יונדאי i20 INSIGHT ידני שנת 2013 מליסינג

the annonymous

New member
אוטו שנמכר כמוצר סדרתי

וסובל מגירים שכושלים במספר שנות מודל זה לא ניסיוני אלא תכנון דפוק ובעקבותיו אמינות זבל.
&nbsp
&nbsp
 
O.k. גיר כושל זו אמינות זבל ומה זה שכל הרכב כושל?

למה היונדאי לא המשיכו את האקסנט המופלא ? אפילו השם הועלם .
למה vw עשרות שנים עם הגולף ? עם הפסאט . אחריות מופחתת ובכל זאת קונים כמעט ללא פירסום .
לסובארו היו הולכים ציריות בסיטונות , לא שמעתי שאומרים שהיא לא אמינה.
חוץ מטענות ואפילו מוצדקות אין לכם שום מספרים .
 

The S t i g

New member
מה אתה מערבב מיתוג ומיצוב עכשיו?

מה זה משנה אם החליטו לקרוא לזה אקסנט I25 או חפצוליים?
אני מתווכח איתך שאין כזה דבר היונדאי בעברית? ושהשם שלה זה יונדאי? זה לא מעניין את הדיון הזה בכלל.
אתה צועק עלנו שאין לנו שום מספרים???
אנחנו לא צריכים, אתה טענת את הטענות, גבה אותם אתה בנתונים בבקשה!
כשאני בא לבנק ואומר שאני מליונר אני לא רואה שהם פורסים לי שטיח אדום, הם מבקשים ממני תדפיס דפי חשבון, אתה יכול לצעוק כמה שאתה רוצה מה שאתה רוצה אבל קבלות אין לך...
 

the annonymous

New member
ולך יש מספרים?

מבחינתי רכב שמשאיר אותי תקוע זה רכב לא אמין. אם אני מוכן לבלוע את נושא האמינות או לא זה כבר סיפור אחר שלא קשור.
&nbsp
לגבי אחריות מופחתת מה מופחת בזה שלאחר הרכיבים היקרים ביותר לתיקון באוטו היצרון (היצרן ולא היבואן) מחליט להאריך את האחריות ל 5 שנים?
&nbsp
לגבי מיתוג ושמות זו שאלה לגמרי אחרת שלא שייכת כלל לאמינות. גם פז'ו נטשו את השם 404 למרות שזה היה אוטו אגדי, פורד את האסקורט, הסיירה והגראנדה ועוד הרבה מאוד יצרנים נטשו שמות ואף סמלים. זה עניין של שיווק ולא של אמינות.
 
צודק !!! רק שבסיקרי אמינות מדברים הרבה על מולטימדיה

שזה לא קשור לייצור רכב בכלל . הבעיה היא שזה משנה את התמונה.
בקשר לאחריות - זה אומר שהאחריות היא שנתיים והיא הוארכה בגלל תקלה , שפו ליצרן בקטע הזה .
זה באמת כואב לי שמי שקנה רכב לא זול בכלל ומכלול עיקרי בו כושל.
בודאי שלא הייתי רוצה להיות אחד כזה.
השאלה היא על יחסיות ועל זה הדיון . יצרן אחד לעומת השני.
מנועים של היונדאי נפטרים בטרם עת ואין זעקה .
שזה קורה בvw יש דציבלים גבוהים , אולי בגלל היבואן .
 

the annonymous

New member
תגדיר מנועים מתים בטרם עת

ואשמח לנתון MTBF של מנועי יונדאי לעומת מנועי VW.
 
זה קל , את ההגדרה קבעה סוברו עוד בשנות השמונים

400000 ק"מ לפחות זה אורך החיים של מנוע
אם היה לך סוברו בשנות השמונים ידעת שאתה הולך לאוברהול ב 400000
פחות או יותר במקצת . אם הם הצליחו אז בזה אין שום סיבה שהיום זה יהיה אחרת.
כאן בפורום הלכו 2 מנועי ג'טס רק בשבועיים האחרונים בפחות מ 100000
זה פשוט מאוד רמת ייצור נמוכה או רמת בקרה נמוכה, כי זה עיבוד שבבי
ואפשר לשלוט בזה
אם יש מנועי ג'טס שכן מחזיקים מעמד זה רק כישלונות מובנים בייצור
 

the annonymous

New member
אין לך מושג בתכן ואין לך מושג בייצור אם זה מה שאתה כותב

ראשית, רוב מוחלט של המנועים מתים בגלל תקלות שלא קשורות לשחיקה (ורק שם נכנס נושא העיבוד השבבי וגם בצורה מאוד מוגבלת). שנית, במנוע יש הרבה מאוד מטלורגיה, מעבר חום, חוזק ומכאניקה. כל אלה לא שייכים לעיבוד שבבי.
&nbsp
ועכשיו בוא תסביר לי איך שני מנועי גטס מתוך עשרות אלפי גטסים שנעות על הכבישים זה כשל מובנה ואיך דגם אחד מעיד על יצרן עם עשרות סוגי מנועים?
&nbsp
בדקת בשבועיים האחרונים כמה מנועי וולקסוואגן החזירו נשמתם לבורא?
 
בקרת איכות . כנראה שיש להם יותר מידי שפיל בדיגום

מכסחי המיתוסים בדקו כיצד אפשר להרוג מנוע , שפכו מסוכר ועד חומצה ולא הצליחו. אבל היונדאי מצליחים ב 60000 ק"מ
בלה בלה . חוזק ומכניקה לא קשורים כי יש מנועים שכן מתפקדים בסדר.
מנוע זה רק עיבוד שבבי לאחר היציקות, יצור גל ארכובה מיסבים טלטלים בוכנות חורים בבלוק שסתומים ועוד
 

the annonymous

New member
ממש לא נכון

מנוע זה מעבר חום, בחירת סגסוגות מתאימות, קורוזיה, מקדמי ביטחון, בקרות והרשימה עוד ארוכה מאוד.
 
התכנון בסדר, סגסוגות מעבר חום ועוד, הרי הם מוכרים בכמויות ,

מה שלא בסדר זה העיבוד השבבי , הוא מרכיב גדול וכולל מאות פעולות
ומכונות שונות . שם הבקרה לוקה בחסר .
אבל זה אופייני כי כל המוצר הוא לא איכותי , אם לא בהשוואה לvw אז בהשוואה למאזדה. או אפילו לקיאה kia.
 

the annonymous

New member
אתה מבין משהו בייצור המוני?

אם יש בעיה בטולרנסים המנוע ידפוק/יאכל שמן מיומו הראשון ובייצור אוטומטי בעייה בטיב שטח תתבטא הרבה קודם בבריחה מהטולרנסים.
 
זו בעיה קשה ואכן המנוע יושבת מיד

יש בעיות. שתצוצנה אחר כך עקב בריחה מינורית מהטולרנסים.
הרי יש מנועים העובדים גם עם שחיקה ברינגים . הרבה לפני שהם מתפגרים וזקוקים לשיפוץ . מנועים חשמליים יפתרו את הבעיות הללו .
 
אתה בטוח שיש לך יכולת לקרוא את כל הרשימה?

כירסום - תעודה
חריטה - תעודה
השחזה - תעודה
ריתוך - תעודה
ריתוך אוטוגן
ריתוך נירוסטה
שירטוט - תעודה
תעודת חשמלאי מוסמך.
יצור שרטוט ותיכנון תבניות לבניה טרומית
ייצור מזגנים תעשייתיים
ייצור וניהול איבזור רכבים מסחריים ( כיסאות לטרנזיטים וכו')
בנית בית 260 מ'ר בעשר אצבעות ללא נסיון קודם
בנית בית 260 מ'ר עם קבלנים
בניית 2 בתים למכירה .
שליטה בכל מקצועות הבניה .
ריצוף
אינסטלציה צנרת וביוב
טיח
שליטה
צביעה
ייצור מטבח
בניית בלוקים ולבנים
בנית קירות גבס
בנית מזנוני גבס
גגן רעפים
בניית דקים
כיפוף וחיתןך פח
יש עוד אבל אני הולך
 

the annonymous

New member
למרות כל הרשימה הזו אין לך עדיין מושג

בריחה מטולרנסים בצילינדרים תביא לשבירת רינג אבל לא לשחיקה מוגברת ובריחה מטולרנס בטלטלים או בגל הארכובה תמיא לתוצאה דומה. בלאי משחיקה שגורם להשבתה נובע בעיקר מאובאליות של החלקים ולא מטולרנסים.
&nbsp
נכון שאני רק מהנדס, חרט, כרסם (בלי תעודה), סוקר מוסמך, נאמן בטיחות, תכנת CNC, בעל הסמכות בבקרת ואבטחת איכות ועוד אבל אם אתה רצף אז אתה מבין הכי טוב בתכן מנועים ובייצור.
 

חן 1111

Active member
לא ראיתי ברשימה ייצור מכוניות, תכנון מכוניות,

תכנון מנועים, הנדסת רכב או אפילו הנדסת מכונות....
ראיתי בעיקר הרבה תעודות. ואחר כך מתפלאים שלאוכל יש טעם של קורסים...
 
איך לא ראית את המהנדסים ?

את אלו המתכננים מוצר נחות כמו היונדאי
את אלו שלא יודעים לתכנן מחזיק שמשות בvw.
מילא מחזיק שמשות זה פרוייקט מסובך אבל לא יודעים לתכנן גיר?
עדיף להיות מנהל עבודה ואומן טוב מאשר מהנדס כושל .
ובכלל תעודה אקדמית לא מכסה על הטיפשות בהרבה מקרים .
ולענין שלנו מנועים זקנים הולכים בגלל שחיקה. מנועים צעירים בגלל ייצור לקוי
שזה בדרך כלל עיבוד שבבי שהוא מרכיב מכריע ביצור מנועים.
אבל שאתה תקנה רכב תקח אותו לבדיקת סדקים ולא לבדיקת ביצועים .
 

the annonymous

New member
אולי יש לך תעודות אבל לפי מה שאתה כותב

אין לך הבנה בסיסית לא בעיבוד שבבי ממוחשב, לא בתכן ולא בבקרת ואבטחת איכות.
 

enigo

New member
כמעט בלי פרסום? פולקסווגן? אתה רציני?

סליחה, זו היתה שאלה מטופשת. ברור שלא.
 
למעלה