לא להדגיש יותר, לכתוב מפורשות! במילים ברורות, מידע מ-ל-א
אחרת המידע לא מוצג כהלכה, וזה אדוני, בדיוק המשמעות של Misrepresented (בדוק במילון). ההתעקשות שלך מביכה. ככה לא מתנהלים במסחר אלקטרוני. אתה שוב מחפש מי צודק ומי יותר טועה, כאילו שזה משנה. אם טעית רק ב-90% ולא ב-100% זה חסר משמעות. זו לא תחרות וגם לא שאלה של אחוזים. אתה הצד המקצועי, אתה המוכר, האחריות עליך. גם אם לא פישלת ב-100%, ברגע שהמידע לא היה כתוב מפורשות ולא היה ברור והיה מקום לאי-הבנה, זו 100% אחריות שלך.
אם אתה לא מבין זאת אל תעסוק במסחר אלקטרוני. כי ככה זה כשאתה מוכר לבן אדם שנמצא בצד השני של העולם, שלא מכיר את המוצר כמוך, שלא מחזיק אותו ביד, שלא רואה אותו באופן בלתי אמצעי. הוא לא חי בתרבות שלך, הוא לא חי ביחידות המידה שלך. הוא לא יודע מה שאתה יודע, הוא לא יכול להבין כפי שאתה מבין. אתה צריך לצאת מהראש שלך ולהיכנס לראש שלו. אם השארת פתח לאי-הבנה, מקום לבלבול, זה משהו שלא היית צריך לעשות. בסדר, כולנו בני אדם ואנחנו לא מושלמים, אז פישלת, קורה. קבל זאת בכבוד ותפסיק להתפתל, זה לא מוציא אותך טוב.