סקר המסגרות הארצי - 2012

  • פותח הנושא muga
  • פורסם בתאריך
עד איזה גיל קבוצת התינוקות?

והבוגרים? ודווקא על כלתה שמעתי שהיא גננת נהדרת. לא יאומן שיש כבר רשימת המתנה....ואפילו עוד לא הלכתי לראות....
 
אז ככה

אני לא זוכרת במדוייק את הגיל של התינוקות אני חושבת שנה ושלוש אבל אני לא בטוחה. אני חס וחלילה לא אומרת על כלתה שהיא לא גננת טובה. היא יכולה להיות גננת מצויינת. אבל עצם זה שהן משפחה זה מבחינתי לא מקצועי ויוצר בעיה. אם הורה רוצה להתלונן? איך כלנית מעבירה את זה הלאה? אם כלנית רוצה לפטר אותה בגלל תלונות הורים, היא תעשה את זה? לא נשמע לי מתאים. כמו שבת לא יכולה להיות מורה בבית ספר שאמא שלה מנהלת וכמו שבעל ואשה לא יכולים ללמד יחד באותה מסגרת. גם כאן זה לא נראה לי מקצועי. אל תתרגשי מהרשימת המתנה. דברים משתנים אולי יהיו כאלה שיעברו דירה? כלכלית לא יתאים להם? ימצאו גן קרוב יותר? לכי לראות את הגן. מה שחיובי זה שכלנית מאפשרת לבוא סתם כך בלי להודיע. בהחלט נק' זכות.
 
אני מכירה

גן מאד מבוקש באיזור. לא יצא לי להכנס לגן עצמו משתי סיבות: 1. תמיד לא היה מקום כבר שהתחילה ההרשמה:) 2. מאד לא אוהבת את החצר שבה הילדים משחקים- היא עם דשא סינטטי ומאד מאד קטנה. מבחינת מרוצות של הורים בסביבתי- היו כאלו שהיו מרוצות מאד וכאלו שפחות: אלו שהיו מרוצות דיברו על ההשקעה במסיבות ובפן הלימודי, אלו שלא היו מרוצות דיברו בעיקר על האוכל וצורת ההאכלה של הילדים.
 

lital_helmer

New member
גן כספיון-מעולה!

הגדול שלי היה שם מגיל שנה וחצי...והייתי מאוד מאוד מרוצה. הוא היה עד לגיל טרום חובה (אין להם קבוצת גיל כזו) הגננת של קבוצת הפעוטות מדהימה! לא ראיתי גננת כזו...וכבר עברנו כמה גנים. כשאני הייתי שם האוכל היה מעולה, אכלו אוכל מוכן רק פעם אחת בשבוע (בגנים אחרים ראיתי שיותר...) הגן מושקע, עובדים לפי התוכניות של משרד החינוך. הגננת נמצאת במשך כל היום (גם בקבוצה של הקטנטנים), עורכים מבדקים לילדים...ובקיצור מה לא. אם תרצי לשאול עוד משהו אשמח לענות. אני יודעת שמאוד קשה להכנס לשם. הרשימה מתמלאת מאוד מאוד מהר.
 

anaztazia

New member
מי מכירה גן "ענבל" גן עירוני בסיטי

אני צריכה לרשום את הילדה לשנת הלימודים הבאה וצריכה חוות דעת. מי מכירה ויכולה להמליץ?
 

noamk1

New member
דיס המלצה -מעון תפוז רשת חוויות רחובות

למעט מטפלת אחת- כל השאר לא ממש יודעות מה לעשות עם ילדים וזה כולל גם את מנהלת המעון ומנהלת המתנס" וכל ה"סגל" הפדגוגי במקום. חוסר אכפתיות משווע לצרכי הילדים אבל מה- מעון זול ו ויחסית חדש ולכן יש בו רשימות המתנה. מי שמעונינת ביותר פרטים יכולה לפנות אלי במסר בני שהה שם שנתיים, שנה אחת היתה בסדר ושנה שניה היתה מזעזעת עד כדי נזק נפשי לילד מה עוד- שבריאות הילדים ותזונתם ככל נהראה ממש לא מענינת את ההנהלה שם
 

ניאלה

New member
המלצה על גן ברחובות

גנגני מתינוקות עד גיל 3.5. גן מקסים ומלא חום ואהבה
 
מי שצריכה מידע על גן נעמי באייזנברג ברחובות

מי שמעוניינת בהמלצות/מענה על שאלות אפשר לפנות אלי...הבן שלי שם. מקבלים מגיל 1.8 עד 3
 

meitalsun

New member
הי

רשמתי את הבן שלי לשם לשנה הבאה. אני שולחת לך מסר אישי.
 

Dilumaba4

New member
גם אני מחפשת באשדוד

חשוב לי שתדבר רוסית. בעיקרון אני צריכה את המטפלת מאפריל (אז התינוק שלי יהיה כבר בן 8 חודשים)
 

advab

New member
אשקלון? מישהו מכיר?

מחפשת פעוטון/משפחתון...פשושים כבר אין מקום וכנ"ל לגבי אילנות... מישהו מכיר משהו נוסף וטוב?
 

pss1

New member
אשקלון- תשובות

אני גם חיפשתי בחודש האחרון משפחתון באשקלון... התקשרתי לכל המשפחתונים בדפי זהב (קרוב ל-50...), רובם מלאים.. כך שאני מבינה את התסכול. הגעתי אפילו לאחראית בעירייה על משפחתונים שמפוקחים דרך משרד התמ"ת שאמרה לי שהכל מלא, אם זה רלוונטי לשנה הבאה היא אמרה שצריך ליצור איתה קשר במרץ לשריין מקום. ישנו משפחתון "גני דימיוני" שיש בו מקום, . יש פעוטון- "קן הפנינים" שהוא מאובזר במצלמות... שניהם ממוקמים בנווה דקלים הייתי בשניהם, אישית לא כ"כ התחברתי אבל זה מאוד אינדיבידואלי את יכולה ללכת לבדוק בעצמך... בהצלחה בן כמה הילד/ילדה?
 
גן באשקלון

היי, אני מאשקלון והבת שלי נמצאת בגן של ליאת. היא מקבלת מגיל שנה עד ארבע ואפילו טיפה לפני. אם אני לא טועה יש לה עוד מקום אבל כדאי לשאול... מקום מקסים ונקי מלא בחום ואהבה. ממליצה בחום
 
למעלה