חדשות/ידיעות/הודעות

מצב
הנושא נעול.

ElFabuloso

New member
חדשות/ידיעות/הודעות
סיפורי אימה מקו 67 ברמת גן
אולי זה הורדת התדירות או מי יודע מה, אבל השבוע הייתי באחת הנסיעות הכי מגעילות שחוויתי. קו 67 שיצא מכיוון קניון איילון והגיע לתחנה של ביאליק בר"ג באיזור 23:40 בערך שם עליתי. לפי הלו"ז באתר ציפיתי שהאוטובוס יגיע בסביבות הזמן הזה, כי יוצא אוטובוס ב-23:30 מק.איילון. אבל לפי מה שאנשים סיפרו לאחר מכן, לגבי זמן ההמתנה, התברר לי שכנראה זה האוטובוס הקודם אפילו - כלומר איחור מטורף, האוטובוס שיצא כנראה ב-23:00 מהקניון הוא זה שרק ב-23:40 הגיע לביאליק, מרחק נסיעה של לא יותר מרבע שעה. "למזלי" עליתי ראשון לאוטובוס, בדיעבד הייתי הנוסע היחיד שהצליח לעלות בתחנה הזאת, האוטובוס היה מפוצץ בטירוף מכל כיוון, נוסעים עמדו ונמחצו גם מהדלת הראשית, ורק כדי להצליח להשתחל פנימה הייתי צריך יותר מדקה תמימה (להשתחל פנימה = להידחף בין עמוד לשלושה נוסעים למכשיר הכירטוס של הנהג). בתחנות הבאות הנהג לא רצה להעלות אנשים, אבל חלק מהם נכנסו מהדלת האחורית, וחלק שלא יכלו להגיע לדלת האחורית ביקשו לרדת מקדימה. כאוס אמיתי, היו מריבות וצעקות בין אנשים וגם כלפי הנהג שלא הפסיק לעצור בדיוק בתחנה. הנוסעים העירו לו שיעצור רחוק מהתחנה כדי לא לתת לאף אחד לעלות והוא אמר שאסור לו. הנהג האשים את זה שקוים 65 ו-57 כבר לא עבדו בשעה הזאת, ושזה הגורם הגדול לעומס. שאלת השאלות היא האם קו 67 יחזור גם ללו"ז המקורי והתדיר שלו, בהתאם להחזרתו למסלול המקורי במסגרת תיקוני הרפורמה??? אין ספק שמישהו חייב לקחת את היוזמה לידיים במקרה הזה, החשיבות של הקו קריטית מידי ואי אפשר לזלזל בתדירות שלו
 

cwen

New member
סיפורי אימה מקו 67 ברמת גן
אולי זה הורדת התדירות או מי יודע מה, אבל השבוע הייתי באחת הנסיעות הכי מגעילות שחוויתי. קו 67 שיצא מכיוון קניון איילון והגיע לתחנה של ביאליק בר"ג באיזור 23:40 בערך שם עליתי. לפי הלו"ז באתר ציפיתי שהאוטובוס יגיע בסביבות הזמן הזה, כי יוצא אוטובוס ב-23:30 מק.איילון. אבל לפי מה שאנשים סיפרו לאחר מכן, לגבי זמן ההמתנה, התברר לי שכנראה זה האוטובוס הקודם אפילו - כלומר איחור מטורף, האוטובוס שיצא כנראה ב-23:00 מהקניון הוא זה שרק ב-23:40 הגיע לביאליק, מרחק נסיעה של לא יותר מרבע שעה. "למזלי" עליתי ראשון לאוטובוס, בדיעבד הייתי הנוסע היחיד שהצליח לעלות בתחנה הזאת, האוטובוס היה מפוצץ בטירוף מכל כיוון, נוסעים עמדו ונמחצו גם מהדלת הראשית, ורק כדי להצליח להשתחל פנימה הייתי צריך יותר מדקה תמימה (להשתחל פנימה = להידחף בין עמוד לשלושה נוסעים למכשיר הכירטוס של הנהג). בתחנות הבאות הנהג לא רצה להעלות אנשים, אבל חלק מהם נכנסו מהדלת האחורית, וחלק שלא יכלו להגיע לדלת האחורית ביקשו לרדת מקדימה. כאוס אמיתי, היו מריבות וצעקות בין אנשים וגם כלפי הנהג שלא הפסיק לעצור בדיוק בתחנה. הנוסעים העירו לו שיעצור רחוק מהתחנה כדי לא לתת לאף אחד לעלות והוא אמר שאסור לו. הנהג האשים את זה שקוים 65 ו-57 כבר לא עבדו בשעה הזאת, ושזה הגורם הגדול לעומס. שאלת השאלות היא האם קו 67 יחזור גם ללו"ז המקורי והתדיר שלו, בהתאם להחזרתו למסלול המקורי במסגרת תיקוני הרפורמה??? אין ספק שמישהו חייב לקחת את היוזמה לידיים במקרה הזה, החשיבות של הקו קריטית מידי ואי אפשר לזלזל בתדירות שלו
זה היה אתמול עם פול סיימון?
ובכלל, התדירויות בלילה מזעזעות ברוב הקווים. זה טוב שדואגים שאנשים ישנו הרבה בבית, אבל זה קצת מוגזם.
 

down under

New member
זה היה אתמול עם פול סיימון?
ובכלל, התדירויות בלילה מזעזעות ברוב הקווים. זה טוב שדואגים שאנשים ישנו הרבה בבית, אבל זה קצת מוגזם.
אם מדובר על אתמול אזי אכן השעות
היו של סיום הופעתו הענקית של האומן והיוצר, כבוד גדולתו העצומה של ממש, מר פנחס זימן (הידוע יותר כפול סיימון). ההופעה הסתיימה אמש בשעה 23:00. היו בה כ-23,000 צופים.
 

ElFabuloso

New member
זה היה אתמול עם פול סיימון?
ובכלל, התדירויות בלילה מזעזעות ברוב הקווים. זה טוב שדואגים שאנשים ישנו הרבה בבית, אבל זה קצת מוגזם.
לא, ברביעי
היה משהו מיוחד ברביעי ? לא נראה לי. עם כל הכבוד להם שלא ידאגו לי איפה ומתי אני ישן, אני סטודנט שלומד מאוד רחוק וגר ברמת גן וכדי להגיע לר"ג עברתי נסיעה של שעה וחצי בקו מאסף, רק כדי להיכנס לתוך אוטובוס הבלהות הזה... במדינה מתוקנת לא רק שיש תח"צ במשך כ-ל השבוע גם יש תדירויות טובות בשעות מאוחרות, אם תראי פה הודעה שכתבתי בתגובה על קו 463 תראי שגם בשעות מאוחרות יש ביקוש מאוד גדול לאוטובוסים. על פי מה שאני רואה בחודשים האחרונים (נוסע תדיר בקווי לילה) יש לי מסקנה מאוד ברורה שיש ביקוש במשך כל השבוע לקווים שיפעלו גם עד 1 וחצי - 2, מעבר לכך זה מעולה שפועלים בעיקר עבור החבר'ה הצעירים. אבל כלל האוכלוסיה משתמשת בתח"צ גם בשעות לילה "מוקדמות" (באוטובוס שנסעתי בו השבוע לפחות 10 נוסעים היו מעל גיל 60 לפי מראה חיצוני)
 

mishmesh

New member
חדשות/ידיעות/הודעות
הצלחה לפרויקט הנתיב המהיר

כחצי שנה לאחר פתיחת הנתיב המהיר, ולמרות שהיו כאלה שמיהרו להספיד אותו, ערוץ 10 מדווח שהחניון מתמלא מדי בוקר ומראה כמה נוסעים (בעיקר נוסעות) שמשתמשות בהסעות החינמיות מדי יום, ובדרך חוסכות זמן, כסף ועצבים. לכתבה
 

846

Active member
הצלחה לפרויקט הנתיב המהיר

כחצי שנה לאחר פתיחת הנתיב המהיר, ולמרות שהיו כאלה שמיהרו להספיד אותו, ערוץ 10 מדווח שהחניון מתמלא מדי בוקר ומראה כמה נוסעים (בעיקר נוסעות) שמשתמשות בהסעות החינמיות מדי יום, ובדרך חוסכות זמן, כסף ועצבים. לכתבה
בלי לראות את הכתבה: מלא?
רק חצי, החצי השני חסום במעקות בטון...
 

droriko

New member
הצלחה לפרויקט הנתיב המהיר

כחצי שנה לאחר פתיחת הנתיב המהיר, ולמרות שהיו כאלה שמיהרו להספיד אותו, ערוץ 10 מדווח שהחניון מתמלא מדי בוקר ומראה כמה נוסעים (בעיקר נוסעות) שמשתמשות בהסעות החינמיות מדי יום, ובדרך חוסכות זמן, כסף ועצבים. לכתבה
תקרא לתינוק בשמו
מי שמיהר להספיד את הנתיב המהיר זאת התקשורת . אבל זאת דרכה של תקשורת האינסטנט שלנו . סבלנות ועומק זה לזקנים , העיקר לפרסם כמה שיותר מהר ואם אפשר אז כמה שיותר קוטל . זה בדיוק כמו שכשקבוצה מסיימת את המחזור השלישי עם נקודה אחת אז התקשורת מכתירה את העונה ככישלון ומעלה כבר ספקולציות לגבי המאמן שיחליף את זה שיפוטר .
 
תקרא לתינוק בשמו
מי שמיהר להספיד את הנתיב המהיר זאת התקשורת . אבל זאת דרכה של תקשורת האינסטנט שלנו . סבלנות ועומק זה לזקנים , העיקר לפרסם כמה שיותר מהר ואם אפשר אז כמה שיותר קוטל . זה בדיוק כמו שכשקבוצה מסיימת את המחזור השלישי עם נקודה אחת אז התקשורת מכתירה את העונה ככישלון ומעלה כבר ספקולציות לגבי המאמן שיחליף את זה שיפוטר .
נכון מאד
התקשורת הישראלית הירודה כבר הכריזה על כביש 6, כביש 431 ומנהרות הכרמל כעל כשלונות מייד עם פתיחתם.
 

nitsansh

New member
נכון מאד
התקשורת הישראלית הירודה כבר הכריזה על כביש 6, כביש 431 ומנהרות הכרמל כעל כשלונות מייד עם פתיחתם.
זה מזכיר לי אירוע בעברי...
פעם הייתי כתב ספורט בשבועון שלא שוה להזכיר את שמו... בין היתר כיסיתי את המשלחת האולימפית שלנו באטלנטה 1996... יומיים אחרי שהתחילה האולימפיאדה העורך ביקש שאני אכין כתבה על כשלון הספורטאים הישראלים, כשחלק גדול מהם עוד בכלל לא התחרו... כבר קודם רציתי לעזוב את העיתון הזה, אבל זה היה הקש ששבר את גב הגמל....
 
זה מזכיר לי אירוע בעברי...
פעם הייתי כתב ספורט בשבועון שלא שוה להזכיר את שמו... בין היתר כיסיתי את המשלחת האולימפית שלנו באטלנטה 1996... יומיים אחרי שהתחילה האולימפיאדה העורך ביקש שאני אכין כתבה על כשלון הספורטאים הישראלים, כשחלק גדול מהם עוד בכלל לא התחרו... כבר קודם רציתי לעזוב את העיתון הזה, אבל זה היה הקש ששבר את גב הגמל....
אתה לא צריך להזכיר את שמו
כל העתונים הישראליים ללא יוצא מהכלל (וכיום כל אתרי האינטרנט המסקרים ספורט) הם אותו זבל בדיוק. אני זוכר את קופמן הטיפש והמגוחך מסביר באתונה (!!!) איך הספורטאים "נכשלו" (האולימפיאדה המוצלחת ביותר של ישראל). איך המטומטם הצליח לעשות זאת? הוא פשוט השווה את ישראל ל...קזחסטן! כן, למדינה בת 18 מיליון תושבים עם תשתית אימון וקידום ספורטאים מימי השלטון הסובייטי, שראה באולימפיאדה כלי תעמולתי מרכזי והשקיע מיליארדים בספורט הייצוגי. טוב שלא השווה אותנו לגרמניה או ארה"ב... התקשורת הישראלית היא ביב שופכין.
 

nitsansh

New member
אתה לא צריך להזכיר את שמו
כל העתונים הישראליים ללא יוצא מהכלל (וכיום כל אתרי האינטרנט המסקרים ספורט) הם אותו זבל בדיוק. אני זוכר את קופמן הטיפש והמגוחך מסביר באתונה (!!!) איך הספורטאים "נכשלו" (האולימפיאדה המוצלחת ביותר של ישראל). איך המטומטם הצליח לעשות זאת? הוא פשוט השווה את ישראל ל...קזחסטן! כן, למדינה בת 18 מיליון תושבים עם תשתית אימון וקידום ספורטאים מימי השלטון הסובייטי, שראה באולימפיאדה כלי תעמולתי מרכזי והשקיע מיליארדים בספורט הייצוגי. טוב שלא השווה אותנו לגרמניה או ארה"ב... התקשורת הישראלית היא ביב שופכין.
דווקא לא חסרות דוגמאות יותר מתאימות...
את הקוף הנ"ל הזדמן לי להכיר בגלגולו הקודם כסגן עורך של מדור הספורט של עיתון שאתה מרבה להשמיץ... מסתבר שתכונותיו ודעותיו הידועות כיום ברבים היו קיימות כבר אז...
 
דווקא לא חסרות דוגמאות יותר מתאימות...
את הקוף הנ"ל הזדמן לי להכיר בגלגולו הקודם כסגן עורך של מדור הספורט של עיתון שאתה מרבה להשמיץ... מסתבר שתכונותיו ודעותיו הידועות כיום ברבים היו קיימות כבר אז...
אין לי ספק
הן בטח היו קיימות עוד כשכתב לעלון ביה"ס בכיתה ח'. לא נראה לי שהוא התקדם מאז.
 

Mar Garina

New member
תקרא לתינוק בשמו
מי שמיהר להספיד את הנתיב המהיר זאת התקשורת . אבל זאת דרכה של תקשורת האינסטנט שלנו . סבלנות ועומק זה לזקנים , העיקר לפרסם כמה שיותר מהר ואם אפשר אז כמה שיותר קוטל . זה בדיוק כמו שכשקבוצה מסיימת את המחזור השלישי עם נקודה אחת אז התקשורת מכתירה את העונה ככישלון ומעלה כבר ספקולציות לגבי המאמן שיחליף את זה שיפוטר .
אולי הם הגזימו, אבל הביקורת
על כך שלא פתחו תחנת רכבת הייתה בהחלט במקום. הפרוייקט היה יכול להצליח יותר עם רכבת.
 

amit1270

New member
אולי הם הגזימו, אבל הביקורת
על כך שלא פתחו תחנת רכבת הייתה בהחלט במקום. הפרוייקט היה יכול להצליח יותר עם רכבת.
המחדל האמיתי הוא חסימת האפשרות
להוספת 2 מסילות בין גנות לתל אביב.
 

אורי404

New member
הצלחה לפרויקט הנתיב המהיר

כחצי שנה לאחר פתיחת הנתיב המהיר, ולמרות שהיו כאלה שמיהרו להספיד אותו, ערוץ 10 מדווח שהחניון מתמלא מדי בוקר ומראה כמה נוסעים (בעיקר נוסעות) שמשתמשות בהסעות החינמיות מדי יום, ובדרך חוסכות זמן, כסף ועצבים. לכתבה
לאחרונה שמעתי סיפור בקשר לשירות המדיבוסים
חלק מהתושבים ביישובים, שקרובים יחסית לחניון, רוכבים אליו באופניים. הם רוכבים באופניים מהיישובים, מחנים בחניון או בסביבתו את האופניים. משם נוסעים בשירות המניבוסים לתל אביב... לא אומר, שמדובר בכמות נכבדה, אבל יש לפחות מעט כאלה, אם לא יותר מזה.
 

cwen

New member
הצלחה לפרויקט הנתיב המהיר

כחצי שנה לאחר פתיחת הנתיב המהיר, ולמרות שהיו כאלה שמיהרו להספיד אותו, ערוץ 10 מדווח שהחניון מתמלא מדי בוקר ומראה כמה נוסעים (בעיקר נוסעות) שמשתמשות בהסעות החינמיות מדי יום, ובדרך חוסכות זמן, כסף ועצבים. לכתבה
אין שום פלא, עם מחירי הדלק
מציעים להם הסעה בחינם, אז למה שלא יקחו? באותה מידה אם האוטובוסים יהיו חינם, הרבה יותר אנשים ישאירו את המכונית בבית, ולא יהיו פקקים בכלל. השאלה מה יקרה אם ההכנסות מהכביש לא יכסו את החינם הזה, האם הציבור יממן את החינם הזה רק לבעלי רכב פרטי שיכולים להגיע לחניון?
 

down under

New member
חדשות/ידיעות/הודעות
נסעתי בחינם באוטובוס ציבורו-מסחרי של דן!!!
השבוע הייתי צריך לקפוץ לרח' טשרניחובסקי שלא רחוק מצפון רח' אלנבי. אני נמצא די בדרומו של אלנבי והחלטתי במקום לנסוע הלוך ושוב במוניות שירות או אוטובוסים ולשלם פעמיים אקנה רב קו אנונימי ואנצל לראשונה בחיי נסיעת המשך בחינם בגוש דן. היה חם מאוד, יום שני אחה"ץ, וללכת ברגל לא בא בחשבון (לכל כיוון 15 דקות של הליכה מהירה או 20 ומשהו דקות בהליכה רגועה). אמרתי לעצמי שאחכה לראשון מבין הקווים הבאים: 4,104,204,15,16,17 ועוד כמה שנוסעים את אלנבי לכל אורכו. לאחר המתנה קצרצרה של פחות מ-5 דקות הגיע אוטובוס בקו 16 . עליתי עליו ובקשתי מהנהג רב קו אנונימי. "להפתעתי" הרבה לא היו לו, הוא טען שנגמרו לו כולם. שאלתי אותו איך אני אנצל את נסיעת ההלוך ושוב שמגיעה לי לפי הרפורמה והוא שאל לאן אני צריך. השבתי לו שאני צריך לרח' טשרניחובסקי שמגיע לאלנבי קצת אחרי שוק הכרמל. הוא השיב לי שאסע איתו בחינם ואקנה כרטיס רגיל בחזור. כל הכבוד לנהג הזה, שגם אם הייתי יודע את שמו כמובן שלא הייתי מפרסם זאת ברבים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה