סקר המסגרות הארצי - 2012

  • פותח הנושא muga
  • פורסם בתאריך

לי1010

New member
היי לילוש

אני רוצה להכניס באפריל. הבן שלי יהיה בן שנה+8 חוד'. חיפשתי כמה גנים, יש הרבה שאין מקום באפריל, ויש כמה שאני מתלבטת..קשה לי להחליט. איפה את גרה??? אוכל להמליץ לך על הגנים שהייתי בהם. באודים המחיר 2750 ש"ח .יקרררררררררררר בשבילי.., אבל הגן מדהים, יש מרחב ענק ויוצאים תמיד לטיולים במושב. יום נעים לילך
 

mishmesha

New member
צריכה המלצות לגנים בהרצליה

אנחנו עוברים דירה להרצליה,הקטנה בת שנתיים,אני מחפשת גן בהרצליה.עדיפות לירוקה .שמעתי על גן דנה באיזור.מישהו מכיר?
 

sonr

New member
בהרצליה....

גן דנה נחשב טוב, שמעתי מחברות. הבן שלי בגן טל וזה פשוט גן מצויין. זה גם בירוקה. צריך להזדרז כי נותרו מעט מקומות.
 

מישהי456

New member
משפחתון חדש בלב הפארק ברעננה

עד 8 תינוקות מטפלת מדהימה , חמה ומסורה, מכירה אותה אישית מנסיון עם הבת שלי פרטים במסר למעוניינות
 
גן אורנה בארלוזורוב ברעננה -מי מכירה?

הייתי שם בביקור והתרשמתי. הבעיה היחידה שלי היא יחס המטפלות - ילדים. 27 ילדים על 3 מטפלות (גננת ושתי סייעות) ילדים בגילאי -שנה ו- 4 חודשים עד 3 וחצי. נראה לי יחס בעייתי. מה דעתכן??
 

בראון10

New member
מי מכירה- תינוקיה של ויצו לב הפארק

וגנים נוספים שרלוונטיים לגיל שנה? תודה !
 

ellilo

New member
חדרה

יש המלצות או להיפך על המשפחתון של גליה בברנדיס חדרה?
 

newHere3

New member
משפחתון פאבי בכפר סבא

שם הגן/משפחתון: משפחתון פאבי מיקום+ טלפון: הדרים החדשה, טלפון 054-4455424 סוג הגן: פרטי שעות פעילות + מחיר: גמיש, מתאמים אישית האם ישנה אפשרות לחצי יום במחיר מופחת: כן, צריך לתאם את השעות והמחיר עם פאבי חוגים: אין טווח גילאים בקבוצה: 3 חודשים עד שנתיים האם ישנן כמה קבוצות בגן: לא יחס מטפלים/ות לעומת ילדים: 2 על 3-4 תינוקות האם ישנו/ה גננ/ת במקום: לא האם יש חצר\מרפסת\חול? יוצאים כל יום לגינה (במגבלות מזג האוויר) האם האוכל מבושל במקום? האם הוא איכותי לטעמכם? מגוון? האוכל מבושל במקום מדי יום. בגיל צעיר יש פחות גיוון - בעיקר שילובים של ירקות מרוסקים ועוף, אבל ככל שהילד גדל היא מגוונת ונותנת גם פסטה/פתיתים/עדשים/תירס/אפונה וכולי. בכל מקרה היא קשובה לבקשות של ההורים - למשל אם לא רוצים שהילד יאכל ירק מסויים (אנחנו לא רצינו שהוא יאכל גזר מבושל כי זה עשה לו בעיות עם היציאות), או אם רוצים לגוון לו עם ירק אחר וכולי. טלויזיה: אין דיווח להורים – כיצד מתבצע: מקבלים פתק יומי עם כל הפרטים (שעות שינה, אוכל, יציאות) וכמובן אפשר לשאול בעל פה ולקבל תשובות. האם ניתן להגיע בהפתעה? כן אבטחה: אין, זאת דירה פרטית כמה ימי חופש ומתי: לוח חופשות של משרד התמ"ת (כמו הגנים של ויצו ונעמת) ולסיכום: האם אתם ממליצים להורים אחרים לבוא להתרשם מהגן: מאוד מאוד ממליצה מהי רמת המרוצות שלכם מהגן בסולם 1-10: 10 דבר אחד שאתם לא הכי אוהבים בגן: אין הערות נוספות: בגלל שמדובר בתינוקות קטנים לכל ילד יש את סדר היום שלו (מבחינת שינה ואוכל). חוץ מזה פאבי נותנת לילדים המון חום ואהבה והם מתים עליה. היא מאוד אמינה (אומרת את האמת גם אם היא לא מוצאת חן בעיני ההורים - למשל אם לילד לא היה תיאבון, או שלא היה לו מצב רוח טוב - היא מספרת בדיוק מה שקרה) וזה גם משהו שהיה לי חשוב, בייחוד בגיל הזה שהילד לא יכול לספר מה קורה ואיך עבר עליו היום.
 

muga

New member
אזור המרכז


מתייחס ל - תל אביב-יפו בקעת אונו חולון-בת ים ראשון לציון והסביבה רמת גן-גבעתיים פתח תקווה והסביבה
 

revitaltal

New member
גן פיצפון - חולון - גן אדלר

שם הגן/משפחתון: גן פיצפון מיקום+ טלפון: גרינבוים 9 חולון 036521436 סוג הגן (פרטי, עיריה):פרטי שעות פעילות (אם מדובר בגן עיריה, האם ישנו צהרון?):7 עד 17:00 יש אפשרות לחצי יום או עד 16:00 מחיר:2400 ליום מלא האם ישנה אפשרות לחצי יום במחיר מופחת: כן לא יודעת כמה. חוגים:כל יום: מוסיקה, ג'ימבורי פעמיים בשבוע, טבע, ואנגלית טווח גילאים בקבוצה: 1.5-2.5, 2.5-3.5 האם ישנן כמה קבוצות בגן (רלוונטי לגבי המשך שהיה בשנים הבאות, וגן משותף לכמה אחים): שתי קבוצות יחס מטפלים/ות לעומת ילדים (כמה מטפלים/ות לכמה ילדים, והאם מעוגן בחוזה או נתון לשיקול דעת המנהלים?), יש סה"כ 10 אנשי צוות על 60 ילדים. תמיד יש מחליפה כשמישהי חולה ויש דינמיקה של המטפלות בין הקבוצות, ככה שתמיד יש כוח אדם וזה מאוד מורגש לטובה. האם ישנו/ה גננ/ת במקום? (כמה ימים חופשיים יש לו/ה בשבוע, אם בכלל?): יש גננת , לדעתי היא שם כל יום, לא בטוחה. האם יש חצר\מרפסת\חול (האם מכוסה כשאינו "בשימוש") ? חצר עם חול האם האוכל מבושל במקום? מגיע מקייטרינג? האם הוא איכותי לטעמכם? מגוון? מבושל במקום. לצערי 3 פעמים בשבוע זה אוכל מעובד(שניצלים וקציצות קנויים) ובשאר נעשה במקום. טלויזיה יש/אין:יש ולא משתמשים הרבה דיווח להורים – כיצד מתבצע (לוח מודעות/דף עם פירוט לגבי "היום שהיה"/מענה לשאלות): על הלוח וממש בקמצנות. אין תקשורת מרשימה במיוחד. האם ניתן להגיע בהפתעה? כן אבטחה (שער, פעמון, שומר/ת, גדר פנימית וכו' ): כל מה שצריך כמה ימי חופש ומתי (אפשר גם לכתוב עפ"י איזה "לוח חופשות" מסתמכים, במידה ויש כזה): כמו בכל הגנים הפרטיים ולסיכום: האם אתם ממליצים להורים אחרים לבוא להתרשם מהגן: בהחלט, יחס אישי מדהים, כמעט כמט מטפלת, מלא חום ואהבה. הגן שקט ומסודר, אין בלאגן , ילדים נהנים ממש כיף. החסרונות היחידים מבחינתי זה האוכל והחוסר בדווח להורים על התפתחות - צריך לדרוש את זה, אין תקשורת קבועה. מהי רמת המרוצות שלכם מהגן בסולם 1-10 (כש-10 מסמל את המרוצות הגבוהה ביותר ו-1 חוסר מרוצות): 8 דבר אחד שאתם לא הכי אוהבים בגן:האוכל, חוץ ממה שרשמתי פירות יש רק פעמיים בשבוע והם מוגשים אחרי הכריך עם השוקולד. ולמה בכל יום שוקולד? מה רע בריבה? דבש? וכו' הערות נוספות (דברים שלא צוינו בשאלון והייתם רוצים להדגיש):הגן הוא גן אדלר, עובד לפי השיטה ונתמך בגן.
 

MandM25

New member
גן, רמת גן, שכונת רמת חן


שם הגן/משפחתון:
קידילנד מיקום+ טלפון:
רחוב יאיר 49, 03-5746566 http://www.kidyland.co.il/site/index.asp?depart_id=158570 סוג הגן (פרטי, עיריה):
פרטי שעות פעילות (אם מדובר בגן עיריה, האם ישנו צהרון?):
7:30- 16:30 (אפשרות ל- 17:30) מחיר:
3,000 ש"ח לחודש (לא כולל ביטוח- 250 ש"ח, לא כולל ועד הורים- בנתיים אין) האם ישנה אפשרות לחצי יום במחיר מופחת:
לא יודעת, לא רלוונטי לי ולכן לא ביררנו חוגים:
נאמר לי שיהיו, תלוי בועד הורים טווח גילאים בקבוצה:
כרגע רק קבוצה 1- הבן שלי בן חצי שנה וחברו לגן בן 8 חודשים האם ישנן כמה קבוצות בגן (רלוונטי לגבי המשך שהיה בשנים הבאות, וגן משותף לכמה אחים):
שנה הבא יהיו 2 קבוצות, הגן הוא מגיל 3 חודשים ועד גיל שנתיים יחס מטפלים/ות לעומת ילדים (כמה מטפלים/ות לכמה ילדים, והאם מעוגן בחוזה או נתון לשיקול דעת המנהלים?),
כרגע- גננת וסייעת על 2 ילדים האם ישנו/ה גננ/ת במקום? (כמה ימים חופשיים יש לו/ה בשבוע, אם בכלל?):
הגננת מגיע כל יום האם יש חצר\מרפסת\חול (האם מכוסה כשאינו "בשימוש") ? |2| מרפסת שמש ו-2 חצרות האם האוכל מבושל במקום? מגיע מקייטרינג? האם הוא איכותי לטעמכם? מגוון?
כרגע מבושל במקום בעתיד יהיה קייטרינג טלויזיה יש/אין:
אין דיווח להורים – כיצד מתבצע (לוח מודעות/דף עם פירוט לגבי "היום שהיה"/מענה לשאלות):
גם לוח מודעות, גם דף מפורט אישי לכל ילד וגם מענה על כל השאלות האם ניתן להגיע בהפתעה?
ניתן להגיע בהפתעה אבל מבקשים שהילד לא יראה אותנו במהלך היום אלא אם כן אנחנו לוקחים אותו אבטחה (שער, פעמון, שומר/ת, גדר פנימית וכו' ):
גדר אטומה עם שער נעול ופעמון כמה ימי חופש ומתי (אפשר גם לכתוב עפ"י איזה "לוח חופשות" מסתמכים, במידה ויש כזה):
לוח חופשות של הגנים הפרטיים, פירוט באתר האם אתם ממליצים להורים אחרים לבוא להתרשם מהגן:
ממליצה בחפץ לב, זהו גן של רשת גנים, הגן הספציפי הזה נפתח בדצמבר ואני מאד מאד מרוצה! מהי רמת המרוצות שלכם מהגן בסולם 1-10 (כש-10 מסמל את המרוצות הגבוהה ביותר ו-1 חוסר מרוצות):
מרוצה- 10!! דבר אחד שאתם לא הכי אוהבים בגן:
האמת שבנתיים אין כזה
 
המלצה על הפינוקיה שלי

יש 2 מתחמים בוגרים וקטנים. בקטנים יש תינוקיה (עד גיל שנה) ופעוטון (שנה-שנתיים). הבן שלי היום בפעוטון, היה שם מחצי שנה (שנה שעברה) בקטנים. יחס חם ואישי, אוכל ע"י מבשלת, אין TV או מחשב אפשר להאריך עד 17, כולל שישי המטפלות דתיות (אנחנו חילונים) לא הייתה שום בעיה / עניין עם זה, נורא חמות ומסורות אנחנו מאד מרוצים, כנראה שנמשיך למתחם של הבוגרים שנה הבאה
 

hila218

New member
גן פרח, יהוד

שם הגן/משפחתון:גן פרח מיקום+ טלפון:רחוב בר סימנטוב יהוד סוג הגן (פרטי, עיריה):פרטי שעות פעילות (אם מדובר בגן עיריה, האם ישנו צהרון?):משעה 07:15-17:00 מחיר:2350 האם ישנה אפשרות לחצי יום במחיר מופחת:כן חוגים:כו יש שניים גימבורי ומוסיקה טווח גילאים בקבוצה: שתי קבוצות תינוקות מ3 חודשים ועד הליכה, קבוצה שניה מהליכה ועד גיל 3+ האם ישנן כמה קבוצות בגן (רלוונטי לגבי המשך שהיה בשנים הבאות, וגן משותף לכמה אחים):כן יחס מטפלים/ות לעומת ילדים (כמה מטפלים/ות לכמה ילדים, והאם מעוגן בחוזה או נתון לשיקול דעת המנהלים?),בתינוקות יש מטפלת אחת עם 5 תינוקות כל היום ועוד מטפלת איתה בשעות הבוקר. בגדולים 12 ילדים 2 עובדות האם ישנו/ה גננ/ת במקום? (כמה ימים חופשיים יש לו/ה בשבוע, אם בכלל?):הבעלים היא הגננת היא לא גננת מוסמכת כי אם מטפלת. האם יש חצר\מרפסת\חול (האם מכוסה כשאינו "בשימוש") ?יש חצר מקסימה מוצלת ובטיחותית האם האוכל מבושל במקום? מגיע מקייטרינג? האם הוא איכותי לטעמכם? מגוון?אוכל מבושל כל בוקר טרי ומעולה. טלויזיה יש/אין:יש מופעלת רק בזמן גשמים דיווח להורים – כיצד מתבצע (לוח מודעות/דף עם פירוט לגבי "היום שהיה"/מענה לשאלות):כל יום כשבאים לקחת או בטלפון עם הבעלים האם ניתן להגיע בהפתעה?כן, כשהיינו בהסתגלות הגעתי מתי שרציתי בלי להודיע והיה בסדר גמור עם חיוך. אבטחה (שער, פעמון, שומר/ת, גדר פנימית וכו' ):שער סגור עם אינטרקום. כמה ימי חופש ומתי (אפשר גם לכתוב עפ"י איזה "לוח חופשות" מסתמכים, במידה ויש כזה):חופש כמו בגנים הפרטיים ולא יום יותר. ולסיכום: האם אתם ממליצים להורים אחרים לבוא להתרשם מהגן:ממליצה בחום . המסירות החום והאהבה מורגשים בגן מאוד מקום נקי, מואר אסטטי בטיחותי המון אהבה חיוכים חיבוקים. אוהבים את הילדים!!! מהי רמת המרוצות שלכם מהגן בסולם 1-10 (כש-10 מסמל את המרוצות הגבוהה ביותר ו-1 חוסר מרוצות):9.5 דבר אחד שאתם לא הכי אוהבים בגן:המטבח יחסית קרוב לאיזור הפעילות. הערות נוספות (דברים שלא צוינו בשאלון והייתם רוצים להדגיש): מקסים אני ממליצה בחום!!!!!!!!!
 
ילדים הולכים עד גיל 3

2 קבוצות גיל. גננת מקסימה, סבלנות, איכפתיות אין קץ, תכנים, השקעה. אני מאוווווווד ביקורתית, מאוד. וכמעט ואין לי מילה להגיד. (וחייב להיות כמעט כי אני פולניה, אבל באמת שהם מעבר לכל דרישה בעיניי)
 

shimiw

New member
גן יעל - גני יהודה

שם הגן/משפחתון: גן יעל מיקום+ טלפון: גני יהודה סוג הגן (פרטי, עיריה): פרטי שעות פעילות (אם מדובר בגן עיריה, האם ישנו צהרון?): 7:20-16:00 עד 17:00 בתוספת תשלום מחיר: 2800 האם ישנה אפשרות לחצי יום במחיר מופחת: אין לי מושג, מאמינה שכן... חוגים: חי-גן, מוסיקה, התעמלות ויוגה טווח גילאים בקבוצה: 1.5-2.5 בפועל בספטמבר כולם היו סביב גיל שנתיים (כמעט כל הילדים נולדו בספטמבר אוקטובר) האם ישנן כמה קבוצות בגן (רלוונטי לגבי המשך שהיה בשנים הבאות, וגן משותף לכמה אחים): תינוקיה (אין לי מושג לגביה כי לא היינו שם), קטנטנים 1.5-2.5 ובוגרים 2.5-3.5 יחס מטפלים/ות לעומת ילדים (כמה מטפלים/ות לכמה ילדים, והאם מעוגן בחוזה או נתון לשיקול דעת המנהלים?) בקטנטנים יש 26 ילדים על גננת ו-3 מטפלות ולעיתים יש עוד מטפלת לתגבור, היחס מטפלות/ילדים ממש מעולה האם ישנו/ה גננ/ת במקום? (כמה ימים חופשיים יש לו/ה בשבוע, אם בכלל?): יש גננת מוסמכת פשוט מדהיממממה!!! אין לי מילים לתאר אותה, את ההשקעה שלה ואת האהבה שלה לילדים וזה בא לידי ביטוי באהבה האינסופית של הילדים אליה. היא הולכת אחרי שהם נרדמים, פרט ליום בשבוע בו היא נשארת עד ארבע. יש סייעת ראשית שעובדת שם כבר 10 שנים והיא ממש כמו גננת והיא האחראית הראשית כשהגננת איננה. האם יש חצר\מרפסת\חול (האם מכוסה כשאינו "בשימוש") ? יש חצר כיפית, עם מתקנים ובימבות וארגז חול כמו של פעם, מקפידים מאוד לכסות אותו מייד בצום השימוש וגם רוחצים לילדים ידיים תמיד אחרי שהם משחקים בחול. האם האוכל מבושל במקום? מגיע מקייטרינג? האם הוא איכותי לטעמכם? מגוון? מבושל במקום ע"י טבח, איכותי ומגוון תמיד מלווה בסלט ירקות או ירק מבושל טלויזיה יש/אין: אין דיווח להורים – כיצד מתבצע (לוח מודעות/דף עם פירוט לגבי "היום שהיה"/מענה לשאלות): יש לוח עם דיווח מי אכל וכמה, יש לוח עם הפעילות הונושא המדובר כל יום במפגש (בדרך כלל כל שבוע מוקדש לנושא אחר וכל יום לומדים משהו מאותו נושא) והפירוט נשאר למשך כל אותו שבוע על הלוח. בנוסף תמיד ניתן לשאול שאלות בסוף יום, או להתקשר או לשלוח הודעה לגננת. הרבה פעמים במהלך היום היא מעדכנת בהודעות עם דיווחים חריגים או סתם דברים חמודים ומצחיקים שהילד עשה באותו יום. האם ניתן להגיע בהפתעה? מניחה שכן, לא ממש ניסיתי... אבטחה (שער, פעמון, שומר/ת, גדר פנימית וכו' ): שני שערים, אחד ראשי למתחם ועוד שער לכל קבוצת גיל (קטנטנים ובוגרים, התינוקיה נמצאת המבנה אחר) כמה ימי חופש ומתי (אפשר גם לכתוב עפ"י איזה "לוח חופשות" מסתמכים, במידה ויש כזה): כמו הגנים הפרטיים ועוד קצת, הם קצת מגזימים עם החופשות... אבל הגן שווה את זה ולסיכום: האם אתם ממליצים להורים אחרים לבוא להתרשם מהגן: ממליצה מאוד מהי רמת המרוצות שלכם מהגן בסולם 1-10 (כש-10 מסמל את המרוצות הגבוהה ביותר ו-1 חוסר מרוצות): 9.5 דבר אחד שאתם לא הכי אוהבים בגן: המבנה הפיסי מעט קטן, אבל יש חצר גדולה ומבלים המון בחוץ הערות נוספות (דברים שלא צוינו בשאלון והייתם רוצים להדגיש): גישה מדהימה, מקום משפחתי (הגן שייך ליעל שהיא הגננת של הבוגרים, ובעלה שהוא מנהל את הגן (הרשמה, תשלומים וכו') והוא גם מנגן בימי הולדת וככה סתם בגיטרה ומגתבר כשצריך, והגננת של הקטנטנים היא אחותו. עזרו לנו מאוד בתהליך גמילה ארוך ומייגע, וכשאני רציתי לוותר הגננת אמרה לי לא להעיז להחזיר לחיתולים כשבדרך כלל המצב הוא הפוך... תמיד מוכנה לעזור, לתמוך ולייעץ בכל בעייה שעולה. עושים המון יצירה, שרים המון... יוצאים לטייל במטעים ובפרדסים מסביב. אנשים שבאמת אכפת להם מילדים ומחינוך. בנוסף תמיד מדווחים צעל כל דבר ולא מסתירים כלום (למשל אני אקבל דיווח מיידי שהילדה ננשכה אפילו אם לא יהיה שום סימן...) תודה על שיתוף הפעולה
 
למעלה