דיוני סדרות לתחילת שבוע

Lion_Heart

Well-known member
מוזר...הייתי בטוח שהם כבר ביחד...מוזר לחלוטין!


אני חייב לחזור לראות את כל הפרקים של העונה הראשונה והשנייה כדאי לבדוק!
הייתי לגמרי בטוח שהם זוג...הטעיתי? החלמתי חלום מוזר עם לוויתני יבשה וארנבים גדולים בכנסיות?
קוראים לה אמי אוקודה והיא ככבה בסדרת הרשת THE GUILD , של פלישיה דיי המדהימה ,זאת סדרה על גילדה של משחק מחשב מרובה משתתפים
עשו לסדרה כמה קליפים של שירים מקוריים, אז הנה הם





 
נבסו


ניצה ואלמיטו נלחמות אחת בשנייה מי סבתא טובה יותר ומי מחנכת את מעיין יותר טוב. כמובן שהן נסחפות...אני לא יודעת מי משתיהן יותר משוגעת חחחח. בסוף ניצה אוכלת את הכובע חחח
&nbsp
אורטל מגיעה לשמלש כדי ללמוד לבגרות והיא מלמד אותו איך להתנתק מחברות התקשורת...בטח הוט חחחח. בהתחלה הוא לא מרוצה אבל כשהוא רואה מה היא השיגה לו, הוא מקשיב לה.
&nbsp
יעקב משגע את גילי וחבריו ונדבק אליהם כשהם צופים בכדורסל וחופר להם..גילי מנסה להתחמק ותמר דיי קולטת את זה ומתעמתת עם גילי ואומרת שהוא מנסה להתקרב אליו, גילי אומר שבגלל יעקב לא ישארו לו חברים. תמר אומר שאין בעיה אז היאתגיד לאמא של גילי שהיא זורקת את הבגדים המזעזעים שהיא קונה לה בשוק. גילי מחליט לבלות עם יעקב בלי החברים שלו לתקן איזה משהו בצנרת ובסוף הם נוסעים לרהט חחחח. בסוף הוא הורס לו גם את המקלחת וגם את המשחק חחח
&nbsp
לדעתי התוכנית חמודה אבל היא כבר ממוחזרת והבדיחות כבר לא ממש מצחיקות...חנה לאסלו לגמרי עושה את התוכנית...
 

נמרוד2016

New member
שושלת טיודור


יש ארבע עונות שלה בנטפליקס, היא הסתיימה? יש את כולה לצפייה?
 

נמרוד2016

New member
תודה, היא תבוא אחרי הכתר

יש שינויים בתכנים שאני צופה בהם, ויתרתי על סדרות CW-DC, לטובת היסטוריה, אבל עדיין מארוול+נטפליקס.
 
הכוכב הבא


אלמוג קפח, זמר. היה חבר בלהקת הביטבוקס שהתמודדו בעונה הקודמת..ממש אהבתי אותם. עשה את פאדיחת האורוויזיון כאשר ליווה את חובי או אימרי חחחחחחחחחחח
שר יפה אבל היה משהו שממש עצבן אותי בקול שלו ומה רותם עשתה עם המצילתיים או איך שקוראים לזה!!!!! אני כן חושבת שמגיע לו לעבור. הסכמתי עם הראל. עבר :)
&nbsp
רוני בת 17 וחצי, תלמידה. "מלכת אינסטגרם"
שרה שיר של דקלה- שבע בערב... לא אהבתי...לא עברה.
&nbsp
להקת אקסום- גילאור וקובי. עושים מוזיקה ויש להם אלבום. אסי ורותם יצאו לבמה
מסתבר שהם חברים של סטטיק. אסי והראל ממשיכים ברמיזות המניות שלה...שרו שיר מקורי. ממש אהבתי אבל משהו היה חסר..שמחתי שעברו.
&nbsp
ואז אסי שר...

&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
והשאלה הנשאלת

מתי יסתיימו שלב האודישנים? כבר יש להם שישים אנשים מתי יתקדמו הלאה בתוכנית? הם התחילו שבוע אחרי האקס פקטור ונראה שלנצח ממשיכים האודישנים!
ואגב, מי זאת סבתא של ניר שעברה אודישן?
 
חחחחחחחחחחח סבתא של ניר לא עברה אודישן

פשוט אחלתי לה מזל טוב כי ניר כתב שיש לה יום הולדת
 
ארץ נהדרת


המערכון הראשון שעסק בהצהרת טראמפ... ביבי "נתניהו המכביבי" ומירי רגב עם השמלה חחח ארד מאיר היה ממש דומה לעצמו והילדים היו מעולים. החיקוישל טראמפ היה מעולה!! איזה פסיכי מעזה שעבר במנהרות חלופיות :) ואז הגיעו עברי גלעד והילה קורח ושני הדודיים חחחח
&nbsp
חדשות השבוע- היה ממש מצחיק!!! ראשון על המפה ....אייל שני מקדם צמחונות חחחחחחחח. גם הקטע עם חנות הסללולר היה סביר...
&nbsp
המערכן על הפסטיגל- לנה לסלאו הייתה מעולה וממש דומה לעצמה!!!! רינת גבאי הייתה מפחידה...אקונה בטטה חחחח שגיא ביטבוקס היה מעולה!!!!
גם יבגינה דודינא הייתה מאוד מוצלחת..שנתיים הצגה ללא הפסקה

וכמובן אין על אגס שנתקעה במיוזיק.לי :) ופבליטו המעצבן כמו המקורי חחח
הפסטיגלט עם אסתי וראובן
כל הכבוד לאסתי שלא שתקה על האיסור של שירת נשים חחח אהבתי את השיר שלהם חח
&nbsp
משפחת טורטל...אני מתה עליהם!!!!
איזה חמודה קולה.... :) מזל שהם מחנכים את הילדים...ארוחת הבוקר

אחלה בוקר יש להם חחח
&nbsp
הפעם דווקא המערכון המצוייר לא היה כל כך נורא..בד"כ אני לא אוהבת, הפעם היה סביר (חחח בטח הרוב דווקא לא יאהב היום).
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

didalf

Well-known member
דווקא פרק טוב היום


החיקוי של טראמפ באמת היה ממש טוב. ורוב הפאנל הפוליטי היה טוב. היו היום הרבה פרודיות של שירים שזה תמיד כיף.
&nbsp
גם הפאנל השני עם ההצגות היה מצחיק ברובו. גם פרודיות לשירים שאני אוהבת כמו מלך האריות וצלילי המוזיקה. וכמובן אסתי וראובן

&nbsp
אני תמיד אוהבת את המערכון המצוייר, והיום הוא היה ממש טוב. בהצלחה עם לאכול סופגניות בלי רגשות אשם מעכשיו
 
גם אני מאוד אהבתי את הפרק

ושמחה שלא ביאסתי את המערכון המצויר...בדכ אם אני אוהבת, השאר לא חחח
 

didalf

Well-known member
שיימלס 8X06


אוף עד שהגעתי למחשב
ויש לי עוד מלא דברים לעבור עליהם בשרשור סצנות!
&nbsp
הא מוזר שאחרי פרק שעבר הפרק הזה בקושי עסק בויכוח של איאן ופיונה, רק סצנה אחת. בכלל איאן בקושי היה היום. מצד אחד אני תומכת באיאן במקלט מול גלריה, ברור שהוא צודק, ופיונה תצטרך לוותר בסוף. מצד שני הוא היה מגעיל אליה והיא מאד צודקת במה שהיא אמרה, שמותר לה ומגיע לה לעשות משהו עם עצמה ולהצליח בחיים ועם הבניין הזה. והיא דווקא באה לקראתו. אם הוא לא היה מגעיל אליה הם היו יכולים להגיע לאיזה הסכמה.
&nbsp
חוצמזה פיונה הייתה כזאת מתוקה היום איך שהיא נקשרה לתמונות של האישה הזאת ולכלב. אהבתי לראות איך כאב לה שלאחיינית ההיא לא אכפת מכלום, וזה היה כזה חמוד בסוף כשהיא מסגרה את התמונה. והיא הצילה את הכלב!!!! כמעט בכיתי כשלקחו אותו הוא כזה חמוד מסכן. אז זה היה נורא מקסים אבל גם לא הכי מעניין, אז אני מקווה ששבוע הבא העלילה שלה תחזור להיות משמעותית יותר.
&nbsp
השיחה של קווין עם איאן כשהוא שאל אותו איך הוא ידע שהוא הומו, ואז עם האיש הרנדומלי ששילם לו על הקפה ממש הצחיקה אותי
רק קווין יכול לשאול שאלות כאלה בתמימות מוחלטת. וגם בסוף עם וי "תגידי לי איך לשלוט עלייך" "אתה מפספס את הפואנטה"

&nbsp
ליפ היה ממש חמוד היום בכל המאמצים שלו לחפש את בראד. אני אוהבת כמה זה חשוב לו וכמה הוא מתאמץ בשבילו. והיה קטע בחנות דונאטס שהוא צעק על הפרופסור והעיניים שלו היו ממש יפות
וגם קצת אהבתי את זה שהפרופסור פשוט הלך, כי זה הרגיש לי אמיתי. הרבה פעמים בסדרות מישהו א' מתנגד, מישהו ב' נותן נאום מרגש ואז מישהו א' משתכנע והולך איתו, וזה הרבה יותר אמיתי שלפעמים הנאום המרגש הזה לא עובד.
וטוב למה אף אחד לא חושב לשלוח את בראד לסדנת הגמילה של קארל?
או שזה עובד רק על מכורים לסמים?
אני מרגישה שאני לא אמריקאית או שיקגואית מספיק אז קצת פספסתי את הבדיחה על היד של מייקל ג'ורדן. אבל זה כן הצחיק אותי.
וסיירה הורדה לדרגת ניצבת

&nbsp
טוב אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל מתי פרנק יחזור להיות פרנק?
&nbsp
דבי דבי דבי דבי
למרות שהאישה הזאת די חצופה שהיא גנבה לה את הכסף ולא התכוונה לקנות. אם היא מתנגדת להפלות שתגיד לה בפרצוף ולא תיקח את הכסף ותברח, חצופה. איך לא לקחו לה את הילדה עדיין גאד? וטוב אני מודה, הקטע בסוף שהידיד הערבי שלה צעק אללה הוא אכבר כדי לפנות את החנות ממש הצחיק אותי
זה היה כ"כ חסר בושה מצד הסדרה, במיוחד כשהכל היום פוליטי וטעון.
 

twisted nerve1

New member
טוף


ליפ ממשיך להיות העוגן שלי העונה הזאת
הוא פשוט העלילה שהכי מעניינת אותי ואני מתאהבת בו מפרק לפרק. נראה לי שאולי זה גם קצת קשור לחיים האישיים שלי, אני אמנם לא אלכוהוליסטית, אבל גם עברתי קצת משבר לאחרונה וזה ישמע מטומטם אבל לראות אותו מתגבר על זה נותן לי כוח אפילו. זה עד כדי כך משמעותי בשבילי.
חשבתי על זה שהפרופסור הזה יצא מניאק כי כשליפ רצה לעזוב אותו לפני איזה שני פרקים, בראד שיכנע אותו כן לעזור לפרופסור, טוב הוא אמנם לא יודע את זה אבל הוא יצא אסהול. וכן, אני מבינה שיש כאלה שהם לוסט קוז, אבל בראד בעיני לא נכנס לקטגוריה הזאת הוא היה נקי הרבה זמן. וחוץ מזה אני מאמינה בעצה שהוא נתן ללפי לפני כמה פרקים- שזה שעוזרים לאחרים גם מונע מעצמם לשתות, וידעתי שזה למה ליפ לא יוותר עד שהוא ימצא אותו. ואהבתי כ"כ את הנאום שלו לפרופסור - שאם בארד לא יצליח אז איך הוא יצליח וראו שהוא ממש חייב להציל אותו גם בשביל עצמו. אני הבנתי אותו כ"כ. לדעתי אם הוא היה מפסיק לחפש אותו הוא היה הולך לשתות אז אני שמחה שהוא לא ויתר. אוף הוא מהמם
אני כ"כ אוהבת אותו העונה.
יש י וידוי, עונה שעברה כשהייתה את הועדה של הקולג' הייתי בטוחה שיחזירו אותו וזה קצת עצבן אותי כי זה כזה הרגיש אז שהכל בא לו בקלות מדי (אבל באמת חשבתי שיחזירו אותו). ועכשיו כ"כ כואב לי שהוא לא יכול לחזור כי כ"כ מגיע לו ואני אוהבת אותו ובא לי לתת לו חיבוק גדול. ואני אוהבת גם שהוא היה קשה עם בראד וצעק עליו שיש לו הכל ושילך למשפחה שלו
בקיצור. ליפ הורג אותי העונה הזאת

אני דיי מסכימה שלפיונה לא הייתה עלילה יותר מדי מרגשת. זה היה דיי ברור לי שברגע שהיא תיכנס לדירה היא תמצא את הדיירת מתה (וגם אני חשבתי שזה חמוד שהיא שמרה את התמונה). אני עדיין בעדה בסיפור הזה, וגם אהבתי באופן כללי שהיא כן מרגישה אשמה, זה לא שאין לה לב. אבל באמת שהבניין הזה זה ההזדמנות היחידה שלה לעשות מעצמה משהו ואני מבינה אותה שהיא לא רוצה לסכן את זה. זה לא שהיא כבר עשירה וכולה יכולה להפסיד קצת כסף וזה לא יהיה נורא. אם הבניין הזה לא יצליח היא במצב קשה מאוד. ושוב אני מבינה שקשה לה מוסרית ואני גם סוג של מבינה את איאן. אבל אני עדיין חושבת שהיא עושה את ההחלטה הנכונה.

דבי דווקא הייתה קצת פחות מעצבנת הפרק בגלל שלפחות הייתה לה אחריות לנסות לקנות את הגלולה הזאת (אם כי זה מאוד חסר אחריות מצידה לשכב מסוממת ככה בלי הגנה, ועוד להשאיר את פרני כל היום אצל מישהו דיי זר. טוב אין לי ממש ציפיות גדולות מדבי אז היא לא כזה מאכזבת אותי. כן שמחתי שנפלט לה שלהיכנס להריון עם פרני היה טעות. כי זה באמת היה טעות (להביא ילד) וזה היה כ"כ מעצבנת כשהיא הייתה ילדה כזאת מפונקת בעונה שהיא הייתה איתה בהריון.

אני דווקא סבבה עם פרנק החדש. למה שיחזור להיות פרנק? זה לא שהוא מעניין אותי יותר מדי (וגם העלילה שכל האמהות האלה שוכבכות איתו מזכירות קצת את פרנק הישן). אבל ס"כ הוא אזרח נורמאלי כרגע ולא עושה שום דבר לא חוקי. ומאחר ואף אחד לא ממש היה דואג לליאם אם פרנק לא היה עושה את זה, אני דווקא שמחה שהגירסה הזאת של פרנק סוג של דואגת לו (אם כי אני לא אופטימית במיוחד ועדייו יקח לי הרבה זמן להאמין שפרנק באמת השתנה).

העלילה עם kvs - מה שאהבתי זה שקווין מקנא למרות שהיה שלב שהוא היה מבסוט מזה שיש לו שתי נשים אבל אני אוהבת שמראים שזה לא תמיד ובכל המקרים חלומו הרטוב של כל גבר וגברים גם יכולים להתבאס ולקנא מזה. דבר שני שאהבתי זה שהוא הלך להתנסות עם הקטע של הגברים ואשכרה הסכים להתנסות לראות אם יש לו משיכה לגברים. בד"כ יש כ"כ הומופוביה סמויה בקטע הזה אצל גברים (נשים מתנסות וזה סבבה וכל זה, אבל גברים בחיים לא יתנסו). אבל זה גם היה ברור שהוא לא ימשך לגבר.

אני גם חושבת שלא ממש הבנתי מה הקטע הגדול עם הפסל של מייקל ג'ורדן.
 

didalf

Well-known member


אני שמחה שליפ בדרכו עוזר לך עם החיים שלך, ברצינות. חצי מהמחשבות שלי בצפייה בסצנות שלו זה שבטח את תאהבי את זה. אני גם אהבתי את זה שליפ צריך לעזור לבראד גם כדי להציל את עצמו. ואני חושבת שהפרופסור פשוט מבוגר יותר ומיואש יותר. לליפ עוד יש תקווה, גם כלפי עצמו וגם כלפי אחרים.
&nbsp
אה כן אני גם אהבתי שנפלט לדבי שההריון היה טעות.
&nbsp
לאדעת מצד אחד ברור שברגע שפרנק יחזור להיות עצמו אני אשנא אותו שוב, אבל פרנק הטוב מידי קצת משעמם אותי. אני כל הזמן תוהה איפה הקאץ' פה או מה יחזיר אותו לסורו. אם כי באמת מזל שלפחות הוא דואג לליאם.
&nbsp
"דבר שני שאהבתי זה שהוא הלך להתנסות עם הקטע של הגברים ואשכרה הסכים להתנסות לראות אם יש לו משיכה לגברים. בד"כ יש כ"כ הומופוביה סמויה בקטע הזה אצל גברים (נשים מתנסות וזה סבבה וכל זה, אבל גברים בחיים לא יתנסו). אבל זה גם היה ברור שהוא לא ימשך לגבר." -
אני גם חשבתי בערך משהו כזה. אני זוכרת שפעם אמרת על קארל שיש לו תמימות כזאת של ילד קטן שהוא שואל שאלות לא הכי במקום ממקום הכי תמים של ילד שרוצה להבין. איכשהו זה מרגיש לי יותר ויותר תופס לקווין. מצד אחד אני אוהבת את זה, מצד שני נדמה לי שהוא לא תמיד היה כזה מטומטם, קצת הקצינו אותו עם השנים לא?
 

twisted nerve1

New member
האמת שהקטע עם קווין


כן, אני מרגישה שעשו אותו קצת יותר מטומטם עם השנים, אבל מצד הוא כזה, יותר מטומטם כשנוח להם בשביל איזה בדיחה ולפעמים הוא ייותר נורמאלי. לא יודעת. נראה לי שהדמות שלו לא כזאת עקבית.
אני יודעת מה את מדברת לגבי קארל- אני זוכרת שהוא שאל שאלות (אאל"ט הוא שאל איך עושים סקס של שני גברים ואיזה חבר מפגר אמר לו שזין אחד נכנס לתוך זין אחר
)
והיה גם את הקטע בסוף עונה 4 שהוא שאל את איאן אם הוא אוהב את מיקי וזה היה כזה מקסים וחמוד!!
זה לא שפתאום מעניין אותי מה פרנק עושה גם כאזרח הגון. לא חושבת שכמעט אף עלילה שלו תעניין אותי (אלא אם כן זה משהו ממש שונה כמו שהיה עם ביאנקה), אבל אם אני גם ככה לא מתעניינת בו, לפחות שיהיה אדם טוב ויעזור לאחד הילדים שלו. אבל כן, אני דיי מחכה שיחזירו אותו למצב הקודם כי אני לא קונה שהוא באמת השתנה.
 
אני קצת מופתע


ציפיתי ששתיכן תהיו הרבה יותר אנטי איאן לגבי הפרק הזה.
כי לדעתי אני יותר אוהב את איאן משתיכן, אבל בפרק הזה הוא היה ממש ממש מעצבן.
אני יכול להבין את הכעס שלו על פיונה ואני בהחלט מבין את הצד שלו. אבל אז פיונה באה עם עלה זית והוא אפילו לא נותן לה צ'אנס, הוא לא מנסה לשכנע אותה, הוא פשוט משתלח בה. ובאמת ההאשמה שהיא רק בעניין הכסף, כאילו היא איזה טייקון שמעלה מחירי תרופות, הייתה מוגזמת.
וכל זה כלפי מישהי שהקריבה כל כך הרבה בשביל המשפחה שלה, בשבילו.
וכאילו הוא איזה נפש טהורה כל כך פתאום. האם היה לו אכפת מבנ נוער ברחוב שנה לפני כן?
&nbsp
הפרק הזה גם אני מאוד אהבתי את העלילה עם ליפ. זה היה נורא מרגש איך הוא לא מוותר על הבחור הזה, גם כשכולם אומרים לו לוותר. הסצנה שבה הוא אומר לפרופסור שאם לבראד אין סיכוי, אז איזה סיכוי יש לו - הייתה כמובן טובה. אבל אפילו יותר אהבתי את השיחה שלו עם בראד בסוף בדיינר. ומה שהוא אמר לו בסוף על כך שעכשיו הוא מתחיל שוב ("תשתה את הקפה שלך, ואז אתה הולך להתחיל מחדש") זה מתישהו נאמר אל ליפ, לא?
&nbsp
העלילה עם פרנק לא במיוחד מעניינת אותי כי אני ב99% בטוח שעד אמצע עונה הבאה לפחות הוא יחזור להיות מה שהוא היה. אם כי אני מופתע שזה בכלל נמשך עד כה ולכן אני נותן עד יותר מסוף העונה.
כשהוא דיבר על נפלאות ההזמנות און-ליין מיד חשבתי שזה אירוני לאור זה שהוא עובד בחנות.
אני בכל מקרה בשוק שהוא בעצם פוטר שלא בגלל משהו שהוא עשה.
העניין עם זה שהוא קיבל כרטיס אשראי אחרי חודש ומשהו של עבודה ואז קנה מכונית - זה כל כך מדגיש את הטירוף שיש בעניין הזה. פרנק רוצה להיות אזרח מהמניין, אבל תוך כמה חודשים הוא יהיה עם כזה חוב גדול שהוא לא יוכל לעמוד בו וזה ידחוף אותו לברוח מזה.
&nbsp
אני די אהבתי את העלילה עם דבי. לפחות פרני הייתה באמבטיה עם כריות, אם כי אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם דבי הייתה שוכחת ממנה תחת ההשפעה, זה כנראה לא קרה.
דווקא לא הייתה לי בעיה עם זה שהיא השאירה את פרני עם הבחור. זה לא מישהו שהיא לא מכירה. זה מישהו שהיא כבר מכירה טוב לדעתי.
אהבתי את זה שהיא נלחצה מהסיכוי שהיא נכנסה להריון ואיזו טעות נוראית זאת תהיה, אבל אז התנצלה בפני פרני שלא תחשוב שהיא הייתה טעות.
היא באמת רוב הזמן אמא ממש טובה ואפילו אחראית בדרכה.
היא די מטומטמת שהיא לא חזרה למלון כדי להביא את הבחור שיקנה לה את הכדורים (טיפשי כמובן גם שלא נותנים לה לקנות אותם בעצמה). אבל באמת היה הגיוני להניח שהאישה פשוט תקנה לה את הכדורים. והאישה ההיא סתם זבל, אם היא לא רצתה שהיא תעשה את זה היא יכלה לנסות לדבר איתה. אבל היא פשוט ניסתה לגנוב לה את הכסף.
היה קטע מצחיק כשבמאסר הודיעו שהגיעו בחור הומו, בחור שחור וטרוריסט עם תינוק להוציא אותה. אבל מה שמוזר זה שכשהם יצאו ניסיתי להבין אם הבחור הערבי הוא ההומו או הבחור השחור. רק אחרי הפרק חשבי על זה חזרה וקלטתי שהם התכוונו לבחור עם השיער הארוך והיפה שהוא הומו, כמובן כי שני האחרים תיארו. זה פשוט לא נקלט לי כי הוא זה שידעתי שהוא לא הומו.
ואז הקטע עם האללא אכבר
שצחקתי למרות שבאמת...
אם היה שם שוטר היה מסוגל לירות בו. ואז גם חשבתי על זה שבעצם היה הגיוני שבאותה מידה שהלקוחות ברחו אז הגיוני שגם הרוקחת תברח.
&nbsp
בעלילה עם פיונה בעיקר דאגתי לכלב החמוד ההוא. הנחתי שמישהו יאמץ אותו בסוף (קיוויתי שפיונה, אבל הנחתי שאם לא היא, אז מישהו). אבל כשהבחור מהanimal control יצא איתו כבר נלחצתי.
גם רציתי שמתישהו מישהו יציין את זה שהכלב בטח היה ימים לבד עם הגופה של האישה והיה אולי מת מרעב אם הוא לא היה אוכל ממנה.
&nbsp
עלילת KVS בכלל לא עניינה אותי הפרק.
*אבל נזכרתי בזה שבעונה הראשונה איאן נכנס לבית של ורוניקה לקחת משהו והתסכל קצת על קווין ישן בעירום.
 

twisted nerve1

New member
נראה לי שמוסרית


קשה לי להיות קשה ממש עם איאן, כי בסופו של דבר הוא רוצה באמת לעזור לילדים מסכנים. וזה שפיונה באה ואמרה שהיא מצטערת וכל זה, זה עדיין היה ברור שגם אם הם היו מגלים לפני פיונה עדין לא הייתה מוותרת, אז מה זה בעצם משנה. ההערה שלו על כך שהיא יותר מתרכזת בלהיות עשירה וכו' באמת הייתה לא לעניין, אבל הוא עצבני אז אפשר להבין.
אני שמחה שאתה יכול לבקר את איאן כשאתה חושב שהוא לא בסדר (אתה באמת צודק שלפני איזה 2 עונות לא היה כזה אכפת לו גם מילדים בסיכון אז יש בו משהו צבוע). כאילו ס"כ העלילה הזאת נוראה קשה לי. כי רציונלית ומוסרית אני עדיין בעד איאן, לא משנה אם הוא אומר את זה בדרך יותר קשה או פחות, בסופו של דבר המעשה שהוא רוצה לעשות הוא יותר מוסרי ונכון. אבל שוב, אני אוהבת את פיונה יותר מדי בשביל לא להצדיק אותה - אני כ"כ פוחדת על כל דבר שיהרוס לה את הבניין שאני פשוט מרגישה שהיא חייבת לעשות מה שהיא צריכה לעשות ואפילו אם זה לא הכי נחמד אין ברירה. (ושוב, גם אהבתי שהיא דיי מתייסרת על זה ומבינה את הדבר הטוב שאיאן רוצה לעשות, אבל בכל זאת עושה את ההחלטה הקשה שטובה לה).
אבל אני תמיד שמחה לשמוע אותך מגן על פיונה

&nbsp
האמת לא כזה התרכזתי בעלילה של פרנק, אבל האם בעצם לא פיטרו אותו כי החנות פשטה רגל כי אנשים פשוט לא קונים בחנות אלא מזמינים באינטרנט? רק עכשיו אני חושבת על זה ואם זה כך זה אירוני לאור זה שהוא קנה מכונית באינטרנט.
כמו שאמרתי לעדי, אני עדיין לא קונה שהוא השתנה, ובלי קשר העלילה איתו לא כ"כ מעניינת אותי, הדבר היחידי שמשמח אותי זה שבמצב הזה יש לו השפעה טובה על ליאם. אם ליאם לא היה בסיפור ופרנק היה מנסה להיות טוב בשביל עצמו באמת שלא היה אכפת לי מה הוא עושה. אני רגילה לא ממש להתרכז בעלילות של פרנק.
&nbsp
אני דווקא הייתי בטוחה שדבי תתקשר לפיונה אחרי שהיא הבינה את החוק הזה של גיל 17 (אגב חוק מטומטם לחלוטין. הייתי מבינה אם נגיד צריך אישור של אפוטרופוס מתחת לגיל 17, אבל בכלל שאסור למכור את הגלולה הזאת למתחת לגיל 17 זה מפגר ברמות.
גם אני ישר חשבתי שהיא פשוט תתקשר ותבקש עזרה ממשהו שהיא מכירה (חשבתי על פיונה, ופיונה הייתה רצה לשם במצב כזה לעזור לה), אבל גם הבחור שהיא יוצאת איתו זה פיתרון הגיוני. הייתה לי הרגשה ממש חזקה כשהאישה לקחה את הכסף שהיא תיקח אותו ותברח לדבי. להגנתה, היא באמת פשוט ניסתה לעשות את זה כמה שיותר מהר פשוט וחשבה שהאישה תעזור לה (האישה הייתה כלבה)
&nbsp
אני זוכרת את הפרק הראשון שאיאן ראה את קווין ערום (גם אשכרה הראו לצופים את ה*** של קווין), ובפרק הראשון זה היה עדיין כל הביג דיל שאיאן הומו כי אף אחד לא ידע וליפ גילה וכל זה והיה ברור שכשאיאן ראה אותו הוא נמשך אליו (אבל מצד שני ברור לי שהוא לא היה עושה איתו כלום בפרק הזה, כי הוא רואה אותו כמשפחה פשוט).
האמת היא שדיי במקרה פשוט יצא לי לראות את הפרק הראשון של עונה 1 לא מזמן (ניסיתי לשכנע מישהו לראות את הסדרה אז ראיתי איתו את הפרק הראשון, הוא אמר שזו סדרה טובה אבל הוא לא יראה כי קשה לו עם התכנים
).
זה באמת כזה שוק לחזור לעונות הראשונות. העלילות כ"כ שונות ולא קשורות למה שיש עכשיו. ודבי וקארל כ"כ קטנים!!! וגם לראות שוב את סטיב כל זה, מרגיש כמו מגלגול קודם עבורי.
 

didalf

Well-known member
אני בכלל הייתי מבולבלת


בקטע הזה שהם באו לשחרר אותה, אז בהתחלה כשאמרו בחור גיי בכלל חשבתי שזה איאן, ולא הבנתי מי זה השחור, והשלישי אמרו "טרוריסט עם תינוקת" אז הנחתי שהכוונה לבלונדיני כי הוא היה עם התינוקת ולא הבנתי מה הקשר טרוריסט. ואז בגלל שחשבתי קודם שהוא הטרוריסט משומה אז הנחתי שהערבי הוא הגיי. ורק כשהוא התחיל לצעוק בחנות הבנתי הכל

&nbsp
אני בכלל ציפיתי שיפטרו את פרנק כי הוא היה טוב מידי ומשומה זה לא מתאים לבעלים וזה מה שיגרום לפרנק לאבד את האמונה החדשה שלו בעבודה קשה.
&nbsp
ובקשר למה שמיקי כתבה - כן זה תמיד הזוי לראות פתאום את העונה הראשונה. כולם כ"כ קטנטנים והכל כ"כ שונה. ודמויות שהיו כ"כ מרכזיות ועכשיו כבר שכחנו מהן.
&nbsp
מה שכתבת זה בדיוק מה שעצבן אותי בתגובה של איאן.
 

didalf

Well-known member
וגם, זה


האמת זכרתי את הסצנה הזאת עם מנדי בשניה שהוא אמר ג'סטין טימברלייק, אבל תמיד כיף שיש מעריצים עם זמן פנוי ליצור את התמונות האלה.

 

twisted nerve1

New member
נשבעת שזכרתי את זה!!!! ושכחתי לציין. ממש מגניב

ןג'סטין טימברלייק באמת חתיך
 
למעלה