי האיכות בין היצרנים ?
דוגמה קטנה . הטרנספורטר זה רכב נוח לנסיעה הרבה יותר מכל האחרים בקטגוריה וגם מהרבה רכבים פרטיים .
חד משמעית . הבורה הצילה אותי בשני מצבים קשים בגלל שהיא רכב איכותי
אם זה היה האקסנט הייתי עושה כמה גילגולים טובים .
 

The S t i g

New member
אתה ממשיך לערבב

אתה אומר חברות ליסינג שזה בארץ ועכשיו בהודעה הזו אומר רוסיה
טבעם של שרשורים להתפתח, לברוח מהנושא זה מפלטם של אנשים שלא יכולים לגבות את טענותיהם במספרים (או מחקרים)
&nbsp
בנוסף נא להתיחחס לנושאי שרשור זה רק בתוך שרשור זה ולא להתחיל לרדוף כל הודעה אחרת בנושא יונדאי, תודה רבה.
&nbsp
 
מכיר את ההתנהלות כאן בפורומים ,בגלל זה הם גוססים

מה הבעיה שלך להביא את המספרים, אם כן ? או שאתה נהנה מאורך השרשור,
לא הצהרתי כאן שאני מומחה למשהוא , בטח לא בתחום רכב .
אני יכול לחרוט ברקסים כי למדתי עיבוד שבבי ולעשות עבודות מסביב למנוע וזה הכל .
אני מסגר אומן . אם תסתכל על תחנת הכוח רדינג יש צינור גדול שעובר
מגג בנין אחד לשני ,את הקונסטרוקציה שמחזיקה אותו אני בניתי.
ואם תעבור בכביש 6 ליד גזר ( רמלה ) יש שם תחנת כוח ..
את 4 הארובות נירוסטה הנמוכות יותר אני בניתי ואחת מהגבוהות.
אבל אתם המומחים בתחום ואפילו יש לכם חלומות בתחום.
היה לי פעם חלום לבנות באגי מאפס ,
אבל לאן אני אסע איתו, לשום מקום וחזרה ?

בקיצור , יש מספרים שיוכלו להוכיח שהיונדאי זה לא חיקוי לרכב ?
 

The S t i g

New member
גם פה אתה טועה

הפורום לא גוססים בגלל זה
אלה בגלל שלתפוז אין פלטפורמה סלולרית ולפייסבוק יש, מעל 50% מהתעבורה היום בסלולר ולכן כולם נטשו את תפוז לטובת קבוצות הפייסבוק כי יש להם פייסבוק בטלפון ואין להם תפוז.
 
מכיר את הטענות על הסלולר . אני גולש מטאבלט וגלשתי גם מסלולר

בתפוז
הצעירים מקלידים במהירות הבזק בסלולר
תפוז פלטפורמה טובה הרבה יותר מפייס. לדיונים.
הרבה לאחר שהפייס היה , הפורומים היו שוקקים.
 

be_roo

New member
פרסום, מהירות, קריאטיב, קווין, כוח סוס, מצבר... קשה קשה

 
כן אתם צודקים! היונדאי יותר אמינה מ vw

לפי סקר אמינות אמריקאי , יונדאי 130 תקלות .
Vw כ 200 תקלות . הממוצע 150 תקלות .
הבעיה היא שהסקר לא רלוונטי למה שטענתי , שהיונדאי מוכרת יותר חלפים .
ולהיונדאי יש מליוני ריקול , שזה גם לא ניכלל שם .
אני יודע שבישראל מלכלכים הרבה יותר על vw . שיהיה
אני לא הבעלים של צ'מפיון מוטורס
 

liflaf

New member
צודק, ראיתי כאלו בהרץ.

אתה מכיר את הפורד פוקוס? הוא רכב אמין?
תודה
 
למעלה