שרשור לילה 2 היום ה74 ב

ממש לא. החברות שלהם רק צומחת. מה שיפה שהם לא דבוקים

אחד לשני ולא צועקים את החברות שלהם. הם פשוט תמיד שם אחד בשביל השני.
יש שם המון הערכה, מעבר לאהבה.
את אביבית הוא מחבב מאד ומוקסם מהדאגה והאיכפתיות שלה, אבל החברות החזקה היא עם תומר ולצערי את מירב הוא גם אוהב.
נסדק לו משהו לגבי סימה שדיברה על מגי ובכלל בכל ריב שהיא ניהלה, הוא לא אהב את צורת הויכוחים שלה. הוא לא סומך עליה בכלל ולדעתי בצדק. סימה תיתן לך הכל כל עוד אתה שלה לחלוטין, ויכוח אחד והיא תמכור אותך ותוצחא את כל כל שספרת לה ושתפת אותה בצורה הכי מעוותת.
במגי הוא מאוהב.
 

נעמיה10

New member
אם הקשבת לשיחות ביניהם הם ממש באותו רמה. מנטלית לפחות

ומשלימים זה את זה.

כסף ומפגן כוח כלפי חוץ, לא יענו על הכל.
את זה תומר אמר שהבין באח הגדול!!!
!


זו גם אחת הסיבות שמצא עניין בישראל, כשהתחיל לגלות
את התכונות הטובות שלו אט אט, ולהתקרב אליו.

הם אמרו שקרה לשניהם אותו דבר במובן הזה!

צריך רק להקשיב
במקום לקפוץ
ואם לא יודעים אז לא.
הנה יידעתי אותך
 
שונאת את המילה תהליך, אבל תומר באמת עשה קפיצת מדרגה

שם והשיחות בינהם מעניינות דווקא בגלל שכל אחד יש לו חוזקים שונים והם באמת מתעניינים במה שיש לשני לומר ורוצים לצמוח מיזה.
ישראל ממש הקשיב בשקיקה לכל מה שתומר אמר לו, היה איזה בוקר אחרי שיחה בינהם שהוא אמר שהשיחה כל כך מילאה אותו שהוא קם בהיי ותומר אמר שהרגיש אותו דבר.
 

אוזוריה

New member
תומר אציל הרבה יותר מישראל כמה פעמים הודה בטעויות שלו

ישראל נשאר כל הזמן עם הטעויות שלו הוא אף פעם לא טעה לאורך כל התוכנית
גם אם תומר לא הטיפוס שהייתי בוחרת לגמר הוא עדיין ריגש אותי כשהוא בכה שפגע בלירז או במירב. וכשביקש שישדרו את מה שעשה שאם מגיע לו שילך הביתה. האמנתי לו . זה לא היה משחק
 
תומר צומח ללא ספק, אבל הרבה פעמים ראיתי את ישראל מבין

שטעה ומנסה לתקן והוא מאד אוהב לשמוע ביקורת ולהשתפר. הצמא שלו ללמוד זה אחד הדברים שהכי מאפיינים אותו. שימי לב כמה הוא שואל ומקשיב.
 
סיכום על סימה

אלה שתומכים בסימה פה שכחו איך היא צרחה כמו מטורפת על לירז רק בגלל שלירז אמרה שהיא לא תעביר לבנות שלה את השריטות שלה בקשר לרזון. לירז גם הסבירה שהיא אמרה את זה כי סימה בעצמה אמרה את זה, אז לירז בסך הכול הסכימה איתה שלא צריך להכניס בנות ללחץ בגלל אוכל, ומי מאיתנו לא יודע היום מה עלול לקרות לבחורה שמופעל עליה לחץ להיות רזה, עד שהיא הופכת לאנורקסית. לירז לא התכוונה לשום דבר רע אבל לסימה התאים לעשות בלגן בשביל המצלמות (בדיוק כמו שבזמנו, טהוניה תפסה טרמפ כבר מהתחלה על מיילי ועל איזושהי הערה שהוא ואבא שלו אמרו מבלי בכלל להתכוון לאיך שטהוניה פירשה את הדברים ועשתה זאת בכוונה כי כנראה הסוכן שלה אמר שכבר על ההתחלה תלך על הקלף של הגזענות).
סימה הנקמנית חיפשה את לירז בכל פיפס הכי קטן בשביל להמשיך להשמיץ אותה ולהפוך אותה לשטן של המדינה וכל הכבוד ללירז ששמרה על פאסון לאורך כל הדרך. עובדה שמירב בעצמה פלטה ללירז שסימה שמה עליה עין עוד הרבה לפני הפיצוץ כבר מתחילת העונה. אז שסימה לא תשחק אותה יפת נפש. היא רעה, רעה רעה ורואים את הרוע בעיניים ועכשיו היא רעה עם אביבית. אבל פה בפורום חושבים שמי שצורח כנראה צודק, ומי ששותק כנראה שותק בגלל שהוא יודע שהוא אשם, כמו שעשתה אביבית ששתקה מול סימה. בולשיט. גם אני, כשצורחים עלי, אפילו שאני אהיה הכי צודקת בעולם, נעשית משותקת ולא מסוגלת לענות בחזרה, וזה מה שקרה לאביבית. גם לירז בזמנו לא הייתה מסוגלת להשחיל מילה או לנסות להסביר את עצמה למול הצרחות של סימה המתלהמת ובסוף ויתרה והחליטה לא להגיב. אם זה נכון שסימה אמרה לאביבית שהיא יוצאת רק עם גברים עשירים שרוצים רק לשכב איתה ואחר כך לזרוק אותה ובעצם אמרה שאביבית זו**, אין חמור מזה ואם סימה אמרה שאביבית אף פעם לא תתחתן ולא יהיו לה ילדים, זאת אכזריות ורוע לב ובושה שאישה מדברת כך אל אישה אחרת. גם אם אביבית לא עקרה (ואני מקווה בשבילה שהכול אצלה בסדר), עצם האמירה הזאת כל כך מקוממת וכל כך מראה על אטימות מצד סימה. איך את יכולה להגיד דבר כזה מבלי לחשוב לפני זה שאולי לאביבית יש חס ושלום בעיה פיזית?
איכס איכס איכס איכס איכס...........................בכל רמה אפשרית!!!
 

Adoori

New member
בקלף "בעלת המשפחה" היא שולפת על "רווקות אומללות"

&nbsp
כדי לחוש עליונות - עליונות פתטית .. כי סימה כולה כזאת.. פתטית וקנאית חולנית
&nbsp
"אני נשואה " מי ישמע ביג פאקינג דיל ..
 

אוזוריה

New member
גם אם אני לא אוהבת את סימה . הדברים שלה הם בול פגיעה .

מה לעשות.
גם כשלי אומרים שזה השריטה שלי זה מקומם (או לפעמים גם מצחיק אותי כן יש לי שריטות כמו לכל אחד. )אבל להגיד מול המצלמות לפני כל הבנות שלה וחברות של הבת מבית ספר שהיא שרוטה זה קצת מוגזם.
ולירז אני שמחה בשבילה שהיא עכשיו כל היום עם השוקולדים שלה ממשיכה להשמין עד שתתפוס את הראש שלה ותבין שזה לא יפה ולא בריא וכן לא אסתטי .והיא ממש לא פסון היא היתה שחקנית לאורך כל הדרך . שחקנית של המצלמות. 24/7 זה היה כל כך שקוף. הדיקציה המתוקה שלו.. אווייי
סימה +ההפקה = קתרזיס. (לא סתם הלבישו אותה כנסיכה לגרום לבנות לקנא)
 

יונתנסקי

Well-known member
מסכימה עם רוב דברייך. הערה בקשר לסימה:

קשה להיות סימה. ממש קשה.
אני מבינה (בראש, לא בנסיון אישי) שענין הטיפוח קשור בשני דברים:
התמדה, ומודעות.
אבל רבאק, אי אפשר כל הזמן להיות משועבד לזה.
והיא כל הזמן עסוקה בזה. עֶבֶד.

לו אך היתה משתחררת גם מזה במעט - היתה יכולה להיות קצת יותר מאוזנת, ליהנות מהרבה דברים, ולהסתכל על החיים בחיוך, ולא תמיד בלחץ....לחץ...לחץ.

ה"שיגרה" הבלתי מתגמשת, בעיני מובילה להמון דברים רעים....

וזה כמובן בלי קשר ל"התהוללות השוקולדית" של לירז, שזה הקצה השני של החבל.
 

Adoori

New member
מכירה את לורד וולדמורט ?

זה שאין לנקוב בשמו.. הוא נלחם בזמן בעזרת קסם אפל.. ההורקרוקסים של סימה

הם בוטוקס וחומרי מילוי ולכן היא גם עבד לכושר שלה.

זה לא יעזור.. הזמן ישיג גם אותה.
 

יונתנסקי

Well-known member
אני תמיד מצטערת שאין אימוג'י של מרים כתפיים במשמעות

"מה אני יכול'סות?"
 
כשסימה מתלבשת על מישהו היא מלפפת חזק את זרועות התמנון שלה

כך עשתה ללירז, קפצה וצעקה את עצמה אפשר לחשוב מה אמרה, היא קיבלה חימום ממירב, "טבעול או לסבול" זה כ"כ קטנוני ושיקף שהיא בחרדה מתמדת לאבד את הפריים. החבאת מוצרים אצל אורלי התקבלה בחיוך נסלח אבל אבל כשזה בא מלירז לא הרפו ממנה. אח"כ זה עבר להעלבת אורלי,סימה קפצה עליה, רועי הפך לקורבן בעקבות החלטתה לעשות עבודה על מריה. כי למריה יש את בועז בבית , אבל לא חשוב מה היא חושבת מה היא רוצה... מגי קיבלה את ברכת הדרך על פרוק יחסיה בפומבי כי ישראל בעיני סימה גבר שבגברים. היא ניסתה לשכנע את עמוס במשך חצי שעה שרועי סוציומט והוא זה שנדבק למריה והורס פרח כזה כמותה. ואזס היא לא מפסיקה לעקוב אחריהם ולשבת להם על הוריד. בחישוב מהיר הבינה שלא כדאי להיות עם ישראל במתיחות ולכן זחלה בחזרה עם בכי קורע לב. היא הרי אוהבת אותו
כמו שאוהבת את אליהב אבל בתנאי שישתוק, שיהייה כנוע אם יעז להביע דעה היא תשטוף אותו עד טישטוש. "החברות" המלוקקת עם דניאל בעיני מבחילה, כל החיבוקים והנישוקים מהתחלה על איזה בסיס? לאביבית היא זרקה עקיצות על התנהלותה עם גברים ועל מניעיה וזה הלך והתפתח לא סתם אביבית הרגישה צורך לענות לה אבל בדרכה לא המתלהמת. מול אובססיה והיסטריה כזאת שמשתמשת בכל האמצעים קשה לעמוד. אח"כ מגיע תהליך החש' העצמי וכולם מרחמים על סימה המיוסרת. זאת שיטה שהיא פיתחה, ברור מעל לכל ספק שהכישורים החברתיים שלה בעייתיים מאוד.אין להתפלא שהיא רצה אחרי מירב ומצהירה כל הזמן אמונים ומירב בעצמה לא חברה של אף אחד אבל הפחד לא להיות יותר רלבנטית גורם לה להצהרות דומות.אם זאת הייתה חברות אמיתית לא היה צריך להעמיד אותה במבחן ולהגיד כמו מירב אני לבד אין לי עם מי לדבר ולחשוש שהשני ידבר עם אחרים.
 

lola10a

New member
דניאל כל הזמן מדברת על תקופה ארוכה שהייתה בארה"ב ועבדה שם

במשך 4 שנים . מישהו הבין מה היא עשתה שם?
 
למעלה