איך לעזאזל מוצאים בכלל לסבית?

presentSimple

New member
לא מדוייק....

כי אצלנו בפולניה זה הולך אחרת... "לא חשוב מי אשם, אני אסבול לי בשקט בחושך...העיקר שלכם יהיה טוב...נו? בשביל מי אני עובדת כל כך קשה?/סובלת? ...לא חשוב אני כבר אנוח בקבר...אל תדאגו לי, אתם לא צריכים.." לא ככה???
 

אבא גאה

New member
מאיפה הדיפלומה?

לא, כי הבן של השכנה לומד כבר כמה שנים באוניברסיטת וורשה, MPA
 

Namiko

New member
יפה ששאלת! ומיד אפרט:

להלן הרזומה שלי: אני פולניה מאקדמיית החיים. במהלך לימודי התמודדתי (בגבורה עם רטינות קלות בלבד) עם בחינות אין ספור שעמדתי בהן בהצלחה! שנים של לימודים בחריצות ובחושך! עם סיום לימודי (בהצטיינות יתרה מיותר לציין ולכן אציין למרות שמיותר) התקבלתי לעבודה כפולניה הראשית באיגוד "המנקות בחושך". קודמתי להיות מנכלית "פולניות בע"מ". לאחרונה הקמתי סטראט אפ: "הכן פולניתך לחורף". שלח אלי את הבן של השכנה כי אני גם נותנת שעורים פרטיים.
 

אבא גאה

New member
במשך כל קריאת הרזומה שלך

חשדתי בך.... כי הרי כל סוכן מתחיל יכול לשנן לעצמו רזומה כזה ולשמש כמרגל ולרמות את העולם שהוא פולני. אבל רק פולני אמיתי היתה אומרת אתה משפט הבא: "בהצטיינות יתרה מיותר לציין ולכן אציין למרות שמיותר" אין בי ספק שאת מלכת פולניה...ממש נכס. (את כל אומר תימני אבל מקושר היטב בעדה
)
 

Namiko

New member
כל הכבוד על האבחון!

יפה שאתה מסוגל לראות פולניה אמיתית מהי! למרות שאתה לא פולני אסלי בכל זאת יש בך תבונה
ומה הקשרים שלך בעדה? (הפולניה הסקרנית מכה שנית ובודקת פוטנציאל)
 

אבא גאה

New member
קודם כל

שנים האמנתי שאני פולני......את יודעת כמה רגשי אשמה זה עושה לבןאדם? תמיד חשבתי שאני רבע תימני, רבע פרסי, רבע כורדי ורבע פולני. ואז פעם אחת אמא שלי אמרה לי "מה קרה לך? מה פתאום רבע פולני? אתה חצי כורדי"........אוף, הדיכאונות, הלילות בהם מיררתי בבכי (בחושך). ואז פגשתי בערבה, בדרורית, בטוסבהינדא...והבנתי שאני יכול לחיות את העדה גם דרכן. אה, וגם הכנתי צימעס (כן, כן עם ע' אחרי המ'...) לחג.
 

Namiko

New member
WE LOVE YOU ABA!

ואני באופן אישי מקבלת אותך לזרועותי הפולניות בשמחה.
 

טוטולס

New member
טוסבר, נמצאה אחותך האובדת ../images/Emo8.gif

ולא בגלל הפולניות, אלא בגלל השנינות
 
תודה על המחמאה, יקירתי ../images/Emo9.gif

אשר ספק אם אני ראויה לה, אבל תגידי.... האם פספסתי את 'סיפור האשה הראשונה' שלך?! הייתכן שהוא נפקד מן השרשור?!
 

Namiko

New member
ראויה?

מי אם לא את? תפסיקי להיות צנועה שכזו... וגם אני מודה לטוטולס על המחמאה ומסמיקה בשקט בחושך |אנחה פולנית נשמעת ברקע|
 

זואיzoe

New member
אני..והיא

התאמנו באותו חדר כושר. חשבתי לפי איך שנראתה, שהיא איזה מזרח גרמנייה (בלונדינית שרירית כחולת עיניים ונורא חזקה). הייתי בטוחה שתדבר אליי במבטא כלשהו כי ממש חשבתי שהיא לא ישראלית. ואז היא עצמה פנתה אליי כשראתה איזה תרגיל שעשיתי ובמבטא הכי ישראלי שיכול להיות אמרה לי "זה תרגיל חבל על הזמן..." הייתי בהלם..ככה.
 
למעלה