שרשור עדכונים קישורים ושאר ירקות

Adoori

New member
צודקת באלף... יאללה כבר.. אנחנו נתמקד בנושא החשוב

&nbsp
ליקו ומסעותיו בים התיכון .................

&nbsp
 

ariel1612

New member
נכון ומסעותיו בעוד מקומות
בהמשך לצפייתי בפרקים אני עכשיו

בפרק שדניאל רבה עם אלי וטוענת שהבנאדם יכול לחלום על להשים עליה יד. אמממ אמממ
 

Adoori

New member
חחחחחחחחחחחחח.... זה מה שיש לי חחחחחחחחחחחחחחחחחח

&nbsp
לדניאל
 

רינה 157

Active member
טולי עכשיו עכשיו תקועה בסטורי..... אולי הלכה לנמל בחיפה...

מצפה לליקו שישנה כיוון עגינה.....
 

Adoori

New member
רגע, רגע, את צודקת.. הוא יחזור דרך הנמל ! טולייייייייייייייי

 

נשר100

New member
מחזור של כל ההודעות מהיום.הכי נכון בועז מודיע

אני ומריה נפרדנו
 
את כל החרא אכלה טביבי,ומסתבר שמריה בדיוק אותה בוגדנית כמוה..

"הלב" "הלב" "הלב" תחסכו ממני את הטיעון הזה בבואכם לסנגר על המהלך הקר- רוח ואטום -הלב של מריה ורועי כלפי בועז יוסף ושארית הכבוד שנשאר לו.

לא קונה שב4 חודשים "הלב" התהפך לו מול מערכת זוגית של 7 שנים. מה שכן תמיד היו לי ספקות בכלל אם לגברת דומרק יש רגשות כלשהם בכלל כלפי בועז,מעולם לא לקחה תמונה משותפת שלהם לבית האח,לעיתים רחוקות דיברה עליו בחיבה ומילות אהבה למצלמה.

ובכלל נתנה יותר תחושה של כלבלב נוי לצידה מאשר חבר.

עדיין לפעול בכזו צורה בפרק זמן של שבוע אחד זה באמת שיא השיאים,התחילה את השבוע עם ראיון זוגי של שניהם וביקור שלו אותה בסט צילומים שם הראו זוגיות משתקמת,המשיך בפרידה ממנו באותו שבוע ופציחה ברומן עם רועי.באמת שאו שלבחורה אין לב ,או שיש לה והיא פשוט לא משתמשת בו.

אז כן טביבי היא נבלה סרוחה אבל מריה היא לא פחות ממנה,היא פשוט יותר חכמה,יותר מודעת למצלמות,ויותר אסטרטגית,עצרה את עצמה יפה מאוד מלעשות צעד משמעותי בתכנית,כי הבינה טוב מאוד שזה יחבל לה במקום בגמר ובקמפיינים שזכתה בהם בצאתה.

הטעות שלה- מיהרה עם הזריקה של החבר,מנסה להסתיר את הרומן בעל כורחה ,או שבעצם היא באה על כולנו הפוך על הפוך ומכה בברזל החם תרתי משמע עם סיפור הסיפורים שישים בצד את כל פליטי הראלטי. לא משנה לה שתדברו עליה סרה,רק שתאייתו את שמה נכון.

מסתבר שדווקא הליהוק בסדר העונה,שתי בוגדניות שכאלו קשה למצוא..לא כל יום יש ליהיא גרינר....

ישראל יצאת פיתה יכלת ללכת על דומרק ,זה פי 100 ברמה מטביבי....גם לא אובססיבית כמוה וגם הייתם נהדרים ביחד בקמפיינים משותפים,במקום זאת השארת את הפתח למשורר החרמן שזכה בלוטו פשוט בלוטו.... ועוד לחשוב שמריה לא מזמן הכריזה "וטו" על השתתפות רועי בקמפיין לצידה "מפאת" רגשות בן זוגה בועז,חחח אז בועז צר לי לבשר לך שרועי לא צריך קמפיין כי הוא כבר מבלה את הלילות שלו עם מריה... ותבין מה שתבין חבריקו.

בועז אתה יצאת סמרטוט וואחד סמרטוט,גם שמרת אמונים,גם תמכת,וגם נזרקת....לעיני כל מדינת ישראל,גם הושפלת 4 חודשים שמריה הודתה שהתאהבה בגבר אחר... קח את טיפת הכבוד האחרונה שנותרה לך וגם אם מריה והסוכן שלה יחשבו לעשות סיבוב עלייך שוב בשביל יחסי הציבור הגרועים שיקבלו בתקופה הקרובה תסרב סירוב מוחלט להשתתף בטלנובלה של חוזרת לבועז,נפרדת מבועז...

נצל את 5 דקות הפרסום שלך ולך תחגוג כי בטוח שרועי חוגג עם חברה שלך לשעבר ב7 שנים האחרונות....

המנצח הגדול של העונה? רק רועי מנקודת מבטי הגברית... עלק מריה עבדת על כולם,חחח תמימה.... זכה.... טהורה..... רק בחלומות אולי....
 

svtar25

Well-known member
7 שנים של יחסי נעורים, חבר ראשון מגיל 15, לא הגיע זמן להתקדם

אני מאוד מתנצלת, יחד עם זאת מניסיון אישי שלי, לפעמים נמצאים עם גבר מתוך הרגל, כי לא יודעים איך להגיד שרוצים להיפרד. יכול להיות ששהות בבית אח הגדול נתנה למריה את ההזדמנות להגיד את מה שכלכך חששה, שבעצם הגיע זמן שכל אחד ילך לדרכו, ואהבת נעורים נגמרה. להאשים צעירה בת 22 בבגידה ועוד אלף ואחד דברים, אז מה עדיף שהיו מתחתנים ואז מתגרשים ? מריה התנהגה בצניעות עם רועי בבית אח הגדול, אז נכון היו שיחות ליליות במיטה שהצטלמו פחות טוב, יחד עם זאת אלו רק שיחות - הם לא שכבו, לא התנשקו , כלום! אם התאהבו מי רשאי לעצור את האהבה ביניהם, למי יש זכות בכלל, אם היא לא תנסה היא תתצטער כל חייה. אולי זו רק ידידות נפש ובכלל לא אהבה, אך גם הידידות הזאת תפריעה לבועז , אז נפרדה וזו זכותה המלאה. בכלל אל תשוו אותה למגי, היא ניסתה כל הדרך לחשוב על הרגשה של בועז, היא הכאיבה לעצמה רק על מנת לא לפגועה בבועז. אז אם היא אוהבת את רועי, שיהיה להם לבריאות ושיצליחו! אם רוצים להיות ידידים שהיו ידידים.
 

אוריני3

New member
לא נראה לי שלא היא ולא היא האמינו למה שקורה בפועל שיקרה.

גם אם התוודו שחשבו והעלו הכל על הדעת אף אחד מהם לא האמין שזה לא יהיה יותר מאפיזודה חולפת.
גם יכול להיות מצב שלא היה נמצא מישהו מתאים לסיטואציה אז כל זה לא היה קורה.
לירון ואליאב לא היו אופציות, גם תומר לא בגלל שנכנס תפוס. טאי עזב מוקדם והיה בזוגיות. ישראל לא ניסה מספיק, בהתחלה היה עם תמי ואחרי זה נכבש בידי מגי. גם אם מגי לא הילה בתמונה אם היה ממשיך לנסות עם מריה זה היה פלירט וזהו כמו עם תמי והיה שולח אותה לדרכה כמו שעשה עם תמי, הם לא מתאימים באופי ואין לה מסםיק שגעון וזרימה בכדי לאתגר אותו לאורך זמן. הוא כבר ראה יפות כמוה בערימות בחייו.
בבית הזה פשוט רועי היה הבינגו שאף אחד לא יכל לחשוב באמת שקשר כזה שהתחיל מידידות ומצב חברתי מסויים יתפתח למשהו מעבר. לא מסיימים קשר של 7 שנים לפני בגלל המחשבה שאולי יקרה משהו.
 

queenjane

New member
לא שטות ניצלה אותו כול עוד יכלה מי תא חושבת שצילם את רוב התמ

התמונות?
 

zinioz

New member
אבל למה אתה כועס עליה? לבחורה בת 22 מותר להחליף את הנערון

שהיא מתגפפת איתו מאז כיתה ח', הלא כן?
מריה מצאה לעצמה דגם משופר - רועי רהוט יותר מבועז, מיני וריגשי יותר, גבוה וחתיך יותר, מופיע על במות, גר בוילה ברמת השרון שעדיפה על פני דירת השיכון בקרית אונו בה גר בועז עם משפחתו, לרועי יש רשיון ולבועז אין, רועי ממשפחה עשירה יותר והכי חשוב מהכל - רועי מבין מה עבר עליה בחויה הייחודית של האח הגדול.
אז - למה לכעוס עליה שהיא עכשיו בזוגיות שטובה לה יותר? לא מותר לה?
 
מותר אבל מסריח בצורה ובדרך.

לשחק על דמות שאת לא 4 חודשים כדי להגיע למטרות שהצבת לעצמך-גמר ותדמית חדשה שתוביל אותך לאותם קמפיינים שהיו סגורים בפנייך עד כה בגלל האנונימיות היחסית שלך והפרובוקטיביות אובר. היתה צריכה לחכות לפחות חודש לפני שתפעל עם רועי במערכת יחסים חדשה.הגוויה עדיין לא התקררה.... רק מעיד על כמה קור רוח ואינטרס היה לה באמת במערכת הזוגית הקודמת שלה.,וכמה המילים היו ריקות ששחררה אותן לחלל האח הגדול היישר למצלמות הטלוייזיה שלנו.

לא אוהב את מה שמכרה לי 4 חודשים,שלכל שאלה של אביבית,אדל ,נטע ענתה שכן היא אוהבת ב100% את בועז,מחכה לצאת אליו,והוא היחיד שהיא חוזרת אליו בתום התכנית.

זו מנטרה שבחרה להוציא כי בפועל לא מאמין שאחרי 3 ימים כל זה השתנה בצאתה.

לגבי דגם משופר-הכל יחסי בחיים,גבר יכול להיות מינוס כל מה שכתבת ועדיין נשים מסוימות ימצאו את עצמן נמשכות יותר אליו מאשר לגבר שיש לו מה שציינת. לא שאני מבין מאיפה קבעת דברים הזויים שרועי יותר מיני מבועז למשל...,חתיך? זה סובייקטיבי ,מופיע על במות? אילו בדיוק? רהוט? תרשה לי לגחך...

אני לא כועס שהיא בחרה לזרוק זוגיות של 7 שנים עבור הכרות של 4 חודשים שגם הם בתבנית מאוד מאוד מצומצמת ראייתית שלא תעיד בהכרח על החיים האמיתים. אני כועס על הדמות שמכרה.... לא רק היא דרך אגב רבים ורבות בעונה הספציפית הזאת.
 

אוריני3

New member
לא יודעת אם היא מכרה תדמית מסויימת. זאת היתה היא

התוכנית מכרה לה את התדמית. כשרועי ניסה לנשק אותה היא אמרה אי אפשר, בגלל החבר. לא אמרה אני מאוהבת או ליבי אצל בועז ואין לי משיכה אליך. אי אפשר זה מחוייבות ולא רגש.
כשאביבית כפתה עליה להכין עוגה ליום הולדת היא בכלל הלכה לישון ואביבית עשתה לבד. בפועל שידרו שהכל מרצונה ויוזמתה.
כשהיא ישבה באינטימיות שלובת ידיים עם רועי אז כולם פנו נגדה ואדל כמעט בכול לקחה אותה שישנו יחז רחוק מהמיטה של רועי.
היא עשתה מה שהרגישה , זה כולם שלחצו אותה לעשות מה ״שנכון״ . בתאכלס היא חזרה לבועז והבינה שהיא לא שם יותר אז למה למשוך סתם, בשביל הנראות?
ואגב, אתה נגד רועי ויש אחרים שהלאו מה בחורה מושכת ויפה, מצליחה יחסית עושה עם בחור כמו בועז, שנראה סביר, ללא רשיון, ללא עבודה קבועה או מכניסה, ממעמד בינוני, בחור רגיל כזה ועובדה שהיתה איתו 7 שנים אז אולי רועיזה כן שדרוג בשבילה. לא חושבת שרועי באמת בשבילה, אולי הם לא יחד ואולי תחנת מעבר עכשיו שהיא יצאה לחיים חדשים וטובים יותר מבחינתה. עם בועז לא השתדרגה, סל הכל רוב הקריירה היתה מהעלות סרטונים ותמונות באינסטגרם וקמפיינים ממוצעים שאפילו דוגמנית מתחילה מקבלת. והיא ניסתה, עברה סוכניויות, אודישינים, קליפים לליאור נרקיס בעבר ושלל דברים כולל נסיון שרה ומשחק. עכשיו הגיעה הפריצה המיוחלת
 

ariel1612

New member
יותר נכון בועז ביקש מאדל ואביבית שידברו ללב של מריה שתשמור

על עצמה ושהוא מחכה לה ובגלל זה הן חפרו לה על זה.
זאת הייתה בקשה שלו עליהן
 
למעלה