בושה וחרפה לרכבת ישראל שלא דואגת לתגבר את

מצב
הנושא נעול.
בושה וחרפה לרכבת ישראל שלא דואגת לתגבר את
הרכבות ביום עמוס כמו היום שבו גם 40 אלף אנשים באים ברכבת להופעה של פול מקרטני בפארק הירקון ובנוסף עשרות אלפי חיילים חוזרים יוצאים לשבת בבית
הרכבת האחרונה מתחנת ת"א אוניברסיטה (התחנה הקרובה ביותר לפארק הירקון) לכיוון דרום יוצאת ב-22:57 כשההופעה עדיין מתקיימת
,מדוע אין התחשבות באלפי נוסעים שמשלמים ממיטב כספם
כל האנשים שגרים בלוד,רחובות,באר-יעקב,,יבנה,אשדוד ואשקלון שבאים להופעה ואין להם רכב צריכים לחזור הבייתה ברגל
תתביישו לכם שם בהנהלת הרכבת האטומה וחסרת ההתחשבות בעשרות אלפי נוסעים
 

urilei

New member
בושה וחרפה לרכבת ישראל שלא דואגת לתגבר את
הרכבות ביום עמוס כמו היום שבו גם 40 אלף אנשים באים ברכבת להופעה של פול מקרטני בפארק הירקון ובנוסף עשרות אלפי חיילים חוזרים יוצאים לשבת בבית
הרכבת האחרונה מתחנת ת"א אוניברסיטה (התחנה הקרובה ביותר לפארק הירקון) לכיוון דרום יוצאת ב-22:57 כשההופעה עדיין מתקיימת
,מדוע אין התחשבות באלפי נוסעים שמשלמים ממיטב כספם
כל האנשים שגרים בלוד,רחובות,באר-יעקב,,יבנה,אשדוד ואשקלון שבאים להופעה ואין להם רכב צריכים לחזור הבייתה ברגל
תתביישו לכם שם בהנהלת הרכבת האטומה וחסרת ההתחשבות בעשרות אלפי נוסעים
מסכים בהחלט
בשביל עשרות אלפי המשתטחים במירון אפשר להשתגע ללילה אחד, גם בשביל פול מקרטני אפשר אפשר היה לכל הפחות לעצור את רכבות הלילה גם בתחנת האוניברסיטה. מאוד בסיסי.
 

i c u 2

New member
בושה וחרפה לרכבת ישראל שלא דואגת לתגבר את
הרכבות ביום עמוס כמו היום שבו גם 40 אלף אנשים באים ברכבת להופעה של פול מקרטני בפארק הירקון ובנוסף עשרות אלפי חיילים חוזרים יוצאים לשבת בבית
הרכבת האחרונה מתחנת ת"א אוניברסיטה (התחנה הקרובה ביותר לפארק הירקון) לכיוון דרום יוצאת ב-22:57 כשההופעה עדיין מתקיימת
,מדוע אין התחשבות באלפי נוסעים שמשלמים ממיטב כספם
כל האנשים שגרים בלוד,רחובות,באר-יעקב,,יבנה,אשדוד ואשקלון שבאים להופעה ואין להם רכב צריכים לחזור הבייתה ברגל
תתביישו לכם שם בהנהלת הרכבת האטומה וחסרת ההתחשבות בעשרות אלפי נוסעים
תגובה
בפעם האחרונה שהיה שם אירוע של אורנג' אנשים כמעט נפלו מהרציפים שהיו מעבר למפוצצים. הרכבת הוסיפה משהו כמו 3 רכבות לכל כיוון בשניה האחרונה כשראו שבאוניברסיטה יש ים נוסעים שלא מתכוונים לזוז משם. הרכבת האחרונה שיצאה מאוניברסיטה הייתה בסביבות 24:30..... מניח שזה מה שיקרה גם הפעם.
 

בועז ל

New member
בושה וחרפה לרכבת ישראל שלא דואגת לתגבר את
הרכבות ביום עמוס כמו היום שבו גם 40 אלף אנשים באים ברכבת להופעה של פול מקרטני בפארק הירקון ובנוסף עשרות אלפי חיילים חוזרים יוצאים לשבת בבית
הרכבת האחרונה מתחנת ת"א אוניברסיטה (התחנה הקרובה ביותר לפארק הירקון) לכיוון דרום יוצאת ב-22:57 כשההופעה עדיין מתקיימת
,מדוע אין התחשבות באלפי נוסעים שמשלמים ממיטב כספם
כל האנשים שגרים בלוד,רחובות,באר-יעקב,,יבנה,אשדוד ואשקלון שבאים להופעה ואין להם רכב צריכים לחזור הבייתה ברגל
תתביישו לכם שם בהנהלת הרכבת האטומה וחסרת ההתחשבות בעשרות אלפי נוסעים
הבושה היא ביומיום ולאו דווקא באירוע חד-פעמי.
נכון: מן הראוי היה מצדה של ר"י לתגבר את תנועת הרכבות סביב האירוע, אבל למה לנו להלין כאשר במשך חודשי הקיץ ועל בסיס יומי נפסקת תנועת הרכבות בשעות מגוחכות ונמעת מאלפי אנשים בפריפריה כל אפשרות לנסוע הלוך ושוב לאירועים במרכז הארץ. כנ"ל גם בימי שישי בצהריים. מצוקת הציוד של ר"י ידועה כאן לכולם, אבל עפ"י הידוע לי, לא תמיד אכן מדובר במחסור בציוד נייד. מר עוקיש וחבר מרעיו ישמחו להרחיב בנושא.
 

אורי404

New member
הבושה היא ביומיום ולאו דווקא באירוע חד-פעמי.
נכון: מן הראוי היה מצדה של ר"י לתגבר את תנועת הרכבות סביב האירוע, אבל למה לנו להלין כאשר במשך חודשי הקיץ ועל בסיס יומי נפסקת תנועת הרכבות בשעות מגוחכות ונמעת מאלפי אנשים בפריפריה כל אפשרות לנסוע הלוך ושוב לאירועים במרכז הארץ. כנ"ל גם בימי שישי בצהריים. מצוקת הציוד של ר"י ידועה כאן לכולם, אבל עפ"י הידוע לי, לא תמיד אכן מדובר במחסור בציוד נייד. מר עוקיש וחבר מרעיו ישמחו להרחיב בנושא.
 

bernuli

New member
הבושה היא ביומיום ולאו דווקא באירוע חד-פעמי.
נכון: מן הראוי היה מצדה של ר"י לתגבר את תנועת הרכבות סביב האירוע, אבל למה לנו להלין כאשר במשך חודשי הקיץ ועל בסיס יומי נפסקת תנועת הרכבות בשעות מגוחכות ונמעת מאלפי אנשים בפריפריה כל אפשרות לנסוע הלוך ושוב לאירועים במרכז הארץ. כנ"ל גם בימי שישי בצהריים. מצוקת הציוד של ר"י ידועה כאן לכולם, אבל עפ"י הידוע לי, לא תמיד אכן מדובר במחסור בציוד נייד. מר עוקיש וחבר מרעיו ישמחו להרחיב בנושא.
הביזיון הגדול
לצערי הייתי שם... היתה הופעה מדהימה - אחת מהחוויות של פעם בחיים החלטנו לנסוע ברכבת - דבר שלא קרה לי שנים. נשמע הגיוני - תחנה סמוכה להופעה, לוח זמנים מתאים אבל...הכל מתופעל ע"י גוף שלא יודע להסתכל מילמיטר קדימה (בכל תחום אפשרי) בסיום ההופעה נהרו אלפי איש לתחנת האוניברסיטה. אנשי התחנה, אשר כנראה הופתעו מאד מעובדה זו (הרי לא סביר שממופע של 50000 איש בסמוך לתחנה, ירצה מישהו לנסוע ברכבת...) ועשו את הפעולה המתבקשת - סגרו את שערי התחנה... במקום להיערך כמה דקות מראש עם מערך בידוק מתוגבר, ונקודות בדיקה נוספות לויסות הקהל - המתינו אלפי אנשים כ 10 דקות בחוץ, עד שפתחו את השער והתחילו להכניס את הקהל כמעט אחד אחד לתחנה. כל זכרונות אסונות הכדורגל של קרית אליעזר וטדי חזרו, והחלו דחיפות ואף מכות בין אנשים חסרי סבלנות והמאבטחים (אשר ליבי היה עליהם). מיותר לציין שבתוך התחנה לא היתה שום צפיפות, מאר ומתחפ הכרטוס, הקופות והמזנונים כבר עושה בעצמו את עבודת ויסות הלחצים - כך שכל האקט הנוראי הזה בכניסה היה מיותר לחלוטין, ומסוכן. אך לא הכל היה שחור - בפנים חיכתה עמדה של קינלי (לא ממש הקינלי של פעם, אלא סודה בטעמים עדינים...) שאנשיה חילקו בקבוקים חינם לכל קהל הנדחפים המיוזעים - כמו נס משמיים. ההתנהלות של הרכבת במקרה זה היא אופייניתת לפעולתה בכל תחום אפשרי - מתכנון התשתיות והתקציבים, דרך מערך הקרונות ועד לשירות... אבל היתה הופעה מדהימה. באמת. שנה טובה
 

ונפלון

New member
בושה וחרפה לרכבת ישראל שלא דואגת לתגבר את
הרכבות ביום עמוס כמו היום שבו גם 40 אלף אנשים באים ברכבת להופעה של פול מקרטני בפארק הירקון ובנוסף עשרות אלפי חיילים חוזרים יוצאים לשבת בבית
הרכבת האחרונה מתחנת ת"א אוניברסיטה (התחנה הקרובה ביותר לפארק הירקון) לכיוון דרום יוצאת ב-22:57 כשההופעה עדיין מתקיימת
,מדוע אין התחשבות באלפי נוסעים שמשלמים ממיטב כספם
כל האנשים שגרים בלוד,רחובות,באר-יעקב,,יבנה,אשדוד ואשקלון שבאים להופעה ואין להם רכב צריכים לחזור הבייתה ברגל
תתביישו לכם שם בהנהלת הרכבת האטומה וחסרת ההתחשבות בעשרות אלפי נוסעים
צודק במיליון אחוז
הרכבת עוד לא הבינה שהיא הפכה להיות גורם משמעותי בהסעת ההמונים בישראל. מצד אחד היא מפרסמת את עצמה בלי הרף ומצד שני היא לא עושה דבר כדי לענות על הציפיות. ללא ספק זה ביזיון שאין אף לא רכבת אחד שיוצאת מהתחנה אחרי ההופעה, שהרי במקום למנף את היתרון העצום שיש תחנת רכבת גדולה וחדשה בצמוד לאזור ההופעה כדי לרשות רושם שהרכבת היא כלי תחבורה חשוב בישראל הרכבת מתעלמת מהצרכים של הציבור ומחזירה אותנו לשנות ה-70 שהרכבת הייתה סתם קוריוז לנסיעות עם סבתא. אפס חשיבה מצד מנהלי הרכבת ואפס התחשבות באלו שמגיעים להופעה. לא פלא שכולם מגיעים עם רכב פרטי.
 

down under

New member
צודק במיליון אחוז
הרכבת עוד לא הבינה שהיא הפכה להיות גורם משמעותי בהסעת ההמונים בישראל. מצד אחד היא מפרסמת את עצמה בלי הרף ומצד שני היא לא עושה דבר כדי לענות על הציפיות. ללא ספק זה ביזיון שאין אף לא רכבת אחד שיוצאת מהתחנה אחרי ההופעה, שהרי במקום למנף את היתרון העצום שיש תחנת רכבת גדולה וחדשה בצמוד לאזור ההופעה כדי לרשות רושם שהרכבת היא כלי תחבורה חשוב בישראל הרכבת מתעלמת מהצרכים של הציבור ומחזירה אותנו לשנות ה-70 שהרכבת הייתה סתם קוריוז לנסיעות עם סבתא. אפס חשיבה מצד מנהלי הרכבת ואפס התחשבות באלו שמגיעים להופעה. לא פלא שכולם מגיעים עם רכב פרטי.
עזבו שטויות, תיכף יגיע מר תירוציניו (מ"א למי
שתוהה) שיגיד שאי אפשר תפעולית, אי אפשר פילפולית, אי אפשר כדורגלנית ואי אפשר ביטלסית (מלשון חיפושיות הקצב) לבצע עצירות, ולו רק להערב הזה לצורך פזור הקהל הרב, בתחנת ת"א האוניברסיטה מרכז הירידים. בעעע אחד גדול להנהלת רקבת ישמעאל.
 

gay1982

New member
עזבו שטויות, תיכף יגיע מר תירוציניו (מ"א למי
שתוהה) שיגיד שאי אפשר תפעולית, אי אפשר פילפולית, אי אפשר כדורגלנית ואי אפשר ביטלסית (מלשון חיפושיות הקצב) לבצע עצירות, ולו רק להערב הזה לצורך פזור הקהל הרב, בתחנת ת"א האוניברסיטה מרכז הירידים. בעעע אחד גדול להנהלת רקבת ישמעאל.
לידיעת כל ה"מתלוננים"
הייתי בתחנת הרצליה בין 23:30 ל24:20 בזמן הזה עברו 3 רכבות לכיוון נהריה, שני קומותיים ואחת אייסי 3 ( 5 סטים). שלושתם נסעו לנהריה, הקומותיים היו הוספה של רכבות מעבר ללו"ז הקבוע. שהגעתי עם הרכבת שלי לתל אביב אוניברסיטה ב24:25, עמדה רכבת קומותיים ברציף 1 שעמדה לצאת לנהריה. וברציף 3 עמדה רכבת קומותיים שגם עמדה לצאת - לא יודע לאן, אני מניח שלכיוון כפר סבא. לפי מה שהבנתי מ 3 מנהלי תחנות שהיו שם במשמרת בזמן הזה, יצאו שני רכבות תגבור גם לדרום, והתחנה תפקדה כמו ביום רגיל - קופה פעילה, מזנון פעיל, הכל היה פעיל. חוץ מזה שהייתה הודעה באתר הרכבת שיהיה תגבור במידת הצורך על ידי 2 מערכים שימתינו בקרבת מקום ומנהל התחנה יליט אם להוציאם. בסוף יצאו שש! רכבות מעבר ללו"ז. אז לפני שמתלוננים - נא לבדוק את העובדות.
 

down under

New member
לידיעת כל ה"מתלוננים"
הייתי בתחנת הרצליה בין 23:30 ל24:20 בזמן הזה עברו 3 רכבות לכיוון נהריה, שני קומותיים ואחת אייסי 3 ( 5 סטים). שלושתם נסעו לנהריה, הקומותיים היו הוספה של רכבות מעבר ללו"ז הקבוע. שהגעתי עם הרכבת שלי לתל אביב אוניברסיטה ב24:25, עמדה רכבת קומותיים ברציף 1 שעמדה לצאת לנהריה. וברציף 3 עמדה רכבת קומותיים שגם עמדה לצאת - לא יודע לאן, אני מניח שלכיוון כפר סבא. לפי מה שהבנתי מ 3 מנהלי תחנות שהיו שם במשמרת בזמן הזה, יצאו שני רכבות תגבור גם לדרום, והתחנה תפקדה כמו ביום רגיל - קופה פעילה, מזנון פעיל, הכל היה פעיל. חוץ מזה שהייתה הודעה באתר הרכבת שיהיה תגבור במידת הצורך על ידי 2 מערכים שימתינו בקרבת מקום ומנהל התחנה יליט אם להוציאם. בסוף יצאו שש! רכבות מעבר ללו"ז. אז לפני שמתלוננים - נא לבדוק את העובדות.
אני יותר משמח לחזור בי ולקחת
את דברי בחזרה. בד"כ רכבת ישראל לא תגברה את השירות שלה בגמר אירועים המוניים בגני התערוכה/פארק הירקון. אז סליחה ר"י, כל הכבוד על התגבור הזה.
 

benshap2

New member
אני יותר משמח לחזור בי ולקחת
את דברי בחזרה. בד"כ רכבת ישראל לא תגברה את השירות שלה בגמר אירועים המוניים בגני התערוכה/פארק הירקון. אז סליחה ר"י, כל הכבוד על התגבור הזה.
התיגבור לא שווה כלום אם נוסע לא יודע מראש האם
התגבור לא שווה כלום אם נוסע לא יכול לדעת מראש אם תחכה לו רכבת בתחנה, או שלא תחכה לו רכבת בתחנה. הוא רואה שהרכבת האחרונה בשעה 22:53.אך אבוי...ההופעה עדיין מתקיימת! מה יעשה הנוסע? יגיע ברכבו הפרטי. כך גם עוד 50,000 נוסעים נוספים. ושוב מגיעים לאותה נקודה מעצבנת - אי אפשר להפעיל שום הגבלה\מיסוי נוסף\וכו' על כלי רכב פרטיים הישראל עד שתהיה תחבורה ציבורית מינימלית. ולא. רכבת אחרונה ב22:00 זה לא מינימלי. ולא. חוסר תיגבור בשום אירוע (פרט לחרדי) מיוחד - זה לא מנימלי. ולא. חוסר בתחבורה ציבורית בלילה - זה לא מינימלי. ולא. חוסר בתחבורה ציבורית בסופ"ש זה לא מינימלי. המסקנה די ברורה.
 
התיגבור לא שווה כלום אם נוסע לא יודע מראש האם
התגבור לא שווה כלום אם נוסע לא יכול לדעת מראש אם תחכה לו רכבת בתחנה, או שלא תחכה לו רכבת בתחנה. הוא רואה שהרכבת האחרונה בשעה 22:53.אך אבוי...ההופעה עדיין מתקיימת! מה יעשה הנוסע? יגיע ברכבו הפרטי. כך גם עוד 50,000 נוסעים נוספים. ושוב מגיעים לאותה נקודה מעצבנת - אי אפשר להפעיל שום הגבלה\מיסוי נוסף\וכו' על כלי רכב פרטיים הישראל עד שתהיה תחבורה ציבורית מינימלית. ולא. רכבת אחרונה ב22:00 זה לא מינימלי. ולא. חוסר תיגבור בשום אירוע (פרט לחרדי) מיוחד - זה לא מנימלי. ולא. חוסר בתחבורה ציבורית בלילה - זה לא מינימלי. ולא. חוסר בתחבורה ציבורית בסופ"ש זה לא מינימלי. המסקנה די ברורה.
נכון מאד
בכל אירוע כזה, צריך לפרסם בהבלטה באמצעי התקשורת השונים ומראש את הסדרי התנועה. בנוסף לכל החוסרים שציינת, יש גם חוסר תחבורה ציבורית מינימאלית בשעות המוקדמות (בדגש על קווים בינעירוניים לפני 07:00).
 

אורי404

New member
נכון מאד
בכל אירוע כזה, צריך לפרסם בהבלטה באמצעי התקשורת השונים ומראש את הסדרי התנועה. בנוסף לכל החוסרים שציינת, יש גם חוסר תחבורה ציבורית מינימאלית בשעות המוקדמות (בדגש על קווים בינעירוניים לפני 07:00).
איפה לדוגמא?
דווקא קווים בינעירוניים רבים פועלים כבר בסביבות חמש בבוקר וגם קווים עירוניים פועלים מוקדם לפני שש בבוקר. דווקא מהבחינה הזו התחבורה הציבורית (לדעתי) בסדר גמור.
 
איפה לדוגמא?
דווקא קווים בינעירוניים רבים פועלים כבר בסביבות חמש בבוקר וגם קווים עירוניים פועלים מוקדם לפני שש בבוקר. דווקא מהבחינה הזו התחבורה הציבורית (לדעתי) בסדר גמור.
מהניסיון שלי - זה לא ככה
אם אני רוצה להגיע לירושלים בבוקר, האוטובוס הראשון יוצא בסביבות 06:00, וזה המצב גם בערים נוספות. יש גם יעדים שלפני שבע בבוקר האוטובוס לא יוצא אליהם מת"א. קווים עירוניים מתחילים בחמש בבוקר.
 

אורי404

New member
מהניסיון שלי - זה לא ככה
אם אני רוצה להגיע לירושלים בבוקר, האוטובוס הראשון יוצא בסביבות 06:00, וזה המצב גם בערים נוספות. יש גם יעדים שלפני שבע בבוקר האוטובוס לא יוצא אליהם מת"א. קווים עירוניים מתחילים בחמש בבוקר.
מודה ומתוודא, שלא ידעתי.
ידעתי שקווים עירוניים וקווים פרבריים, כמו למשל איזור גוש דן או לשרון נוסעים בשעות מוקדמות. אינני בטוח אם הקווים העירוניים בסביבות חמש בבוקר מלאים בנוסעים. בחלק גדול מהם הם רחוקים מזה. לכן אני כעיקרון בעד אוטובוסים בינעירוניים רחוקים בשעות מוקדמות יותר. נ.ב עמית - לפני מספר שבועות שאלתי אותך על דרך המוביל באינטרנט. תודה על הקישור שנתת לי לאתר "עמוד ענן". בזכות זה רכבתי היום באופניים על דרך המוביל מכפר סבא ועד לאיזור צומת משמר הגבול. הדרך הייתה יפהפיה עם הרבה ירוק (ו"זכיתי" לגשם, שירד היום עליי). הופתעתי מן המרחקים הקצרים. סביבות עשרה קילומטרים הגעתי לכביש 57 (הכביש המחבר בין נתניה לצומת השרון ומזרחה לכפר יונה ומחסום טייבה). אם אני זוכר בקושי שלושים קילומטרים (אולי בעצם פחות) והגעתי לצומת משמר הגבול.
 

ונפלון

New member
מהניסיון שלי - זה לא ככה
אם אני רוצה להגיע לירושלים בבוקר, האוטובוס הראשון יוצא בסביבות 06:00, וזה המצב גם בערים נוספות. יש גם יעדים שלפני שבע בבוקר האוטובוס לא יוצא אליהם מת"א. קווים עירוניים מתחילים בחמש בבוקר.
צודק לחלוטין
אני הפסדתי ימי עבודה רבים בירושלים כשעבדתי כמאבטח טיולים, מכוון שפק"ל יציאה של טיול שנתי הוא בדר"כ 06:30 וה-400 הראשון שיוצא לירושלים יוצא רק ב-6, משמע מגיעים לירושלים ב 07:15, ועם אוטובוס המשך - בקיצור לא יכלתי להתחיל לעבודה לפני 07:40-07:45. זאת שעה מאוד מאוחרת בתור השעה המוקדמת ביותר שניתן להגיע בה לאיזשהוא מקום בעיר הגדולה במדינה.
 

בועז ל

New member
התיגבור לא שווה כלום אם נוסע לא יודע מראש האם
התגבור לא שווה כלום אם נוסע לא יכול לדעת מראש אם תחכה לו רכבת בתחנה, או שלא תחכה לו רכבת בתחנה. הוא רואה שהרכבת האחרונה בשעה 22:53.אך אבוי...ההופעה עדיין מתקיימת! מה יעשה הנוסע? יגיע ברכבו הפרטי. כך גם עוד 50,000 נוסעים נוספים. ושוב מגיעים לאותה נקודה מעצבנת - אי אפשר להפעיל שום הגבלה\מיסוי נוסף\וכו' על כלי רכב פרטיים הישראל עד שתהיה תחבורה ציבורית מינימלית. ולא. רכבת אחרונה ב22:00 זה לא מינימלי. ולא. חוסר תיגבור בשום אירוע (פרט לחרדי) מיוחד - זה לא מנימלי. ולא. חוסר בתחבורה ציבורית בלילה - זה לא מינימלי. ולא. חוסר בתחבורה ציבורית בסופ"ש זה לא מינימלי. המסקנה די ברורה.
אתה יותר מצודק. אין פרסום תגבור= אין תגבור.
ואם מדברים על פרסום, הרי זה חייב להתבצע בהבלטה ובסמוך לפרסומים על האירוע ולא בהגנב, כפי שקורה לא אחת עם מח' השיווק של ר"י.
 

אורי404

New member
אתה יותר מצודק. אין פרסום תגבור= אין תגבור.
ואם מדברים על פרסום, הרי זה חייב להתבצע בהבלטה ובסמוך לפרסומים על האירוע ולא בהגנב, כפי שקורה לא אחת עם מח' השיווק של ר"י.
"דן" לזכותם יאמר, פרסמו באתר מראש על תגבור
הקווים לאירוע. זה היה באתר האינטרנט וייתכן, שהם פרסמו באמצעים נוספים. כמובן, אני מסכים שלאירועים המוניים, הכרחי שיהיה תגבור של תחבורה ציבורית ביחד עם פרסום רב וגם לתחבורה ציבורית אחרי עשר בלילה. אפרופו פרסום של מחלקת השיווק של רכבת ישראל - לא זכור לי, שפורסם באופן בולט על תעריפים של חצי מחיר בשעות מסויימות בקו נתניה-תל אביב.
 

בועז ל

New member
"דן" לזכותם יאמר, פרסמו באתר מראש על תגבור
הקווים לאירוע. זה היה באתר האינטרנט וייתכן, שהם פרסמו באמצעים נוספים. כמובן, אני מסכים שלאירועים המוניים, הכרחי שיהיה תגבור של תחבורה ציבורית ביחד עם פרסום רב וגם לתחבורה ציבורית אחרי עשר בלילה. אפרופו פרסום של מחלקת השיווק של רכבת ישראל - לא זכור לי, שפורסם באופן בולט על תעריפים של חצי מחיר בשעות מסויימות בקו נתניה-תל אביב.
מח' השיווק של ר"י- בלתי נתפש מבחינתי
איך אחרי רה-ארגון של המנכ"ל הנוכחי, וגם של קודמו, עדיין לא זיהו בר"י את עקב האכילס הגדול ביותר בהתנהלות הארגון. הדוגמאות להתנהלות כושלת זו רבות מספור.
 
לידיעת כל ה"מתלוננים"
הייתי בתחנת הרצליה בין 23:30 ל24:20 בזמן הזה עברו 3 רכבות לכיוון נהריה, שני קומותיים ואחת אייסי 3 ( 5 סטים). שלושתם נסעו לנהריה, הקומותיים היו הוספה של רכבות מעבר ללו"ז הקבוע. שהגעתי עם הרכבת שלי לתל אביב אוניברסיטה ב24:25, עמדה רכבת קומותיים ברציף 1 שעמדה לצאת לנהריה. וברציף 3 עמדה רכבת קומותיים שגם עמדה לצאת - לא יודע לאן, אני מניח שלכיוון כפר סבא. לפי מה שהבנתי מ 3 מנהלי תחנות שהיו שם במשמרת בזמן הזה, יצאו שני רכבות תגבור גם לדרום, והתחנה תפקדה כמו ביום רגיל - קופה פעילה, מזנון פעיל, הכל היה פעיל. חוץ מזה שהייתה הודעה באתר הרכבת שיהיה תגבור במידת הצורך על ידי 2 מערכים שימתינו בקרבת מקום ומנהל התחנה יליט אם להוציאם. בסוף יצאו שש! רכבות מעבר ללו"ז. אז לפני שמתלוננים - נא לבדוק את העובדות.
מדוע רכבת ישראל עושה איפה ואיפה |
התגבור
היה רק לישובים שמצפון לתל-אביב (חיפה,נהריה וכו...) !! ומה עם הישובים שמדרום לתל-אביב (יבנה,באר-יעקב,אשדוד,אשקלון,וכו... ?) מי שגר שם הוא לא בן-אדם
ואני ועוד אלפי אנשים שגרים בדרום נאלצנו לקחת מוניות ספיישל ולשלם מאות שקלים בגלל האפליות שהנהלת רכבת ישראל עושה
הנהלת רכבת ישראל הוכיחה שהיא לא רק אטומה,חסרת התחשבות,ומפלה בין אזרחים,אלא גם טיפשה גדולה
מכיוון שאילו היא הייתה מתגברת את הרכבות גם לישובים בדרום היא הייתה מרוויחה עוד מאות אלפי שקלים !!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה