שרשור משפחה חסרת טאקט. מי מהיפות פה זורמת אתי?

lollipop06

New member
מצחיק!!!


 

MaaC

New member
גם אני משתפת..

לא סיפרתי לאף אחד מלבד ל3 חברות קרובות על הטיפולים. אך אחד אחר לא יודע.. אולם, עברו כבר 4 שנים מאז שהתחתנו וכולם לא מפסיקים לשאול שאלות.

חמי שאל את אמא שלי אם יש משהו שהיא יודעת ורוצה לספר לו בעניין...

סבתא של בעלי שאלה מתי קיבלתי מחזור לאחרונה..

וסבתא שלי ביקשה שאביא ילד כל עוד היא בחיים...

חסרי טאקט זה פה
 

PAND76

New member
לגמרי. החמות שלי, הפנתה אותי למאמר על תרומת ביצית

וגיסתי פעם באירוע, כמה חודשים אחרי שהתחתנו, פנתה אלי ואל בעלי ושאלה: "אתם לא רוצים ילדים?"

אני לא אבין ולא אדון אף פעם לכף זכות, אדם מבוגר שיודע בשכל שלעתים זה לא קורה מעצמו ובכל זאת לא חושב לפני שהוא מדבר, על עניין כל כך רגיש.
 
את לא רוצה בנזוג / את לא רוצה ילדים / את לא רוצה ...

לא אני לא!!
&nbsp
הכי כאב כששאלו אותי אם אני לא רוצה ילדים / למה לא אני לא עושה ילדים
וכל מיני כאלה בשבוע של גרידה מהגיהנום....
&nbsp
עכשיו שואלים אותי מה עם אח/אחות... אז לפעמים אני עונה שזה לא בידיים שלי.
(לא הצליח לי עד כה)
 

Nashuki

New member
חם מהשבוע...

חתונה משפחתית, באתי להגיד שלום מנומס לדודה של בעלי ובתמורה קיבלתי: ״אני מתפללת עלייך בכל הפרשת חלה שאני הולכת לבן זכר״
 
סליחה, אבל זה דווקא יפה בעיני

היא לא התערבה, לא התעלמה מהמצב וניסתה להראות לך (בדרכה המגושמת) שאיכפת לך ממך.
מה הבעיה לחייך ולהגיד לה תודה רבה, אני מעריכה מאוד את מה שאת עושה עבורי, גם בת יהיה מצויין...
 

PAND76

New member
זה באמת יפה. אבל כששומעים את זה לעתים קרובות מדי

זה לא כיף. זה לא כיף להיות מושא תפילות, חמלה, או רחמים של אחרים. אפשר לחייך בפעמים הראשונות. אחרי, זה נהיה פשוט מעיק.
 

Nashuki

New member
כי היא לא קרובה אליי

ומעולם לא שיתפתי אותה בחיי הפרטיים (כנראה בגלל שלא רציתי) ולא ביקשתי שתתפלל עליי... אז בעיני זה ממש ממש לא לגיטימי להעלות את הנושא בכל אופן וצורה שהיא!!! היא כמעט אישה זרה בשבילי ואשמח שהיא תשאר לי מחוץ לרחם
 
"תראי כמה הבן שלי משתוקק לילד, וגם אני לא נהיית צעירה יותר"

"מתי תביאו לי נכד, כשאהיה בת 90?" נאמר ע"י החותנת כמובן. אמרה אחרי שידעה שכבר ניסינו עד אותו מועד כ 4 שנים.
עניתי "את יודעת, מנסים.."
אז החותנת שאלה "אבל אני לא מבינה, מה לא בסדר, למה את לא מצליחה להיכנס להריון" (אגב אמרה זאת אם אני זוכרת נכון כמה שבועות אחרי הפלה)
עניתי לה "יש בעיה אצלי, יש בעיה אצלו, הרופאים.." לא הספקתי לסיים, נעמדה על שתי רגלים- "מה זאת אומרת??? מה לא בסדר בבן שלי???"
התרגזה כשהפנתי אותה שתדבר איתו. כי הוא "לא מספר כלום". אבל איכשהו לא נראה לי מתאים שבאמצע אירוע משפחתי אסביר לה על הצמיגות של הזרע, המרפולוגיה הכמעט אפסית והכמות הממש נמוכה וכו.
&nbsp
וגם אבא שלי.. "אז אם יש בעיה להרות לכו לרופאים ותטפלו בה. זה לא כמו לפני 100 שנה שזוגות נותרו בלי ילדים. אני לא מבין למה לא לקבל טיפול וזהו" אבל.. לא רק שהוא ידע שהולכים לרופאים.. הוא ידע שעשינו טיפולים, ואפילו היה מודע ל IVF.. עניתי בציניות לא אופיינית לי "אהא.. איך לא חשבתי
ללכת לרופא.. כי את כל הטיפולים שעברתי בבית החולים עשיתי על עצמי, וגם את הזיהום מהשאיבת ביציות אני גרמתי.. אולי רופא יכל לעזור בהליך..".
 

PAND76

New member
הגיע הזמן שנענה ככה, תאמיני לי.

אמא שלי לא התביישה להגיד לי: "גם בי טיפלו". התרגזתי ושאלתי: "מתי אי פעם טיפלו בך?" היא ענתה: "לקח לי זמן להיקלט אתך. בדקו לי כל הזמן חום ועשו לי כמה בדיקות".

הייתה תשע שנים צעירה ממני ועם שניים בהפרש קצרצר. לא IVF ולא בטיח. אני חשבתי שזה בושה שהיא מנסה "לתרום" משלה, כשאין לה מה לתרום.
כולם חושבים שהם חכמים. אף אחד לא מבין כלום. רק מי שבפנים, וגם אז חלק ניכר זו אניגמה. חבל שהם לא מבינים שהעקיצות האלה מורידות מוטיבציה, ומדכאות.
 
מישהי שאני מכירה שהתחילה טיפולים 3

שנים אחרינו, ונקלטה ב ivf הראשון שלה בהחזרה ראשונה. אמרה לי אחרי שאני הייתי אחאי הרבה החזרות שכשלו שהבעיה אצלי שאני "קוראת יותר מידי ומתעסקת בזה יותר מידי במקום לזרום" וכן "תראי אותי אני נקלטתי ישר". ממש נפגעתי ממה שאמרה. ולדעתי זה מוכיח שלפעמים אפילו מי שבתוך זה שהיית מצפה ממנו להבין שיותר.. חסר כל רגישות..
 

PAND76

New member
באמת חוסר רגישות. לא יודעת אם הייתי נשארת חברה של אחת כזו.

ברווקותי היו חברות שנישאו לפניי שהתנשאו מעליי ככה, ואף אחת לא נותרה חברה שלי. זה שבמקרה מישהי נפלה בסטטיסטיקה טובה, לא נותן לה הזכות להתנשא. בעיקר שאין לה על מה. זה סתם מזל. ועוד אני חותמת - שהיא בטח התעסקה בזה לא פחות ממך. אם לא יותר.
 
חחח.. אתה לא מכירה את הטיפוס. היא כל הזמן התעסקה בזה

הלכה למספר רופאי פריון במקביל וכו.
אבל האמת אני ממש שמחה בשבילה שהלך לה מהר.
לגבי להישאר חברות.. אני בגישה של מי שלא עושה לי טוב- לשמור מרחק. להיות נחמדה כשפונים אלי אך לא ליזום. מלבד אנשים שאיתך במשרד יום יום, עם רוב האנשים שמירת מרחק גורמת מהר מאוד לכך שגם הם לא יוזמים יותר להיפגש וליצור קשר
&nbsp
 
אחותי גם כל הזמן אמרה שהיא גם עברה טיפולים והיה להם קשה

להיקלט עם השלישית (עברה הפלה, לא שמזלזלת בזה כמובן) ומה התברר שמבחינתה טיפולים היה בדיקות דם שמיד אחרי זה נקלטה.
&nbsp
אמרה לי לקחת בקלות ולהירגע כי ככה אני אקלט (לו החיים היו כל כך קלים
).
&nbsp
רק כשהבינה שאצלי זה עם זריקות ועניינים- פתאום הבינה שאין מה להשוות והפסיקה להציק. עכשיו היא מציקה שנתחיל טיפולים לילד שני כדי שלא נפספס את הרכבת (שאלתי אותה אם היא מוכנה לתת לנו 80 אלף דולר...).
 

oneday10

New member
נזכרתי בעוד אחד טוב - האינסטלטור!

אנחנו בדירה שכורה ובעלת הבית הזמינה מישהו שמכירה מבית הכנסת וגר ברחוב שלנו. כשסיים לעבוד ראה שעל המקרר תמונות של שנינו מכל מיני אירועים. שאל כמה זמן נשואים, אם יש ילדים, למה מחכים, למה אין עדיין....בשלב הזה פשוט פרצתי בבכי. ואז במקום להתנצל וללכת התיישב והתחיל להתפלל בשבילי. סיפר לי על כל שכנה ובעיות הפוריות שלה. התעקש שאתקשר לרב שלו (אנחנו הכי חילונים שיש). למחרת אמר לי שבדק עם הרב והוא לא מבין למה לא התקשרתי. כבר עברו 3 שנים מאז והוא לא מפסיק להטריד. משאיר לי חלות על הדלת בימי שישי. מזמין להפרשות חלה. התחלתי לעשות עיקוף לצאת מהרחוב בבוקר רק לא להתקל בו, כי כל פעם שרואה אותי שואל מה מתקדם. אחרי די הרבה זמן שהצלחתי לנתק מגע (מסננת את כל השיחות וההודעות) הוא פתאום שלח לפני כמה שבועות הודעה "נו? יש חדש?".
&nbsp
איך כל ההזויים עלי....
 

PAND76

New member
אני חושבת שאת המנצחת בשרשור הזה!

ואחותי, בשבילי ובשביל כולן פה, תעמידי את האפס החטטן במקום ותודיעי לו שלא יטריד אותך יותר! או שתבקשי מהבעל שיצלצל אליו ויגיד לו לחדול! קשה לנו מספיק גם ככה. למה איזה נותן שירות שאת בכלל לא מכירה, מתערב לך ככה בחיים? להתפלל ולייחל אפשר גם מרחוק, לא צריך להציק.

אני חושבת שבאמת ייקל לך, אם תורידי אותו ממך. מספיק חסר לנו אנרגיות בתהליך הזה. לא צריך עוד מוצצי אנרגיה בסביבה.
 
למעלה