חדשות/ידיעות/הודעות

מצב
הנושא נעול.

kobi88l

New member
נסעתי בחינם באוטובוס ציבורו-מסחרי של דן!!!
השבוע הייתי צריך לקפוץ לרח' טשרניחובסקי שלא רחוק מצפון רח' אלנבי. אני נמצא די בדרומו של אלנבי והחלטתי במקום לנסוע הלוך ושוב במוניות שירות או אוטובוסים ולשלם פעמיים אקנה רב קו אנונימי ואנצל לראשונה בחיי נסיעת המשך בחינם בגוש דן. היה חם מאוד, יום שני אחה"ץ, וללכת ברגל לא בא בחשבון (לכל כיוון 15 דקות של הליכה מהירה או 20 ומשהו דקות בהליכה רגועה). אמרתי לעצמי שאחכה לראשון מבין הקווים הבאים: 4,104,204,15,16,17 ועוד כמה שנוסעים את אלנבי לכל אורכו. לאחר המתנה קצרצרה של פחות מ-5 דקות הגיע אוטובוס בקו 16 . עליתי עליו ובקשתי מהנהג רב קו אנונימי. "להפתעתי" הרבה לא היו לו, הוא טען שנגמרו לו כולם. שאלתי אותו איך אני אנצל את נסיעת ההלוך ושוב שמגיעה לי לפי הרפורמה והוא שאל לאן אני צריך. השבתי לו שאני צריך לרח' טשרניחובסקי שמגיע לאלנבי קצת אחרי שוק הכרמל. הוא השיב לי שאסע איתו בחינם ואקנה כרטיס רגיל בחזור. כל הכבוד לנהג הזה, שגם אם הייתי יודע את שמו כמובן שלא הייתי מפרסם זאת ברבים.
כן יש נהגים נחמדים בדן.להבדיל מאגד.
 

טשאפק

New member
נסעתי בחינם באוטובוס ציבורו-מסחרי של דן!!!
השבוע הייתי צריך לקפוץ לרח' טשרניחובסקי שלא רחוק מצפון רח' אלנבי. אני נמצא די בדרומו של אלנבי והחלטתי במקום לנסוע הלוך ושוב במוניות שירות או אוטובוסים ולשלם פעמיים אקנה רב קו אנונימי ואנצל לראשונה בחיי נסיעת המשך בחינם בגוש דן. היה חם מאוד, יום שני אחה"ץ, וללכת ברגל לא בא בחשבון (לכל כיוון 15 דקות של הליכה מהירה או 20 ומשהו דקות בהליכה רגועה). אמרתי לעצמי שאחכה לראשון מבין הקווים הבאים: 4,104,204,15,16,17 ועוד כמה שנוסעים את אלנבי לכל אורכו. לאחר המתנה קצרצרה של פחות מ-5 דקות הגיע אוטובוס בקו 16 . עליתי עליו ובקשתי מהנהג רב קו אנונימי. "להפתעתי" הרבה לא היו לו, הוא טען שנגמרו לו כולם. שאלתי אותו איך אני אנצל את נסיעת ההלוך ושוב שמגיעה לי לפי הרפורמה והוא שאל לאן אני צריך. השבתי לו שאני צריך לרח' טשרניחובסקי שמגיע לאלנבי קצת אחרי שוק הכרמל. הוא השיב לי שאסע איתו בחינם ואקנה כרטיס רגיל בחזור. כל הכבוד לנהג הזה, שגם אם הייתי יודע את שמו כמובן שלא הייתי מפרסם זאת ברבים.
תעשה מנוי לתל אופן
לפחות ביום פחות חם, זה יחסוך לך זמן במקרה כזה. למסע מדרום אלנבי לצפונו היית יכול לעלות על האופניים ביהודה הלוי-אלנבי ולהחזירם בשינקין-יהודה הלוי - 4-5 דקות. בכל אופן יפה מצדו של הנהג.
 

טשאפק

New member
תעשה מנוי לתל אופן
לפחות ביום פחות חם, זה יחסוך לך זמן במקרה כזה. למסע מדרום אלנבי לצפונו היית יכול לעלות על האופניים ביהודה הלוי-אלנבי ולהחזירם בשינקין-יהודה הלוי - 4-5 דקות. בכל אופן יפה מצדו של הנהג.
צ"ל להחזיר בשינקין-אלנבי
 

טשאפק

New member
אבל אין עדיין מנוי יומי
ואתה טועה, גם אם היה, המחיר היה בסביבות 12 או 14 ש"ח. ככה שיותר זול כבר הלוך חזור במונית שירות. אני לא עושה מנוי שנתי כי אני גר בר"ג.
לא כתבתי שתעשה מנוי יומי
ולכן אתה טועה כשאתה כותב שאני טועה. אתה יכול לעשות מנוי שנתי, זה לא רק לתל-אביבים. המחיר הוא 280 ש"ח לשנה. (לתל-אביבים 240 ש"ח). אם יוצא לך לרכוב פעם בשבוע, המחיר לשימוש יוצא זול מאוטובוס (5.3 ש"ח). מנוי יומי יעלה 14 ש"ח.
 

down under

New member
לא כתבתי שתעשה מנוי יומי
ולכן אתה טועה כשאתה כותב שאני טועה. אתה יכול לעשות מנוי שנתי, זה לא רק לתל-אביבים. המחיר הוא 280 ש"ח לשנה. (לתל-אביבים 240 ש"ח). אם יוצא לך לרכוב פעם בשבוע, המחיר לשימוש יוצא זול מאוטובוס (5.3 ש"ח). מנוי יומי יעלה 14 ש"ח.
בקושי פעם בחודשיים זה יוצא לי
שאני באמצע היום, כשיש בעיית חניה (בערב חניה חינם חוקית משעה 19:00 בחצי ממדרכות ת"א וכמו כן המון מקומות חניה לנכים שמורים להם רק עד השעה 17:00 או 18:00 ככה שאח"כ זה חופשי לכולם [רק שמרבית הציבור לא מודע לזה. הכוונה אם כתוב בתמרור את שעות התקפות. אחרת זה תקף 7/24]), וצריך לקפוץ לסידורים בת"א. לכן מאוד לא שווה לי הפרוייקט 'תל אופן'. אם היה כבר מנוי יומי זה משהו אחר.
 

cwen

New member
חדשות/ידיעות/הודעות
עבודות לרכבת קלה בתל אביב
מודעה בעיתון היום (מוסף ממון של ידיעות אחרונות) מבשרת שעומדים בתחילת אוגוסט לסגור את חניון בית רומנו לחניית כלי רכב לצורך כריית מנהרה בקטע שבין חניון בית רומנו (צד מזרחי) לרחוב הרצל. מועד משוער להתחלת העבודות: ספטמבר 2011. מועד סיום משוער: ספטמבר 2015. עבודות אלו הינן השלב הראשון בבניית הרכבת הקלה. המודעה מטעם נת"ע.
 

darkshadow1

New member
עבודות לרכבת קלה בתל אביב
מודעה בעיתון היום (מוסף ממון של ידיעות אחרונות) מבשרת שעומדים בתחילת אוגוסט לסגור את חניון בית רומנו לחניית כלי רכב לצורך כריית מנהרה בקטע שבין חניון בית רומנו (צד מזרחי) לרחוב הרצל. מועד משוער להתחלת העבודות: ספטמבר 2011. מועד סיום משוער: ספטמבר 2015. עבודות אלו הינן השלב הראשון בבניית הרכבת הקלה. המודעה מטעם נת"ע.
והנה המודעה באתר של נת"ע:
http://www.nta.co.il/site/he/neta.asp?pi=55&doc_id=1744
 

אוהד11

New member
עבודות לרכבת קלה בתל אביב
מודעה בעיתון היום (מוסף ממון של ידיעות אחרונות) מבשרת שעומדים בתחילת אוגוסט לסגור את חניון בית רומנו לחניית כלי רכב לצורך כריית מנהרה בקטע שבין חניון בית רומנו (צד מזרחי) לרחוב הרצל. מועד משוער להתחלת העבודות: ספטמבר 2011. מועד סיום משוער: ספטמבר 2015. עבודות אלו הינן השלב הראשון בבניית הרכבת הקלה. המודעה מטעם נת"ע.
, שלא נדע ממחסור במקומות חניה באזור זה
 

down under

New member
שיבואו באוטובוס
ובלי צחוק, גם ברגל, אופניים, מוניות שירות
ומוניות מיוחדות (יעני מונית ספיישל). אגב, ליד העבודה שלי, באזור אלנבי בן יהודה רוטשילד, יש מתקן של הפרוייקט המבורך 'תל אופן'. השבוע ראיתי אדם בן כ-30 +- מחנה את האופניים במתקן. לשאלתי מהיכן הוא בא והאם הוא מצליח לרכוב פחות מ-30 דקות הוא השיב לי שהוא בא מהאונ' ברמת אביב ושזה אכן לוקח לו קצת פחות מ-30 דקות. שימו לב, מרמת אביב כמעט עד בית רומנו (5 דקות ברגל ממקום המתקן של 'תל אופן') בכחצי שעה.
 

down under

New member
ובלי צחוק, גם ברגל, אופניים, מוניות שירות
ומוניות מיוחדות (יעני מונית ספיישל). אגב, ליד העבודה שלי, באזור אלנבי בן יהודה רוטשילד, יש מתקן של הפרוייקט המבורך 'תל אופן'. השבוע ראיתי אדם בן כ-30 +- מחנה את האופניים במתקן. לשאלתי מהיכן הוא בא והאם הוא מצליח לרכוב פחות מ-30 דקות הוא השיב לי שהוא בא מהאונ' ברמת אביב ושזה אכן לוקח לו קצת פחות מ-30 דקות. שימו לב, מרמת אביב כמעט עד בית רומנו (5 דקות ברגל ממקום המתקן של 'תל אופן') בכחצי שעה.
יהודה הלוי (בן יהודה צ"ל יהודה הלוי)
 

yehuda7K

New member
חדשות/ידיעות/הודעות
טיסה מסחרית עם דלק ביולוגי
טיסה מסחרית עם דלק ביולוגי. אני מקוה שההודעה מתאימה לפורום. טיסה מסחרית היא גם סוג של תחבורה ציבורית. בנוסף דלק ביולוגי ( bio fuel ) עלול להיות רלבנטי גם לאוטובוסים. אם ההודעה לא מתאימה בבקשה למחוק. מטוס איירבאס 321 מתחיל טיסות קבועות בקו המבורג פרנקפורט, 4 פעמים ביום, כשאחד המנועים מוזן בדלק שחלקו ממקור ביולוגי. הפקת הדלק הביולוגי אינה ממקור שמתחרה על יצור מזון או שמזיק ליערות הגשם. אם טיסות כאלה יצליחו, יש סיכוי שגם התחבורה הציבורית היבשתית תוזן בחלקה בדלק כזה. לנו כישראלים יש גם אינטרס שהחשיבות של המדינות מפיקות הנפט הערבי \ פרסי תרד. יהודה
 

olli3

New member
מנהל
טיסה מסחרית עם דלק ביולוגי
טיסה מסחרית עם דלק ביולוגי. אני מקוה שההודעה מתאימה לפורום. טיסה מסחרית היא גם סוג של תחבורה ציבורית. בנוסף דלק ביולוגי ( bio fuel ) עלול להיות רלבנטי גם לאוטובוסים. אם ההודעה לא מתאימה בבקשה למחוק. מטוס איירבאס 321 מתחיל טיסות קבועות בקו המבורג פרנקפורט, 4 פעמים ביום, כשאחד המנועים מוזן בדלק שחלקו ממקור ביולוגי. הפקת הדלק הביולוגי אינה ממקור שמתחרה על יצור מזון או שמזיק ליערות הגשם. אם טיסות כאלה יצליחו, יש סיכוי שגם התחבורה הציבורית היבשתית תוזן בחלקה בדלק כזה. לנו כישראלים יש גם אינטרס שהחשיבות של המדינות מפיקות הנפט הערבי \ פרסי תרד. יהודה
אני חושב שזה מאד מתאים לפורום
זה שירות תח"צ לכל דבר. גם אגד, דן ושאר חברות התח"צ הן חברות מסחריות לכל דבר. זה מעניין, זה אקולוגי וזה תורם לכולם בכל הרבדים.
 

Ynhockey

New member
טיסה מסחרית עם דלק ביולוגי
טיסה מסחרית עם דלק ביולוגי. אני מקוה שההודעה מתאימה לפורום. טיסה מסחרית היא גם סוג של תחבורה ציבורית. בנוסף דלק ביולוגי ( bio fuel ) עלול להיות רלבנטי גם לאוטובוסים. אם ההודעה לא מתאימה בבקשה למחוק. מטוס איירבאס 321 מתחיל טיסות קבועות בקו המבורג פרנקפורט, 4 פעמים ביום, כשאחד המנועים מוזן בדלק שחלקו ממקור ביולוגי. הפקת הדלק הביולוגי אינה ממקור שמתחרה על יצור מזון או שמזיק ליערות הגשם. אם טיסות כאלה יצליחו, יש סיכוי שגם התחבורה הציבורית היבשתית תוזן בחלקה בדלק כזה. לנו כישראלים יש גם אינטרס שהחשיבות של המדינות מפיקות הנפט הערבי \ פרסי תרד. יהודה
הבעיה עם דלק ביולוגי
כל הדרכים הידועות להפיק דלק ביולוגי היום טופסים משאב שמאוד חסר במדינה הזו--מקום. צריך איפשהו לגדל את הצמחים/אצות שישמשו לדלק. זה יכול לעבוד טוב במדינות כמו קנדה או מונגוליה, עם שפע של מקום, אבל בישראל עדיף להשתמש במקור דלק שגם חסכני במקום. עם זאת, תודה על הכתבה. בהחלט מעניין.
 

amit1270

New member
הבעיה עם דלק ביולוגי
כל הדרכים הידועות להפיק דלק ביולוגי היום טופסים משאב שמאוד חסר במדינה הזו--מקום. צריך איפשהו לגדל את הצמחים/אצות שישמשו לדלק. זה יכול לעבוד טוב במדינות כמו קנדה או מונגוליה, עם שפע של מקום, אבל בישראל עדיף להשתמש במקור דלק שגם חסכני במקום. עם זאת, תודה על הכתבה. בהחלט מעניין.
בכל אופן, כל עוד לא יתרחש שינוי אקלימי מפתיע
ערב הסעודית לא תהיה ספקית מובילה של דלק ביולוגי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה