טוב שלא שורפים אותן על מוקד...

dojee

New member
פמניסטיות איכס, צומח להם שערות במקומות לא רצויים

 

RubberSoul92

New member
שיערות זה עניין טבעי

הסרת שיערות זה עניין חברתי. חבל שגם הפיגור שלך זה עניין טבעי.
 

dojee

New member
אני בעד שלא יגלחו בכלל במיוחד בבית השחי, זה טבעי ומגרה

שיער במקומות לא רצויים ובכמויות זה ממש דוחה
 

BravoMan

Active member
בניגוד לסוליה, אני חושב שה-"פיגור" שלך הוא דווקא

תכנותי - חברתי.
 

dojee

New member
הוכחתי כמה פעמים שהינך מתחזה ליהודי, שקרן רמאי ונוכל סדרתי

 

RubberSoul92

New member
על שאלות אינטימיות אני לא אענה

כדי לא לתת לך נושאים לטרולינג.
 

dojee

New member
את כאילו קוראת את מחשבותי


 

AnarchistPhilosopher

Well-known member
זה לא סוד שיש הרבה הומואים בחברה הדוסית...

חלקם מחוץ לארון ומחוץ לדוסים חלקם עדיין שם מסתתרים מפני החברה.
&nbsp
 

dojee

New member
האם את בעד גלולה לגבר לקבלת מחזור למען השיויון

 

Hameln

New member
אתה חופשי לבלוע גלולות כאוות נפשך. אין קשר לשוויון.

 

RubberSoul92

New member
מה אפשר לצפות מטרול שמכנה נשים כנקבות?

תפריד בין פיזיולוגיה וחברה: מחזור חודשי הוא לא תוצר של החברה, אלא של מערכת הרבייה הנשית והורמונים. לקיחת גלולות נגד הריון הוא דווקא תוצר של החברה; החברה החליטה לאיזה אורגניזם תהונדס התרופה, ומי צריך להתגוננן בצורה פנימית-ביולוגית מהריון לא מתוכנן. החברה החליטה שזו תהיה האישה. שימוש פנים גופני מסוכן יותר והינה כמה תופעות לוואי שרוב הנשים חוות במאוחר או במקודם (אם כי לא את כולן): נפיחות בשדיים, פגיעה באיכות הביצית (בעיות פוריות), גיל המעבר מגיע ב-5-7 שנים מוקדם יותר, העלאת סיכויים לסרטן השד והרחם, יובש באיבר הרבייה ובעור.
&nbsp
האבסורד הוא שהמדענים החליטו להנדס תחילה גלולה דווקא למערכת הרבייה הנשית, שמסובכת ללמידה, לבקרה ולשליטה הרבה יותר מזו הגברית (הוכח מדעית). הגלולות הגבריות שקיימות בשוק כלל לא זוכות ליחס מצד החברה בדיוק מהסיבה החברתית, ולא מהסיבה הפיזיולוגית. לכן, התשובה שלי פשוטה: אני מאמינה בשוויון ולא רואה שום בעיה בחלוקת הסיכונים הבריאותיים בחצי-חצי. אני חושבת שגם הגבר צריך להשתמש בגלולות בחצי מהזמן כי זה גם באינטרסים שלו.
&nbsp
מירב המאמצים לאמצעי הרבייה התמקדו בגוף האישה מאז ומתמיד. בזמן שהמציאו קונדום בשביל הגבר מה לא המציאו בשביל האישה: ספירלה מתחתית שגניקולוג נשי מתקין בצוואר הרחם שמשמש למספר שנים, גלולות, קונדום נשי ואם תלך אחורה בזמן הייתה גם את חגורת הצניעות.
&nbsp
 

dojee

New member
האם עברית היא שפת האם שלך, מתגובתך לא כך ניראה

 

trilliane

Well-known member
מנהל
החברה "החליטה"? למיטב ידיעתי מסובך יותר למנוע ייצור זרע

ומניעת היריון מתרחשת בעיקר בגוף האישה כי היריון מתרחש בגוף האישה. כפי שהיטבת להסביר בפתח דברייך, זה עניין פיזיולוגי.
&nbsp
לגבי "זה גם האינטרס שלו" – לו זה היה נכון, יותר גברים היו משתמשים בקונדום במקום לבכות על גנבת זרע בדיעבד. היית סומכת על גבר שאומר שהוא לוקח גלולות? אני לא. ואם הוא ישכח? הוא ייכנס להיריון במקומי?
&nbsp
אני סולדת מפמיניזם שמוצא תמיד דרך להציג את המציאות כשוביניסטית.
גלולה לנשים? מדכאים את הנשים.
גלולה לגברים? שוב אנחנו באחריות הגבר ולוקחים מאיתנו את השליטה!
&nbsp
מזכיר לי את מרב מיכאלי שבדיוק דיברה השבוע על כך שחליפות לגברים מסתירות את הגוף (לא הן לא, הן מדגישות את הכתפיים והחזה ומטשטשות כרס ולכן מחמיאות לגברים) ואילו חליפות לנשים מדגישות את הנשיות... נכון! כי חליפות גברים לא מחמיאות לנשים והיו מסתירות את הגוף הנשי וגורמות לו להיראות גברי. זה עדיף? הרי לו נשים היו לובשות חליפות גברים, אז היו יוצאים שמה פתאום נכנעות לתכתיב הגברי ומטשטשות את הנשיות...
מסוג הדיונים האלה שנראה לי שלא משנה איך מסובבים אותם, תמיד תצא מזה ביקורת שלילית.
&nbsp
אז יסלחו לי כולן, אני לוקחת גלולות לא כי זה התפקיד שלי אלא כי זה הגוף שלי, ואני רוצה להיות בשליטה (אגב, יש גם לא מעט יתרונות לגלולות, לפחות מבחינתי). אני לא מוכנה לוותר עליה. לא לחינם הגלולה נחשבת לאחת מאבני הדרך בשחרור האישה. אני חושבת שגברים נדפקים מכך שאין להם גלולה, שהם נאלצים להשתמש בקונדום (שיש לו יתרונות גם במניעת מחלות מין אחרות, אבל גם חסרונות מעצם השימוש) או לסמוך על האישה שהיא לוקחת גלולות (ואז פעמים רבות לגלות שאין להם שליטה בתוצאה, כלומר בקיומו של צאצא).
&nbsp
בקיצור, גלולה = שליטה. לי יש אותה, אני לא מחזירה. אם זה באמת גם האינטרס של הגבר, הייתי מצפה שהוא ידאג לכך יותר. אולי לגברים רבים אין עד כדי כך אינטרס...? אז קל וחומר שאני לא מוכנה להפקיר בידיהם את השליטה ברחם שלי. רות, סוף.
 

RubberSoul92

New member
קראי שוב את מה שכתבתי

אני דיברתי על חילוק האחריות בחצי חצי. לא טענתי שצריך להעביר אותה רק למין אחד - אישה או גבר.
&nbsp
אם אינך סומכת על בן הזוג שלך שיטול גלולה ויגלה אחריות, למה את יוצאת איתו? כרגע מי שיצאה שוביניסטית זו את, כי מבחינתך גבר הוא יצור חסר אחריות. בסופו של יום, גם בן זוגך יכול לטעון שלוקחים את השליטה על הגוף שלו, כי הוא לא סומך עליך שתקחי גלולה ולא תהרי בכוונת תחילה. בזוגיות חייבים לדעת לסמוך ולפצל את הסיכונים חצי חצי.
&nbsp
לגברים יש גלולה - כבר פיתחו אותה. מתברר שהיא לא פוגעת בפוריות הגבר, אולם ישנה בעיה - אין לה ביקוש בשוק. לכן, הייצור שלה יקר, כי הוא לא מחזיר רווחים כי אין לקוחות פוטנציאליים.
&nbsp
לגבי החששות שלך של היריון - את הבעיה הזו ניתן למנוע בפשטות אילו המדענים היו מתמקדים בכך. ניתן לעשות זריקות עם החומר הפעיל לגופו של הגבר במינונים שיספיקו לתקופה כלשהי, אז תהיי בטוחה שלא יכניס אותך להיריון. היו ניסויים שעברו בהצלחה, אבל שוב גברים רואים בזה השפלה. המדענים לא שמים דגש על זה, אבל כן שמים דגש על אמצעים חודרניים לגוף האישה, כי כריתה של הרחם בגלל ספירלה שהותקנה לא כראוי זה כלל לא פולשני.
 
למעלה