בושה וחרפה לרכבת ישראל שלא דואגת לתגבר את

מצב
הנושא נעול.

BlackSmoke

New member
בושה וחרפה לרכבת ישראל שלא דואגת לתגבר את
הרכבות ביום עמוס כמו היום שבו גם 40 אלף אנשים באים ברכבת להופעה של פול מקרטני בפארק הירקון ובנוסף עשרות אלפי חיילים חוזרים יוצאים לשבת בבית
הרכבת האחרונה מתחנת ת"א אוניברסיטה (התחנה הקרובה ביותר לפארק הירקון) לכיוון דרום יוצאת ב-22:57 כשההופעה עדיין מתקיימת
,מדוע אין התחשבות באלפי נוסעים שמשלמים ממיטב כספם
כל האנשים שגרים בלוד,רחובות,באר-יעקב,,יבנה,אשדוד ואשקלון שבאים להופעה ואין להם רכב צריכים לחזור הבייתה ברגל
תתביישו לכם שם בהנהלת הרכבת האטומה וחסרת ההתחשבות בעשרות אלפי נוסעים
בזיון לתחבורה הציבורית הערב במיוחד של "דן"
לאחר המופע של פול מקרטני לא היה שום תגבור של קווים והארכת זמנם. לא הייתה שום אפשרות להספיק להגיע לקווים המובילים לבת-ים ולערים אחרות. אנשים התעלפו, נמחצו, ונאלצו להמתין למוניות. גועל נפש בושה לתחבורה הציבורית בארץ
 

muki123

New member
בזיון לתחבורה הציבורית הערב במיוחד של "דן"
לאחר המופע של פול מקרטני לא היה שום תגבור של קווים והארכת זמנם. לא הייתה שום אפשרות להספיק להגיע לקווים המובילים לבת-ים ולערים אחרות. אנשים התעלפו, נמחצו, ונאלצו להמתין למוניות. גועל נפש בושה לתחבורה הציבורית בארץ
שילמת 500 ש"ח לכרטיס
מה זה כבר התשלום למונית....
 
בזיון לתחבורה הציבורית הערב במיוחד של "דן"
לאחר המופע של פול מקרטני לא היה שום תגבור של קווים והארכת זמנם. לא הייתה שום אפשרות להספיק להגיע לקווים המובילים לבת-ים ולערים אחרות. אנשים התעלפו, נמחצו, ונאלצו להמתין למוניות. גועל נפש בושה לתחבורה הציבורית בארץ
כמו בכל אירוע אחר בגני התערוכה או בפארק
משרד התחבורה התיר לדן להפעיל אך ורק את קווים 99 לתמח"ת דרך ציר נמיר בגין ו-247 לכרמלית דרך מרכז ת"א ולכיוון כפ"ס דרך רמה"ש, הרצליה ורעננה. לפי הנוהל הרגיל: הקווים תוגברו, הוחזק "בנק" של אוטובוסים ברוקח וברח' שטרית ובחצות וחצי עוד היו שם אוטובוסים. שאר הקווים לאיזורי גוש דן האחרים - לא הותר להאריך את שירותם\ כך ע"פ מקור אמין בדן.
 
כמו בכל אירוע אחר בגני התערוכה או בפארק
משרד התחבורה התיר לדן להפעיל אך ורק את קווים 99 לתמח"ת דרך ציר נמיר בגין ו-247 לכרמלית דרך מרכז ת"א ולכיוון כפ"ס דרך רמה"ש, הרצליה ורעננה. לפי הנוהל הרגיל: הקווים תוגברו, הוחזק "בנק" של אוטובוסים ברוקח וברח' שטרית ובחצות וחצי עוד היו שם אוטובוסים. שאר הקווים לאיזורי גוש דן האחרים - לא הותר להאריך את שירותם\ כך ע"פ מקור אמין בדן.
מה עוזר קו שנוסע על ציר נמיר
אם רוב המקומות בסביבה הם מקומות עבודה, ואין אאוטובוסים אחרים שאפשר להחליף אליהם (חוץ מלאילת) בתמחת.
 

ה ו מ ר

New member
מה עוזר קו שנוסע על ציר נמיר
אם רוב המקומות בסביבה הם מקומות עבודה, ואין אאוטובוסים אחרים שאפשר להחליף אליהם (חוץ מלאילת) בתמחת.
פיזור הקהל מהמופע על ידי דן
הם העמידו ערימות של אוטובוסים בדרך רוקח, ליד הצומת לאלה שיוצאים מהחניון של פארק הירקון וליד הגשר שמוביל לכניסה למרכז הירידים, חלקם מפרקיות אך הרוב לא. היו תורים עצומים בכניסה לאוטובוסים והמון אנשים שעברו מאחד לשני ושאלו לא האוטובוס נוסע, איפה הוא נוסע וכו'. לא היה אף נציג של דן שהסביר או שניסה לווסת את הנוסעים לאוטובסים השונים. הדבר הנבון ביותר היה להקים עמדת כרטוס חיצונית, עם שלטים שמסבירים לאן כל אחד מהקווים נוסע ולאפשר לציבור לעלות לאוטובוסים משתי הדלתות. בגדול - האירוע נוהל באופן מופתי, היה נוח להגיע וגם לחזור הביתה (אני גר בת"א). אני מקווה שגם לאנשים שגרים בשאר הארץ היה נוח כמו שהיה לי.
נתראה במופע הבא.
 

אורי404

New member
מה עוזר קו שנוסע על ציר נמיר
אם רוב המקומות בסביבה הם מקומות עבודה, ואין אאוטובוסים אחרים שאפשר להחליף אליהם (חוץ מלאילת) בתמחת.
כנראה שזה עוזר.
קשה לי להאמין, שהאוטובוסים לתחנה המרכזית נסעו ריקים. ייתכן, שמשם אנשים נסעו לפתח תקווה או לערי גוש דן אחרות. כמובן אני מסכים עימך, שהיה מוטב באירועים המוניים לתגבר רכבות ויותר אוטובוסים לערים שונות (כפי שכבר זה נכתב במקום אחר).
 
בזיון לתחבורה הציבורית הערב במיוחד של "דן"
לאחר המופע של פול מקרטני לא היה שום תגבור של קווים והארכת זמנם. לא הייתה שום אפשרות להספיק להגיע לקווים המובילים לבת-ים ולערים אחרות. אנשים התעלפו, נמחצו, ונאלצו להמתין למוניות. גועל נפש בושה לתחבורה הציבורית בארץ
ושאלה נוספת: היכן התעלפו ונמחצו אנשים?
 

fireman

New member
בושה וחרפה לרכבת ישראל שלא דואגת לתגבר את
הרכבות ביום עמוס כמו היום שבו גם 40 אלף אנשים באים ברכבת להופעה של פול מקרטני בפארק הירקון ובנוסף עשרות אלפי חיילים חוזרים יוצאים לשבת בבית
הרכבת האחרונה מתחנת ת"א אוניברסיטה (התחנה הקרובה ביותר לפארק הירקון) לכיוון דרום יוצאת ב-22:57 כשההופעה עדיין מתקיימת
,מדוע אין התחשבות באלפי נוסעים שמשלמים ממיטב כספם
כל האנשים שגרים בלוד,רחובות,באר-יעקב,,יבנה,אשדוד ואשקלון שבאים להופעה ואין להם רכב צריכים לחזור הבייתה ברגל
תתביישו לכם שם בהנהלת הרכבת האטומה וחסרת ההתחשבות בעשרות אלפי נוסעים
אני אגיד לך איפה נמצא הביזיון הגדול....
משום מה כולם חושבים שאם מישהו החליט לתקוע נאד אז כל המדינה צריכה לבדוק אם יש לו ריח. אז הביאו את פול מקרטני להופעה..... מי אמר שרכבת ישראל צריכה להיות חברת ההסעות הפרטית של המופע? אם לאיזה פוץ אין את הבושה לבקש 500 ש"ח בשביל הופעה של שעתיים שימצא את ה10 ש"ח לאדם בשביל לספק שירות הסעות מסודר למופע ובחזרה.... רכבת ישראל לא צריכה לשנות לו"זים, לא צריכה לתגבר מערכים וחברת "דן" לא צריכה להעמיד עבורך או עבור כל מפיק אחר איזשהו שירות אקסטרא. ולסיכום....שילמתי 500 ש"ח כניסה, תשלם עוד 100 ש"ח למונית, לא יקרה לך כלום.
 

down under

New member
אני אגיד לך איפה נמצא הביזיון הגדול....
משום מה כולם חושבים שאם מישהו החליט לתקוע נאד אז כל המדינה צריכה לבדוק אם יש לו ריח. אז הביאו את פול מקרטני להופעה..... מי אמר שרכבת ישראל צריכה להיות חברת ההסעות הפרטית של המופע? אם לאיזה פוץ אין את הבושה לבקש 500 ש"ח בשביל הופעה של שעתיים שימצא את ה10 ש"ח לאדם בשביל לספק שירות הסעות מסודר למופע ובחזרה.... רכבת ישראל לא צריכה לשנות לו"זים, לא צריכה לתגבר מערכים וחברת "דן" לא צריכה להעמיד עבורך או עבור כל מפיק אחר איזשהו שירות אקסטרא. ולסיכום....שילמתי 500 ש"ח כניסה, תשלם עוד 100 ש"ח למונית, לא יקרה לך כלום.
כי בין היתר מונית ספיישל לחיפה, ירושלים ובאר
שבע, שלוש ערים שאלפים הגיעו מהן למופע, עולה לא 100 ש"ח אלא הרבה מעל 200 ש"ח.
 

fireman

New member
כי בין היתר מונית ספיישל לחיפה, ירושלים ובאר
שבע, שלוש ערים שאלפים הגיעו מהן למופע, עולה לא 100 ש"ח אלא הרבה מעל 200 ש"ח.
שישלמו 200 ש"ח.
4 אנשים במונית וזה הופך ל50 ש"ח לאדם. סביר בהחלט. כשאני נוסע לבלות במועדון או בפאב אני שם על 4 כוסות משקה וכניסה 250 ש"ח ולא חושב פעמים על ה50 ש"ח שעולות לי המוניות ביחס לחלופות הקיימות: רכב מוחרם\התרסקות לתוך עץ. אם השקעת 500 ש"ח בשביל לראות קופיף מזמר ששיא הקריירה שלו עברה מזמן והתחלת להיות קמצן על המונית שתחזיר אותך הביתה יש כאן בעיה מאוד מהותית.
 

down under

New member
שישלמו 200 ש"ח.
4 אנשים במונית וזה הופך ל50 ש"ח לאדם. סביר בהחלט. כשאני נוסע לבלות במועדון או בפאב אני שם על 4 כוסות משקה וכניסה 250 ש"ח ולא חושב פעמים על ה50 ש"ח שעולות לי המוניות ביחס לחלופות הקיימות: רכב מוחרם\התרסקות לתוך עץ. אם השקעת 500 ש"ח בשביל לראות קופיף מזמר ששיא הקריירה שלו עברה מזמן והתחלת להיות קמצן על המונית שתחזיר אותך הביתה יש כאן בעיה מאוד מהותית.
כמו שכתבתי בזמנו לאבייתר, שח רחוק
אלף מאתיים ואחד. זה יכול לעזור לך להתרוקן מכל הכעסים הפנימיים המיותרים שיש לך (ושהם גם מפגרים לאללה!). קופיף מזמר? נו, שיהיה.
 

danezeq

Member
שישלמו 200 ש"ח.
4 אנשים במונית וזה הופך ל50 ש"ח לאדם. סביר בהחלט. כשאני נוסע לבלות במועדון או בפאב אני שם על 4 כוסות משקה וכניסה 250 ש"ח ולא חושב פעמים על ה50 ש"ח שעולות לי המוניות ביחס לחלופות הקיימות: רכב מוחרם\התרסקות לתוך עץ. אם השקעת 500 ש"ח בשביל לראות קופיף מזמר ששיא הקריירה שלו עברה מזמן והתחלת להיות קמצן על המונית שתחזיר אותך הביתה יש כאן בעיה מאוד מהותית.
זו תשובה בסגנון "אם איו לחם תוכלו עוגות"
יש פה דיון כה חשוב ועמוק. אני אוהב בידור וציניות, אבל חבל להדיר כאלה דיונים חשובים מהפורום הזה. (שלדעתי צריך להתמקד בשיפור התחבורה הציבורית בארץ)
 

אורי404

New member
כי בין היתר מונית ספיישל לחיפה, ירושלים ובאר
שבע, שלוש ערים שאלפים הגיעו מהן למופע, עולה לא 100 ש"ח אלא הרבה מעל 200 ש"ח.
אם כבר נראה לי יותר הגיוני ללון אצל מכרים
או באכסניה או לפתוח אוהלים ולישון, כפי שעשו בפסטיבל ערד או אירועים שונים אחרים, מאשר נסיעה במונית. אבל שוב, מוטב שתהיה תחבורה ציבורית לאירוע המוני.
 
אני אגיד לך איפה נמצא הביזיון הגדול....
משום מה כולם חושבים שאם מישהו החליט לתקוע נאד אז כל המדינה צריכה לבדוק אם יש לו ריח. אז הביאו את פול מקרטני להופעה..... מי אמר שרכבת ישראל צריכה להיות חברת ההסעות הפרטית של המופע? אם לאיזה פוץ אין את הבושה לבקש 500 ש"ח בשביל הופעה של שעתיים שימצא את ה10 ש"ח לאדם בשביל לספק שירות הסעות מסודר למופע ובחזרה.... רכבת ישראל לא צריכה לשנות לו"זים, לא צריכה לתגבר מערכים וחברת "דן" לא צריכה להעמיד עבורך או עבור כל מפיק אחר איזשהו שירות אקסטרא. ולסיכום....שילמתי 500 ש"ח כניסה, תשלם עוד 100 ש"ח למונית, לא יקרה לך כלום.
תחבורה ציבורית
צריכה לשרת את כולם. גם אם זה ב 12 בלילה ובמיוחד אם זה במקום שיש בו 50 אלף איש ומעבר לזה, מה עדיף 50,000 מוניות ומכוניות או 50 רכבות ו 500 אוטובוסים?
 

fireman

New member
תחבורה ציבורית
צריכה לשרת את כולם. גם אם זה ב 12 בלילה ובמיוחד אם זה במקום שיש בו 50 אלף איש ומעבר לזה, מה עדיף 50,000 מוניות ומכוניות או 50 רכבות ו 500 אוטובוסים?
אין פה עניין של עדיף או לא עדיף
רכבת ישראל איננה חברת היסעים פרטית וגם לא "דן" דן לא צריכה להביא 50 נהגים לתת שירות הסעות לכל רחבי גוש דן מהמופע הפרטי הזה רכבת ישראל לא צריכה להפעיל ולא מחוייבת להפעיל רכבות מיוחדות, לא מחוייבת לתגבר את הלו"ז ולשבש לעצמה לו"ז קיים שבתוכו מלבד הסעת נוסעים גם שינוע מטענים נרחב שמרביתו נעשה משעות הערב והלילה עד שעות הבוקר המוקדמות בשביל להסיע את הבליינים של אירוע פרטי כזה או אחר. לא רכבת ישראל, לא דן ולא אגד חייבים לאף אחד שום דבר....
 

אורי404

New member
אין פה עניין של עדיף או לא עדיף
רכבת ישראל איננה חברת היסעים פרטית וגם לא "דן" דן לא צריכה להביא 50 נהגים לתת שירות הסעות לכל רחבי גוש דן מהמופע הפרטי הזה רכבת ישראל לא צריכה להפעיל ולא מחוייבת להפעיל רכבות מיוחדות, לא מחוייבת לתגבר את הלו"ז ולשבש לעצמה לו"ז קיים שבתוכו מלבד הסעת נוסעים גם שינוע מטענים נרחב שמרביתו נעשה משעות הערב והלילה עד שעות הבוקר המוקדמות בשביל להסיע את הבליינים של אירוע פרטי כזה או אחר. לא רכבת ישראל, לא דן ולא אגד חייבים לאף אחד שום דבר....
ערן דווקא פה אני לא מסכים איתך.
יש את אירועי מירון, שיש תגבור יפה מאוד של "אגד" (ואולי גם חברות אחרות) בשעות הקטנות של הלילה. אירוע פרטי אחר היה גם ב"ליל אהבה בצמח" ובאירועים אחרים, בהם היה (לפחות בעבר) תגבור של "אגד". בקשר לרכבת ישראל ולשינוע מטענים - אני לא בטוח, שיש רכבות משא רבות בלילה ואם כבר אלה נוסעות לרב בקווים, שבהם לא נוסעות רכבות נוסעים, כמו למשל מסילת קרית גת-חלץ-אשקלון או מסילת לוד-רינתיה-ראש העין (אמנם בשנה-שנתיים האחרונות רכבות המשא נוסעות דרך תל אביב, אבל ניתן להגמיש את זה). לכן לדעתי יש מקום להוספת רכבות לילה עד סביבות אחת עשרה וחצי-חצות ביום-יום. בקשר לחברות "אגד" ו"דן" הפרטיות (בניגוד לרכבת ישראל הממשלתית), בעת הפעלת אוטובוסים רבים, שמתמלאים להם במהירות, יש להניח שהחברות רואות מזה רווח (וזה אחרי עלויות של תעריפי לילה לנהגים וכו'). אני חושב, שיש *קצת* יותר רווח באירועים אלה, מאשר הפעלת קווי אוטובוסים שונים, כמו למשל קו 984 של "אגד".
 
אין פה עניין של עדיף או לא עדיף
רכבת ישראל איננה חברת היסעים פרטית וגם לא "דן" דן לא צריכה להביא 50 נהגים לתת שירות הסעות לכל רחבי גוש דן מהמופע הפרטי הזה רכבת ישראל לא צריכה להפעיל ולא מחוייבת להפעיל רכבות מיוחדות, לא מחוייבת לתגבר את הלו"ז ולשבש לעצמה לו"ז קיים שבתוכו מלבד הסעת נוסעים גם שינוע מטענים נרחב שמרביתו נעשה משעות הערב והלילה עד שעות הבוקר המוקדמות בשביל להסיע את הבליינים של אירוע פרטי כזה או אחר. לא רכבת ישראל, לא דן ולא אגד חייבים לאף אחד שום דבר....
בוודאי שיש פה עניין של עדיף
זה בכלל לא קשור לחשיבות לאומית, אירוע פרטי, או כל דבר אחר. זה בדיוק כמו להגיד שלא צריך לתחבורה ציבורית לבתי מלון, כי אם יש לך כסף להוציא על בתי מלון, אז מה זה בסה"כ עוד כמה מוניות, או לחלופין תח"צ לים, זה שאתה רוצה להגיע לים זו "בעיה שלך", או לכל מקום אחר (מקומות בילוי ושות'). לא הבנתי איך העובדה שמדובר באירוע פרטי (רוב האירועים בארץ הם פרטיים, אפילו כשאתה קופץ עם חבר שלך לשתות בירה - זה אירוע פרטי) אמורה להשפיע על זה. העובדה היא שיש עשרות אלפי אנשים שמעוניינים להגיע לאירוע X, ורצוי שהתח"צ תתן מענה לכך.
 

down under

New member
בוודאי שיש פה עניין של עדיף
זה בכלל לא קשור לחשיבות לאומית, אירוע פרטי, או כל דבר אחר. זה בדיוק כמו להגיד שלא צריך לתחבורה ציבורית לבתי מלון, כי אם יש לך כסף להוציא על בתי מלון, אז מה זה בסה"כ עוד כמה מוניות, או לחלופין תח"צ לים, זה שאתה רוצה להגיע לים זו "בעיה שלך", או לכל מקום אחר (מקומות בילוי ושות'). לא הבנתי איך העובדה שמדובר באירוע פרטי (רוב האירועים בארץ הם פרטיים, אפילו כשאתה קופץ עם חבר שלך לשתות בירה - זה אירוע פרטי) אמורה להשפיע על זה. העובדה היא שיש עשרות אלפי אנשים שמעוניינים להגיע לאירוע X, ורצוי שהתח"צ תתן מענה לכך.
"עולה לי בבריאות" לאמר זאת, אבל אתה צודק יותר
מצודק. כל מלה מלמיליאן...
 

ונפלון

New member
אני אגיד לך איפה נמצא הביזיון הגדול....
משום מה כולם חושבים שאם מישהו החליט לתקוע נאד אז כל המדינה צריכה לבדוק אם יש לו ריח. אז הביאו את פול מקרטני להופעה..... מי אמר שרכבת ישראל צריכה להיות חברת ההסעות הפרטית של המופע? אם לאיזה פוץ אין את הבושה לבקש 500 ש"ח בשביל הופעה של שעתיים שימצא את ה10 ש"ח לאדם בשביל לספק שירות הסעות מסודר למופע ובחזרה.... רכבת ישראל לא צריכה לשנות לו"זים, לא צריכה לתגבר מערכים וחברת "דן" לא צריכה להעמיד עבורך או עבור כל מפיק אחר איזשהו שירות אקסטרא. ולסיכום....שילמתי 500 ש"ח כניסה, תשלם עוד 100 ש"ח למונית, לא יקרה לך כלום.
אתה טועה בתפיסת ההבנה של הרכבת
הרכבת צריכה להיות כלי לתחבורה ציבורית, משמע לשרת את הציבור, כן כן, את אותם משלמי מסים שמשלמים את המשכורות של מפעילי הרכבת. ואם חלק ניכר באותו ציבור, למשל 50 אלף איש מתוכו, הולכים להופעה מסחרית בפארק הירקון, הרכבת כחברה ציבורית תפקידה לתת מענה של תח"צ לאותם המונים שמגיעים לאירוע. אם תסתכל על הרכבת כארגון שאמור לתת שירות רק למי ומתי שהוא רוצה, בלי להיות 'שירות הסעות' של אף אחד, אז הרכבת תפעיל שירות רק לאן שנראה לה בלי להתחשב בצרכי הציבור. זה שאנשים משלמים ממיטב כספם על מופע חד פעמי בארץ, לא אומר שהם צריכים להענש על כך שהם מבזבזים כסף וצריכים לקבל 'קנס' נוסף בצורת תשלום למונית. הקהל במופע לא היה מורכב משרי אריסונים למינהם, אלא מישראלים נורמלים מהמעמד הבינוני שהיו שמחים לחסוף איפה שניתן, כמו כולנו, ולנסוע בתחבורה ציבורית נוחה ויעילה במקום לשלם הון עתק על חנייה ודלק או על מונית. מה השלב הבא? לבטל את תחנת נתב"ג כי ממילא למי שטס לחו"ל ושילם 1200$ על כרטיס לניו יורק יש כסף למונית? האם חברות התחבורה הציבורית של ניו יורק, לונדון, פריס או כל עיר אחרת לא מעמידות שירותים מיוחדים לאירועים המוניים? בוודאי שכן. אז מה? הם הופכים להיות 'חברת הסעות' של האירוע? תאר לך שהמטרו בפאריס לא היה מוסיף רכבות לחנת סטאד דה-פארנס אחרי גמר 1998 בטענה שאנשים שילמו מספיק כסף על הכרטיסים למשחק, אז שיתפסו מונית פריזאית וישלמו עוד כסף. זה אבסורד. כל עוד אני משלם מסים למדינה, וכל עוד הרכבת היא חברה שהמדינה אחראית עליה, על הרכבת לשרת אותי כמשלם מסים.
 

fireman

New member
אתה טועה בתפיסת ההבנה של הרכבת
הרכבת צריכה להיות כלי לתחבורה ציבורית, משמע לשרת את הציבור, כן כן, את אותם משלמי מסים שמשלמים את המשכורות של מפעילי הרכבת. ואם חלק ניכר באותו ציבור, למשל 50 אלף איש מתוכו, הולכים להופעה מסחרית בפארק הירקון, הרכבת כחברה ציבורית תפקידה לתת מענה של תח"צ לאותם המונים שמגיעים לאירוע. אם תסתכל על הרכבת כארגון שאמור לתת שירות רק למי ומתי שהוא רוצה, בלי להיות 'שירות הסעות' של אף אחד, אז הרכבת תפעיל שירות רק לאן שנראה לה בלי להתחשב בצרכי הציבור. זה שאנשים משלמים ממיטב כספם על מופע חד פעמי בארץ, לא אומר שהם צריכים להענש על כך שהם מבזבזים כסף וצריכים לקבל 'קנס' נוסף בצורת תשלום למונית. הקהל במופע לא היה מורכב משרי אריסונים למינהם, אלא מישראלים נורמלים מהמעמד הבינוני שהיו שמחים לחסוף איפה שניתן, כמו כולנו, ולנסוע בתחבורה ציבורית נוחה ויעילה במקום לשלם הון עתק על חנייה ודלק או על מונית. מה השלב הבא? לבטל את תחנת נתב"ג כי ממילא למי שטס לחו"ל ושילם 1200$ על כרטיס לניו יורק יש כסף למונית? האם חברות התחבורה הציבורית של ניו יורק, לונדון, פריס או כל עיר אחרת לא מעמידות שירותים מיוחדים לאירועים המוניים? בוודאי שכן. אז מה? הם הופכים להיות 'חברת הסעות' של האירוע? תאר לך שהמטרו בפאריס לא היה מוסיף רכבות לחנת סטאד דה-פארנס אחרי גמר 1998 בטענה שאנשים שילמו מספיק כסף על הכרטיסים למשחק, אז שיתפסו מונית פריזאית וישלמו עוד כסף. זה אבסורד. כל עוד אני משלם מסים למדינה, וכל עוד הרכבת היא חברה שהמדינה אחראית עליה, על הרכבת לשרת אותי כמשלם מסים.
מי שצריך לתת את המענה זה מפיק האירוע
את השירות צריכה לתת החברה איתה בוצע התיאום. אם בוצע תיאום....אני לא יודע....כמו שזה נראה....לא ממש....כי למישהו לא היה ממש אכפת. רכבת ישראל, דן ואגד מחוייבים ללו"ז שלהם כפי שהוגדר ע"י משרד התחבורה ולא ע"י מפיקי האירוע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה