הי דודה... לא הבנתי מאיפה נפלו

האגס 1

New member
מי כמוך יודע ../images/Emo130.gif

בתור עובד של עסק שמוכר בגרושים מה שאנשים מיישובים אחרים מוציאים גם עליו עשרות שקלים...
 

miss jazz

New member
תודה! ../images/Emo140.gif

קודם כל תודה לורד ונחצ'ה על האירוח הנפלא. תודה לכל חברי הפורום, הייתם גדולים, היה לי כיף לראות את כולם, לשיר עם כולם ולהכיר עוד כמה אנשים נוספים מאחורי הכינויים. לאורחים והמארחים המיוחדים תודה, היה תענוג לשמוע אותכם. התרגום לשירים בצרפתית, הביצוע של נחצ'ה עם צליל ב4 ידיים. הוקסמתי. לנגנים הרבים שעושים תמיד את הבלתי יאומן תודה גדולה על כל הביצועים היפים. תודה לרמי ולרוביק, שבזכותם הגעתי להחלטה לגרור את עצמי למפגש למרות עייפות שנחתה עלי, העייפות אגב, נעלמה ברגע שהגעתי.
 

lexigali

New member
גם אני:

איזה כיף! איזה כי:! איזה כיף זה כל פעם מחדש!
לורד ונחצ'ה המקסימים. ורד - הכיפיות שלך זה משהו מיוחד במינו. באמת. את תענוג צרוף. שלא לדבר על נחצ'ה - מתה עליך!
לכל החדשים שבאו - תמיד תענוג לראות מי מאחורי הניקים, ועוד יותר כיף ומרגש לקרוא את רשמיהם של החדשים. תמיד זה מזכיר לי אותי אחרי הפעם הראשונה (= הלם מוחלט + התרגשות שיא).
גם לכל הישנים (והישנים) - כיף גדול לפוש אתכם כל פעם, כידוע.
לכולם שאפשרתם לי להשחיל שיר מדי פעם
מיוחדת וקבועה לשיבולת על ההבנה העילאית בשירים, ועל "פתחו את השער" (ותודה לאבא, אמא, אח ואוחת ונכדים ונינים שעברו בו).
אם קצת ניג'סתי והצקתי לכם עם בחירת השירים ושאר שטויות.
- לא הספקתי לאכול פחגנגיות! אוהבת את כולכם מאד מאד מאד.
 

lexigali

New member
תוספת:

כמובן תודות לקאדר הנגנים המרשים, ולכל האורחים הזמרים. עופר - אתה משהו מיוחד
. אין הרבה ששרים ככה. בכלל, וכיום בפרט. יישר כח! (זכור לומר לי מתי זעירא.)
 

סאביבית

New member
קמתי../images/Emo8.gif

מה נשאר לי להגיד? הא - שמאוד מאוד מאוד מאוד מצאה חן בעיני העובדה שכבר בשמונה התחלנו
זה נתן לנו 6-7 שעות של שירה המונית כולל ליווי ואז אפשר בהחלט להמשיך באופן רגוע עד שמתעייפים או עד החביתה של הבוקר (היתה או לא הייתה?) איך שהוא תמיד אנחנו מזמינים לתשע וכולם באים באחת עשרה וחצי ומתחילים בחצות כשכבר אנחנו עייפים. אני בעד הזמנה קבועה לשבע בערב. חידה: מה ביזארי בסיטואציה הבאה: בעל הבית מתעורר בבוקר, מצחצח שינים, מתגלח, יורד למטבח להכין לעצמו קפה, רואה חבורה של 15 אנשים יושבים אצלו בסלון ושרים, מוזג לעצמו את הקפה, הולך לעבודה.
אז כמובן שתודה ענקית לבעלי הבית המקסימים שארחו אותנו בכזאת אהבה
תודה לרמיל על האירגון, תודה לגלי על ההנחיה
נחצ'ה ואנוכי היינו מאוד מבסוטים
תודה לכל הנגנים המופלאים שלנו ולשחקני החיזוק בשירה ונגינה
ותודה הכי גדולה לכולכם שכרגיל נעמתם לי מאוד
היה מפגש מהמוצדקים
 

ZEEVS1970

New member
אכן מחזה ביזארי וזה כל הכיף!

כמי שהגיע ראשון למפגש ונשאר בין האחרונים אני לא מצטער לרגע על שנימנתי עם החבורה הביזארית שנותרה לשיר בסלון. היה נפלא לשיר יחד גם כשאין ליווי מוסיקלי ועוד יותר נפלא היה כשכל אחד בחר שירים מהשירון בסבב ושוב ראינו גם בחבורה הקטנה שלנו מגוון רחב של טעמים וסגנונות ובעיקר בחירת שירים מתקופות שונות(מה שהביא לי רעיון לפתוח שרשור בנושא... בקרוב!!) זהו המפגש השני שלי והשני שאני גם נשאר בין האחרונים ואני מאחל לעצמי להישאר בין האחרונים גם בכל המפגשים הבאים. לא הייתי צריך להכריח את עצמי,נהניתי מכל רגע וחוץ מזה...יש עוד המון שירים שסימנתי בשירון שאני אוהב ועוד לא הספקתי לשיר. הייתי יכול לכתוב גם משהו על האירוח המופלא ועל העובדה שורד הייתה ערוכה כל כך טוב שאפילו אילתרה סווטשרים לכל הקפואים מקור בחוץ (וסליחה ורד שהעזתי להטיל ספק בעובדה שהולך להיות קר בלילה ) אבל לא ארחיב בנושא הזה כי אני שונא להיות לא מקורי וכבר כתבו על זה מספיק לפני. אומר רק לסיכום שאני מאחל לכולנו עוד הרבה מפגשים כמו זה האחרון.
 
כמה הודעות בעקבות המפגש:

ליעל: למרות שחיפשתי על 4 המון זמן, לא מצאתי את הצ'ופצ'יק
לשלילנד:
תודיעי לי מה לעשות עם עוגת יום ההולדת של עידן... מקווה שביליתם בנעימים. לעמית או מירון או רפי או רמי או אולי מישהו אחר - נשאר פה כלי הקשה של מישהו מכם וזו הזדמנות להודות לכם שוב:
ולדודה על זה שחסכת אנרגיה בימים כאלה של מצוקת דלק:
אבל תיתפצי בחג האורים!
 

shellyland

New member
תאכלו אותה.

ההמלצה שלך על מוזיאון המרציפן בהר תבור היתה גאונית ובילינו שם כל כך נפלא, שהחלטנו לוותר על השוקולד בראש פינה.
 
עושה לי כל כך טוב על הלב

לבוא לקרוא את ההודעות. לא שפקפקתי בהצלחת המפגש המיוחד הזה בחיי שלא. ויעידו כל אותם שביקשתי שילכו קצת גם בשבילי. ומה שעושה לי עוד יותר טוב זה שכולם חברים שלי . גם כשאני רחוקה. ההודעה של העונה החמישית בעיצומו של המפגש עשתה לי שמות טובות בנשמה. אוהבת את כולכם גם ממרחקים. ועובדת על לתקן את המחדל הזה ולו לפעם אחת בשנה.
 

האגס 1

New member
ועכשיו בערוץ 2...

המערכון של 'החמישיה הקאמרית' שממחיש הכי טוב את סוף המפגשים שלנו... (עם קרן מור בתפקיד גלי
)
 

איזיקו

New member
ללא מילים (טוב, רק קצת)

פחחח, חשבתם שאשתוק? גם לשון המעטה וגם אנדרסטייטמנט זה לא אני. תחילתו של המפגש בדרך אליו. ברדיוס של 5 דקות נסיעה מביתי נאספו 4 בנות לנסיעה משותפת איתי, מאי יולי, actress, YulaShpil ואיריס. הדרך לוותה בהתרגשות. פנים חדשות נסעו איתי ברכב למפגש מיוחד. תודה לכן בנות, על החברה הנעימה. אני שמח actress, שהצלחת להתגבר על המבוכה והגעת למפגש. חשתי בהתרגשות שלך מרגע הכניסה לרכב ונזכרתי בפעם הראשונה שלי. התרגשתי בשבילך
. כשנכנסנו לבית, ניגש אליי נחצ'ה והושיט יד לשלום. לקסיגלי הדביקה לי מדבקה ונחצ'ה חזר אחרי כמה דקות לברר את שמי, הביט במדבקה ושוב הושיט יד לשלום. הסתנוורתי ממאור פניו של האיש הנחמד הזה, שאגו ממנו והלאה. מן המטבח הגיחה ורד בזרועות פתוחות. מהשניה הראשונה בה פגשה בכל מי שנכנס, נתנה לו להרגיש שהם מכרים ותיקים ושהוא בן בית. זה היה מקסים בעיניי. חדר האוכל היה משופע במטעמים שהשביעו נפש שוקקה ונפש רעבה מילאו טוב. מי שלא טעם ממרק הבטטות שורד (או סקאלי?
) הכינה, לא טעם מרק בטטות מימיו. אני אשמח לקבל מתכון להכנה... הגינה היתה תפאורה יפה לשירה, ההנחיה של לקסיגלי היתה מעולה, הנגנים (בהרכב מורחב) הפליאו בנגינתם. אה, ורמיל לקח ברצינות את עניין קמב"ץ המפגשים ואפילו הגיע על מדים
. כל הכבוד לך על האירגון. (אני מרגיש שכל מילה גורעת מהקסם, קשה לבטא במילים) היו כמה רגעים קסומים, השירה של חני לבנה
, לוליק שממש ריגש עם 'המלך נמרוד', עופר כלף (שמיעה אחת שווה יותר מאלף מילים, כשרון גדול). הרגע הקסום של הלילה היה ההדרן שקיבלתי. כן כן, הדרן. ביקשתי שנשיר את 'כמו ציפור מטורפת', שרנו, ודקה לאחר מכן, כמו בהזמנה, התיישבו נחצ'ה וצליל בירן על הקלידים והיפנטו את כולנו. (מנהלים, אני מבקש שזה יהיה תקדים למפגשים הבאים. כל שיר שאני מזמין, אני מבקש לאחר מכן לקבל הופעת יחיד של האמן. התרגלתי...). בין השירים היו גיחות לנישנוש בחדר האוכל וקישקוש בסלון עם אנשים קורנים. את הלילה סיימנו בשירה בסלון הבית, כשהמארח ישן מעלינו והמארחת מגישה לנו קרמבו. יצאתי כמעט לפני הסוף, לא לפני שהספקתי לראות את נחצ'ה יורד מחדרו ב- 5 בבוקר, מביט בנו כמי שנמצא בתוך חלום ולא מבין מה עושים המשוגעים הללו אצלו בסלון בשעה הזו
. כמו תמיד, כל אחד הוא אור קטן, וכולנו אור איתן. במפגש ישבנו אנו הגפרורים סביב למדורה של נחצ'ה ונדלקנו, איך שנדלקנו. נחצ'ה סיפר לנו בחצר שהוא בטוח במאה אחוזים שהוא נצר למשפחת לוויים ששרה בבית המקדש וכי כל משפחתו התעסקה בשירה. אני מבקש לומר לכם שוב תודה נחצ'ה וורד על האירוח הנפלא ועל הלב הרחב שפתחתם בפנינו ועל הנס שעשיתם לנו. כל מפגש הוא נס...שלשום היה נס גדול. ואם בניסים עסקינן, "אמר ר' סימון: לא כל שרוצה לומר שירה אומר שירה, אלא כל מי שנעשה לו נס ואומר שירה, בידוע שמוחלין לו על כל עוונותיו ונעשה בריה חדשה" (ילקוט שמעוני). כשרונך נחצ'ה הוא נס, והעבודה המבורכת שאתה עושה היא נס לכולנו. יישר כח, בריאות ואריכות ימים. ואם אחמדינג'אד אומר נמחק וגם נשמיד אנחנו לא, אנחנו לא נפסיק לשיר.
.
 

lexigali

New member
אחחח, איזה סיכום ../images/Emo99.gif

התרגשתי מהסיכום, והתרגשתי מחדש מהערב שהיה, והתרגשתי מלהיזכר בפנים הקורנות של ורד, והתרגשתי שוב מתופעת המפגשים האלה והפורום הזה, והתרגשתי מהסיום אודות הנס שבשירה ועל עבודת הקודש של נחצ'ה.
 
למעלה