אידיט בניה
New member
כמעט בלי פירסום. אכן .
הונדה מציתה את הדמיון . את זה אני זוכר כי פימפמו לי את זה מליון פעם
רגע אני מתאמץ להזכר. פעם בחיים. או משהוא כזה של vw.
גם כאן ברוסיה . קצת שילטי חוצות ולא מעבר לזה ובכל זאת יש כאן
הרבה מאוד טוארג . שמתומחר כאן ב 25% יותר מלנד קרוזר שגם הוא פופולרי כאן
אפילו gazel מפרסמים יותר. רכב רוסי הדומה לפורד טרנזיט.
כאשר רציתי תחליף לבורה ב 2008. זה היה גולף או הונדה סיוויק.
בחרתי בהונדה כי הייתה יותר מעניינת בעבורי , vw גם לא מתאמצים בנושא העיצוב יותר מידי. יש שמרנות מסויימת וגם כך זה עובד להם.
רכב שמרני , לא אמין, אחריות קצרה, עם פירסום מינימלי ואפילו יקר יחסית ובכל זאת 10 מליון מכירות. באם נדבר על היונדאי . אז מתומחר נמוך יחסית +פירסום+ יותר אמין לדיברכם + השקעה יפה בעיצוב . 8 מליון מכירות .
תבדקו היכן אתם טועים.
גם בעולם המחפרים שהיונדאי נמצאת בו הם לא להיט.
הונדה מציתה את הדמיון . את זה אני זוכר כי פימפמו לי את זה מליון פעם
רגע אני מתאמץ להזכר. פעם בחיים. או משהוא כזה של vw.
גם כאן ברוסיה . קצת שילטי חוצות ולא מעבר לזה ובכל זאת יש כאן
הרבה מאוד טוארג . שמתומחר כאן ב 25% יותר מלנד קרוזר שגם הוא פופולרי כאן
אפילו gazel מפרסמים יותר. רכב רוסי הדומה לפורד טרנזיט.
כאשר רציתי תחליף לבורה ב 2008. זה היה גולף או הונדה סיוויק.
בחרתי בהונדה כי הייתה יותר מעניינת בעבורי , vw גם לא מתאמצים בנושא העיצוב יותר מידי. יש שמרנות מסויימת וגם כך זה עובד להם.
רכב שמרני , לא אמין, אחריות קצרה, עם פירסום מינימלי ואפילו יקר יחסית ובכל זאת 10 מליון מכירות. באם נדבר על היונדאי . אז מתומחר נמוך יחסית +פירסום+ יותר אמין לדיברכם + השקעה יפה בעיצוב . 8 מליון מכירות .
תבדקו היכן אתם טועים.
גם בעולם המחפרים שהיונדאי נמצאת בו הם לא להיט.