טוב שלא שורפים אותן על מוקד...

trilliane

Well-known member
מנהל
קראתי, ואני עדיין לא מסכימה

ראשית, לא כולן חיות עם בן זוג קבוע.
שנית, גם אם אני סומכת על מישהו, אני עדיין סומכת יותר על עצמי.
זה הגוף שלי, אני רוצה להיות האחראית עליו.
&nbsp
כמו כן ברמה הטכנית, איך בדיוק אמור לעבוד ה"חצי חצי" הזה? חצי חודש אני חצי חודש הוא?
גלולות הן פתרונות לטווח ארוך, לא משהו שאפשר לשחק איתו כל הזמן.
&nbsp
באופן אישי אני נוטלת גלולות גם בלי קשר להיריון, ואני לא היחידה; יש להן הרבה יתרונות נוספים ופעמים רבות משתמשים בהן למטרות נוספות. אם מישהי מרגישה שהגלולות עושות לה רע (וניסתה כמה סוגים ולא עזר) שתוותר, לגמרי. מכירה נשים כאלה. אבל מי שנהנית מהיתרונות? למה לוותר או להעביר את זה לגבר? כ"כ כיף לי עם המחזור החודשי?
 

RubberSoul92

New member
כמובן שלא חצי חודש

כי אז את מבטלת את הפעילות התרופתית של הגלולה, ויכולה אף לסבך את בריאותך. כוונתי הייתה לתקופות - אם את נשואה או שיש לך מערכת יחסים יציבה עם גבר לאורך השנים, אז ניתן לסכם על תקופה שבא לא תשתמשי בגלולות (חודשיים כן חודשיים לא, למשל), אלא הוא ישתמש באמצעי מניעה. אני ובן זוגי סגרנו על כך והכל עובד מצויין.

את המטרות הנוספות ניתן לפתור בטיפולים קוסמטיים ולא הורמונליים. למשל, אם את שעירה וזה מפריע לך (כאן הדגש) לכי לעשות טיפולי לייזר. אם יש לך אקנה עדיף שתשתמשי בתרופות לא הורמונליות. לגבי המחזור, זה טבעי לחלוטין. החברה לימדה אותנו להתבייש בגופנו ובתהליכים טבעיים. אנחנו רוצות לקצר את המחזור שלנו פעמים רבות כי לימדו אותנו להיגעל מהפיזיולוגיה ולייחס אליו משמעויות שליליות. אם המחזור של האישה לא אורך 10 ימים שאז זה מסוכן לבריאות הגוף, אלא 3-5 ימים, למה לה להסתכן בביטולו או בקיצור אורכו? מחזור חודשי תקין אין מה לבטל. תחשיבי קדימה, את יודעת למה בחצי המאה האחרונה יש כל כך הרבה נשים שמתקשות להרות? בדיוק בגלל המצאת הגלולות. טיפולי פוריות הרבה יותר פולשניים לגוף, נמשכים שנים ועולים הון (קראי על המשפחות שלקחו הלוואות מהבנק). יש מחקרים שחוקרים את השפעת הגלולות על מוח אוברי עתידי. עדיין אין תשובות חד משמעיות, אבל יש השערה שהן מעלות את הסיכוי להיוולדות ילד אוטיסטי.
 

dojee

New member
האם בן זוגך מודה לכך שאת שובבה

אמרת שלא תדברי על נושאים אינטימיים, למרות זאת את
מספרת לציבור על מערכת היחסים הפיזיולוגיים עם בן זוגך בחדר השינה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם חודש-חודשיים זה בעייתי, לוקח לגוף זמן להתאזן

כשמתחילים לשתמש בגלולות. בעיניי המשחקים האלה הרבה יותר גרועים, אבל אם זה עובד לכם, סבבה; רק אל תשליכי את זה על אחרים, ודאי שלא על נשים אחרות.
&nbsp
את המטרות הנוספות ניתן לפתור, לפעמים, ע"י פתרונות אחרים שאינם בהכרח רלוונטיים או יעילים. במקרה שלי לא מדובר בשיעור, אבל קחי בחשבון שלא כל אחת יכולה לעשות לייזר (שלא לדבר על המחיר היקר). יש תרופות לאקנה שאינן בריאות יותר מגלולות... ואם יש בעיות הורמונליות בהחלט הגיוני לטפל בהן הורמונלית. כמו כן יש מטרות אחרות מלבד אלה שכתבת, ואין לי כוונה לפרט כי זה פשוט לא עניינו של אף אחד.
&nbsp
לגבי המחזור, אנא דברי בשם עצמך. את כותבת בלשון רבים אבל את ואני קיבלנו חינוך שונה, אז אל תקראי לזה "אנחנו" או "אותנו". נשים רבות לא נגעלות מהמחזור החודשי או מתביישות בו אלא פשוט סובלות ממנו, חד וחלק. במקרה הקל אי נוחות הכרוכה בלוגיסטיקה מסוימת ואולי קצת כאב בטן, במקרים קשים גם התכווצויות וכאבים עזים, מצבי רוח ועוד (ומשככי כאבים עדיפים בעינייך? אולי, אבל לא בעיני כולן).
&nbsp
החברה לא צריכה "ללמד" אף אחת שלא נעים לה ולא כיף לה לצאת מתפקוד ולסבול. את מנסה ללמד אותי (או אותנו) כמה זה כיף ואחלה? אולי לך. העובדה שמשהו "טבעי" לא מקנה לו שום סגולות מיוחדות. גם מחלות זה דבר טבעי מאוד ובכל זאת רובנו מנסים להימנע מהן במידת האפשר. גם מוות הוא דבר טבעי אבל רובנו רוצים להאריך את חיינו.
&nbsp
"את יודעת למה בחצי המאה האחרונה יש כל כך הרבה נשים שמתקשות להרות? בדיוק בגלל המצאת הגלולות." – סליחה, על מה בדיוק את מתבססת?
נשים רבות שנטלו גלולות שנים והפסיקו כדי להיכנס להיריון נכנסו להיריון במהירות שהפתיעה אותן. נשים רבות מתקשות להרות גם אם מעולם לא נטלו גלולות. בימינו זה קשור לא פעם גם להיריון בגיל מאוחר יותר (הרבה יותר) מכפי שהיה מקובל בעבר, למשל. בעיות פוריות רבות נגרמות, כמובן, בגלל הגבר או בעיה בין הגבר לאישה, בלי שום קשר לגלולות. כמו כן גם בעבר נשים רבות התקשו להרות וזה היה "אישיו" (מתועד גם בתנ"ך, כידוע) אבל לא היו טיפולי פוריות אז לא הייתה תעשייה שלמה ולא היה כסף, לא הייתה תקשורת שעסקה בכך באובססיביות, לא היו רשתות חברתיות... העובדה שפחות דיברו על תופעה (ולא הייתה סביבה תעשייה שלמה) לא אומרת שהיא לא הייתה קיימת או שהיא שכיחה יותר בימינו, וודאי לא אומרת שהגלולות אשמות.
&nbsp
מעולם לא שמעתי על קשר בין גלולות לאוטיזם, נשמע מופרך כמעט כמו הקשר בין חיסונים לאוטיזם
. איך "השפעת הגלולות על מוח עובר עתידי" אם לפני הכניסה להיריון, בזמן ההיריון והתפתחות המוח האישה לא נוטלת גלולות?
למיטב ידיעתי המחקרים החדשים מדברים על גנטיקה, מנסים לבודד מוטציות בגנים הגורמים לאוטיזם וכבר יש התקדמות מסוימת בתחום.
&nbsp
אחרון חביב, קחי בחשבון שלא כל הנשים רוצות להרות. בכלל. אי פעם. כך שכל ההפחדות האלה לא בהכרח רלוונטיות להן. בשורה התחתונה, את לא מייצגת את כלל המין הנשי. דברי בשם עצמך, זה הכול.
 

Hameln

New member
זה פורום ציבורי (כולם יכולים להגיב על מה שבא להם).

 

RubberSoul92

New member
חבל ששכחת שבעברית מקובל לפנות לבת אדם בתור אישה

ולבן אדם בתור גבר, ופנייה נקבה/זכר מוגבלת רק לציון מין ולא מגדר ונמצאת בשימוש במסמכים רשמיים בלבד לצרכים רפואיים או לצורך ציון המין הביולוגי. עצם העובדה שפנית אליי בתור נקבה ממחישה שהיחס שלך כלפי הנשים מסתכם רק במה שיש להן בין הרגליים ולא מעבר. פרט לכך, כולם הבינו שאתה טרול מסכן שלא יכול לענות באופן ענייני לנאמר, לכן אני אפסיק עם הדיון חסר התועלת הזה.
 
למעלה