מפגש חברי הפורום עם הנהלת הפעימה השנייה

מצב
הנושא נעול.

orenhz

Member
מפגש חברי הפורום עם הנהלת הפעימה השנייה

אמש נערך מפגש של חברי הפורום עם הנהלת פרוייקט הפעימה השנייה, במשרדי חברת "נתיבי איילון" בתל אביב. במפגש נכחו מנהלת הפרוייקט רותי אמיר, סגנה, ברוריה נעים יח"צנית הפעימה השנייה ועוזרה ממחלקת יחסי הציבור. מהפורום נכחו אוהד מנהל הפורום, דני (Dannycom) ואיליה (Image of me), חברי ארגון "תחבורה היום ומחר" ואנוכי. המפגש ארך כחצי שעה ובו הועלו כל הסוגיות בנושא הפעימה השנייה שעליהם אנחנו דנים פה בפורום כמו תדירות קווי המזלג, המרווחים הלא שווים בין היציאות, פעילות הקווים במוצ"ש, אזורים בהם נפגע השירות, נושא ההסברה לציבור, כפילויות המספרים וכו'. מכיוון שהמפגש היה קצר לא יכולנו להתעמק בבעיות ספיציפיות והעלו בעיקר שאלות מערכתיות. נעננו שהשינויים בפעימה הנוכחית לא סופיים. שינויים "דחופים" יבוצעו כבר בשבועות הקרובים כשבנוסף תבוצע "פעימת תיקונים" בעוד שלושה חודשים. לדברי מנהלי הפרוייקט, עדיין לא ידוע מתי תהיה פעימה שלישית ואפילו התכנון עדיין לא גמור. נרמז לנו כי לגבי שינויים בבקעת אונו הדבר תלוי בהחלטה שתתקבל אם להאריך לקווים את הזכיון או לצאת למכרז. בנושא המפרקיות נאמר כי מפרקיות ימשיכו לפעול בקווים מסויימים וכי מדובר בהוראה ישירה של משרד התחבורה (למורת רוחו של חולדאי). עיריית ת"א איננה הקובעת בנושא זה. לגבי תדירויות ושעות פעילות - התדירויות ושעות הפעילות מוגדרות על ידי חברת נתיבי איילון. התשובה לשאלה שעלתה לגבי המרווחים בזמני היציאות של הקווים, היא שמשרד התחבורה וחברת נתיבי איילון מגדירים למפעילים כמה יציאות צריכות להיות בשעה בכל קו והמפעיל הוא זה שמסדר אותן בתוך השעה בהתאם לשיקולים תפעוליים. לגבי הבדלים בשעות סיום השירות בין אגד לדן, נענינו כי מדובר בהוראה של משרד התחבורה וכי לחברת נתיבי איילון אין נגיעה בדבר (והם גם לא יודעים מה עומד מאחורי ההחלטה). כמו כן, העלינו בפני מנהלי הפרוייקט את העובדה כי אזורים שלמים הנמצאים בפרברים נפגעים קשות מהפעימה השנייה וכי לדעתנו התכנון בא להיטיב בעיקר עם הנוסעים במרכז תל אביב וזאת על חשבון ערים כמו אזור וגבעת שמואל. הבאנו גם דוגמאות ספיציפיות ומכיוון שלא היה זמן לדון בהכל, התבקשנו להכין רשימה עם הערות ודברים שאנחנו חושבים שצריך לשנות, ולהעביר אותה לחברת נתיבי איילון. בסך הכל גישת המנהלים הייתה שצריך לתת צ'אנס לשינויים הנוכחיים ואחרי זמן מה של הסתגלות, לראות מה צריך לשנות. אני בכל אופן, יצאתי מהגישה ברגשות מעורבים. יצאתי מעודד בעיקר בנושא המפרקיות.
אוהד, דני ואיליה מוזמנים להוסיף...
מחכים לתוצאות
 

dw2322

New member
מפגש חברי הפורום עם הנהלת הפעימה השנייה

אמש נערך מפגש של חברי הפורום עם הנהלת פרוייקט הפעימה השנייה, במשרדי חברת "נתיבי איילון" בתל אביב. במפגש נכחו מנהלת הפרוייקט רותי אמיר, סגנה, ברוריה נעים יח"צנית הפעימה השנייה ועוזרה ממחלקת יחסי הציבור. מהפורום נכחו אוהד מנהל הפורום, דני (Dannycom) ואיליה (Image of me), חברי ארגון "תחבורה היום ומחר" ואנוכי. המפגש ארך כחצי שעה ובו הועלו כל הסוגיות בנושא הפעימה השנייה שעליהם אנחנו דנים פה בפורום כמו תדירות קווי המזלג, המרווחים הלא שווים בין היציאות, פעילות הקווים במוצ"ש, אזורים בהם נפגע השירות, נושא ההסברה לציבור, כפילויות המספרים וכו'. מכיוון שהמפגש היה קצר לא יכולנו להתעמק בבעיות ספיציפיות והעלו בעיקר שאלות מערכתיות. נעננו שהשינויים בפעימה הנוכחית לא סופיים. שינויים "דחופים" יבוצעו כבר בשבועות הקרובים כשבנוסף תבוצע "פעימת תיקונים" בעוד שלושה חודשים. לדברי מנהלי הפרוייקט, עדיין לא ידוע מתי תהיה פעימה שלישית ואפילו התכנון עדיין לא גמור. נרמז לנו כי לגבי שינויים בבקעת אונו הדבר תלוי בהחלטה שתתקבל אם להאריך לקווים את הזכיון או לצאת למכרז. בנושא המפרקיות נאמר כי מפרקיות ימשיכו לפעול בקווים מסויימים וכי מדובר בהוראה ישירה של משרד התחבורה (למורת רוחו של חולדאי). עיריית ת"א איננה הקובעת בנושא זה. לגבי תדירויות ושעות פעילות - התדירויות ושעות הפעילות מוגדרות על ידי חברת נתיבי איילון. התשובה לשאלה שעלתה לגבי המרווחים בזמני היציאות של הקווים, היא שמשרד התחבורה וחברת נתיבי איילון מגדירים למפעילים כמה יציאות צריכות להיות בשעה בכל קו והמפעיל הוא זה שמסדר אותן בתוך השעה בהתאם לשיקולים תפעוליים. לגבי הבדלים בשעות סיום השירות בין אגד לדן, נענינו כי מדובר בהוראה של משרד התחבורה וכי לחברת נתיבי איילון אין נגיעה בדבר (והם גם לא יודעים מה עומד מאחורי ההחלטה). כמו כן, העלינו בפני מנהלי הפרוייקט את העובדה כי אזורים שלמים הנמצאים בפרברים נפגעים קשות מהפעימה השנייה וכי לדעתנו התכנון בא להיטיב בעיקר עם הנוסעים במרכז תל אביב וזאת על חשבון ערים כמו אזור וגבעת שמואל. הבאנו גם דוגמאות ספיציפיות ומכיוון שלא היה זמן לדון בהכל, התבקשנו להכין רשימה עם הערות ודברים שאנחנו חושבים שצריך לשנות, ולהעביר אותה לחברת נתיבי איילון. בסך הכל גישת המנהלים הייתה שצריך לתת צ'אנס לשינויים הנוכחיים ואחרי זמן מה של הסתגלות, לראות מה צריך לשנות. אני בכל אופן, יצאתי מהגישה ברגשות מעורבים. יצאתי מעודד בעיקר בנושא המפרקיות.
אוהד, דני ואיליה מוזמנים להוסיף...
תודה על העידכון

אם תפגשו איתם שוב אז הנה כמה בקשות והצעות: 1. שיעשו מפה כוללת, בדומה למפת דן שהיתה לנו קודם. אני כמשתמש חופשי יומי של דן לא מכיר כ"כ את קווי אגד, ולכן הכללתם במפה החדשה חשובה מבחינתי. אם הבנתי נכון את הרפורמה הרי שקווי אגד שרצים על דרך חיפה הופכים את הציר הזה לסופר סופר מתוקתק, ומהווים מהפכה למשתמשי חופשי יומי של דן שעד היום הביטו בעיניים כלות על צי אגד חולף להם מול העיניים, והם צריכים להתייבש עד שאיזה 27 מסכן יואיל להגיע. 2. לשקול שוב את הכללת רמת השרון, ורצוי גם הרצליה, באזור 1. רמת השרון היא פרוור תל אביבי, ויותר קרובה מראשל"צ. 3. לדעתי יש לבטל את 45 ולהשתמש במשאבים המתפנים כדי לתגבר את ציר רכבת מרכז עד גבעתיים או תל השומר, יתכן עם שינויים כאלה ואחרים במיקום התחנות ברכבת כדי להפוך ההחלפה לנוחה יותר. אין שום בעיה עם מקטע אוניברסיטה-רכבת מרכז, וחבל לבזבז עליו משאבים יקרים. אפשר אפילו לקחת כל קו מהאונ' עד סמינר הקיבוצים ומשם בערך כל אגד (אם הבנתי נכון אפשר גם 901, על המקטע התל אביבי שלו). זמן ההמתנה ימדד בשניות. רוב המשתמשים בגוש דן יכולים רק לחלום על כאלה ביצועים. 4. הייתי מציע לחלק פליירים בשלל שפות, לטובת העובדים הזרים. מדובר בקהל יעד חשוב, שמשתמש המון באוטובוסים, הוא צעיר ובריא כך שאין לו בעיה עם החלפות וכל הבעיה שלהם זה רק מידע. הם גם כנראה לא קוראים כאן בפורום
מעבר לאנגלית, ערבית ורוסית, הייתי מציע שיעשו פליירים גם ברומנית, פיליפינית וסודנית (או מה שהם מדברים), כשאפשר להעזר בשגרירויות שלהם לתירגום ולהשאיר חבילה בשגרירות לחלוקה שם וכן לחלק כאלה גם באזור התחנה המרכזית.
 

darkshadow1

New member
תודה על העידכון

אם תפגשו איתם שוב אז הנה כמה בקשות והצעות: 1. שיעשו מפה כוללת, בדומה למפת דן שהיתה לנו קודם. אני כמשתמש חופשי יומי של דן לא מכיר כ"כ את קווי אגד, ולכן הכללתם במפה החדשה חשובה מבחינתי. אם הבנתי נכון את הרפורמה הרי שקווי אגד שרצים על דרך חיפה הופכים את הציר הזה לסופר סופר מתוקתק, ומהווים מהפכה למשתמשי חופשי יומי של דן שעד היום הביטו בעיניים כלות על צי אגד חולף להם מול העיניים, והם צריכים להתייבש עד שאיזה 27 מסכן יואיל להגיע. 2. לשקול שוב את הכללת רמת השרון, ורצוי גם הרצליה, באזור 1. רמת השרון היא פרוור תל אביבי, ויותר קרובה מראשל"צ. 3. לדעתי יש לבטל את 45 ולהשתמש במשאבים המתפנים כדי לתגבר את ציר רכבת מרכז עד גבעתיים או תל השומר, יתכן עם שינויים כאלה ואחרים במיקום התחנות ברכבת כדי להפוך ההחלפה לנוחה יותר. אין שום בעיה עם מקטע אוניברסיטה-רכבת מרכז, וחבל לבזבז עליו משאבים יקרים. אפשר אפילו לקחת כל קו מהאונ' עד סמינר הקיבוצים ומשם בערך כל אגד (אם הבנתי נכון אפשר גם 901, על המקטע התל אביבי שלו). זמן ההמתנה ימדד בשניות. רוב המשתמשים בגוש דן יכולים רק לחלום על כאלה ביצועים. 4. הייתי מציע לחלק פליירים בשלל שפות, לטובת העובדים הזרים. מדובר בקהל יעד חשוב, שמשתמש המון באוטובוסים, הוא צעיר ובריא כך שאין לו בעיה עם החלפות וכל הבעיה שלהם זה רק מידע. הם גם כנראה לא קוראים כאן בפורום
מעבר לאנגלית, ערבית ורוסית, הייתי מציע שיעשו פליירים גם ברומנית, פיליפינית וסודנית (או מה שהם מדברים), כשאפשר להעזר בשגרירויות שלהם לתירגום ולהשאיר חבילה בשגרירות לחלוקה שם וכן לחלק כאלה גם באזור התחנה המרכזית.
יש מפה כוללת, רק שמשום מה לא מפרסמים אותה.
http://www.themarker.com/tv/cars/1.662992 על הקיר מאחורי האחראית מ-0:35.
 

cwen

New member
מפגש חברי הפורום עם הנהלת הפעימה השנייה

אמש נערך מפגש של חברי הפורום עם הנהלת פרוייקט הפעימה השנייה, במשרדי חברת "נתיבי איילון" בתל אביב. במפגש נכחו מנהלת הפרוייקט רותי אמיר, סגנה, ברוריה נעים יח"צנית הפעימה השנייה ועוזרה ממחלקת יחסי הציבור. מהפורום נכחו אוהד מנהל הפורום, דני (Dannycom) ואיליה (Image of me), חברי ארגון "תחבורה היום ומחר" ואנוכי. המפגש ארך כחצי שעה ובו הועלו כל הסוגיות בנושא הפעימה השנייה שעליהם אנחנו דנים פה בפורום כמו תדירות קווי המזלג, המרווחים הלא שווים בין היציאות, פעילות הקווים במוצ"ש, אזורים בהם נפגע השירות, נושא ההסברה לציבור, כפילויות המספרים וכו'. מכיוון שהמפגש היה קצר לא יכולנו להתעמק בבעיות ספיציפיות והעלו בעיקר שאלות מערכתיות. נעננו שהשינויים בפעימה הנוכחית לא סופיים. שינויים "דחופים" יבוצעו כבר בשבועות הקרובים כשבנוסף תבוצע "פעימת תיקונים" בעוד שלושה חודשים. לדברי מנהלי הפרוייקט, עדיין לא ידוע מתי תהיה פעימה שלישית ואפילו התכנון עדיין לא גמור. נרמז לנו כי לגבי שינויים בבקעת אונו הדבר תלוי בהחלטה שתתקבל אם להאריך לקווים את הזכיון או לצאת למכרז. בנושא המפרקיות נאמר כי מפרקיות ימשיכו לפעול בקווים מסויימים וכי מדובר בהוראה ישירה של משרד התחבורה (למורת רוחו של חולדאי). עיריית ת"א איננה הקובעת בנושא זה. לגבי תדירויות ושעות פעילות - התדירויות ושעות הפעילות מוגדרות על ידי חברת נתיבי איילון. התשובה לשאלה שעלתה לגבי המרווחים בזמני היציאות של הקווים, היא שמשרד התחבורה וחברת נתיבי איילון מגדירים למפעילים כמה יציאות צריכות להיות בשעה בכל קו והמפעיל הוא זה שמסדר אותן בתוך השעה בהתאם לשיקולים תפעוליים. לגבי הבדלים בשעות סיום השירות בין אגד לדן, נענינו כי מדובר בהוראה של משרד התחבורה וכי לחברת נתיבי איילון אין נגיעה בדבר (והם גם לא יודעים מה עומד מאחורי ההחלטה). כמו כן, העלינו בפני מנהלי הפרוייקט את העובדה כי אזורים שלמים הנמצאים בפרברים נפגעים קשות מהפעימה השנייה וכי לדעתנו התכנון בא להיטיב בעיקר עם הנוסעים במרכז תל אביב וזאת על חשבון ערים כמו אזור וגבעת שמואל. הבאנו גם דוגמאות ספיציפיות ומכיוון שלא היה זמן לדון בהכל, התבקשנו להכין רשימה עם הערות ודברים שאנחנו חושבים שצריך לשנות, ולהעביר אותה לחברת נתיבי איילון. בסך הכל גישת המנהלים הייתה שצריך לתת צ'אנס לשינויים הנוכחיים ואחרי זמן מה של הסתגלות, לראות מה צריך לשנות. אני בכל אופן, יצאתי מהגישה ברגשות מעורבים. יצאתי מעודד בעיקר בנושא המפרקיות.
אוהד, דני ואיליה מוזמנים להוסיף...
הם אמרו למי אפשר להציף בעיות?
ניסיתי עכשיו לעזור לידיד להרכיב מסלול חליפי לזה שסיפק לו קו 32 המבוטל. המסלול שהצעתי נפסל בגלל מרחק לא סביר בין תחנות ההחלפה, ולא ברור לי למה לא חשבו על הנושא הזה. למי אפשר לפנות בנוגע לנקודות הקטנות האלה שיכולות לשפר את השירות?
 

אוהד11

New member
הם אמרו למי אפשר להציף בעיות?
ניסיתי עכשיו לעזור לידיד להרכיב מסלול חליפי לזה שסיפק לו קו 32 המבוטל. המסלול שהצעתי נפסל בגלל מרחק לא סביר בין תחנות ההחלפה, ולא ברור לי למה לא חשבו על הנושא הזה. למי אפשר לפנות בנוגע לנקודות הקטנות האלה שיכולות לשפר את השירות?
לפנות לנתיבי איילון באתר "באסליין"
 

אורי404

New member
מפגש חברי הפורום עם הנהלת הפעימה השנייה

אמש נערך מפגש של חברי הפורום עם הנהלת פרוייקט הפעימה השנייה, במשרדי חברת "נתיבי איילון" בתל אביב. במפגש נכחו מנהלת הפרוייקט רותי אמיר, סגנה, ברוריה נעים יח"צנית הפעימה השנייה ועוזרה ממחלקת יחסי הציבור. מהפורום נכחו אוהד מנהל הפורום, דני (Dannycom) ואיליה (Image of me), חברי ארגון "תחבורה היום ומחר" ואנוכי. המפגש ארך כחצי שעה ובו הועלו כל הסוגיות בנושא הפעימה השנייה שעליהם אנחנו דנים פה בפורום כמו תדירות קווי המזלג, המרווחים הלא שווים בין היציאות, פעילות הקווים במוצ"ש, אזורים בהם נפגע השירות, נושא ההסברה לציבור, כפילויות המספרים וכו'. מכיוון שהמפגש היה קצר לא יכולנו להתעמק בבעיות ספיציפיות והעלו בעיקר שאלות מערכתיות. נעננו שהשינויים בפעימה הנוכחית לא סופיים. שינויים "דחופים" יבוצעו כבר בשבועות הקרובים כשבנוסף תבוצע "פעימת תיקונים" בעוד שלושה חודשים. לדברי מנהלי הפרוייקט, עדיין לא ידוע מתי תהיה פעימה שלישית ואפילו התכנון עדיין לא גמור. נרמז לנו כי לגבי שינויים בבקעת אונו הדבר תלוי בהחלטה שתתקבל אם להאריך לקווים את הזכיון או לצאת למכרז. בנושא המפרקיות נאמר כי מפרקיות ימשיכו לפעול בקווים מסויימים וכי מדובר בהוראה ישירה של משרד התחבורה (למורת רוחו של חולדאי). עיריית ת"א איננה הקובעת בנושא זה. לגבי תדירויות ושעות פעילות - התדירויות ושעות הפעילות מוגדרות על ידי חברת נתיבי איילון. התשובה לשאלה שעלתה לגבי המרווחים בזמני היציאות של הקווים, היא שמשרד התחבורה וחברת נתיבי איילון מגדירים למפעילים כמה יציאות צריכות להיות בשעה בכל קו והמפעיל הוא זה שמסדר אותן בתוך השעה בהתאם לשיקולים תפעוליים. לגבי הבדלים בשעות סיום השירות בין אגד לדן, נענינו כי מדובר בהוראה של משרד התחבורה וכי לחברת נתיבי איילון אין נגיעה בדבר (והם גם לא יודעים מה עומד מאחורי ההחלטה). כמו כן, העלינו בפני מנהלי הפרוייקט את העובדה כי אזורים שלמים הנמצאים בפרברים נפגעים קשות מהפעימה השנייה וכי לדעתנו התכנון בא להיטיב בעיקר עם הנוסעים במרכז תל אביב וזאת על חשבון ערים כמו אזור וגבעת שמואל. הבאנו גם דוגמאות ספיציפיות ומכיוון שלא היה זמן לדון בהכל, התבקשנו להכין רשימה עם הערות ודברים שאנחנו חושבים שצריך לשנות, ולהעביר אותה לחברת נתיבי איילון. בסך הכל גישת המנהלים הייתה שצריך לתת צ'אנס לשינויים הנוכחיים ואחרי זמן מה של הסתגלות, לראות מה צריך לשנות. אני בכל אופן, יצאתי מהגישה ברגשות מעורבים. יצאתי מעודד בעיקר בנושא המפרקיות.
אוהד, דני ואיליה מוזמנים להוסיף...
 

guyRG

New member
מפגש חברי הפורום עם הנהלת הפעימה השנייה

אמש נערך מפגש של חברי הפורום עם הנהלת פרוייקט הפעימה השנייה, במשרדי חברת "נתיבי איילון" בתל אביב. במפגש נכחו מנהלת הפרוייקט רותי אמיר, סגנה, ברוריה נעים יח"צנית הפעימה השנייה ועוזרה ממחלקת יחסי הציבור. מהפורום נכחו אוהד מנהל הפורום, דני (Dannycom) ואיליה (Image of me), חברי ארגון "תחבורה היום ומחר" ואנוכי. המפגש ארך כחצי שעה ובו הועלו כל הסוגיות בנושא הפעימה השנייה שעליהם אנחנו דנים פה בפורום כמו תדירות קווי המזלג, המרווחים הלא שווים בין היציאות, פעילות הקווים במוצ"ש, אזורים בהם נפגע השירות, נושא ההסברה לציבור, כפילויות המספרים וכו'. מכיוון שהמפגש היה קצר לא יכולנו להתעמק בבעיות ספיציפיות והעלו בעיקר שאלות מערכתיות. נעננו שהשינויים בפעימה הנוכחית לא סופיים. שינויים "דחופים" יבוצעו כבר בשבועות הקרובים כשבנוסף תבוצע "פעימת תיקונים" בעוד שלושה חודשים. לדברי מנהלי הפרוייקט, עדיין לא ידוע מתי תהיה פעימה שלישית ואפילו התכנון עדיין לא גמור. נרמז לנו כי לגבי שינויים בבקעת אונו הדבר תלוי בהחלטה שתתקבל אם להאריך לקווים את הזכיון או לצאת למכרז. בנושא המפרקיות נאמר כי מפרקיות ימשיכו לפעול בקווים מסויימים וכי מדובר בהוראה ישירה של משרד התחבורה (למורת רוחו של חולדאי). עיריית ת"א איננה הקובעת בנושא זה. לגבי תדירויות ושעות פעילות - התדירויות ושעות הפעילות מוגדרות על ידי חברת נתיבי איילון. התשובה לשאלה שעלתה לגבי המרווחים בזמני היציאות של הקווים, היא שמשרד התחבורה וחברת נתיבי איילון מגדירים למפעילים כמה יציאות צריכות להיות בשעה בכל קו והמפעיל הוא זה שמסדר אותן בתוך השעה בהתאם לשיקולים תפעוליים. לגבי הבדלים בשעות סיום השירות בין אגד לדן, נענינו כי מדובר בהוראה של משרד התחבורה וכי לחברת נתיבי איילון אין נגיעה בדבר (והם גם לא יודעים מה עומד מאחורי ההחלטה). כמו כן, העלינו בפני מנהלי הפרוייקט את העובדה כי אזורים שלמים הנמצאים בפרברים נפגעים קשות מהפעימה השנייה וכי לדעתנו התכנון בא להיטיב בעיקר עם הנוסעים במרכז תל אביב וזאת על חשבון ערים כמו אזור וגבעת שמואל. הבאנו גם דוגמאות ספיציפיות ומכיוון שלא היה זמן לדון בהכל, התבקשנו להכין רשימה עם הערות ודברים שאנחנו חושבים שצריך לשנות, ולהעביר אותה לחברת נתיבי איילון. בסך הכל גישת המנהלים הייתה שצריך לתת צ'אנס לשינויים הנוכחיים ואחרי זמן מה של הסתגלות, לראות מה צריך לשנות. אני בכל אופן, יצאתי מהגישה ברגשות מעורבים. יצאתי מעודד בעיקר בנושא המפרקיות.
אוהד, דני ואיליה מוזמנים להוסיף...
היום ראיתי מפרקית בקו 61.. משהו שאף פעם לא
ראיתי לפני כן.
 

טוקבק11

New member
מפגש חברי הפורום עם הנהלת הפעימה השנייה

אמש נערך מפגש של חברי הפורום עם הנהלת פרוייקט הפעימה השנייה, במשרדי חברת "נתיבי איילון" בתל אביב. במפגש נכחו מנהלת הפרוייקט רותי אמיר, סגנה, ברוריה נעים יח"צנית הפעימה השנייה ועוזרה ממחלקת יחסי הציבור. מהפורום נכחו אוהד מנהל הפורום, דני (Dannycom) ואיליה (Image of me), חברי ארגון "תחבורה היום ומחר" ואנוכי. המפגש ארך כחצי שעה ובו הועלו כל הסוגיות בנושא הפעימה השנייה שעליהם אנחנו דנים פה בפורום כמו תדירות קווי המזלג, המרווחים הלא שווים בין היציאות, פעילות הקווים במוצ"ש, אזורים בהם נפגע השירות, נושא ההסברה לציבור, כפילויות המספרים וכו'. מכיוון שהמפגש היה קצר לא יכולנו להתעמק בבעיות ספיציפיות והעלו בעיקר שאלות מערכתיות. נעננו שהשינויים בפעימה הנוכחית לא סופיים. שינויים "דחופים" יבוצעו כבר בשבועות הקרובים כשבנוסף תבוצע "פעימת תיקונים" בעוד שלושה חודשים. לדברי מנהלי הפרוייקט, עדיין לא ידוע מתי תהיה פעימה שלישית ואפילו התכנון עדיין לא גמור. נרמז לנו כי לגבי שינויים בבקעת אונו הדבר תלוי בהחלטה שתתקבל אם להאריך לקווים את הזכיון או לצאת למכרז. בנושא המפרקיות נאמר כי מפרקיות ימשיכו לפעול בקווים מסויימים וכי מדובר בהוראה ישירה של משרד התחבורה (למורת רוחו של חולדאי). עיריית ת"א איננה הקובעת בנושא זה. לגבי תדירויות ושעות פעילות - התדירויות ושעות הפעילות מוגדרות על ידי חברת נתיבי איילון. התשובה לשאלה שעלתה לגבי המרווחים בזמני היציאות של הקווים, היא שמשרד התחבורה וחברת נתיבי איילון מגדירים למפעילים כמה יציאות צריכות להיות בשעה בכל קו והמפעיל הוא זה שמסדר אותן בתוך השעה בהתאם לשיקולים תפעוליים. לגבי הבדלים בשעות סיום השירות בין אגד לדן, נענינו כי מדובר בהוראה של משרד התחבורה וכי לחברת נתיבי איילון אין נגיעה בדבר (והם גם לא יודעים מה עומד מאחורי ההחלטה). כמו כן, העלינו בפני מנהלי הפרוייקט את העובדה כי אזורים שלמים הנמצאים בפרברים נפגעים קשות מהפעימה השנייה וכי לדעתנו התכנון בא להיטיב בעיקר עם הנוסעים במרכז תל אביב וזאת על חשבון ערים כמו אזור וגבעת שמואל. הבאנו גם דוגמאות ספיציפיות ומכיוון שלא היה זמן לדון בהכל, התבקשנו להכין רשימה עם הערות ודברים שאנחנו חושבים שצריך לשנות, ולהעביר אותה לחברת נתיבי איילון. בסך הכל גישת המנהלים הייתה שצריך לתת צ'אנס לשינויים הנוכחיים ואחרי זמן מה של הסתגלות, לראות מה צריך לשנות. אני בכל אופן, יצאתי מהגישה ברגשות מעורבים. יצאתי מעודד בעיקר בנושא המפרקיות.
אוהד, דני ואיליה מוזמנים להוסיף...
ביטול קו 46 והצעה לתחליף לו
בימים האחרונים שמענו על מחאה מתרחבת בגלל ביטול קו 46. אפשר להשאיר את 46 מבוטל, וזאת בתנאי שישנו את קו 10 כך: מראשל"צ- דרך בגין, ימינה הקוממיות, אנה פרנק, שמאלה כ"ט בנובמבר, הרב לוי, שמאלה יוספטל, שמאלה החשמונאים, המשך ישר בנביאים, יצחק שדה והמשך מסלול קו 10 כרגיל. בשיפור כזה מרוויחים תושבי אנה פרנק וכל תלמידי בתי הספר שם בקישור לטיילת וליוספטל על חשבון ביטול קו 46, תושבי יוספטל שיקושרו עם קו שכזה לאיזורים נרחבים בבת ים, תושבי הנביאים, תושבי יפת שזעקו על ניתוקם מקניון בת ים. זהו רעיון הגיוני ויעיל מאוד. קו רוחבי מרכזי בבת ים, היחיד כזה.
 

cordyceps

New member
ביטול קו 46 והצעה לתחליף לו
בימים האחרונים שמענו על מחאה מתרחבת בגלל ביטול קו 46. אפשר להשאיר את 46 מבוטל, וזאת בתנאי שישנו את קו 10 כך: מראשל"צ- דרך בגין, ימינה הקוממיות, אנה פרנק, שמאלה כ"ט בנובמבר, הרב לוי, שמאלה יוספטל, שמאלה החשמונאים, המשך ישר בנביאים, יצחק שדה והמשך מסלול קו 10 כרגיל. בשיפור כזה מרוויחים תושבי אנה פרנק וכל תלמידי בתי הספר שם בקישור לטיילת וליוספטל על חשבון ביטול קו 46, תושבי יוספטל שיקושרו עם קו שכזה לאיזורים נרחבים בבת ים, תושבי הנביאים, תושבי יפת שזעקו על ניתוקם מקניון בת ים. זהו רעיון הגיוני ויעיל מאוד. קו רוחבי מרכזי בבת ים, היחיד כזה.
צודק
תושבי אזור הנביאים בבת ים מנותקים כרגע מכל כלי תח"צ נורמלי .
 

טוקבק11

New member
צודק
תושבי אזור הנביאים בבת ים מנותקים כרגע מכל כלי תח"צ נורמלי .
הצעתי גם להעביר את 142 לרח' הנביאים
כמו קו 26 הישן. אבל ההצעה הזאת על קו 10 עדיפה פי כמה על הרעיון שלי ל- 142. קו 10 יקשר חלקים נרחבים שנפגעו כתוצאה מהרפורמה אם יישמו את ההצעה שלי.
 

cwen

New member
הצעתי גם להעביר את 142 לרח' הנביאים
כמו קו 26 הישן. אבל ההצעה הזאת על קו 10 עדיפה פי כמה על הרעיון שלי ל- 142. קו 10 יקשר חלקים נרחבים שנפגעו כתוצאה מהרפורמה אם יישמו את ההצעה שלי.
שלחת להם את ההצעה?
 

nitsansh

New member
כן, וגם על 142. כאמור, אם זה או 10 או 142
אז עדיף את השינוי המוצע של קו 10. אם מישהו בעל השפעה קורא את זה- להעביר הלאה.
לדעתי, צריך "למזלג" את 10
יש 3 קוי מזלג פלוס קו 18 שעוברים בציר שדרות ירושלים, סה"כ 7 קוים, לעומת זאת קו 10 הוא היחיד שנוסע ממרכז תל אביב לבת ים דרך ציר יפת. לחילופין, אחד מהקוים בשדרות ירושלים יועבר ליפת.
 

DanBus43Maalit72

Active member
לדעתי, צריך "למזלג" את 10
יש 3 קוי מזלג פלוס קו 18 שעוברים בציר שדרות ירושלים, סה"כ 7 קוים, לעומת זאת קו 10 הוא היחיד שנוסע ממרכז תל אביב לבת ים דרך ציר יפת. לחילופין, אחד מהקוים בשדרות ירושלים יועבר ליפת.
כדאי למזלג את קו 18 של דן ולפתוח זרוע לחולון
שתיקרא 118 גם של דן שתיסע מרח' האורגים עד רח' סוקולוב כמו קו 172 ואז יסע ברחוב סוקולוב, שד' דב הוז, קק"ל, כצנלסון ומאנילביץ' במסלול קו 18 עד לרכבת מרכז. הרעיון הזה יכול לשמש כפיצוי הולם לקווים 1(דן) לדיזינגוף סנטר ו - 97א(אגד) לבי"ח איכילוב ולרכבת מרכז. [כל זה זה רק רעיון שלי לפיצוי הולם ממרכז ומזרח חולון לדיזינגוף סנטר ולבי"ח איכילוב].
 

טוקבק11

New member
כדאי למזלג את קו 18 של דן ולפתוח זרוע לחולון
שתיקרא 118 גם של דן שתיסע מרח' האורגים עד רח' סוקולוב כמו קו 172 ואז יסע ברחוב סוקולוב, שד' דב הוז, קק"ל, כצנלסון ומאנילביץ' במסלול קו 18 עד לרכבת מרכז. הרעיון הזה יכול לשמש כפיצוי הולם לקווים 1(דן) לדיזינגוף סנטר ו - 97א(אגד) לבי"ח איכילוב ולרכבת מרכז. [כל זה זה רק רעיון שלי לפיצוי הולם ממרכז ומזרח חולון לדיזינגוף סנטר ולבי"ח איכילוב].
יותר פשוט יהיה להאריך את קו 3 למסוף 2000
דרך קינג ג'ורג' וביה"ח איכילוב, לא?
 

nitsansh

New member
יותר פשוט יהיה להאריך את קו 3 למסוף 2000
דרך קינג ג'ורג' וביה"ח איכילוב, לא?
מחולון לרכבת מרכז יש קוים 71/171/271
לדיזנגוף אפשר לנסוע עם 129 ממערב חולון. מהשכונות שהוא לא עובר אפשר לקחת את 172 או 3 לאלנבי ולהחליף לקוים שעוברים במלך ג'ורג' (18, 25, 125, 24, 47, 48, 82), או ל-129 אם צריך צפונה מהסנטר. לאיכילוב אפשר לקחת מרכבת מרכז את 7 או 18 (בכוון הפוך גם 55).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה