דיוני סדרות לסוף שבוע

X פקטור


עוד פרק מריחה...אב הפעם בלונדון

&nbsp
גוליאן כתב, מלחין ו"יוצר" להקות (יותר מוצלחות ממה שיצרו בתוכנית) שפט אותם. האנגלית של חלק מהמתמודדים ממש מביכה...
&nbsp
תחילה שפט את נבחרת הבנות:
*תמנע- היא שרה יפה אבל משהו בקול שלה, בעיקר בגבוהים ממש לא עובד לדעתי. גם בסוף כששרה בשקט לדעתי זה היה רע. אהב את הטון שלה ולא נתן לה לשיר שוב חח אמרה שהייתה לחוצה ורעדה..היא בעצמה אמרה שלא היה טוב...אמר ששרה טוב מאוד והוא אהב...טוב..
*רעות- הייתה ממש לחוצה, לא מבינה בכלל אנגלית :) התחילה יפה והיא ניגנה גם בגיטרה ואז אחרי מילה וחצי עצרה וביקשה להתחיל שוב..לא מקצועי. היא שרה ממש יפה אבל הפריע לי שהיא עהל עצמה אבל באמת היה על מה...גם הוא הופתע לטובה.
*לין- שקה את "יא מאמא", אחד השירים האהובים עלי...הייתה מעולה לדעתי וכל הכבוד על האומץ בבחירת השיר. הוא ממש התרגש ובכה...
&nbsp
אח"כ גוליאן שפט את נבחרת הבנים:
חוני- היה ממש חמוד :) שר יפה אבל היו כמה זיופים...היה ממש לחוץ. גונתן אהב את המניירות שלי הפריעו חח וצדק שהוא צריך לבחור שירים שיותר מתאימים לאופי שלו.
דניאל- דיי עצבן אותי..עף על עצמו כאילו הוא מינימוםלאונרד כהן ז"ל...בחר שיר של סיה עם האינטרפיטציה שלו...לדעתי היה ביצוע מעולה. גונתן ישר הרגיש שהוא משביץ עם אובר בטחון...הוא עלק ביקש ביקורת...ההתנהגות שלו ממש מתנשאת ושמחתי שהוא עלה על זה ישר. חבל שלא העיר לו על זה.
*גיא- לדעתי היה ממש יפה...אפילו דניאל פרגן...
&nbsp
ואז שנשפטו הלהקות:
*טיריל ואורי- אני ממש אהבתי..טיריל פחות, היו להם כמה זיופים קטנים אבל הביצוע היה ממש יפה בעיני. מעצבן אותי שהרבה פעמים היא מאשימה את אורי חחח הוא צדק שהם צריכים לשמור על הרמוניה..לדעתי הקול של טירל הרבה יותר טוב משל אורי וגם אותה שומעים רוב הזמן.
*הברינקס- אני ממש אוהבת אותם..אהבתי את הביצועים הקודמים יותר אבל הם היו טובים והסכמתי עם הביקורת שלו. כששרו בפעם השנייה היה מעולה.
*אלמוג ועידן- יש אחד ששר ממש טוב ואת השני אני פחות אוהבת..אני חושבת שהגבוה יותר ( עידן) טוב יותר...
&nbsp
והאחרונים שנשפטו הם קטגורית הצעירים:
*אלירז- שר ממש יפה, היו כמה זיופים קטנים אבל ממש אהבתי את הביצוע. הסכמתי שהוא צריך פשוט להירגע.
*ים- לא אהבתי הפעם..כולם אהבו והוא באמת היה בטוח בעצמו.. שמחתי שגונתן אהב..
*עדן- הייתה ממש חמודה ולחוצה חחחח, היא כזאת חמודה...היום, סוף סוף הייתה טובה שוב..נתנה בצוע מעלף לדעתי. היא לא אהבה ולדעתי בגלל שהיא ככה מחמירה עם עצמה ולחוצה, היא מפשלת...היא חייבת להרגע כי היא באמת טוב
&nbsp
איזה חמוד גונתן היה, הערות שלו היו במקום והוא קלע בול...
&nbsp
ואז המתמודדים הלכו לצפות בX פקטור בלונדון ונכנסו מאחורי הקלעים..
&nbsp
פרק ארוך

&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Reutk

Active member
כן, היה פרק סתם.

היו כמה רגעים חמודים ומצחיקים נגיד כמו שלין לא הכירה אף אחד מהזמרים על הקיר (אפילו אני לא כזאת גרועה בזה, ואני באמת מאוד גרועה), אבל הרוב היה סתם, וכולם היו ממש לחוצים למרות שבתכל'ס זה היה האודישן הכי חסר משמעות כמעט שהם עשו, כאילו גם ככה הסיכוי של אחד מהם לעשות באמת איזה רושם מפיל, ברמה שתשנה את חייו בגלל זה, הייתה שקולה לאפס. וחוץ מהסיכוי הפיצפון הזה, זה היה כמו אודישנים ללא הדחות.

אני חשבתי שרעות דיברה בסדר גמור באנגלית וגם שרה טוב, לא האהבתי שהיא ביקשה להתחיל שוב מהתחלה. את איך שלין שרה דווקא לא אהבתי, אני אוהבת את השיר הזה ולא האהבתי את הביצוע שלה, הוא לא חדר לי ללב כמו שהשיר הזה עושה בדרך כלל, אבל ברור שאת גוליאן הוא כן ריגש אז סבבה, אולי היא האוריאן שלו. גם אני אהבתי את טיריל ואורי מאוד, לפחות את איך שהם שרו, מבחינת הגשה טיריל באמת הראתה שהיא לחוצה ולא הרגישה חופשיה בכלל, לגמרי שונה ממה שכבר התרגלנו ממנה. את אלירז אהבתי אבל הוא צדק, הוא כבר נתן ביצוע הרבה יותר טוב של אותו השיר באודישן הראשון, בכל מקרה היה יפה מאוד לדעתי. אהבתי את ים שבא בהכי רגוע והכי לא לחוץ שיש אבל ממש לא בקטע מתנשא כמו דניאל. עדן נתנה ביצוע טוב מאוד, נראה לי שגם היא שרה את השיר שהיא ביצעה באודישן הראשון.
 
אני דווקה חושבת שהביקורת והטיפים שנתן להם הרבה יותר

טובים ממה שהשופטים נתנו...הוא היה מאוד ממוקד ןאני מקווה שהם ינצלו את ההזמנות להשתפר...
דווקא בסוף אהבתי את הפרק חחח
 

Reutk

Active member
אני בהתחלה חשבתי שיהיה נחמד ואחר כך התבאסתי

לא אהבתי שכולם עשו ביצועים שהם כבר עשו (למרות שזה מובן אם זה בא להם בהפתעה והם לא היו מוכנים). נראה לי שבעיקר התבאסתי בגלל שראיתי את זה במקום משהו אחר.
 
קשה לי להאמין שזה בהפתעה...הרי צריך להכין דרכון וכו...מה הם

חשבו שלא יצטרכו לשיר שם?...

לדעתי אמרו להם בכוונה לשיר ת השיר מהאודישן הראשון שלהם כדי שיראה את מה שהם ראו לראשונה...
 
לא כולם שרו את השיר מהאודישן

תמנע למשל שרה את השיר משלב הכיסאות. גם אורי וטירל שרו את השיר משלב הכיסאות.
בכל אופן זה היה די מבאס שהם חזרו על שירים שכבר שמענו.
סתם שואו אוף של ההפקה להראות שיש לה כסף לשלוח את המתמודדים ללונדון. כמה ליקוקים שחבל על הזמן ובעיקר קידום מכירות לזוכה.
ודניאל הכי מעצבן איזה שוויצר. גם בדרך שבה הוא דיבר. משוויץ ומתהדר באנגלית שבפיו. גם בסוף שאמר לו נתראה אחרי הגמר, יענו הוא זה שיזכה. איכס מגעיל. שונאת שוויצרים, ובמיוחד כאלה שאין להם על מה.
 
לגמרי מסכים איתך על דניאל!!

ובסוף החלטתי לוותר על הפרק הזה כי לפי התגובות היה נשמע שהוא מיותר לחלוטין...
 
The Big Bang Theory S11E13


שלדון מתחרפן כי הוא נתקל במחסון בעבודה...אמא שלו (מארי) התקשרה...
הוא מעיף את איימי חחח. ראג והווארד עובדים על משהו- מן להקת לא מוצלחת שמפריעה לברנדט ולתינוקת...הווארד פורש כי אין לו זמן וברט מחליף אותו אבל אז הווארד רוצה לחזור והם הופכים לשלישיה..סוף סוף הראו את ברנדט...
&nbsp
גם לאנרד ואיימי עובדים על איזה פרוייקטים ופני מרגישה קצת בחוץ..היא הולכת להביא ארוחת ערב (פיצה...) ועוש לשלדון את הקטע עם הדפיקה בדלת וזה מעצבן אותו חחח
שניהם מרגישים בחוץ ומתאחדים חחחח
 
Young Sheldon S01E11


סוף סוף ראינו איך שלדון נחשף למבוכים ודרקונים...טאם לימד אותו, בילה התקשה קצת ומארי נלחצה משדים והמכשפים חחחחח. היא לא רוצה שישחק בזה אבל סוף סוף יש לשלדון חברים...
&nbsp
היא הלכה לדבר עם ההורים של בילי וטאם והם היו רגועים ולא הבינו מה הבעיה..לה זה מפריע כי לדעתה המשחק הוא נגד הכנסייה או משהו חחח. ואז היא, גורג וקוני נפגשים עם גף הכומר שממליץ לה לתת לאלוקי לטפל בנושא ומארי רושמת אותו ל"סאנדיי סקול" ושלדון ממש מתנגד כי הוא לא מאמין באלוקים.
&nbsp
&nbsp
שלדון לומד לקראת יום ראשון וקורא בתנך...לדעתי הוא סתם חיפש דברים לא הגיוניים כדי להציק לכומר חחח. שלדון ממש מצליח ומיסי מקנאה חח. שלדון סיים את הברית החדשה ומחליט לחקור דתות וזרים אחרים בנצרות...מארי לא ממש מרוצה :)
שלדון מחליט להקים דת ולהמיר את כל שאר התלמידים חחחחחחחחחחח
&nbsp
החלום של שלדון היה מעולה!!!
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
Will.and.Grace.S09E09


ויל וגרייס יושבים עם גו ולארי ולארי בדכאון כי אדם (הבן שלהם) עזב לקולג...ואז גרייס שרה

לקוח איטלקי חשוב מגיע ולארי בדיוק מגיע לעבוד וויל לא מרוצה..
לארי חולק עם גרייס שהוא מזייף אוגזמות והמצב בינו לבין גו לא טוב ולארי מתוודה שהוא מאוהב בוויל. גרייס ייעצץ לו לשמור את זה לעצמו. היא מפטרת אותו וויל בטוח שזה בגלל שלארי הסכים איתו כל הזמן...ויל מתקשר ללארי ונוצרת אי הבנה שלארי חושב שויל יודע שהוא מאוהב בו...חחח
&nbsp
קרן מלווה לגק את המכונית שלה וגק דורס את ואל (זאת הפסיכים שהייתה שכנה של ויל וגרייס לא)?...אחכ וולארי נבקת אל קרן והן הופכות לסוג של חברות. גרייס מזהירה את גק שהיא בטח רוצה את כסף.. הוא הולך אליה לדירה וחושף את ואל שכובלת אותו... התסרוקת של קרן :) ואל אומרת שכל מה שרצתה זה את החברות של קרן...חח
 
The Good Place S02E09


החבורה בדרכה למקום הטוב...הם צריכים לעבור בדיקה מסוימת שתאשר להם לעבור.. הם צריכים להיות הגירסה הכי טובה של עצמם וציטי מתחרפן ונלחץ..אלינור לא מצליחה לעבור ומייקל שלחוץ חושב שהם צריכים לחכות...מייקל מספר לאלינור עליה ועל ציטי כי אז היא הייתה הגירסה הכי טובה של עצמה...
מייקל מתוודה שהמכונה זאת סתם חארטה ואין לו מושג איך להגיע למקום טוב...הדרך היחידה היא להיות בן אדם טוב ובמהלך המחקר הוא הפך לבן טוב
&nbsp
אלינור וציטי, טהני וגייסון מדברים על היחסים שלהם..הם מחליטים לחזור למקום הרע לשמחתו של שון...
גנט הרעה מגיעה לאסוף אותם ברכבת למקום הרע האמיתי..מעניין במה הוא יהיה שונה מהמקום הרע שהם היו בו..
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Lhuna1

New member
טוב אז אני אכתוב משהו על "סוף העולם ה****"


ראיתי את זה בסופ"ש שעבר ולא היה לי ממש מה לכתוב עליה, אבל אני אנסה בכל זאת את המעט שיש לי להגיד, רק בשביל לשמוע מה אחרים חושבים.
&nbsp
הסדרה לא ריגשה אותי. וזה מוזר כי קורים בה הרבה דברים מאוד דרמטיים וקשים שאמורים לרגש ולגעת. וכן חיבבתי את שתי הדמויות הראשיות. אבל... משהו שם לא עבד לי ואני פשוט לא יודעת להסביר. לא הצלחתי להתחבר אליהן.
זהו

&nbsp
 
או, מה זה החפירה הארוכה הזאת
the end of the *** world


&nbsp
* אגב כתבתי את שם הסדרה למעלה כדי שיהיה אפשר למצוא את ההודעה הזאת בעתיד בחיפוש על מה כתבנו על הסדרה.
&nbsp
אני מבין למה את מתכוונת וחבל לי שזה לא רק אני. כי אני עם השבוע העמוס שלי ראיתי את הפרקים הראשונים אחד אחד ורק בסוף בבינג', וגם אז הייתי עייף והרגשתי שיש כל כך הרבה דברים אחרים שאני צריך לעשות ורוצה להספיק לצפות בהם, שפשוט רציתי שזה יסתיים.
גם אני לא התחברתי במיוחד לדמויות. הכל בעיקרון היה טוב, אבל בכל זאת רציתי שהסדרה תסתיים מהר יותר.
אחיין שלי אהב אותה דווקא וכשדיברנו על זה עלתה האופציה שאולי זה קשור לכך שזה בעצם הגיוני לחלוטין שהוא יתחבר לבני נוער יותר ממני כי הוא בעצם בן 17 כמו הדמויות.
&nbsp
כי הסיפור באמת מרגש הרבה פעמים וגם בעיקרון מעניין.
החיי בית של אליסה באמת דפוקים מאוד (שמחתי שזה היה ברור לחלוטין לשוטרות כשהן באו)
לעומת זאת הסיפור של ג'יימס נגלה בחלקים לאורך הסדרה. גם זה היה עשוי טוב.
&nbsp
*קצת על הקאסט:
השחקנית ששיחקה את השוטרת הלבנה היא יארה (אחות של ת'יאון) ממשחקי הכס.
השחקנית ששיחקה את אליסה שיחקה את ג'סטין בעונה 3 של פני דרדפול.
השחקן ששיחק את ג'יימס, אלכס לוֹתֵ'ר, הופיע בעבר בשלושה סרטים שונים בתפקיד הומו, אבל לא ידוע שום דבר על נטייתו האמיתית של השחקן. (יחד עם זה לא מפליא שגם בסדרה הזאת חושבים שהוא הומו). הוא הופיע בעונה 3 של מראה שחורה ויופיע במיני סדרה Howards End בקרוב.
 

Lhuna1

New member
יואו נכון!!!
הייתי בטוחה שהוא מוכר לי ולא ידעתי

הוא הנער מהפרק הכל כך מטריד הזה של מראה שחורה!

&nbsp
באמת תהיתי אם בני נוער או מי שקרוב מספיק לגיל שלהם יתחבר טוב יותר.
אני מרגישה פספוס כזה כלפי הסדרה, כי יש לי הרגשה שכן יש בה משהו יוצא דופן שלא בדיוק נעשה עד עכשיו באופן הזה, ואפשר היה לחפור עליה, אבל בגלל שלא התחברנו אז זה הולך לאיבוד. אבל oh well לפחות יש עכשיו מספיק סדרות אחרות לחפור עליהן.
&nbsp
 

twisted nerve1

New member
חסרי בושה (Shameless) פרק 9 עונה 8


טוב. הפרק הזה קצת איכזב אותי, יחד עם פרק שעבר, שפתאום הרגשתי פשוט שיש האטה בדברים ודברים דיי נשארים אותו דבר. אני ממש מקווה שיקרה משהו מעניין כבר בפרקים הבאים. כי דווקא לפני שני פרקים היה יחסית בלגן.
קשה לי להאמין, אבל החלק שהכי עשה לי משהו רגשית היה הנאום של סבטלנה ששבר לי את הלב
נראה לי שזו פעם ראשונה מזה הרבה זמן שהרגשתי חיבור אליה. וכן אני יודעת שהיא הייתה לא בסדר עם זה שהיא גנבה את הבר וכל זה, אבל תמיד קל לי להגן עליה. אני תמיד זוכרת שאבא שלה מכר אותה לזנות כשהיא הייתה קטנה והיא נאלצה לעבוד כזונה ואין פלא שכל עמות המוסר שלה דיי מעורערות, אז אני סולחת לה (מה גם שהיא באמת רצתה שהם ימשיכו לנהל את הבר ביחד, רק שזה יהיה על שמה). נראה לי שסבטלנה היא הדמות עם הסיפור הכי טרגי בסדרה הזאת כרגע לפחות. וזה אומר הרבה. ואני פשוט לא יכולה לא להיות בעדה. וזה היה ממש עצוב שהיא אמרה להם שהם בכוונה משפילים אותה.
כן, לכל הדמויות בסדרה הזאת קשה, אבל כל הדמוית גדלו באהבה של מישהו אחד לפחות. כל האחים של הגאלגארים אהבו אחד את השני ועזרו אחד לשני. קוו ו-ורוניקה אהבו אחד את השניה. ורק סבטלנה הייתה כבר כ"כ מבוגרת עד שהגיע למצב שמיהו אהב אותה, שאיך היא יכולה לסמוך אם זה אמיתי או לא? רק בדברים שקרו לה בסדרה היא עברה מצב שאנסו אותה (כן כשאבא של מיקי כיוון אליה אקדח ואמר לה לשכב איתו הוא אנס אותה!) היא התחתנה עם מישהו שכפו עליו להתחתן איתה, ושעם כל האהבה שלי אליו, לא עזר לה עם יבגני כמו שהיא הייתה צריכה ופשוט אני יודעת שזה הדבר היחידי האמיתי שיש לה בחיים, הילד שלה. וזה כואב לי. באמת שזה בא ממש לא צפוי הפעם (שהיא הדמות שהכי ריגשה אותי). אז אני מקווה שיסלחו לה ויחזירו אותה לשלישיה.
&nbsp
בחזיתות האחרות לא היו דברים כ"כ מעניינים. אבל כן התלהבתי שטרוור ואיאן חזרו
אהבתי את הסצנות שלהם ביחד. במיוחד במיטה. וגם ליפ וסיירה! למרות שיש לי חשש שהוא מתחיל להידלק על האופנוענית הזאת ואוף. לא בא לי. הם עוד יכולים להביא את ההפוכה ובכלל לא לתת לליפ ולסיירה לחזור!
טוב אני רק מנסה להכין את עצמי נפשית לזה, אבל אני כן מקווה שהם יהיו ביחד.
בעקרון העלילה לא כזה התקדמה מפרק שעבר. כל הפלרטוטים בין פורד לפיונה הם כזה meh בשבילי. הוא באמת קצת משחק איתה, ואהבתי מה שהיא אמרה לו על זה שהיא מציאה, אבל אני עדיין לא נדלקת עליו! נראה מה יקרה עם ההוא שנפל מהגג של הבית שלה, הרי דברים הולכים לה טוב יותר מדי זמן. אפילו העניין עם איאן נפתר דיי מהר, לא שאני רוצה שדברים יתחרבנו לה, אבל כן, צריכות להיות קצת בעיות.
איאן ס"כ המשיך את העלילה שלו משבוע שעבר, וברור לי שהוא בקטע מאני או משהו אבל זה עדיין לא התפרץ.
&nbsp
טוב, מה שחשוב לי עם קארל זה שהוא יחזור לבית הספר, ואפילו אם הוא יתחתן עם הפסיכית זה לא נורא כי זה הפיך. אבל כן. מבאס שכל הזמן נותנים לו פסיכיות. אני רוצה שתהיה לו חברה אמיתית.
&nbsp
ליפ ממשיך להיות צדיק, גם בזה שהוא דואג ליואינס וגם בזה שהוא אשכרה ריחם על צ'ארלי וממש ניסה לגרום לסיירה לחזור אליו. יש לי דאגה שעכשיו הוא לא ירצה להיות עם סיירה. אבל אני מקווה שיקרה שם משהו טוב.
&nbsp
נ.ב - בעקבות האהבה החדשה שלי לליפ התחלתי לאהוב רטרואקטיבית את הזוגיות שלו עם מנדי. אני רואה סרטונים שלהם
. וראיתי לא מזמן את הסצנה שהיא אומרת לו שהיא רשמה אותו לכל הקולג'ים והיא חשבה שהוא אולי יקח אותה איתו, אבל גם אם לא, היא רצתה שהוא יצא מהשכונה הזאת. אוף. זה כזה עצוב (אני מדחיקה את מה שהיא עשתה לקארן כי אני לא יכולה לאהוב אותה אחרת).
 

didalf

Well-known member
תגובה


די מסכימה לגבי סבטלנה. אני לא יכולה להגיד שזה ממש שבר לי את הלב אבל זה כן היה מאד עצוב בעיניי, ואהבתי מה שכתבת עליה.
&nbsp
אני גם חשבתי שליפ נדלק קצת על האופנוענית הזאת אבל ברגע שסיירה הייתה צריכה אותו הוא זרק את אותה ורץ לסיירה אז לאדעת. אמרתי לניק שנראה לי זה סתם הקטע הרגיל של ליפ שהוא מתאהב במי שרק שוכבת איתו בלי להראות אהבה.
אני תמיד אהבתי את הזוגיות שלו עם מנדי, חוץ מזה שהיה לי עצוב בשבילה שהוא לא אוהב אותה באמת כי קארן דפקה אותו.
&nbsp
וכן אני גםם טענתי שכבר פרק 9 והכל עדיין רגוע מידי.
&nbsp
למה את מרגישה צורך לכתוב גם shameless וגם חסרי בושה בכותרת? אני כותבת רק שיימלס
 

twisted nerve1

New member
לא יודעת, אולי להקל על מי שירצה לחפש את זה בעתיד


וכן קראתי מה כתבתם. אני מקווה שאת צודקת על מה שאמרת על ליפ
 
אני מבין אותך עם הרחמים


על סבטלנה. גם אני הרגשתי את זה הפעם.
אבל לטעמי את נותנת לה יותר מידי קרדיט. או יותר נכון, את רוצה שורוניקה וקווין יתנו לה יותר קרדיט ממה שמגיע לה.
אני מבין למה היא גנבה להם את הפאב. היא כל חייה נאבקה על כל מה שיש לה ומבחינתה לקחת משהו שהיא יכולה זה חיוני. וזה לא שהיא התכוונה להשאיר את ורוניקה וקווין בלי כלום.
אבל זה שזה החיים שלה לא אומר שורוניקה וקווין צריכים לסלוח לה ובטח שלא לסמוך עליה. זה יהיה ממש מטופש מצידם לסמוך עליה שוב בחיים שלהם אחרי מה שהיא עשתה. וזה שיש סיבות לכך שהיא אדם שאי אפשר לסמוך עליו זה לא קשור.
&nbsp
בעניין קשור - כתבת שיש לך בעיה בלאהוב את מנדי בגלל מה שהיא עשתה לקארן. אז תזכרי שמנדי עברה ילדות נוראית בעצמה. היא לא נמכרה, אבל אנחנו יודעים שאבא שלה היה שוכב איתה.
&nbsp
לגבי קארל אני מסכים לחלוטין - נישואים אפשר לבטל, וזה לא שהיא תשיג משהו שלו בגירושים (אם כבר ההפך), מה שחשוב זה שהוא יחזור לבית ספר הזה שלו.
&nbsp
לי לא ממש אכפת אם ליפ יהיה בסוף עם סיירה או הבחורה הקשוחה מחנות האופנועים.
הדבר העיקרי שהוא צריך זה פחות דרמה ונראה לי שעם סיירה יהיה המון דרמה תמיד.
&nbsp
גם אני שמח מאוד שאיאן וטרוור יחד שוב.
אני מופתע שלא ציינת את הקטע שבו איאן מחיה את הכומר ההומופוב.
&nbsp
ובכלל לא ציינת את דבי. (אבל אני מבין את זה)
 

twisted nerve1

New member
בנקודה מסויימת זה עניין של הרגשה

נכון שרציונלית על הנייר מנק' המבט של קוו ו-וי היא עשתה משהו בלתי נסלח. אבל אני לא רואה סדרות רק בקטע רציונלי ואובייקטיבי. מה לעשות יש לי העדפות לדמויות או לדברים מסויימים ולדברים אחרים לא. זה כמו שאמרתי שעל הנייר לאיאן הייתה סיבה יותר טובה לקנות את הכנסיה ההיא, אבל הייתי יותר בעד פיונה כי אני יותר רוצה שהיא תצליח. וזה לא עניין של היגיון.
פשוט עצוב לי על סבטלנה ואני רוצה שיהיה לה טוב ואין לי סיבה רציונלית למה קוו ו-וי צריכים לסמוך עליה שוב. הייתי מסתפקת בזה שהם לא יסמכו עליה, אבל לפחות לא יענו אותה עם הקטע עם החולצה או כל מיני דברים אחרים שהם עושים לה (ונראה לי שאחרי הנאום שלה הם באמת יתרככו אליה).
&nbsp
מנדי באמת עברה ילדות נוראית ולכן באמת הייתי יכולה לסלוח לה על הרבה דברים ואני באמת עדיין רוצה לאהוב אותה, פשוט מה שהיא עשתה בעיני זה הרבה יותר גרוע. זה שהיא גרמה לנזק מוחי למישהי תמידי זה פשוט נוראי בעיני, בייחוד שהסיבה היחידה שלה הייתה שהגבר שהיא אהבה אהב את קארן. נכון קארן הייתה כלבה אבל היא לא הכריחה את ליפ להיות מאוהב בה. ושהוא התחיל לשכב איתה אחרי שהיא חזרה (ובגד במנדי איתה בעצם) זה שוב הייתה בחירה של ליפ! כמה שלא נגיד שקארן עשתה לו מניפולציות וברור שמנדי הייתה יותר טובה עבורו, לדרוס אותה זה פשוט מעשה נוראי מדי. וכן, אני יודעת שמנדי גם גדלה באופן דפוק מאוד (אני לא שוכחת שאבא שלה אנס אותה), אבל איכשהו פשוט אני לא יכולה באמת לסלוח או להצדיק את המעשה הנורא הזה. זה נורא מדי פשוט. זה לא אותו דבר בעיני כמו לגנוב בר. זה פשוט לא. להטיל מום בבן אדם, מכל סיבה (במיוחד שעם קארן לא הייתה לה סיבה מוצדקת. הייתי מצדיקה רק אולי אם קארן הייתה מאיימת על החיים של מנדי, והיא לא עשתה את זה). אני עדיין רוצה לאהוב את מנדי, אני פשוט צריכה להדחיק את כל העניין הזה כדי לעשות את זה.
&nbsp
זה שאיאן החיה את הכומר ההומופוב, אז בעיקר הפריע לי בסצנה שכל הילדים המטומטמים עומדים מסביב ומצלמים ואף אחד לא קורא לאמבולנס
סורי זה פשוט כ"כ מפגר מצידם. וכן אני שמחה שאיאן החיה אותו והכל, אבל נראה לי שבשלב הזה ציפיתי שכל העלילה עם איאן תהיה הרבה יותר דרסטית והרגשתי שלא הרבה התקדם משבוע שעבר, אז הקטע עם הכומר כבר לא כזה ריגש אותי.
&nbsp
וכן, על דבי לא כתבתי (כמו שגם לא על פרנק) כי אין לי ממש מה להגיד עליה כבר
 

didalf

Well-known member
זה לא ממש תירוץ מספק


אבל לפני שמנדי דורסת את קארן, קארן מתגרה בה באיזה שיחת טלפון מרגיזה. אני לא זוכרת מה בדיוק היא אומרת לה שם אבל זה די מרושע (אבל נכון קארן לא איימה על החיים שלה כמו שאמרת) לא שזה מצדיק את מה שמנדי עשתה אבל זה לא היה מעשה שבא לגמרי משומקום.
&nbsp
אולי כי איאן הגיב כ"כ מהר וכ"כ במקצועיות אף אחד לא חשב לקרוא לאמבולנס. ואולי כן היה אחד צדיק כזה אבל הראו לנו את הרוב שמצלמים כי זה מה שילדים בימנו עושים.
&nbsp
 
למעלה