כלומר, את יכולה
להשתמש במקרה האחד הזה כדי להראות ש"לא מקבלים לכיתת מחוננים מי שלא עבר את הסף", כשלמעשה ידוע לך שכל הכיתות האחרות מפוצצות וגדושות בתלמידים ורשימות המתנה, אבל אני לא יכולה להשתמש בו כדי להגיד ש"יש כיתות שעומדות חצי ריקות"?
אני לא כתבתי שהכיתות קטנות מאוד בכל כיתות המחוננים במסלול - אלא שיש כיתות שעומדות חצי ריקות, מה שמראה על מחסור - זה לא אומר שיש מחסור תמיד ובכל כיתה, וגם לא ניסיתי לומר את זה. השתמשתי במידע שהבנתי ממך, שיש כיתות שעומדות חצי ריקות. עכשיו, גם כיתה אחת מראה ש"יש כיתות שעומדות חצי ריקות", כך שבעצם לא הייתה פה ממש הטעייה מצדך, לפחות לא כזאת שגרמה לי לשגות.
מצד שני, ראוי שאם את יודעת שכל הכיתות האחרות מפוצצות בתלמידים, לא תשתמשי בדוגמא של כיתה אחת שעומדת חצי ריקה כראייה לכך שלא מקבלים לכיתת מחוננים מי שלא עבר את הסף, כי לפי הידע שלך זה החריג ולא הכלל - ולכן סביר שדווקא כן מקבלים לכיתת מחוננים מי שלא עבר את הסף, ומשהו במקרה גרם לכיתה של הבת שלך להיות חריגה. מי שיודע מה קורה בכיתות של פתח תקווה היא את ולא אני, וחבל שמסרת מידע שעלול היה להטעות, כדי לטעון משהו שאולי אפילו את לא מאמינה בו, בהסתמך על הידע המלא שלך.