את מתכוונת לפייסבוק של ויוה?
הם פשוט מעושים, עדיין לא התרגלו למשבצות שידור חוזר ובוכים כל פעם שמודיעים על שידור חוזר כאילו יש להם זמן לצפות בכל 13 הסדרות המשודרות בערוצים או לפחות בכל שבעת הטלנובלות של ויוה.
זה באמת דעות קדומות שזה ריימק, גם את מילה של כבוד קטלו והיא נהדרת וטובה לפחות כמו תשוקת הנצים, אם כי אין על חורחה קאו בתור הסבא מרטין. אבל הרבה דברים שונים.
גם הדמיון בין אישה רעה לדונה ברברה, הוא בערך כמו הדמיון בין סלסטה לבובה פראית, אגב גם בגידה הייתה שונה מאוד מראוזן עם אוסבלדו ריוס, אבל שם התסריטאים ממש השתוללו.
אני מודה שגם לי היו דעות קדומות אחרי מרינה חשבתי שארגוס זה תת רמה כמו יובנסיון ונדהמתי מחופן של יהלומים, אבל שלושת הטלנובלות של ארמבולה כולן נהדרות, ורוב הטלנובלות של ארגוס טובות יותר מטלמונדו ארה"ב ואפילו הרבה מהן טובות יותר מהשילוב של טלמונדו עם RTI. פשוט מרינה הייתה של התסריטאי המיושן אלברטו גומס, שלא ייאמן שפעם הוא הרשים אותי בהמתחזה הנהדרת ולכן מרינה הייתה תת רמה כמו מלאך מרדן והפולשת, גם ים של אהבה הייתה מתחת לרמה של טלוויסה אבל מעל לרמה של אלברטו גומס. כנראה טלוויסה יותר ידעו לרסן אותו מאשר ארגוס, או שארגוס הייתה עוד בחיתוליה כשהופקה מרינה.
מהזיכרון שלי עד המעריצות של אידית גונסלס במיוחד בפורום ויוה שהן סיפרו בגאווה שבשידור הראשון של דונה ברברה כשהסדרה הסתיימה במותה של ברברה הן באו לבית ספר בבגדי אבל וממש הגנו על ברברה כאילו היא קרובת משפחה שלהן, אה בעצם גם בפורום פנאי פלוס בשידור הראשון. אז בנות כאלה בטח לא ייתנו צ'אנס לאישה רעה, ההפסד שלהן.