דיוני סדרות לסוף שבוע

Lhuna1

New member
The Chi שיי טאון פרק 1


התחלה די מבטיחה.
&nbsp
כאמור אני לרוב מתקשה להתחבר לסדרות על החיים של אפרו-אמריקנים.
מקווה שזה לא נשמע גזעני. זה בסה"כ קצת כמו שקשה לי היום להתחבר לסדרות על בני נוער. רחוק ממני מידי וחסרה לי נקודת הזדהות בשביל התחברות ראשונית שתמשוך אותי להמשיך.
בשיי טאון יש הרבה דמויות שיכולות להיות מעניינות ואולי אם אתמיד אצליח ממש לאהוב, אבל מעבר לזה יש עלילה כל כך טרגית שקשה להשאר אדישים אליה.
מה שנראה כמו התחלה של שרשרת "נקמות דם" נורא נורא עצובות, של אנשים טובים לכאורה או לא-לכאורה...
מקווה להמשך מעניין באותה מידה.
זה מאוד עצוב ומדכא לחשוב שהחיים באזורים ובאוכלוסיות האלו הם עדיין כאלה.
&nbsp
 

Don Nirtin

New member


כתבת בדיוק מה שחשבתי.
&nbsp
אני האמת סאקר של סדרות נוער אז התחברתי. אבל זה שאף אחד לא קורא לאף אחד בשמו זה כבר מעצבן. אני רוצה לדעת מי הם הדמויות!
 

Reutk

Active member


גם בינתיים אהבתי רק מספיק כדי לרצות להמשיך, אבל עדיין עוד לא ממש התלהבתי. בקשר למה שכתבת על תחילתה של שרשרת "נקמות דם" זה נכון שזה נורא עצוב ומתסכל אבל אני לא בטוחה שהמשך של כיוון כזה יעניין אותי כל כך, אני דיי פוחדת שזה יתפתח לעלילה מז'אנר המתח/חקירה משטרתית, שאני ממש לא אוהבת. אני מניחה שכן יקרה משהו בין ברנדון לרוני ואולי אנחנו ניפרד מרוני כבר בפרק הבא, אבל גם אם זה יקרה אני מקווה שמכאן זה יקח כבר כיוון אחר, ויתמקדו יותר בדמויות ומה שעובר עליהן בעקבות כל מה שקרה וההחלטות שהן לקחו. נורא אהבתי שהילד קווין לא רצה להגיד לברנדון מי זה שהוא ראה שרצח את אחיו, הוא כזה, 'אני אגיד לך ואז אתה תלך אליו ואז הם יבואו אלי, לא תודה.' ובכלל יש לילד הזה פוטנציאל להיות אחד החביבים עלי שם. חוץ מזה בלי קשר נורא התבאסתי שקוגי נרצח הוא היה דמות מעניינת ובהתחלה בכלל חשבתי שנגלה שהוא הומו.

זה לא נשמע לי גזעני שאת מתקשה להתחבר לסדרות על חיים של אפרו אמריקנים זה לגמרי מובן שצריך לפעמים שתהיה לנו תחושת הזדהות עם הדמויות כדי שניקשר לסדרה, וגם אני מתקשה להתחבר לסדרות נוער מאותה הסיבה. אם כבר אני הרבה פעמים מרגישה לא נעים שסדרות כאלה כן מעניינות אותי.
 

Lhuna1

New member
לאהוב סדרות נוער זה הגיוני בעיני

גם אני צפיתי בסדרות כאלו לפחות עד גיל 30 וגם אחרי זה.
כולנו היינו מתישהו בני נוער וזו היתה תקופה משמעותית שלא שוכחים, אז זה נראה לי הגיוני שנוכל להרגיש חיבור לחוויות ולרגשות של נוער גם הרבה שנים אחרי.
&nbsp
לי היו גם חלומות וסיוטי בית ספר ואוניברסיטה עד גיל 30 לפחות. כאלו שאני בכיתה ולא הכנתי שיעורים, או לא למדתי כלום למבחן, וכו' חחח חלקם ממש היו חזרה לבית ספר יסודי.
&nbsp
&nbsp
 

נמרוד2016

New member
יש אורפן בלאק בנטפליקס!


לקראת סיום שושלת טיודור, אני מצרף אותה לצפייה חוזרת, איזה כיף שעליתי על זה, מצפה מאוד
 

1Shir

New member
עדי- אני חייבת לך אישור
אוז עונה 2


אנחנו יודעים שקלר ושילינגר מתכננים לפגוע בטובי מהפרק הראשון שבו קלר מופיע.

לא נראה לי שהתהליך היה קשה מדי, אבל אני הולכת לראות את זה שוב (עם הרצף של ההתחלה
)
 

1Shir

New member
אוז עונה 2
רק הערה קטנה על פרק 5 לגבי ראיין אוריילי

בצפייה צלולה יותר כשאני כבר מכירה את הדמויות ולא רק מתחילה להבין מה זאת הסדרה...
זאת בכלל אשמתו של מקמנוס שבעלה של גלוריה נרצח.
האידיוט הזה אמר לרייאן שמאוהב בה "שניכם נשואים" כאילו זה מנע ממנו עצמו להיכנס איתה לקשר די רציני...
אלמלא הוא, רייאן בכלל לא היה מתעכב על זה.
למקמנוס יש בעיה שלפעמים הוא לא מסוגל לומר את מה שהוא באמת רוצה ואז במקום הוא אומר סיסמאות שאפילו הוא עצמו לא מאמין בהן אבל הן מסתדרות לו טוב עם האג'נדה הרגעית. מן הסתם זה מוביל לבעיות.
בכלל, לכל מילה לפעמים יש משמעות, לדוגמא, כשקלר לוקח את ביצ'ר ללמד אותו היאבקות, ביצ'ר מספר לו שהוא הלך מכות פעם אחת אבל הפסיק וברח מיד כשלמישהו אחר שהיה מעורב בקטטה שברו עצם, אז קלר אומר לו טוב נדאג ששום עצמות שלך לא יישברו... מי בכלל זכר את המשפט הזה בסוף עונה 2.
 

didalf

Well-known member


באמת מקמנוס אמר את זה? העובדה שהם נשואים זאת הסיבה היחידה שעוצרת אותם? איזה טמבל
אבל עדיין לא הייתי אומרת שזה הכל אשמתו.
&nbsp
מה שאמרת על קלר וטובי ועצמות שבורות - מגניב
לא חושבת ששמתי לב לזה אי פעם.
 

twisted nerve1

New member
סוף סוף אני יכולה להתייחס אל משהו שאני זוכרת


שיר, עם כל הכבוד, אני זוכרת שמקמנוס אמר את זה, ועדיין אין שום סיכוי להגיד שזה איכשהו אשמתו שבעלה של גלוריה נרצח. כאילו אני מקווה שזה לא יגרום לריב או משהו אבל ברצינות איך אפשר להגיד שמישהו אחראי למוות של בעלה של גליוריה אם לא ריאן?, ואני אומרת את זה בתור סוג של שיפרית של גלריה וריאן (כאילו סוג שרציתי שהם יהיו ביחד, אבל ברור לי שזאת מערכת יחסים מעוותת לחלוטין. והקטע שהוא גרם למוות של בעלה הוא דפוק במיוחד, ואם זה לא היה דמויות בסדרה בחיים לא הייתי רוצה שהם יהיו ביחד.
אבל אני שמחה שאת רואה את זה הסדרה.
מה קרה פתאום שכל הפורום (חוץ מניק) רואה את הסדרה? כל ההודעות עליה מבאסות אותי כי זה גורם לי לרצות לראות אותה שוב אבל לא נראה לי שיהיה לי פנאי לזה בזמן הקרוב


ואת הקטעים שהכי אהבתי (טובי וקלר וריאן וגלוריה כבר ראיתי את הקטעים שלהם הרבה מדי ואני זוכרת אותם. ובטוח יש דברים בסדרה שאהבתי חוץ מהם אבל הם לא מושכים אותי מספיק בשביל לראות את כל הסדרה שוב)


הנה הקטע אגב שמקמנוס אומר לו שהם נשואים (החל מדקה 9:20 בערך). אויש והסצנה שהוא אומר לנזירה הזאת שברח לי שמה כרגע, כמה הוא אוהב את גלוריה באמת שוברת לי את הלב
(הסצנה ממש לפני שמקמנוס אומר להם שהם נשואים)

 

1Shir

New member
למה סוף סוף? מה קרה קודם?
ומה קרה??? זה בגללכן!


הסתקרנתי לראות את כריס קלר (טוב במקור הסתקרנתי לראות את השחקן של אליוט סטייבלר אבל היום כריס קלר הדמות היחידה שמעניינת אותי
) בגלל שרשור התמונות ומה שנכתב עליו שם. אוי כמה צדקתי. לא היה לי מושג כמה.

אל תדאגי זה לא יגרום לריב

תראי, אני התחלתי לצפות בסדרה כהרגלי מהאמצע
(וכהרגלי לוקח לי 2-3 עונות להתיישר ואז אני עוצרת ומשלימה הכל מההתחלה ורואה הכל שוב
), וזה בדיוק הפרק השלישי שראיתי, וכתבתי כאן כמה אני מזועזעת מהמעשה של ריאן ולא מבינה איך בכלל משאירים אותו באגף וממשיכים להתייחס אליו כרגיל אחרי דבר כזה... וברור שעקרונית את צודקת שהוא האחראי, ובהמשך הוא גם לקח על זה אחריות (וזה באמת היה מעשה הזוי איך נאמר... קצת קיצוני מדי
), אבל פתאום שמתי לב שזה בכלל לא עניין אותו, ואלמלא מקמנוס הדביל היה זורק לו את היציאה המטופשת הזאת, הוא בכלל לא היה עושה את זה, כי זה קרה ממש מיד אחרי זה...
נו, אבל אז איך היינו מקבלים את סיריל בכלא, ואיך היינו שונאים שוב את שילינגר הרשע, שכהרגלו ממהר להיטפל לחלשים?

לא יודעת יש לי רגשות מעורבים כלפי מקמנוס. עקרונית אוהבת אותו וגם את הכריזמה שלו אבל תכלס הוא די אידיוט

אני עכשיו מתחילה (שוב) עונה 3 ואני כבר לא יכולה לחכות להעיף את מצגר ולקבל סוף סוף את שון מרפי

הבעיה שגם תגיע הדמות השנואה עליי בכל הסדרה (גם עליך?) הסוהרת קלייר האוול

ורק לגבי רייאן כן הוא חמוד וברור שהוא אחד האהובים עליי.
באמת חבל שלא יצא לו משהו עם גלוריה
כשרואים מההתחלה מבינים שאולי היה סיכוי... האמת שאם הוא לא היה הורג את בעלה (נראה לי שהוא עשה את זה מתוך נואשות סתם כדי שהיא תשים אליו לב) אולי עוד היה לו יותר סיכוי... אבל גלוריה בטח לא היתה נכנעת.
 

twisted nerve1

New member
כאילו קודם זה שילוב של


לא רציתי לכתוב הודעה אחת בפורום על אוז כי אם הייתי כותבת אחת אז הייתי נשאבת וכותבת על כל מה שמישהו כתב כאן. ועוד אנשים רואים חוץ ממך לא? אני רואה את הפורום מוצף בהודעות על אוז. ואני שמחה שאנשים רואים אבל גם מבואסת כי אני חייבת לראות את הסדרה הזאת שוב, ולא יודעת מתי.
כן, ראיתי שכתבת שאת לא רואה לפי הסדר. אני לא מבינה למה זה כזה הרגל אצלך, אבל אוקי כבר התרגלתי
תראי איך שנוח לך, בכל מקרה אני ברוב העלילות לא זוכרת מה בא אחרי מה אז זה לא משנה. רק שפשוט במיוחד היום שהכל זמין יש משהו נורא כייפי לדעתי לראות סדרה בבינג' ואז מבינים הכל כמו שצריך וגם לא מפספסים פרקים כמו פעם, כי פעם סוג של הייתי רואה כמוך, אבל לא בכוונה, פשוט הייתה רק טלוויזיה (הכי גאים שיש למשל ראיתי בהתחלה מעונה 2, והתאהבתי ואז הייתי צריכה לחכות שעונה 1 תגיע שוב לטלוויזיה כדי לראות אותה. ואחרי עונה 2 איזה כמה שנים עד שהיה אפשר לראות בהורדות כי היה לי הוט והם לא הביאו אחרי עונה 2
)
כאילו כן, רטרואקטיבית אולי מקמנוס החדיר לו את הרעיון עם הבעל, אבל באמת שאני לא יכולה להאשים אותה במוות של הבעל של גלוריה. ואני כבר לא זוכרת לחלוטין מה חשבתי על מקמנוס. אני זוכרת שלפעמים אהבתי אותו ולפעמים לא.
מי זה שון מרפי?! מחיפוש שלו בגוגל הוא נראה ככה- וזה לא נראה כמו מי שתתאהבי בו
-
https://www.google.co.il/search?q=S...jdXYAhXBalAKHfD2AusQ_AUICigB&biw=1242&bih=535
&nbsp
וכן. כריס מדהים בתפקיד
והוא פסיכופט כ"כ ממגנט. כאילו כולם שם דיי פסיכופטים. אבל הוא וטובי
. לא ראיתי אותו בחוק וסדר (רק הופעות אורח פה ושם בסדרות אחרות). אז מבחינתי הוא תמיד כריס קלר. וראיתי את ההודעה שרשמת בסילבסטר על זה שהיה פרק באוז עם הסילבסטר והנשיקה הראשונה של כריס וטובי

&nbsp
אויי.. הסוהרת קלייר בהחלט פסיכית. אני לא שונאת אותה כי אני מרגישה שהיא כזה פשוט מוסיפה לכל קשת הפסיכופתית בסדרה וכאילו לא שאני אוהבת אותה, אבל התפקיד שלה מוסיף לעלילה. אם כי אני לא זוכרת הרבה ממה שהיא עשתה ומה שאני כן זוכרת אני לא אגיד כי לא יודעת אם הגעת כבר לקטעים האלה.
&nbsp
שמחה ששרשור התמונות גרם לך לראות את הסדרה. את גם שיפרית של כריס וטובי?
&nbsp
 

didalf

Well-known member
הרגת אותי


עם השון מרפי הזה. אין לי מושג מי זה, אבל שון מרפי זה שם של אחד הסוהרים שאני לא מספיק זוכרת כדי לדעת למה שיר אוהבת אותו אבל נדמה לי שהוא היה יחסית ישיר והגון, בטח לעומת מצגר הנוראי.
https://www.google.co.il/search?biw......0...1c.1.64.psy-ab..4.0.0....0.di0pqHQkvHg
&nbsp
אני גם שונאת את האוול היא כזאת מגעילה.
&nbsp
וניר התחיל כי יס משדרים ש"ח מהתחלה, ושיר בגלל השרשור חתיכים, ובלונדי בגלל שההודעות של שיר עשו לו חשק, אז איכשהו חצי פורום עכשיו רואה אוז וזה עדיין לא משכנע את ניק
 

twisted nerve1

New member
אה חחחח


כן, הפנים שלו מוכרות לי מהסדרה הזאת אבל אני גם לא זוכרת ממש מה הוא עשה. פשוט חיפשתי שון מרפי בגוגל כי לא ידעתי למי שיר מתכוונת. חשבתי שזה שם של שחקן

זהו שאני לא שונאת את האוול כמו שאני לא שונאת את שילינגר למשל. כאילו... אני אף פעם לא שונאת את הרעים כי הסדרה לא אותו דבר בניהם. אבל כן, ברור שכבן אדם היא מגעילה אבל צריך אותה בשביל הסדרה.
&nbsp
במצב הזה לניק לא מגיע לראות את הסדרה הזאת
סתם, שיראה. מצחיק אותי גם כל ההודעות של ניר שניק צריך לראות את זה
אבל אני באמת תוהה אם הוא יאהב את זה כמונו (הוא בטח לא יאהב את השיפים שם, אבל יש עוד דברים לאהוב בסדרה הזאת).
&nbsp
אגב, זה לא קשור לכלום, אני פשוט זוכרת שאת אוהבת עמק הסיליקון אז רק רציתי לעדכן אותך שהתחלתי לראות (אני באמצע עונה 3 עכשיו) וזאת סדרה אדירה!!
אני ממש מקווה שעונה 5 תצא אני לא אראה פרק פעם בשבוע אלא אחכה שכל העונה תצא ואז אראה בבינג'. מפספסים כ"כ הרבה כשלא רואים בבינג' (בעמק הסיליקון זה ממש בולט גם)
 

didalf

Well-known member
אין לי כותרת


אני שונאת את שילינגר, איך אפשר שלא? אבל יש סוגים שונים של שנאה. את שילינגר אני שונאת כי הוא נוראי, אבל הוא דמות חיונית לסדרה ומרתקת. אולי אפשר להגיד שאני אוהבת לשנוא אותו. את סעיד נגיד אני שונאת סתם כי הוא מעצבן אותי ומבחינתי אפשר לוותר עליו (אפילו שהוא כן כנראה חיוני לסדרה). האוול איפשהו באמצע, יותר לכיוון סתם שונאת כי היא מגעילה.
&nbsp
לאדעת הוא אהב הסמויה, למה שלא יאהב אוז?
(משהו בראש שלי מחבר אותן ביחד).
&nbsp
יאייי יופי שאת רואה עמק הסיליקון סופסוף. אבל אף פעם לא ראיתי אותה בבינג' ולא הרגשתי שפספסתי משהו. (התחלתי לראות בערך באמצע עונה 2 וראיתי לאט כזה עד שמתישהו הגעתי לקצב של הטלוויזיה ואת העונות הבאות ראיתי פעם בשבוע).
 

twisted nerve1

New member
אני אשמח לטעות לגבי ניק

אגב, אני לא זוכרת אם הבאתי את זה לפה בעבר, אבל סיינפלד עשו פארודיה על אוז מזמן (רואים שזה מזמן כי השחקנים עדיין צעירים נורא). אני לא זוכרת אם הבאתי את זה לכאן אבל זה אדיר. ויש גם ספוילר לסוף של סיינפלד.
זה דיי קול שסדרה כמו סיינפלד התייחסה לסדרה פחות מוכרת כמו אוז אז.
&nbsp
http://www.funnyordie.com/videos/de8dbba7b1/seinfeld-in-oz
 

didalf

Well-known member
חחחח כן אני זוכרת שהבאת את זה מזמן


ראיתי את זה שוב עכשיו, מצחיק
 

1Shir

New member
אוי היו שם כמה חזקים


אגב למרות שבאוז זה לא מאוד ניכר, מתקבלת תחושה שלביצ'ר/לשחקן שלו יש תזמון קומי חזק, רואים את זה בצורה שהוא מדבר, למרות שמדובר בקטעים לא מצחיקים (דווקא יש באוז קטעים מצחיקים לפעמים, אבל הם בד"כ לא כוללים את ביצ'ר...)
 

twisted nerve1

New member
נכון

הוא עושה סוג של חיקוי של ג'ורג' קונסטנזה והוא ממש טוב בזה. באמת לפי הסדרה רק לא הייתי חושבת שיש לו יכולת קומית טובה. אבל נראה שיש לו
 
למעלה