המחזמר/רשמים וכאלה..

resputin

New member
בנג'י, סורי שלא עניתי לך לSMS

ממש.. הייתי במיטה, חצי מת.. לא הרגשתי הכי טוב. שמח שהשתכרת בלעדי
.
 

B a n j o

New member
זה בסדר

רוב הסיכויים שאם היית עונה הייתי בטוח שהפייה הטובה או משהו מדברת אליי
אבל היה אחלה (חוץ מהבחילות בוקר, הייתי בטוח שאני בהריון)
 

Bufreak

New member
עכשיו תורי(קצת באיחור) ../images/Emo13.gif

היה לי נורא קשה להגיע, אבל זה היה שווה כל רגע
מסתבר שהזכרון שלי ממש sucks, כי אני לא זוכר שדיברתי עם כל כך הרבה אנשים
. אני זוכר שדיברתי עם ואל, עם השלט של ואל(שהיה נחמד ומצחיק. למישהו יש את האייסיק שלו?), עם דייזי(גזר-אההמ..יעל
), עם האבא הכי טוב בעולם-ראס(שמחתי לפגוש אותך סוף סוף!
), באנג'ו(אפילו הצלחתי לגנוב לו את הטבעת כשהוא לחץ לי את היד. סתם. זה היה משה. סתם. מקווה שתמצא אותה
), ליידי אוף באפדום החביבה, את תמר ראיתי בחצות(ואת החבר החתיך שלה
), שמחתי לפגוש גם את מיסטר פריז, את באפגירל, נדב, שסיפק לי רגע של צחוק כשהוא לא זיהה אותנו בהתחלה(הסלברטיז האלה..), ואת חן. תתביישו לכם, אלה שלא באו להגיד שלום!
. היה כיף לראות גם אנשים שהם לא מהפורום: נערה חביבה שהסמיקה כששאלתי אותה אם היא מהפורום(טיהי.), ענבל("לחחחם!" LOL), קטיה וסגי, את משה תמיד כיף לראות(במיוחד בביצפר
), את יואבי הנחמד שהתחיל איתי
(הוא כנראה הרגיש באלטר). מה? זהו? אני בטוח ששכחתי מישהו. סליחה מראש. ולגבי המיוזיקל-היה יפה מאוד, בסופו של דבר. איסמנה, משה ואני נאלצנו לשבת על המדרגות, כן, אבל עדיין היה יפה. התרשמתי מאוד מאורטל, שהייתה באפי טובה מאוד, מחן(התרגשתי כשהיא הייתה על הבמה. באמת!
.), אניה, ווילו, עידן, רייצ'ל והשאר. היו כמה בדיחות שהיו ממש טובות: טארה נתקלת בג'יילס הייתה האהובה עליי, ההתחלה(אניה והפסיכולוגית), הקטע הדרמטי, השיר של ג'יילס, נדב, הסריגה, ועוד ועוד. גם במרתון היה כיף. היה כיף גם להירדם על משה
. הפרקים לא היו הכי טובים, אבל לראות פרקים על המסך הגדול זה תמיד כיף. היה מוזר לצאת מההקרנות, אבל. זה היה ממש: "When did morning happen?". ואני לא זוכר אם הבדיחה הזאת הייתה שלי או של ענבל
.. בקיצור, חבל שאני גר בטבריה. היה הרבה יותר נחמד אם הייתי יכול להשתתף בעוד דברים מהסוג הזה. תודה רבה מסורה למשה(Bajoran Priest), לראס ולאיסמנה. וגם ליעל
. דוד.
 

scoobysnax

New member
עכשיו תורי לחוויות *ייאי*

אז קודם כל, בואו רק נגיד שכושר הניווט שלי לא משו, הגעתי לצומת שהייתי אמור לפנות בה לסינמטק איזה 8 פעמים לפני שפניתי.. אבל הגעתי בסוף בשמונה וחצי, ודני sour spirit הנחה אותי לאישה באדום שהחזיקה שלט גדול של פורום באפי בתפוז (אני מסכים, היו תמונות מיותרות, אבל היה מאוד יפה ואל!), ואחרי קצת הכרות והמון שתיקה מביכה, אממ... הלכתי.. ופגשתי כל מיני אנשים שאני מכיר, כולל את melaka fray, שהייתי איתה מתחילת המחזמר עד סוף המרתון.. באמת אפשר היה לראות את ההשקעה, אורטל ועידן ממש ממש נראים כמו באפי וספייק!! הדיאלוג הראשון עם הפסיכולוגית של אניה היה ממש מעולה, בעיקר הפאנץ' ליין בסוף (עם האוזניים.. מעולה!). השחקן של סוויט ממש זכר כל צעד בריקוד! (הוא היה כלכך מרוכז בלהצליח לקדור את הצעדים ששכח לשיר לפעמים.. חיחי), ולמרות ההתפרצויות של האיש המעצבן שישב כמה שורות לפני (שב כבר!! די!! קרציה!! שב כבר!!!!!) הצלחתי לראות *כמעט* הכל, בעיקר את טארה מתנגשת בעמוד ג'יילס! זה היה ממש מעולה! ואת הפאפט שואו! ממש אמיתי! אורטל למדה להרים את האף טוב-טוב!, אהבתי איך היא התלבשה לא מושקע כזה.. ואת כל שאר הבדיחות שרק באפיסטים אמיתיים מבינים... המרתון היה ממש נחמד, למרות שהם לא ממש הבינו איך מדליקים את האורות, ועשו לי מגה-בחילה כשהם הבהבו עם כל האורות בהפסקה הראשונה.. (גאד! תחליטו איזה אתם רוצים להשאיר! בלי לעשות מזה פליקר!) אהבתי את הבחירה של הפרקים, למרות שהתאכזבתי קצת שהורידו פרק (לא אכפת לי איזה פרק, זה חילול הקודש לקצר מרתון באפי/אנג'ל!) ולא האמתי שהם הכניסו 10(!!) פרקים ב7 שעות.. כמעט רצוף.. בסטוריטלר נמנמתי קצת.. (לא אשמתי! ראיתי את הפרק הזה מאות פעמים! כבר ידעתי מה אני מפסיד!) והיה איש מאחורי שצעק הערות ביניים מפגרות שצחקנו מהם.. (וץ מהילד שישב לידי, שלא ממש הבין את רובן.. ולא הבין למה מישהו מדבר באמצע פרק..) אז- כן, אני חזרתי הביתה רק בשתיים/שלוש בצהריים.. וכן, התקיימתי כל הלילה על מארס ואייס קפה בלבד, אבל היה ממש טוב, ממש נהניתי, ולראות באפי על מסך גדול ויפה כל הלילה זה תמיד טוב, לא? רק מה.. אמרו לי שיהיו חולצות באפי למכירה.. ולא היו.. *אכזבה קלה* אזזז... נתראה בכנס הבא! *אם ההורים שלי יהיו לא שפויים מספיק כדי לשלוח אותי לעוד אחד מהדברים האלה.. חיחי..* סקובי. נ.ב.- עם קצת רצון וקצת יכולת, יכול גם ילד שהגיע מאוחר לקנות כרטיסים להקרנה הפעילה של המחזמר ולהכנס למרתון כל הלילה של באפי/אנג'ל.. אממ.. אולת (תקראו את זה בקול, אז יהיה יותר ברור למה כתבתי "אולת" בסוף..) (אגב, זה olet, כמו "כרבולת")
 
איזה באסה שלא הייתי...

כל כך רציתי לבוא אבל לא יכולתיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי.... פעם קודמת גם היו לי כרטיסים ובסוף דפקו אותי..... יו איזה באסה.... חבל שלא פגשתי את כולם (איזה חמודה ואל שהחזיקה שלט והכל) הבנתי שהיה פשוט מדהים... אם למישהו יש תמונות אני ממש אשמח אם תשימו... ובנימה אופטימית זו אני הולכת להיתאבד
 
אבל משה עשה את זה יותר טוב ..:)

תחרות החזקת השלטים של ואל. אגב, נראה לי שהוא עדיין אי שם ליד העציץ(או בתוכו). מזכרת למנהלי הכנס. אשר לתמונות- צילמתי מהמחזמר וגם באפגירל צילמה (ולשתינו הסתיים הפילם אז לא נשאר לי לצילומי חברי פורום ) אני מקווה לפתח היום או מחר. ואל.
 
ודרך אגב- ../images/Emo129.gif ה-קריפיסט.

קיבלתי מספר דיווחים וזכיתי להציץ לעבר איש מוזר שלא מעט אנשים אמרו לי שהוא בהה בהם במהלך ההקרנות בצורה קריפית להחריד. בהתחלה נפלו החשדות על הנהלת הכנס ששמו stalker guy כסמל לנושא הכנס (ומשלמים לו לפי שעה) אבל מסתבר שזה נהיה יותר ויותר מוזר. עוד מישהו נתקל באיש הנ"ל? ואל.
 

Bufreak

New member
גם בי נעצו מבט.

אבל זאת הייתה ילדה שנראתה בת 10-12. זה היה ממש קריפי; היא הסתכלה וחייכה, גם שנתתי לה מבט שואל. And I was like: "What the...? First, the two guys and now a little girl?". דוד.
 

B a n j o

New member
יכול להיות...

אבל אין סיכוי שזו הייתה פיה קטנטנה עם כנפיים? לא יודע מה הלך שם בשלישי לפנות בוקר...
 

A l t e r

New member
You'te all bloody stupid.

I can’t believe that I came all the way from London just to see a room fool of loonies, waiting for that one episode to start… And you…You know who you are. Don’t think I’ll forget how ridicules you made us look with that sign. Sorry. “made me look”. David looked ridicules even before the sign. I don’t get why to bother. I mean, the show’s long over. Move on. Get a life. Grow a beard, if you’re that bored. Do whatever makes your juices flow. Just don’t make ME watch almost 10 sodding episodes of Buffy! Maybe if that Spike guy was more naked, sure. But he wasn’t. Ergo boredom and despair. You didn’t even asked that guy to give you a ring… Wanker!
Alter.
 

A l t e r

New member
What happend here?

*"Just don’t make ME watch almost ten sodding episodes of Buffy!". And: *"You're all bloody stupid". Not "you'te all..". Sorry about it. Alter.
 

scoobysnax

New member
no one makes me get over buffy!

באפי טובה מידי כדי שיתגברו עליה! and shame on you for saying that!!
 
למעלה