בושה וחרפה לרכבת ישראל שלא דואגת לתגבר את

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
בושה וחרפה לרכבת ישראל שלא דואגת לתגבר את
הרכבות ביום עמוס כמו היום שבו גם 40 אלף אנשים באים ברכבת להופעה של פול מקרטני בפארק הירקון ובנוסף עשרות אלפי חיילים חוזרים יוצאים לשבת בבית
הרכבת האחרונה מתחנת ת"א אוניברסיטה (התחנה הקרובה ביותר לפארק הירקון) לכיוון דרום יוצאת ב-22:57 כשההופעה עדיין מתקיימת
,מדוע אין התחשבות באלפי נוסעים שמשלמים ממיטב כספם
כל האנשים שגרים בלוד,רחובות,באר-יעקב,,יבנה,אשדוד ואשקלון שבאים להופעה ואין להם רכב צריכים לחזור הבייתה ברגל
תתביישו לכם שם בהנהלת הרכבת האטומה וחסרת ההתחשבות בעשרות אלפי נוסעים
נסיעה מיוחדת של רכבת ישראל
אירוע, שכן הייתה בו נסיעה מיוחדת, היה למשחק באיצטדיון רמת גן. היו רכבות שונות מהצפון ומהדרום, שנסעו נסיעות מיוחדות לתחנת בני ברק, הקרובה לאיצטדיון וכן רכבות חזרה לצפון ולדרום.
 

fireman

New member
נסיעה מיוחדת של רכבת ישראל
אירוע, שכן הייתה בו נסיעה מיוחדת, היה למשחק באיצטדיון רמת גן. היו רכבות שונות מהצפון ומהדרום, שנסעו נסיעות מיוחדות לתחנת בני ברק, הקרובה לאיצטדיון וכן רכבות חזרה לצפון ולדרום.
להבדיל אלף אלפי הבדלות
מדובר באירוע בעל "חשיבות לאומית" לעומת אירוע פרטי.....יחי ההבדל הקטן המפיק לקח מפסיק כסף בשביל לשלם לחברות כאלו ואחרות לספק שירות מיוחד למגיעים לאירוע אבל בחר שלא לעשות זאת....
 

אוהד11

New member
להבדיל אלף אלפי הבדלות
מדובר באירוע בעל "חשיבות לאומית" לעומת אירוע פרטי.....יחי ההבדל הקטן המפיק לקח מפסיק כסף בשביל לשלם לחברות כאלו ואחרות לספק שירות מיוחד למגיעים לאירוע אבל בחר שלא לעשות זאת....
אינך צודק, ערן, דן, אגד והרכבת חייבות להעמיד
את שרותיהן במקרה של מופע או ארוע מתוכננים, ביחוד כאשר המשטרה והעיריה מבקשות מהציבור הרחב להגיע בתח"צ ולא ברכב פרטי. הן לא חייבות להיזון מהערכות של עתונאים ומשרדי הכרטיסים, והבעיה היא עם המפיק שלא דאג לקשור את הקצוות כראוי ולפנות ישירות לאגד, דן והרכבת, ואולי לעוד חברות, שתעמדנה את שרותין עם תום המופע
 

fireman

New member
אינך צודק, ערן, דן, אגד והרכבת חייבות להעמיד
את שרותיהן במקרה של מופע או ארוע מתוכננים, ביחוד כאשר המשטרה והעיריה מבקשות מהציבור הרחב להגיע בתח"צ ולא ברכב פרטי. הן לא חייבות להיזון מהערכות של עתונאים ומשרדי הכרטיסים, והבעיה היא עם המפיק שלא דאג לקשור את הקצוות כראוי ולפנות ישירות לאגד, דן והרכבת, ואולי לעוד חברות, שתעמדנה את שרותין עם תום המופע
אין פה צודק או לא צודק, יש כאן עניין של דעה
שונה..... בשורה התחתונה, חברות התחבורה תיגברו, הוסיפו ועשו לטובת המוני הצופים במופע ועדיין יש טענות. עם כל הכבוד, אף אחת מהחברות, פרטית או ממשלתית או עירונית לא חייבת שום דבר לשום אירוע ולשום נוסע... יש את משרד התחבורה, יש הנחיות ברורות לגבי לו"זים וקווים וכל המפעילים מחוייבים להם עפ"י תקנות משרד התחבורה.... התקנות הללו אינן מחייבות את רכבת ישראל להפעיל 3 רכבות ספיישל לטובת המופע של מקרטני ולא מחוייבת להפעיל רכבת ספיישל מהמופע של צביקה פיק בקיסריה. באותה הצורה חברת דן לא מחוייבת להעמיד 100 אוטובוסים שימתינו לאנשים שיצאו מהמופע... יש לתגבר קווים ויש להיערך בהתאם ויש להיות פראייר של אנשים שרוצים להרוויח כסף וזה הכל.....להביא את מקרטני, לתת לו לשיר לקחת 500 ש"ח בכניסה ואחרי שניה שילכו להז*** כל האנשים....שישנו על הדשא בפארק עד הבוקר מבחינתם.... דן, אגד ורכבת ישראל לא צריכות להיות השעיר לעזעאזל של המוני הצופים שהגיעו למופע ולא צריכים להיות סוג של כושי נרמס של אנשים שלא רואים מעבר לשטרות של 200 ש"ח שנכנסו לכיסים שלהם בהמוניהם....באתם, שילמתם, ראיתם את מקרטני.....עכשיו אתם לא הבעיה שלי. לפני שמפנים את האצבע כלפי חברות התחבורה, צריך לחשוב פעמיים אם זה באמת הכיוון אליו צריך להפנות את האצבע.
 
להבדיל אלף אלפי הבדלות
מדובר באירוע בעל "חשיבות לאומית" לעומת אירוע פרטי.....יחי ההבדל הקטן המפיק לקח מפסיק כסף בשביל לשלם לחברות כאלו ואחרות לספק שירות מיוחד למגיעים לאירוע אבל בחר שלא לעשות זאת....
אני לא מבין...לא מדובר בהסעות חינם- הרכבת
יכולה להרוויח יפה מלמלא 3 רכבות ואף יותר בזמן שפל. אף אחד לא ביקש תח"צ חינם להופעה, אלא רק אופציה להגיע בתח"צ ולשלם עליה כדת וכדין. כל אירוע של עשרות אלפים בפארק הירקון או איצטדיון רמת גן הוא יופי של הזדמנות לרכבת לעשות שירות לציבור, יחסי ציבור לעצמה ועל הדרך גם להרוויח כסף, ולא משנה מה טיב האירוע וכמה ציונות מרביצים במשתתפים. הדרישה של הציבור שיאפשרו לו אופציה לשימוש בתח"צ תמורת תשלום מלא היא לגיטימית לחלוטין ומדובר באינטרס הדדי של הרכבת והציבור, שלא לדבר על גופים נוספים שמעוניינים לעודד (לפחות בתיאוריה) שימוש בתח"צ כמו משרד התחבורה ועירית תל אביב. מההודעות שלך מתקבל הרושם כאילו כל מפעיל תחבורה ציבורית הוא פילנטרופ שעושה חסד לנוסעים הנזקקים והנצרכים... מסתבר שהרכבת הבינה לבסוף את הצורך / הזדמנות שבאירוע, אך חבל שלא טרחה לפרסם זאת קודם.
 

fireman

New member
אני לא מבין...לא מדובר בהסעות חינם- הרכבת
יכולה להרוויח יפה מלמלא 3 רכבות ואף יותר בזמן שפל. אף אחד לא ביקש תח"צ חינם להופעה, אלא רק אופציה להגיע בתח"צ ולשלם עליה כדת וכדין. כל אירוע של עשרות אלפים בפארק הירקון או איצטדיון רמת גן הוא יופי של הזדמנות לרכבת לעשות שירות לציבור, יחסי ציבור לעצמה ועל הדרך גם להרוויח כסף, ולא משנה מה טיב האירוע וכמה ציונות מרביצים במשתתפים. הדרישה של הציבור שיאפשרו לו אופציה לשימוש בתח"צ תמורת תשלום מלא היא לגיטימית לחלוטין ומדובר באינטרס הדדי של הרכבת והציבור, שלא לדבר על גופים נוספים שמעוניינים לעודד (לפחות בתיאוריה) שימוש בתח"צ כמו משרד התחבורה ועירית תל אביב. מההודעות שלך מתקבל הרושם כאילו כל מפעיל תחבורה ציבורית הוא פילנטרופ שעושה חסד לנוסעים הנזקקים והנצרכים... מסתבר שהרכבת הבינה לבסוף את הצורך / הזדמנות שבאירוע, אך חבל שלא טרחה לפרסם זאת קודם.
חברות התחבורה הן לא ארגון פילנטרופי
אבל הן גם לא ארגון החסד שצריך לעשות טובות לפילנטרופים אחרים שמביאים את מקרטני לארץ, דואגים לקחת כסף (בלי טיפת פילנטרופיות) אבל לא דואגים לקהל הרב שמגיע לאירוע. כשמפיק של אירוע כזה בונה על מישהו אחר שיפתור לו את הבעיה יש כאן בעיה מאוד מהותית מיסודה. כשם שמארגן אירוע צריך לתת את פתרונות הביטחון והאבטחה, לעמוד בדרישות של חברת חשמל ושל הרשות המקומית הוא צריך גם להיות מחוייב באספקת פתרון תחבורתי בין אם בתיאום מול חברות ממשלתיות או בין אם בתאום עם חברה פרטית.... זה לא ייתכן ש50 אלף איש "יזרקו על הגב" של רכבת ישראל, אגד ודן בצורה כזו כי לאף אחד לא אכפת.
 
בושה וחרפה לרכבת ישראל שלא דואגת לתגבר את
הרכבות ביום עמוס כמו היום שבו גם 40 אלף אנשים באים ברכבת להופעה של פול מקרטני בפארק הירקון ובנוסף עשרות אלפי חיילים חוזרים יוצאים לשבת בבית
הרכבת האחרונה מתחנת ת"א אוניברסיטה (התחנה הקרובה ביותר לפארק הירקון) לכיוון דרום יוצאת ב-22:57 כשההופעה עדיין מתקיימת
,מדוע אין התחשבות באלפי נוסעים שמשלמים ממיטב כספם
כל האנשים שגרים בלוד,רחובות,באר-יעקב,,יבנה,אשדוד ואשקלון שבאים להופעה ואין להם רכב צריכים לחזור הבייתה ברגל
תתביישו לכם שם בהנהלת הרכבת האטומה וחסרת ההתחשבות בעשרות אלפי נוסעים
צריך בר"י ממונה תחום אירועים ציבוריים
איש אשר ידאג לשאוב אינפורציה מתי יש אירועים גדולים בקרבת תחנות רכבת (בעיקר מדובר על תחנות ת"א-אוניברסיטה ובני-ברק; בעתיד אולי יהיה גם חוף הכרמל אם ייפתח שם האיצטדיון הנוראי שהולכים לבנות). זה יכול לכלול גם את ת"א מרכז והשלום כשיש הפגנות גדולות בככר רבין. תפקידו של האיש יהיה לבדוק מה כמה אנשים כנראה ישתמשו ברכבת ולנסות לתכנן את התגבורת. זה תפקיד שיכול גם להביא כסף לר"י כי הוא יוכל לשווק למארגני הארוע את שירות הרכבות כרטיס+כרטיס תמורת השתתפות המארגנים בעלות הפעלת הרכבת...
 

i c u 2

New member
צריך בר"י ממונה תחום אירועים ציבוריים
איש אשר ידאג לשאוב אינפורציה מתי יש אירועים גדולים בקרבת תחנות רכבת (בעיקר מדובר על תחנות ת"א-אוניברסיטה ובני-ברק; בעתיד אולי יהיה גם חוף הכרמל אם ייפתח שם האיצטדיון הנוראי שהולכים לבנות). זה יכול לכלול גם את ת"א מרכז והשלום כשיש הפגנות גדולות בככר רבין. תפקידו של האיש יהיה לבדוק מה כמה אנשים כנראה ישתמשו ברכבת ולנסות לתכנן את התגבורת. זה תפקיד שיכול גם להביא כסף לר"י כי הוא יוכל לשווק למארגני הארוע את שירות הרכבות כרטיס+כרטיס תמורת השתתפות המארגנים בעלות הפעלת הרכבת...
ואתה תשלם לו בשביל האירוע ורבע בשנה שיש שם?
 
בושה וחרפה לרכבת ישראל שלא דואגת לתגבר את
הרכבות ביום עמוס כמו היום שבו גם 40 אלף אנשים באים ברכבת להופעה של פול מקרטני בפארק הירקון ובנוסף עשרות אלפי חיילים חוזרים יוצאים לשבת בבית
הרכבת האחרונה מתחנת ת"א אוניברסיטה (התחנה הקרובה ביותר לפארק הירקון) לכיוון דרום יוצאת ב-22:57 כשההופעה עדיין מתקיימת
,מדוע אין התחשבות באלפי נוסעים שמשלמים ממיטב כספם
כל האנשים שגרים בלוד,רחובות,באר-יעקב,,יבנה,אשדוד ואשקלון שבאים להופעה ואין להם רכב צריכים לחזור הבייתה ברגל
תתביישו לכם שם בהנהלת הרכבת האטומה וחסרת ההתחשבות בעשרות אלפי נוסעים
אם הייתם מאזינים לתוכנית הכל דיבורים ברשת ב'
הייתם שומעים בשבוע שעבר את המגיש ירון דקל שדיבר יום לפני ההופעה וגם ביום ההופעה עם נציג רכבת ישראל שהסביר שאין ציוד פנוי וכשירון דקל אמר לו שההופעה מסתיימת בסביבות חצות ואז כבר יש ציוד פנוי הוא אמר שישקלו להשאיר כמה מערכים בתחנת האוניברסיטה לצורך הסעת הנוסעים אחרי ההופעה. אבל מה? חוץ מבתוכנית הזאת הם לא סיפרו לאף אחד על הרכבות שאולי ימתינו בתחנת האוניברסיטה. אם בסוף היו רכבות כאלה או לא היו אינני יודע כי לא הייתי בהופעה.
 

בועז ל

New member
אם הייתם מאזינים לתוכנית הכל דיבורים ברשת ב'
הייתם שומעים בשבוע שעבר את המגיש ירון דקל שדיבר יום לפני ההופעה וגם ביום ההופעה עם נציג רכבת ישראל שהסביר שאין ציוד פנוי וכשירון דקל אמר לו שההופעה מסתיימת בסביבות חצות ואז כבר יש ציוד פנוי הוא אמר שישקלו להשאיר כמה מערכים בתחנת האוניברסיטה לצורך הסעת הנוסעים אחרי ההופעה. אבל מה? חוץ מבתוכנית הזאת הם לא סיפרו לאף אחד על הרכבות שאולי ימתינו בתחנת האוניברסיטה. אם בסוף היו רכבות כאלה או לא היו אינני יודע כי לא הייתי בהופעה.
שוב למדנו משהו על הצורך בתיאום
בין מחלקות/חטיבות שונות בארגון. בלי תיאום שכזה העסק לא מתפקד כראוי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה