ה100 - צפייה משותפת - עונה 5

didalf

Well-known member
אוקי הבנתי מה קרה.
זה מקרה קלאסי של אי הבנה.
רק שבמקרה הזה אני לא הבנתי את מה שאני בעצמי כתבתי (לפני 3 שנים)
אני כתבתי את ההודעה הזאת:

אני כתבתי שזה מעצבן אותי לקרוא
ואז כתבתי "הדעות שלך על מה מתרחש"
אז חשבתי שמה שעיצבן אותי זה הדעות של עדי.
אבל בעצם מה שכתבתי על הדעות של עדי זה שבטח הן מרגיזות את דילן
|כן| אני שמחה שהבנת|שפם|

זה רק לחכות איזה שבועיים עד שתסיימי את הסדרה (בטח פחות) ואז תוכלי להכנס לאן שתרצי.
|כן|:-D

(ברמה של פין חוזר מהמתים, חוזר בזמן, שוכב עם בקה, נולד להם ילד, הילד הזה הופך לתולעת חול ענקית שבולעת את כולם, בעולם הבא מלאך מיכאל נותן לכל אחד מהם כוח על ומחזיר מאה מהם לכדור הארץ בתקופת העונה הראשונה, אבל חלקם גראונדרים וחלקם אנשי הר וקלארק היא המלכה של אזגדה, אבל בסוף מתברר שהכל היה חלום של מרפי בזמן שהוא בטיסה המאויישת הראשונה למאדים)
מה אתה מגלה הכל???:-0
לפחות לא סיפרת על החתונה של בלאמי ומרפי|תוהה|
 

It's Always Sunny

Well-known member
  • מתחילים את הפרק בזירה, קיין נמצא בה, נלחם מול כל השאר שנמצאים בזירה ואז כשהוא הורג את האדם האחרון הוא מתחיל לבכות, מסתבר שדעת הקהל חשובה בקרבות האלה ומכיוון שהקהל חשב שקיין הפגין חולשה אוקטיביה מחליטה שקיין ילחם גם למחרת למרות שניצח את כולם בקרב הנוכחי. בינתיים אבי כלואה בתא כלא וצועקת שקיין לא אשם.
  • בלאמי מדבר עם דיוזה, הוא מבקש ממנה לחפור את ההריסות שבהן הבונקר נמצא, בתמורה לכך הוא ישחרר את האנשים של דיוזה והם יחלקו את העמק. קלארק ובלאמי נפגשים והפעם הם מתחבקים (פיצוי על הפרק הקודם??) בלאמי מספר לקלארק על העסקה שעשה עם דיוזה. על הספינה רייבן מגלה שדיוזה הייתה פעם חיילת באריות הים וכיום היא טרוריסטית, מרפי אומר את מה שכולנו חושבים, שהם מאיימים על טרוריסטית. בלאמי יוצר קשר עם רייבן ומספר לה על העסקה, אחר כך הוא מעביר אותם לקלארק, רייבן אומרת לקלארק תודה על כך שקלארק הצילה אותם :-] קלארק אומרת להם שהיא מתגעגעת אליהם :-] הלב שלי לא יכול לעמוד בזה.
  • הצוות של דיוזה פחות מרוצה מהעסקה שלה עם בלאמי והם רוצים להשתלט על הספינה. דיוזה אומרת למקרירי שיש רופאה בבונקר, כולם שוכחים מג'קסון המסכן, כלומר במקרה הזה אולי זה דווקא לטובה ששכחו ממנו אבל עד מתי יתעלמו מהעובדה שיש שני רופאים בבונקר? 🤔 הם צריכים רופא כדי למצוא תרופה. כלומר יש להם מניע נסתר לפתיחת הבונקר, כלומר לא חשבתי לפני זה שהם צופים או משהו אבל עכשיו זה יותר מובן.
  • אוקטביה באה לבקר את קיין בכלא, היא אומרת לו שהיא יודעת שהוא לא גנב את התרופות ומבקשת ממנו לומר לה מי עשה את זה, אובייסלי קיין בחיים לא יעשה את זה אבל הוא מתחיל לדבר איתה על אירועי העבר והסיבה שבגללה כולם אשמים, הוא מזכיר שאוקטביה עזרה לכולם לעבור את השנה האפלה, דבר שגורם לה באופן מידיי לכעוס עליו. קיין נפגש עם אבי, מסתבר שהוא ביקש מאינדרה לכלוא את אבי ומסתבר שאינדרה יודעת שקיין שיקר בשביל אבי. היא אומרת להם שהסיכוי היחידי ששניהם יצאו בחיים משם זה שקיין יילחם, כן מסתבר שעכשיו קיין מסרב להילחם. קיין מרגיש אשם על כך שהם מנסים להצדיק את הזוועות שעשו בבונקר כדי להרגיש עם עצמם טוב יותר, אבי מתחננת בפני קיין להילחם, היא אומרת לו שהיא תפסיק לקחת את הכדורים. (רמת אמינות= |יעני|)
  • רייבן הצליחה לפרוץ לקבצים, מפורטות שם משימות אליג'יוס, שבהן מצאו חומר בשם היתלודיום. הספינה שעליה הם נמצאים כרגע היא אליג'יוס 4, מה שמעניין זה שרייבן הצליחה לפרוץ לכל הקבצים מלבד לאליג'יוס 3. לפני שהם מספיקים לדבר על הנושא בהרחבה רייבן מגלה שצוות הספינה מנסה לפרוץ מהקרקע, היא מצליחה להדוף אותם אבל מסרבת לתת למרפי לדווח לבלאמי על מה שקרה.
  • בינתיים בזירה קיין מסרב להילחם באויב שלו, אוקטביה נכנסת לזירה ומתחילה להכות אותו כדי לראות האם הוא נלחם בחזרה, קיין לא נלחם בחזרה וזה מעצבן אותה. לפני שהיא מספיקה לחסל אותו, התקרה של הבונקר מתחילה להתמוטט ואז יורד לשם בחבל בלאמי. כל כך שמחתי שהורידו אותו ראשון, בהתחלה חשבתי שאולי זו תהיה דיוזה ואז ראיתי את בלאמי :-): אוקטביה עוברת בשנייה ממנהיגה אכזרית לאחות קטנה כשהיא רצה ומחבקת את בלאמי בהתרגשות :-] לעומת זאת קלארק ואוקטביה רק לוחצות ידיים, לא הבנתי למה הן לא התחבקו גם אבל בסדר שיהיה. דיוזה מחמיאה לאוקטביה על צבעי המלחמה שלה, אז לה לאוקטביה יש משהו במשותף. דיוזה אומרת לכל אנשי הבונקר שנמצאים בזירה לארוז את הדברים שלהם אבל הם לא זזים עד שאוקטביה מאשרת להם, וואו ראיתן איך הם חיכו לאישור שלה ומבט אחד קטן קבע שמותר להם ללכת? מקרירי שואל כמה אנשים הם צריכים לחלץ, בלאמי עונה ש-1200, אוקטביה מתקנת אותו ל-814, משמע הם איבדו כמעט 400 איש תוך 6 שנים, קצת מצחיק שבלאמי חשב שלמרות שעברו 6 שנים כולם בחיים, אני מבינה מאיפה הוא מגיע אבל זה קצת נאיבי מצידו לחשוב שכולם בחיים. אולסו, הדרך שבה אוקטביה אמרה את המספר הייתה עוצמתית בעיניי, כי פתאום קלטתי כמה אנשים הם איבדו.
  • רייבן ממשיכה לחסום את שו, הטייס של הספינה, במקביל לזה היא הולכת לחדר השינה הקריוגנית ומרפי יוצא מאחד התאים אחרי שישן בו קצת. רייבן מודה בפני מרפי שהיא לא בטוחה שהיא מסוגלת להרוג את האסירים במידה ויהיה צורך, מרפי אומר לה שהוא יעשה את זה עבורה. זו רק אני או שקצת הייתה הרגשה שהולכת להיות בניהם משהו? עם הדרך שבה מרפי אמר לרייבן שזה לא הוגן שכל הנטל נופל עליה.
  • קלארק ואבי מתאחדות בפעם ה-1824 בסדרה ואבי שואלת את אינדרה מה יקרה לקיין. דיוזה והצוות שלה מעלים את כולם לאדמה, אוקטביה היא הראשונה, משום מה אין לה תגובה של מישהי שבילתה 6 שנים מתחת לאדמה והיא נהנית מהשמש. אחר כך כשמעלים את קיין, לו בהחלט יש תגובה של מישהו שבילה יותר מדי שנים מתחת לאדמה והוא מסתיר את העיניים שלו כמו ערפד :-D בלאמי רוצה לדבר עם אוקטביה בפרטיות ושואל אותה מה קרה בבונקר, היא שואלת אותו מי הם האנשים שחילצו אותם, בלאמי אומר לה שיש לו קלף מיקוח. בינתיים אינדרה דואגת להביא לקלארק את המפתח לאזיקים של קיין, קיין וקלארק מתחבקים :-] אבי מצטרפת אליהם ודיוזה משקיפה על שלושתם ואומרת שהם מצאו את הרופאה שלהם.
  • דיוזה שואלת את שו למה הוא לא מצליח לעקוף את החסימה של רייבן, היא אומרת לו לפתוח את כל דלתות רציף העגינה, הפעולה הזו אמורה להוציא את כל החמצן מהספינה מה שיהרוג את מרפי ורייבן. במקום להרוג את האסירים מרפי מציע לרייבן להעיר אותם, זה נותן להם יתרון כי הם יודעים שדיוזה לא תוכל להרוג אותם אם זה אומר שהיא תצטרך להרוג את האנשים שלה. הדבר היחידי שבעייתי בתוכנית הזו זה שעכשיו רייבן ומרפי תקועים עם 300 אסירים מסוכנים.
  • וונקרו עושים מדורה, דיוזה מחפשת את אבי אבל מגלה שהיא נעלמה. קלארק, אבי וקיין הולכים למקום שבו לא יראו אותם, קיין תוהה איפה הוא ואבי יחיו אם העמק זה המקום היחידי שאפשר לחיות בו, קלארק אומרת שהיא תנסה לדבר עם אוקטביה, פתאום הם שומעים פיצוץ, קלארק אומרת להם להישאר במחבוא בעודה הולכת לבדוק מה קרה. דיוזה ואנשיה הביאו נשק (כמה מפתיע) אבל בניגוד לרובים של וונקרו, הנשק של דיוזה ו-co הרבה יותר מסוכן, בלאמי מגיע ותוהה מה דיוזה עושה, היא אומרת לו שהעסקה מבוטלת וגורמת לו לגלות בדרך הכי מבאסת שיש שרייבן לא יכולה לענות למכשיר קשר. דיוזה שואלת איפה אבי, אוקטביה אומרת לה שהיא הרופאה שלהם (שוב שוכחים מג'קסון :-() אבי מסגירה את עצמה, היא אומרת לדיוזה שהיא מוכנה לבוא איתה בתנאי שגם קיין יבוא. יפה הצליחו למצוא דרך שבה שניכם יוכלו לחיות מבלי לברוח כל הזמן, מן הסתם זה פחות מוצא חן בעיניי אוקטביה. אחד מאנשי הצוות של דיוזה מחליט להפציץ את אוקטביה למרות שדיוזה אמרה להם שהם לחזור לספינה, אוקטביה נפצעת, למזלה יש לה plot armor (ליטרלי) שמגן עליה והיא לא מתה אלא רק נפצעת. דיוזה מבינה מה קרה ואומרת לאנשים שלה לעלות מיד על הספינה, היא אישה חכמה אפשר לזקוף את זה לזכותה שהיא קלטה שעדיף לא להתעסק עם אוקטביה. דיוזה אומרת לשו לשלוח על וונקרו טיל, שו מפקפק בפקודה שלה מה שגורם למקרירי לאיים עליו. שו אומר למקרירי שאם הוא יורה בו כולם מתים, כי מסתבר ששו הוא הטייס היחידי של הצוות, למה יש להם רק טייס אחד? 🤔 בכל אופן שו מתוכנן לשגר את הטיל ומגלה שרייבן חסמה את הגישה שלהם לטילים, דיוזה מחליטה שהגיע הזמן לתפוס את רייבן ומרפי.
  • אוקטביה זועמת על בלאמי כי היא סמכה עליו ואומרת שעכשיו הם הולכים לצאת למלחמה מול דיוזה והאנשים שלה. אוף חזרנו לעונה 3 עם חוסר האמון של אוקטביה בבלאמי? :-( לא מזמן היה להם איחוד מרגש.

ציטוטים (של מרפי ונספחים :-D):
  • רייבן (על התאים הקריוגניים הירוקים): "כמו שמונטי אומר: Green is good." :-D
  • מרפי: "Why do you still have that Raven work face on?" :-D
  • קלארק שואלת אם כולם בחיים, היא שואלת לגבי רייבן, מרפי ומונטי, בלאמי מוסיף גם שגם אקו ואמורי בחיים. מה לגבי הרפר? מה היא עז?
  • מרפי (אחרי שמבין שאנשי הספינה שומעים אותם מדברים בקשר): "נעים להכיר. אנחנו לא אנשים רעים..." :-D בלאמי אומר לרייבן להרחיק אותו מהקשר, אני הייתי עושה בדיוק מה שמרפי עשה, אחרי הכל הם חטפו מאנשים מסוכנים ספינה :-D
  • מרפי: "ואומרים שאני הג'וק." :-D הוא לא טועה.
  • כשמדברים על העסקה של דיוזה ובלאמי, קלארק אומרת: "לפני שניכנס לזה, איפה אימא שלי?" :-D אמרתי בעבר שאני אוהבת את מערכת היחסים שלהן אבל זה כבר מתחיל להרגיש כמו running gag שכל מה שמעניין את קלארק בכל סיטואציה זה איפה אבי נמצאת :-D זה גם תקף לצד השני, בכל סיטואציה רצינית כל מה שאבי יכולה לחשוב עליו זה שקלארק נמצאת בסכנה. למשל כשבסוף הפרק דיוזה רוצה להפציץ את וונקרו ואבי אומרת שקלארק נמצאת בקהל :-D|פנים| שוב, אני מאוד אוהבת אותן אבל זה קצת מרגיש לי מגוחך.
  • מרפי (רייבן ומרפי משחקים כדורגל): "... בינתיים השוערת המכוערת בעלת הרגל האחת..." :-D|פנים|
 

keren or5

Well-known member
מתחילים את הפרק בזירה, קיין נמצא בה, נלחם מול כל השאר שנמצאים בזירה ואז כשהוא הורג את האדם האחרון הוא מתחיל לבכות, מסתבר שדעת הקהל חשובה בקרבות האלה ומכיוון שהקהל חשב שקיין הפגין חולשה אוקטיביה מחליטה שקיין ילחם גם למחרת למרות שניצח את כולם בקרב הנוכחי. בינתיים אבי כלואה בתא כלא וצועקת שקיין לא אשם.
הסצנה הזאת מרגישה כאילו היא מוכיחה בוודאות שכל הקטע של הלחימה בזירה כבר הפכה ממש לסוג של הנאה עבור האנשים וזה מטריד!
בלאמי מדבר עם דיוזה, הוא מבקש ממנה לחפור את ההריסות שבהן הבונקר נמצא, בתמורה לכך הוא ישחרר את האנשים של דיוזה והם יחלקו את העמק. קלארק ובלאמי נפגשים והפעם הם מתחבקים (פיצוי על הפרק הקודם??)
בלאמי יוצר קשר עם רייבן ומספר לה על העסקה, אחר כך הוא מעביר אותם לקלארק, רייבן אומרת לקלארק תודה על כך שקלארק הצילה אותם :-] קלארק אומרת להם שהיא מתגעגעת אליהם :-] הלב שלי לא יכול לעמוד בזה.
כל האיחודים!! |מאוהב| |מאוהב| |מאוהב|
הם צריכים רופא כדי למצוא תרופה. כלומר יש להם מניע נסתר לפתיחת הבונקר, כלומר לא חשבתי לפני זה שהם צופים או משהו אבל עכשיו זה יותר מובן.
מעניין מה זאת המחלה שהם צריכים תרופה אליה, זה נשמע כמו משהו ספציפי שהם ספציפית סובלים ממנו!
יא אומרת לו שהיא תפסיק לקחת את הכדורים. (רמת אמינות= |יעני|)
אוי, אבי :-(. כן זה נראה לי ברור שהיא מכורה וזאת בעיה. הקטע שהם נפרדים היה עצוב ;-(
בינתיים בזירה קיין מסרב להילחם באויב שלו, אוקטביה נכנסת לזירה ומתחילה להכות אותו כדי לראות האם הוא נלחם בחזרה, קיין לא נלחם בחזרה וזה מעצבן אותה. לפני שהיא מספיקה לחסל אותו, התקרה של הבונקר מתחילה להתמוטט ואז יורד לשם בחבל בלאמי. כל כך שמחתי שהורידו אותו ראשון, בהתחלה חשבתי שאולי זו תהיה דיוזה ואז ראיתי את בלאמי :-): אוקטביה עוברת בשנייה ממנהיגה אכזרית לאחות קטנה כשהיא רצה ומחבקת את בלאמי בהתרגשות :-]
מצד אחד אוקטבייה הייתה שניה לפני להרוג את קיין :eek: מצד שני המפגש ביני לבין בלאמי |מאוהב| כל ההתאחדויות בפרק הזה!
מקרירי שואל כמה אנשים הם צריכים לחלץ, בלאמי עונה ש-1200, אוקטביה מתקנת אותו ל-814, משמע הם איבדו כמעט 400 איש תוך 6 שנים, קצת מצחיק שבלאמי חשב שלמרות שעברו 6 שנים כולם בחיים, אני מבינה מאיפה הוא מגיע אבל זה קצת נאיבי מצידו לחשוב שכולם בחיים. אולסו, הדרך שבה אוקטביה אמרה את המספר הייתה עוצמתית בעיניי, כי פתאום קלטתי כמה אנשים הם איבדו.
|כן|
רייבן ממשיכה לחסום את שו, הטייס של הספינה, במקביל לזה היא הולכת לחדר השינה הקריוגנית ומרפי יוצא מאחד התאים אחרי שישן בו קצת
:-D:-D אוי מרפי הזה!

אוקטביה נפצעת, למזלה יש לה plot armor (ליטרלי) שמגן עליה והיא לא מתה אלא רק נפצעת.
:-D
אוקטביה זועמת על בלאמי כי היא סמכה עליו ואומרת שעכשיו הם הולכים לצאת למלחמה מול דיוזה והאנשים שלה. אוף חזרנו לעונה 3 עם חוסר האמון של אוקטביה בבלאמי? :-( לא מזמן היה להם איחוד מרגש.
הם לא נותנים לנו שניה של נחת היוצרים הסאדיסטים האלה! :-[
קלארק שואלת אם כולם בחיים, היא שואלת לגבי רייבן, מרפי ומונטי, בלאמי מוסיף גם שגם אקו ואמורי בחיים. מה לגבי הרפר? מה היא עז?
:-D
מרפי: "ואומרים שאני הג'וק." :-D הוא לא טועה.
:-D
כשמדברים על העסקה של דיוזה ובלאמי, קלארק אומרת: "לפני שניכנס לזה, איפה אימא שלי?" :-D אמרתי בעבר שאני אוהבת את מערכת היחסים שלהן אבל זה כבר מתחיל להרגיש כמו running gag שכל מה שמעניין את קלארק בכל סיטואציה זה איפה אבי נמצאת :-D זה גם תקף לצד השני, בכל סיטואציה רצינית כל מה שאבי יכולה לחשוב עליו זה שקלארק נמצאת בסכנה. למשל כשבסוף הפרק דיוזה רוצה להפציץ את וונקרו ואבי אומרת שקלארק נמצאת בקהל :-D|פנים| שוב, אני מאוד אוהבת אותן אבל זה קצת מרגיש לי מגוחך.
לא יודעת, זה מרגיש לי אמין שהדבר הראשון שיעלה לראש שאל אבי זה קלארק, היא בכל זאת הילדה שלה, וגם ההפך מרגיש לי דיי הגיוני.
מרפי (רייבן ומרפי משחקים כדורגל): "... בינתיים השוערת המכוערת בעלת הרגל האחת..." :-D|פנים|
:-D הם היו כאלה חמודים ששיחקו ביחד! |מאוהב|
 

keren or5

Well-known member
הבעיה היא שבזמן שאני מתבאססת על סדרה אין דרך להימנע מפאנדומים כי אני מתעסקת בעיקר בסדרה עד שעוברת למשהו אחר. מה את עושה נניח כשאת רוצה להיזכר בשיימלס?
הבעיה המרכזית של זה ספוילרים. אם זאת סדרה שסיימתי אני יכולה יום שלם להתפנגל על סרטוני מעריצים וסצנות שאהבתי, וכבר הגעתי ב-100 לשלב הזה שיש כמה דברים שכ"כ בא לי לחפש סרטונים עליהם (זוגות שאני אוהבת, סתם סצנות שאהבתי ורוצה לראות שוב), אבל אני מנסה להיות ממש טובה הפעם, כי הרסתי לעצמי הרבה סדרות עם השטויות האלה כי היא קשה לי להתאפק. אבל זה קשה ;-(.

אחד היתרונות בצפייה במשהו בזמן אמת, זה שבין עונות לפחות יכולתי להתפנגל ולראות סרטונים כדי לקבל את ה- fix שלי, אמנם כן יש מעט סיכוניים בספוילרים של ליהוק, או סתם דברים שיכולים לדלוף אבל זה לא אותו דבר כמו להיתקל בספויילרים של ממש המשך העלילה.
מצד שני, בצפייה רציפה כזאת יש גם יתרונות, כי יש מלא דברי קטנים שמתייחסים אליהם לפעמים בעונות הראשונות- כל מיני אירועים לפעמים שהם זורקים ודברים כאלה! ואני יודעת על מה מדברים. כשאני רואה משהו בזמן אמת, לרוב בין עונות אני שוכחת מלא דברים שקרו בעונות הקודמות, ויש מספו מספק בלהבין את הרפרנסים והקול באקס לעונות קודמות.
# בעיות עולם ראשון!
יוטיוב ואינסטגרם. פחות לקרוא דעות של אנשים ויותר סרטונים מהסדרה עצמה או תמונות או גיפים. לא להתעמק בתגובות במקומות האלה.
(y)
ברגע שאת צופה במשהו שקשור לסדרה ביוטיוב מיד הוא ממליץ לך על דברים נוספים לסדרה שיכולים להיות ספוילר.
ואם את קוראת תגובות אז בכלל יש ספוילרים.
אני רוצה את החוזק שלך!
(ברמה של פין חוזר מהמתים, חוזר בזמן, שוכב עם בקה, נולד להם ילד, הילד הזה הופך לתולעת חול ענקית שבולעת את כולם, בעולם הבא מלאך מיכאל נותן לכל אחד מהם כוח על ומחזיר מאה מהם לכדור הארץ בתקופת העונה הראשונה, אבל חלקם גראונדרים וחלקם אנשי הר וקלארק היא המלכה של אזגדה, אבל בסוף מתברר שהכל היה חלום של מרפי בזמן שהוא בטיסה המאויישת הראשונה למאדים)
מה אתה מגלה הכל???:-0
לפחות לא סיפרת על החתונה של בלאמי ומרפי|תוהה|
:-D
 

LeAnnDylan

Well-known member
כמובן שאני לא מופתעת שקלארק הצליחה לשרוד איזה חצי שנה עם בערך מיימיה וחצי של מים ושתי חטיפי אנרגיה
😃
היא באדאסית רצינית כפרעליה!|מאוהב|
ויוווו כשהיא נסעה לפוליס לנסות לחפור את כל החורבות של המגדל של לקסה האהעעה!!! קודם כל, איך המגדל הזה קרס אבל כל העצים ושאר המבנים מסביב עומדים על קנם?|יעני| אני צריכה להזכיר לכותבים שהמגדל הזה שרד יותר ממאתים שנה + התקפה גרעינית אחת. קצת קרינה לא הייתה מקריסה אותו בצורה כזאת סתם ככה. אבל בסדר, שיהיה. ניק סטרייט. העיקר שקלארק מצאה את כס המלכות של לקסה ולקחה ממנו מקל שיהיה לה למזכרת מלקסה
🥺
|לב|
הקטע שהיא תופרת לעצמה את הרגל אחרי המלכות דב היה די מחריד😖 כל פעם שאני צופה בפרק הזה אני צריכה לעצום עיניים. אין לי בעיה עם דם ופציעות אבל משום מה זה ממש החריד לי את החיים אהעהע.
הצחיק אותי שהיא מדברת אל בלאמי בקשר וצוחקת על האצות של מונטי בזמן שהיא אוכלת תותים:-D
טוב, אז אנחנו יודעים שהיא הייתה לבדה במשך 58 ימים עד שמצאה את מאדי. חודשים לבד זה לא נורא. לאכול את החרקים האלה שעפו לה על השמשה של הרובר לעמות זאת- בעעע🤮🤮 אני לגמרי הייתי מעדיפה את הכדור לראש.
אגב משהו שלא שמתי לב אליו בהתחלה אבל הפנו את תשומת ליבי אליו זה שמאדי שהראו לנו בסוף עונה 4, זו לא אותה מאדי של עכשיו. כלומר, כן, יש את מאדי של לפני 6 שנים כשקלארק רק פגשה אותה, שמן הסתם לקחו ילדה אחרת לשחק אותה, אבל מאדי של גיל 12 מפרק 413 אמורה להיות אותה מאדי של גיל 12 עכשיו. מה היה כל כך קשה להביא את אותה ילדה? האם היא השתנתה כל כך שלא היה אפשר ללהק אותה לאותו גיל? איזה משונה.

אה וחשוב לציין שאהבתי שבמשך חצי פרק זה היה רק קלארק
😍


טוב נעבור לספינת האסירים שנחתה לה.
וואו כמה נשקים יש להם אהעהע ואיזה חננה קלארק שהיא יושבת ומציירת את כל הנשקים השונים שיש להם:-D
אני במקומה פשוט הייתי רושמת "מלא דרכים שיכולים להרוג אותי בהם" וזהו
המפקדת שלהם, לא יודעת מה לחשוב עליה, אבל מקרירי נראה מרושע לחלוטין. וההוא עם השיער הקצוץ נראה טוב (כאילו נראה בחור טוב, לא מבחינת מראה)
מענין אם יהיה שמח איתם.
גם ההוא שמאדי אמרה לקלארק לא להרוג כי הוא ניסה להגן עליה, וקלארק הרגה היה נראה "טוב" אז אני מניחה שחלק מהאסירים האלה לא רעים במיוחד. למרות שלגמרי יש להם וייב רע עם כל הנשקים האלה. אבל אחד הדברים שאני הכי אוהבת בסדרה זה שתמיד יש נשים חזקות בתפקידים פיקודיים.

חוזרים לרינג, שם מגלים בלאמי מכוער ביותר. +12 קילו, שיער גריזי וזקן מכוער.
שלא תגידי שלא הזהרתי אותך שהיית בעונות היפות שלו... (זה היה לעדי)
לפחות הבנות נהיו יפות יותר|מאוהב| השיער הארוך של רייבן אהעהעה מהממת!
ואקו|מאוהב|
האמת שגם התספורות של מרפי ומונטי מתאימות להם אז בעצם רק בלמי התכער.
וגם קלארק קצת, כי פויה שיער קצר
🙁

בכל מקרה, מרפי שם את עצמו בפינה כי הוא ג'וק מפונק.
הוא ואמורי נפרדו אהעעה
ובלאמי ואקו ביחד האהעעה #בקו!!
אקו חוששת מהתגובה של אוקטביה שעדין שונאת אותה כי היא ניסתה להרוג אותה. לגיטימי אבל לייק, עברו 6 שנים, בטוחה שיש לה דאגות אחרות. כאילו, נראה לי שאם היא הייתה שומרת לה טינה כמו ששמרה לפייק, היא כבר הייתה הורגת את אקו לפני זה, לא? נראה לי היא סתם לא אוהבת אותה אבל לייק, מה זה בעצם משנה? מבחינת בלאמי ואקו הם כולם מחוץ לבונקר חיים באושר ועושר ואז מה הבעיה שבלאמי יצא עם אקו?
די להיות אובדנית אקו. גם את וגם מרפי.
ואם כבר מרפי, קצת עצוב שהוא ואמורי לא ביחד אבל האם זה פתוח דלת ל#מרבן?|חיוךרחב|
חח הצחיק אותי ממש כשהוא מתבכיין כזה לרייבן על זה שקשה מאוד לשמור על "הפלי אבר אפטר" והיא כזה "אתה יודע מה זה? ג'וק מנגן על כינור" יואו כמה צחקתי!!

והזירה האחרונה... אומייגאד מה הולך שם?!!?:eek::eek:
יואו אוקטביה הזאת יושבת לה שם כמו מלכה בזמן שרבים שם במרחץ הדמים הזה וטפ???
אני קצת נחרדת אבל גם קצת אומייגאד כן!:love::LOL:
 

LeAnnDylan

Well-known member
אהעהעעהעהעהעעה הפרק הכי טוב בעונה ואחד האהובים עליי בסדרה|כתר||מאוהב|

אוקטביה המלכה!!! סקיירפיה, אוסלייה, בלאדריינה. היא מלכה בכל תואר!|כתר||גביע||סגידה|
אומנם לקחת עצות של איך להנהיג מג'אהה זה לא רעיון הכי חכם, אבל ברגע ששמת 1100 גראונדרים צמאי דם בבונקר והם מגלים עכשיו שאין להם אפשרות לצאת משם לעולם, רוב הסיכויים הם שכולם יהרגו אחד את השני במילא. הרעיון שלה להפוך את זה לסוג של ספורט היה רעיון ממש גאוני. ככה הם מקבלים מה שהם רוצים (וצריכים) וגם מצמצמים את הכמות המטורפת של אנשים שיש שם.

היו מלא קטעים מעולים בפרק. יותר מידי מכדי למנות את כולם. אז במקום אני אציין את מערכות היחסים שאני אוהבת-
1. אוקטביה וניילה - אהעעהעה החברות הזאת בניהן מדהימה בעיני. ניילה מהממת ואני אוהבת שכשהיא אמרה לה בעונה הקודמת "אני לא אשכח מה שעשית בשבילי" היא באמת מתכוונת לזה. רואים איך היא מסתכלת על אוקבטיה בהערצה והערכה. עם כל המטורפים שיש שם, היא בהחלט תצטרך אותה. גם רואים שלמרות שהיא סוגדת לאוקטביה בתור האוסלייה של סקייקרו, היא גם אוהבת אותה כחברה, היא הביאה לה את הספר שבלאמי היה מקריא לה כשהייתה ילדה. אני אוהבת שהיא לא גראונדרית טיפוסית.

2. ניית'ן וג'קסון|לב| חמודים!!! אני אוהבת אותם ביחד הרבה יותר משאהבתי את נייט עם בריאן המציק.

3. אוקטביה ואינדרה. אהבתי שאינדרה מנסה לעזור לאוקטביה בהתחלה ולנסות לקחת אותה למקומות מוכרים לגראונדרים כדי שיהיה לה קל להתאקלם בתפקיד החדש שלה. הסמלים האלה אומנם שימשו כמטרות על אוקטביה (לדבריה) אבל הם כמובן נעשו כי אינדרה דואגת לאוקטביה ורוצה בטובתה. גם אם זה אומר לצאת על הבת שלה.

מה שמביא אותי למערכת היחסים הבאה:
4. אוקטביה וגאיה. נכון שגאיה מציקה לי אבל ההבנה הזאת שלה בסוף שאוקטביה היא המפקדת הראויה שהגראונדרים צריכים הייתה נפלאה. אהבתי שהיא אמרה לה לצאת אליהם עם הדם על הפנים בתור השיריון שלה. זו הייתה סצינה חזקה.



כמה קטנים:
* אבי וקיין מעצבנים אותי. למה הפכו אותה לנרקומנית? למה היא מציקה וכועסת על קיין על הדבר הכי אנושי שיכל לעשות. למרות שכן הבנתי כשהיא קראה את הבולשיט שלו ואמרה "אם הצלת אותי רק בגלל שאני רופאה, למה היית מוכן להפליט אותי על הארק" שזה נכון, אבל די, שם היו מלא אנשים מועילים. כאן בעיקר יש כאוס וצריך כל בן אדם נורמלי. רק שאני לא בטוחה כמו נורמלית אבי תהיה עם האובססית כדורים הזאת שלה. מקווה שתצא מזה מהר.
* קארה הזאת הולכת להיות המעצבנת העונתית? קיוויתי שתמות מהר אבל אז בסוף רואים אותה עומדת לצידה של אוקטביה. וטפ?
* אהעעה סופו של הג'יכס. מי היה מאמין שהיום הזה יגיע. ועלק אוקטביה אומרת לו בסוף מיי ווי מיט אגיין.. פחחח may we fucking not.
* מסכן אית'ן, כל האנשים שהוא אוהב מתים לו. גם הצחיק אותי שכשג'הה גסס לו שם ליד אבי, קיין, ג'קסון ואוקטביה, הוא ביקש מאוקטביה מכוסת הדם לטפל באית'ן... הילד בדוק יגדל עם טראומות 😆
* שמישהו ימצא לקיין מכונת גילוח דחוף (אח"כ הוא יכול לשלוח אותה לבלאמי).
* גאיה עם שיער קצר זה פויה.
* "יו אר וואנקרו אור יו אר דה אנמי אוף וואנקרו" זו השורה הכי טובה בסדרה. נקודה.
 

It's Always Sunny

Well-known member
וואו, @LeAnnDylan עבר הרבה זמן מאז שראינו אותך מגיבה למאה :-0 מה שכתבת זה תגובה מעכשיו או מהשרשור הקודם?
אני אעבור על מה שכתבת בהמשך היום, מעניין אותי מה את חושבת על עונה 5 :-):
 

LeAnnDylan

Well-known member
(אני מבינה שהיה משעמם לי פעם שכל פרק החלטתי לסכם בצורה אחרת|חבול|)

פרק שלם בלי אוקטביה וניילה 😞
אבל, זה הפרק האחרון שטוב לפני ערימת פרקים שצריכה למות אז בסדר:p
גם בניגוד אליכן (עדי וליאורה) השיפ העילאי מבחינתי זה מרפי ורייבן אז זמן איכות שלהם יחד הרבה יותר נחמד לי מחבורת הקרקע (מינוס אקו|מאוהב|)
טוב בואו ננסה שיטת סקירת פרק חדשה לפי דמויות:

רייבן:
קודם כל, כפרעליה! איך היא מצילה את היום כל פעם מחדש. ואיך היא ישר התנדבה להישאר מאחור גם כשידעה שאין דרך בשבילה לרדת למטה ;-(
למרות שאני רוצה להאמין שזה מראה כמו אמונה יש לה בבלאמי ולא בהכרח כמה אובדנית היא. למרות שלהישאר לבד עם האסירים כשיש מיליון דברים שיכולים להשתבש זה לא רעיון חכם.
ואני חולה על המבטים האלה שלה ואיך היא תמיד מגחכת לה על מרפי. אם זה איך שהיא גיחכה לה כשהוא אמר "יאללה, בואו נהיה הטובים" או כשהוא נשאר מאחורה והיא כזה "אתה צודק, למות לבד היה יכול להיות חרא" שאני תמיד חשבתי שזה רפרנס לעונה 2 כשמרפי חזר לדרופ שיפ ומצא שם את רייבן גוססת והיא כזה "למה אתה עוזר לי?" והוא אומר לה "אני לא רוצה למות לבד".
וגם בואו רגע נתלהב מגיחוכים שלה על בלאמי הטמבל "יקח לי ימים ללמד אותך וכמו שאני מכירה אותך, בסוף תהרוס גם את זה" חחחחח מלכה:-D|כתר|


אקו:
אני חולה עליה, איך כולם עולים לספינה והיא ישר שולפת חרב. לא מאמינה שהיא לקחה איתה חרב לחלל:-D איזה מלכה!:-D
גם עושה רושם שהיא קול ההיגיון בחבורה (כשהיא לא אובדנית) קצת נכנסת לנעלים של קלארק. לא מפחדת לעשות בחירות קשות וחושבת עם הראש בעיקר. אני אוהבת את ההתפתחות הזאת שלה. וגם רואים שאכפת לה מהחבורה|מאוהב|
אני חושבת שכמו מרפי היא צריכה מטרה כדי להיות ממש יעילה, ועכשיו עם חבורת האסירים הזאת, מטרות בהחלט יהיו לה. אני מתרגשת לקראת הבאות!!🤩


מרפי:
אני יודעת שאני תמיד מלכלכת עליו כי הוא ג'וק אבל בתאכלס אני חולה עליו. ג'וק ממורמר שלי. אם הייתי תקועה איתם בחלל לגמרי הייתה מסיימת כמו מרפי😄 לבד בפינה שונאת את כולם 😄
הצחיק אותי שהוא כזה "מה? עם אמורי טייסת, להישאר כאן זה הצעד ההישרדותי" LOL גם אני בתאלכס הייתי מעדיפה להישאר איפה שרייבן נמצאת. למרות שאני גם לגמרי סומכת על אקו שתציל את החיים שלי אם זה יגיע לזה.
בכל מקרה, אני חולה על #מרבן אז אני לגמרי בעד זה שהוא "נדפק" איתה:-D


אמורי:
הצחיק אותי שכשבלאמי אמר להם שרייבן צריכה להישאר מאחור היא כזה "תשאירו את ג'ון!" חח מסכן. היא גם אמרה את זה ברוע קצת, ואולי מגיע לו. אבל אני מתרכזת בחלק שהיא מעדיפה את רייבן. כי רייבן היא באדאסית |כתר|
אבל זה היה כזה חמוד שהם נחתו והיא כזה "אנחנו לא מתים" :-D|לב|
האמת שממש לא אכפת לי שהיא ומרפי לא ביחד. אני אוהבת שהיא יותר בקטע של החבורה ופחות 'אני וג'ון נגד כולם'


בלאמי:
אגב הסדר תגובות זה לא לפי מי שאני אוהבת יותר, זה רק לפי מי שהגיפים שלו מופיעים לי קודם:p
בכל מקרה, כל הכבוד לבלאמי שממשיך לעשות דברים "בשביל קלארק" וכשהוא הבין שהיא בחיים אהעהעעהע!!! ו-283 אסירים בשביל אחת האהעעהעהע שי איז!!
דאם רייט שי איז!! כל הכבוד לך בל בוי.


קלארק:
האמת שקצת כעסתי שהיא לא שיפתה פעולה עם האסירים מההתחלה כשדיוזה אמרה לה שהיא רק רוצה להגיע להסדר איתה. כי קודם כל, קלארק ומאדי הן רק 2, לא היה כזה קשה למצוא להן מקום בלי שהאסירים האלה יפריעו להן לחיות בסבבה שלהן. ודבר שני, יש להם הרבה יותר נשקים משתיהן והם יכולים להרוג אותן ברגע. איפה השכל שלך?? היית באותו מקום שלהם, את יודעת מה זה להיות האאוטסיידר שנוחת על כדו"א וחושב שהוא מגיע לו כי פעם אבות אבותיהם גרו שם. רק שבמקרה של האסירים, הם ליטרלי גרו שם.
בכל מקרה כעסתי בעיקר כי התעללו בה. אני לא רוצה לראות שמתעללים בה על המסך שלי ;-(
אבל כן הצחיק אותי שבסוף כשהיא נכנעת ואומרת שהיא תשתף פעולה דיוזה שואלת אותה "בואי נתחיל מאיך העולם נחרב" והיא כזה "באיזה מהפעמים?":-D


דיוזה:
טוב אז הפרק הזה אנחנו מקבלים קצת מידע לגביה, מסתבר שהיא הייתה בחייל הים (אריות הים ליתר דיוק) היא נלחמה בממשלה פאשיסית ואיכשהו, מתישהו הפכה להיות אסירה מסוכנת כזאת שהקפטן של הספינה הזהיר בלוג האחרון שלו שאם היא אי פעם תחזור לכדו"א, צריך לפוצץ את הספינה שלה בשמים. וואו, היא לא עשתה לי רושם של כזאת מסוכנת האמת. מקרירי לעומת זאת נראה לי כמו טראבלמייקר רציני.
מצד שני, היא נראית קצת סדיסטית. שלא אשקר, אם זו לא הייתה קלארק שם שעוברת את ההתעללות, יש מצב שהייתה בעדה😆


שואו:
אנחנו מבינים הפרק שהוא לא חלק מהאסירים. אולי בגלל זה הוא לא היה נראה רע. גם דיוזה קראה לו "שוטר טוב" והוא אכן התנגד להתעללות בקלארק, אז בינתיים אנחנו אוהבים אותו!



טוב אין לי כוח לחלק יותר להודעות אז היתר בהודעה אחת:
מונטי: קצת בכיין, קצת מציק. עזוב את האצות שלך ותחזור להרוג אנשים בכדו"א.
הארפר: שמחה לראות שהשאירה את האובדנות מאחוריה. אני אוהבת לראות שהם כולם הפכו לסוג של משפחה כזאת והיא לגמרי נראית האמא של החבורה|לב|
מקרירי: פסיכופט רציני, ונראה כמו כאב ראש גדול. אבל היי, אם הוא היה מספיק טוב לאלייזה אני מוכנה לאהוב אותו:-P: (הוא ואלייזה [קלארק] יצאו פעם במציאות)
מאדי: נתנו לך משימה אחת - להישאר בפאקינג בור!! פףףף ילדים...|שפם| אבל יאאא היא הצילה את אקו והחבורה העליזה אז סולחים לה. אהבתי שקלארק מביאה לה אקדח כל פעם כאילו זה נורמלי לחלוטין לתת אקדחים לילדים בני 12. והיא זיהתה את בלאמי!! יאאאאא בטח היא חושבת לעצמה כזה 'קלארק אמרה שאתה יפה יותר'|חיוךרחב|
 

LeAnnDylan

Well-known member
וואו, @LeAnnDylan עבר הרבה זמן מאז שראינו אותך מגיבה למאה :-0
כן, ימים מטורפים מעבודה, וגם לא היה בא לי להגיב על עונה 4.
מה שכתבת זה תגובה מעכשיו או מהשרשור הקודם?
זה תגובות מפעם. זה לא בשרשור הקודם כי תפוז הציק לי אז פתחנו קבוצת פייסבוק פעם ופשוט העתקתי את התגובות שלי לעדי וליאורה משם.
אני אעבור על מה שכתבת בהמשך היום, מעניין אותי מה את חושבת על עונה 5 :-):
בצפייה ראשונה לא אהבתי אותה (וגם לא את עונה 4).
בצפיה שניה חשבתי שעונה 4 בסדר ושעונה 5 לא רעה.
ואז בצפייה שלישית כבר ממש התאהבתי בעונה 5. ונכון שיש בה דברים שאני לא אוהבת אבל הדברים שאני כן אוהבת בה מתעלים על הכל. יש שם כמות גיפים מטורפת שמשמשת אותי כל הזמן (וככה בעצם מודדים טיבה של עונה:-P:)

נגיד זה הגיף שבשימוש יומי אצלי (ליטרלי כל פעם שמישהו בעבודה שם מוזיקה גרועה אני שולחת להם את זה בקבוצה:-D)
IMG_8519.GIF
 

It's Always Sunny

Well-known member
ואז בצפייה שלישית כבר ממש התאהבתי בעונה 5
אז כמה פעמים בסך הכל צפית בסדרה? 🤔:-D

יש שם כמות גיפים מטורפת שמשמשת אותי כל הזמן (וככה בעצם מודדים טיבה של עונה:-P:)
:-D:-D:-D

נגיד זה הגיף שבשימוש יומי אצלי (ליטרלי כל פעם שמישהו בעבודה שם מוזיקה גרועה אני שולחת להם את זה בקבוצה:-D)
IMG_8519.GIF
כל הזמן שמים אצלך בעבודה מוזיקה גרועה? :-D
 

LeAnnDylan

Well-known member
חח מסתבר שהפרק הזה לא טרחתי עם סיכום ממשי ורק הבאתי מיליון גיפים😂
אני צריכה ללכת לישון אז אין סיכוי שאני אפרסם עכשיו את כל הגיפים שוב כי זה לוקח מיליון שנה אז הנה המיני סיכום שלי בינתיים:

טוב, בואו נדבר על הדברים הטובים שבפרק- דיוזה.
וכל שאר הדברים הפויה בפרק - היתר.
למה כל הנשים שאני אוהבת מטורפות😂😂 הפסיכית הזאת שיספה לעצמה את הגרון כדי לא לעשות מילואים😂😂
ותראו אותה מורידה לה שוטים של טקילה... "זה עדיף על תה, אתה לא חושב?" וול, עדי בטוח לא חושבת😂😂 (זה היה מצחיק פעם כי עדי יצאה לבלות באותו ערב שהיא הייתה אמורה לרשום סיכום של הפרק והיא שתתה איזה חצי בקבוק בירה והייתה האנגאובר שלושה ימים אחרי... [ככה לפחות אני זוכרת את הסיפור הזה ואם היא תגיד שזה לא נכון, אל תאמינו לה כי אובייסלי זה היה בסיכום שלי ודילן של פעם זכרה דברים, לא כמו דילן של היום])
עוד מטורף שאני אוהבת - וינסון "אני בדר"כ בחור נחמד" תרחיקו את הידיים והרגלים שלכם מהפה שלו ותהיו בסדר. וטפ😂😂
אינדרה אוהבת את אוקטביה האהעעהעה "אני לא אגיד לך את זה סדה" העהעעה הלב שלייייי😭😭😭
די להתעלל ברייבן כוסאמק!! אני כבר בחישמול הראשון הייתי מגלה לו מה הקוד גם אם לא הייתי יודעת אותו! את פאקינג רייבן, לכי תמצאי מה הקוד!!
הג'וקון היה ג'וק חמוד ומועיל הפרק עהעהעעה
ואקו מרימה אותו כאילו הוא שוקל גרם וחצי אני מתה😂
"מי ההוביט":-D:-D
"אוקטביה היא האהובה עליי" חכי שתגלי איזה פסיכית היא😂
ולמה זה עדין נראה לגיטימי לחבורת מבוגרים לתת לילדה בת 12 להמשיך לנהוג??
שואו חמודדד. מה רייבן צועקת עליו. מה היה עדיף שהוא היה נותן לדיוזה לפוצץ את כולם בבונקר??
איפה ניילה?!?!?
מקרירי בלי חולצה האעהעהעהעעהעה
"לא חשבת שזה הדבר היחיד שהייתי טוב בו בעבר"
"אל תחמיא לעצמך, גם זה היה עינוי"😂😂
איזה שני מטורללים. אני מתה!!:-D:-D
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

LeAnnDylan

Well-known member
אז כמה פעמים בסך הכל צפית בסדרה? 🤔:-D
אין לדעת. איבדתי ספירה כבר ממזמן. מההתחלה עד הסוף נראה לי שלפחות 6 פעמים. אבל מידי פעם אני צופה בפרקים נבחרים מכל מיני עונות כשאני מתגעגעת או כשהנטפליקס אומר לי "תמשיכי מאיפה שהפסקת" 😂
כל הזמן שמים אצלך בעבודה מוזיקה גרועה? :-D
כן.
יש איזה נודניקית אחת שכל הזמן שמה איזה מוזיקה של בית בושת ומשום מה כל פעם שהבוסית שלי נכנסת היא כזה "וואו איזו מוזיקה מעולה"|חבול||פנים|
 

didalf

Well-known member
הבעיה המרכזית של זה ספוילרים. אם זאת סדרה שסיימתי אני יכולה יום שלם להתפנגל על סרטוני מעריצים וסצנות שאהבתי, וכבר הגעתי ב-100 לשלב הזה שיש כמה דברים שכ"כ בא לי לחפש סרטונים עליהם (זוגות שאני אוהבת, סתם סצנות שאהבתי ורוצה לראות שוב), אבל אני מנסה להיות ממש טובה הפעם, כי הרסתי לעצמי הרבה סדרות עם השטויות האלה כי היא קשה לי להתאפק. אבל זה קשה ;-(.
אני גם רוצה לחפש סרטונים של באפי לפעמים (אוקי של ג'יילס) ומתאפקת. איפוק אור!!!!
לפחות עם ה100 אתן צופות כ"כ מהר שתיכף תוכלו!

:-D

אני רוצה את החוזק שלך!
פשוט לא להתחיל! ולאכול לפורום את הראש בשביל זה אתם כאן. להציף אתכם באוססביות שלי כי אסור לי לחפש בשומקים אחר:-D ובמקרה של צפיה משותפת לדרוש מאחרים גיפים:-D
בסיכומים המקוריים שלי יש מקומות שכתוב בהם "דילן גיף!!":-D
פעם דילן כפרעליה חתכה לי במיוחד סרטון של אלייזה אומרת משהו על טיילור סוויפט ("אם נתחתן יקראו לה טיילור טיילור:-D") כדי שאני לא אכנס ליוטיוב. אני גם יכולה לעזור לכן.

(אני מבינה שהיה משעמם לי פעם שכל פרק החלטתי לסכם בצורה אחרת|חבול|)
כי הפייסבוק הזה כזה לא נוח! אני מתרשמת שאספת את התגובות שלך לסיכום.

נגיד זה הגיף שבשימוש יומי אצלי (ליטרלי כל פעם שמישהו בעבודה שם מוזיקה גרועה אני שולחת להם את זה בקבוצה:-D)
IMG_8519.GIF
:-D:-D

בצפייה ראשונה לא אהבתי אותה (וגם לא את עונה 4).
בצפיה שניה חשבתי שעונה 4 בסדר ושעונה 5 לא רעה.
ואז בצפייה שלישית כבר ממש התאהבתי בעונה 5. ונכון שיש בה דברים שאני לא אוהבת אבל הדברים שאני כן אוהבת בה מתעלים על הכל. יש שם כמות גיפים מטורפת שמשמשת אותי כל הזמן (וככה בעצם מודדים טיבה של עונה:-P:)
אני זוכרת שאמרת את זה ושקלתי לעשות כמוך אבל אני לא מסוגלת:-D|פנים|
אבל גם לא נראה לי שזה יעבוד לי כי יש לנו בעיות אחרות עם העונה הזאת.

אז כמה פעמים בסך הכל צפית בסדרה? 🤔:-D
דילן? מליון בערך:-D

תגובות לפרקים בהמשך, צריכה ללכת לטפל בגבות שלי.
 

It's Always Sunny

Well-known member
אני גם רוצה לחפש סרטונים של באפי לפעמים (אוקי של ג'יילס) ומתאפקת. איפוק אור!!!!
לפחות עם ה100 אתן צופות כ"כ מהר שתיכף תוכלו!
לא מכירה את המילה הזו :-P:

אני זוכרת שאמרת את זה ושקלתי לעשות כמוך אבל אני לא מסוגלת:-D|פנים|
אבל גם לא נראה לי שזה יעבוד לי כי יש לנו בעיות אחרות עם העונה הזאת.
מה? לצפות בסדרה שוב?

תגובות לפרקים בהמשך, צריכה ללכת לטפל בגבות שלי.
בהחלט עניינים חשובים, את עושה לבד או הולכת לקוסמטיקאית?
והאם בגלל זה קמת מוקדם ביום שישי?
 

keren or5

Well-known member
חוזרים לרינג, שם מגלים בלאמי מכוער ביותר. +12 קילו, שיער גריזי וזקן מכוער.
וואי תפסיקו להגיד את זה! איפה הוא השמין במרפק? אני לא רואה את זה, אבל אחרי שאמרתן כל עם שאני רואה אותו אני רק מחפשת איפה רואים שהוא שמן במקום להתמקד ביופי המהמם שלו. (אל תביאו לי באמת הוכחות שהוא השמין, אני גם ככה מנסה להדחיק את מה שאמרתן כי קשה לי לא לחשוב על זה כל פעם שמראים אותו! אני רוצה למחוק מהמוח שאמרתם את זה!)
מסכן אית'ן, כל האנשים שהוא אוהב מתים לו. גם הצחיק אותי שכשג'הה גסס לו שם ליד אבי, קיין, ג'קסון ואוקטביה, הוא ביקש מאוקטביה מכוסת הדם לטפל באית'ן... הילד בדוק יגדל עם טראומות 😆
:-D
גם בניגוד אליכן (עדי וליאורה) השיפ העילאי מבחינתי זה מרפי ורייבן אז זמן איכות שלהם יחד הרבה יותר נחמד לי מחבורת הקרקע (מינוס אקו|מאוהב|)
8-* את אוהבת את מרפי? לא אכפת לי מה הסיבה, הייתי בטוחה שתשנאי אותו כל הסדרה יאיי |שמח|
כשהוא נשאר מאחורה והיא כזה "אתה צודק, למות לבד היה יכול להיות חרא" שאני תמיד חשבתי שזה רפרנס לעונה 2 כשמרפי חזר לדרופ שיפ ומצא שם את רייבן גוססת והיא כזה "למה אתה עוזר לי?" והוא אומר לה "אני לא רוצה למות לבד".
הא! מעניין אם זה באמת רפרנס לזה!
אני גם אהבתי את הקטע הזה! כאילו זה היה ברור שהיא תצליח להנחית אותם, כי לא יהרגו אותם אובייסלי, וגם מבחינה סיפורית זה הרגיש כאילו ברור שהיא תצליח (עם ראשונה נכשלה- פעם שניה הצליחה). וגם אני אוהבת איך שהיא השתלבה עם החבורה |מאוהב|

פשוט לא להתחיל! ולאכול לפורום את הראש בשביל זה אתם כאן. להציף אתכם באוססביות שלי כי אסור לי לחפש בשומקים אחר:-D ובמקרה של צפיה משותפת לדרוש מאחרים גיפים:-D
בסיכומים המקוריים שלי יש מקומות שכתוב בהם "דילן גיף!!":-D
פעם דילן כפרעליה חתכה לי במיוחד סרטון של אלייזה אומרת משהו על טיילור סוויפט ("אם נתחתן יקראו לה טיילור טיילור:-D") כדי שאני לא אכנס ליוטיוב. אני גם יכולה לעזור לכן.
:-D אבל אני כ"כ רוצה לראות סרטוני מעריצים ערוכים כזה יפה עם שירים יפים ובשביל זה אני צריכה לחכות ;-(
 

It's Always Sunny

Well-known member
וואי תפסיקו להגיד את זה! איפה הוא השמין במרפק? אני לא רואה את זה, אבל אחרי שאמרתן כל עם שאני רואה אותו אני רק מחפשת איפה רואים שהוא שמן במקום להתמקד ביופי המהמם שלו. (אל תביאו לי באמת הוכחות שהוא השמין, אני גם ככה מנסה להדחיק את מה שאמרתן כי קשה לי לא לחשוב על זה כל פעם שמראים אותו! אני רוצה למחוק מהמוח שאמרתם את זה!)
טוב, את כבר יודעת שאני באותה דעה איתך לגבי הנושא אבל היה חשוב לי להדגיש את זה :-):
 

didalf

Well-known member
לא מכירה את המילה הזו :-P:
לא הבנתי את בגיל של אח שלי, לא שמעת בלופים את השיר "סבלנות סבלנות לא קונים בשום חנות"???

מה? לצפות בסדרה שוב?
לצפות בעונה 5 שוב.
בהחלט עניינים חשובים, את עושה לבד או הולכת לקוסמטיקאית?
כן
והאם בגלל זה קמת מוקדם ביום שישי?
כמובן:-D יו נואו מי סו וול|לב|

וואי תפסיקו להגיד את זה! איפה הוא השמין במרפק? אני לא רואה את זה, אבל אחרי שאמרתן כל עם שאני רואה אותו אני רק מחפשת איפה רואים שהוא שמן במקום להתמקד ביופי המהמם שלו. (אל תביאו לי באמת הוכחות שהוא השמין, אני גם ככה מנסה להדחיק את מה שאמרתן כי קשה לי לא לחשוב על זה כל פעם שמראים אותו! אני רוצה למחוק מהמוח שאמרתם את זה!)
בכל מקום ובפנים בעיקר!! אני באמת שמחה בשבילך שאת לא רואה את זה, אותי זה ממש מתסכל:-D

:-D אבל אני כ"כ רוצה לראות סרטוני מעריצים ערוכים כזה יפה עם שירים יפים ובשביל זה אני צריכה לחכות ;-(
אתן רואות כ"כ מהר עוד מעט תוכלי!:-D
 

It's Always Sunny

Well-known member
לא הבנתי את בגיל של אח שלי, לא שמעת בלופים את השיר "סבלנות סבלנות לא קונים בשום חנות"???
חחחחח, המסר לא הופנם :-D

בהחלט עניינים חשובים, את עושה לבד או הולכת לקוסמטיקאית?
לא הבנתי ;-#

אתן רואות כ"כ מהר עוד מעט תוכלי!:-D
האמת שאת צודקת, היה יכול להיות יותר גרוע כמו נניח 22 פרקים לעונה של באפי...
 

It's Always Sunny

Well-known member
כמובן שאני לא מופתעת שקלארק הצליחה לשרוד איזה חצי שנה עם בערך מיימיה וחצי של מים ושתי חטיפי אנרגיה
😃
היא באדאסית רצינית כפרעליה!|מאוהב|
אה וחשוב לציין שאהבתי שבמשך חצי פרק זה היה רק קלארק
😍

אז זה קונצנזוס שקלארק היא דמות אהובה? זה גורם לי לשמוח.

ויוווו כשהיא נסעה לפוליס לנסות לחפור את כל החורבות של המגדל של לקסה האהעעה!!! קודם כל, איך המגדל הזה קרס אבל כל העצים ושאר המבנים מסביב עומדים על קנם?|יעני| אני צריכה להזכיר לכותבים שהמגדל הזה שרד יותר ממאתים שנה + התקפה גרעינית אחת. קצת קרינה לא הייתה מקריסה אותו בצורה כזאת סתם ככה. אבל בסדר, שיהיה.
גם אותי זה הטריד! אבל אני מניחה שצריך להתעלם מזה כדי ליהנות מהעלילה.

העיקר שקלארק מצאה את כס המלכות של לקסה ולקחה ממנו מקל שיהיה לה למזכרת מלקסה
🥺
|לב|
ברצינות? אם כן אז אני אחשוב על זה בפעם הבאה שאראה את הפרק. אם לא אז אני בכל זאת מרשה לעצמי לקבל את זה כקאנון :-P:

לפחות הבנות נהיו יפות יותר|מאוהב| השיער הארוך של רייבן אהעהעה מהממת!
זו רק אני או שמשהו השתנה בפנים של רייבן? יכול להיות שזה משהו בגבות? אני לא מצליחה לשים על זה את האצבע אבל משהו שונה.

ובלאמי ואקו ביחד האהעעה #בקו!!
כולם פה אוהבים את בלאמי ואקו ביחד?

אוקטביה וניילה - אהעעהעה החברות הזאת בניהן מדהימה בעיני. ניילה מהממת ואני אוהבת שכשהיא אמרה לה בעונה הקודמת "אני לא אשכח מה שעשית בשבילי" היא באמת מתכוונת לזה. רואים איך היא מסתכלת על אוקבטיה בהערצה והערכה. עם כל המטורפים שיש שם, היא בהחלט תצטרך אותה. גם רואים שלמרות שהיא סוגדת לאוקטביה בתור האוסלייה של סקייקרו, היא גם אוהבת אותה כחברה, היא הביאה לה את הספר שבלאמי היה מקריא לה כשהייתה ילדה. אני אוהבת שהיא לא גראונדרית טיפוסית.
אני אוהבת את הדמות של ניילה. בהתחלה הייתי בטוחה שהיא תופיע בפרק אחד ותיעלם אבל היא המשיכה לחזור. יש משהו ברוגע שלה שגורם לי להרגיש שהכל יהיה בסדר.

* אבי וקיין מעצבנים אותי. למה הפכו אותה לנרקומנית? למה היא מציקה וכועסת על קיין על הדבר הכי אנושי שיכל לעשות. למרות שכן הבנתי כשהיא קראה את הבולשיט שלו ואמרה "אם הצלת אותי רק בגלל שאני רופאה, למה היית מוכן להפליט אותי על הארק" שזה נכון, אבל די, שם היו מלא אנשים מועילים. כאן בעיקר יש כאוס וצריך כל בן אדם נורמלי. רק שאני לא בטוחה כמו נורמלית אבי תהיה עם האובססית כדורים הזאת שלה. מקווה שתצא מזה מהר.
* אהעעה סופו של הג'יכס. מי היה מאמין שהיום הזה יגיע. ועלק אוקטביה אומרת לו בסוף מיי ווי מיט אגיין.. פחחח may we fucking not.
soooo, אני דווקא אוהבת את המבוגרים, אפילו שאחד מהם הוא ד"ר בורק :-P:
וברצינות אין סיבה שאני אוהב אותם ברמה שאני אוהבת אותם אבל מה אני יכולה לומר, לא מסוגלת לשנוא את הדמויות האלה, כן זה כולל את ג'אהא, היה עצוב שהוא מת, במיוחד כי הייתי בטוחה שאין מצב שיהרגו אותו.

* מסכן אית'ן, כל האנשים שהוא אוהב מתים לו. גם הצחיק אותי שכשג'הה גסס לו שם ליד אבי, קיין, ג'קסון ואוקטביה, הוא ביקש מאוקטביה מכוסת הדם לטפל באית'ן... הילד בדוק יגדל עם טראומות 😆
ילד מסכן.

* שמישהו ימצא לקיין מכונת גילוח דחוף (אח"כ הוא יכול לשלוח אותה לבלאמי).
:-D:-D

* גאיה עם שיער קצר זה פויה.
בהתחלה לא אהבתי ועכשיו התחלתי לחבב את התספורת שלה.

* "יו אר וואנקרו אור יו אר דה אנמי אוף וואנקרו" זו השורה הכי טובה בסדרה. נקודה.
|כתר||כתר||כתר||כתר||כתר|

כשהוא נשאר מאחורה והיא כזה "אתה צודק, למות לבד היה יכול להיות חרא" שאני תמיד חשבתי שזה רפרנס לעונה 2 כשמרפי חזר לדרופ שיפ ומצא שם את רייבן גוססת והיא כזה "למה אתה עוזר לי?" והוא אומר לה "אני לא רוצה למות לבד".
:-0:-0:-0:-0 לא חשבתי על זה בכלל!

וגם בואו רגע נתלהב מגיחוכים שלה על בלאמי הטמבל "יקח לי ימים ללמד אותך וכמו שאני מכירה אותך, בסוף תהרוס גם את זה" חחחחח מלכה:-D|כתר|
חחחח, אני אוהבת שכותבי הסדרה יודעים שבלאמי יפשל ולא אכפת להם לצחוק על זה.

שכחת לציין שהיא בחורה יפה מאוד :-]

(הוא ואלייזה [קלארק] יצאו פעם במציאות)
:-0 וול, זה כבר לא רלוונטי יותר כיום :-P:
 

It's Always Sunny

Well-known member
504:
לא יודעת, זה מרגיש לי אמין שהדבר הראשון שיעלה לראש שאל אבי זה קלארק, היא בכל זאת הילדה שלה, וגם ההפך מרגיש לי דיי הגיוני.

אני לחלוטין מסכימה עם מה שכתבת, במיוחד שהן לא נפגשו 6 שנים. פשוט אני כצופה ראיתי אותן נפרדות ומתאחדות כל כך הרבה פעמים שקשה לי להסתכל על זה מנקודת המבט שלהן (כלומר שהן בכלל לא חשבו שהן יראו אחת את השנייה אי פעם).
אמרתי כבר בעבר שאני מאוד אוהבת את מערכת היחסים שלהן, ודווקא בגלל זה אני מרשה לעצמי לבקר אותה לפעמים. ואם אני מניחה את ההיגיון הזה בצד, התגובה הראשונה שלי למפגש בניהן הייתה משהו בסגנון: אוווווו :-]


אחד היתרונות בצפייה במשהו בזמן אמת, זה שבין עונות לפחות יכולתי להתפנגל ולראות סרטונים כדי לקבל את ה- fix שלי, אמנם כן יש מעט סיכוניים בספוילרים של ליהוק, או סתם דברים שיכולים לדלוף אבל זה לא אותו דבר כמו להיתקל בספויילרים של ממש המשך העלילה.
מצד שני, בצפייה רציפה כזאת יש גם יתרונות, כי יש מלא דברי קטנים שמתייחסים אליהם לפעמים בעונות הראשונות- כל מיני אירועים לפעמים שהם זורקים ודברים כאלה! ואני יודעת על מה מדברים. כשאני רואה משהו בזמן אמת, לרוב בין עונות אני שוכחת מלא דברים שקרו בעונות הקודמות, ויש מספו מספק בלהבין את הרפרנסים והקול באקס לעונות קודמות.
# בעיות עולם ראשון!
לחלוטין מה שאני מרגישה.
 
למעלה