דיוני סדרות לתחילת שבוע

Kevin Can Wait S02E11


ונסה מתעצבנת על בעל חדר כושר (אלחנדרו) שמשאיר אצלם כל הזמן פלאיירים :) קווין מגעגע לחנות הגיימקנית שהייתה שם....היא מבקשת מקווית לבדוק אם אלחנדרו רווק וכו וקווין לא רוצה להתערב חחח בסוף הוא מסקים בתמורה לקוף מנופח.
הוא מגלה שהוא רווק ובסוף נרשם לחדר כושר כדי להרזות... :) הוא מספר לונסה שאלחנדרו נשוי לעבודה שלו חחחח הוא אומר לה שהיא מפחידה גברים :)
&nbsp
ונסה גם מתחילה להתאמן בחדר הכושר כדי להתקרב לאלחנדרו..קווין שהופך לבריאוטיסט, חושש שזה יפגע בדיאטה שלו ואלחנדרו באמת מעדיף לאמן את וונסה ומתעמת עם אלחנדרו אבל זה לא עוזר חח קווין מתקשר אל אלחנדרו כל הזמן והוא לא ממש שם עליו וקווין משאיר לו מליון הודעות.
&nbsp
וונסה מוותרת על אלחרנדרו כי הוא משעמם לדעתם וקווין תופס אותו נואם את הנאום שנאם לו ומבין שהוא עבד עליו וזורק אותו חחח
&nbsp
גימי עוזר לצייל לעבור בדיקת בטחון של כיבוי אש...הוא אומר לא לא לתקן את הליקויים כי המפקח רוצה שוחד בסהכ
כמובן שגימי מסבך אותו רק יותר...
 
Man with a Plan S02E05


אנדי רוצה ללכת לבית הספר כי לא נותנים לקייט לשחק בנבחרת הכדור רגל...אנדי לא מבינה למה מעסיקים רק נשים בחברה של אדם והוא אומר שהוא צריך גברים חזקים...אדם קולט איך הוא הסתבך...אדם אומר שגברים טובים במשהו אחד ונשים במשהו אחר והיא קוראת לו "סקסיססט" ואומר שנשים לא רוצות את התפקיד הזה ואנדי מנסה לשנע אותו להעסיק אישה.
&nbsp
אדם מראיין מומעדים ודווקא האישה (זארה) הכי מתאימה לתפקיד...אדם בטוח שאנדי תשמח שהוא העסיק אישה ודון בטוח שהוא מזהה אותה מאיפשהו אבל לא זוכר מאיפה. אנדי גאה באדם ואז דון נזכר מאיפה הוא מכיר אותה- ממעודון החשפנות. מסתבר שהיא הייתה חשפנית חחחח. כשאנדי רוצה שאדם יפטר אותה, הוא טוען שהיא סקסיסטית והיא לא מוכנה שחשפנית תעבוד עם אדם. אדם מחליט לבדוק אם דון צודק בכלל.
&nbsp
אדם מחליט לשאול את זארה בצורה ישירה אם הייתה חשפנית ואנדי מתנגדת לראיון חח
הם דיי גרועים חחחח והיא מודה שהיא הייתה חשפנית וורת שהעבודה חשובה לה ושהם היחידים שנתנו לה הזדמנות...אנדי אומרת שהיא לא רוצה להתערב והם מתרגשים מהסיפור שלה.
&nbsp
קייט רוצה להתקבל לנבחרת הכדורגל..אדם מחליט ללכת לבית הספר ולתמוך בקייט כדי שהיא לא תהפוך לחשפנית. הוא ואנדי מדברים עם המנהל. המנהל לא ממש מתרגש מהם אבל הם מצריכים להכניס אותה לקבוצה. אחרי פעם אחת היא מבקשת לחזור לקבוצת הבנות כי הבנים מגעילים...חחח
&nbsp
כל הצוות של אדם מגיע לעבודה בלי חולצה כדי להרשים את זארה חחח
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה