שלט באתר "קשת מודיעין"

מצב
הנושא נעול.
זה לא פיצול קווים, אלא מעבר בין קווים

זו לא שטות. תחנת הרצליה החדשה תיבנה מחדש ממערב לנתיבי
האיילון עם רכבל ממנה מערבה.

אתה גם לא יכול לכתוב בהודעה אחת ש"לא יהיה פיצול קווים בתחנה" וש"התחנה תשמש כתחנת ביניים".

נוסע שבא מחיפה או שנוסע לחיפה במסילת החוף, איך הוא יגיע ליעדו אם הוא בא מרעננה או נוסע לרעננה?

באיזו תחנה הוא ישתמש כ"תחנת ביניים"? לא בתחנת הרצליה החדשה? האם יש לו אפשרות אחרת ל"תחנת ביניים"?
זה לא פיצול קווים, אלא מעבר בין קווים
אגב, רכבות מחיפה לא מתוכננות לעצור בהרצליה, כך שתחנת ההחלפה תהיה בת"א, כמו היום.

המשמעות של תחנת ביניים אינה בהכרח תחנת החלפה, אלא תחנה שאינה בקצה קו. גם תחנות פתח תקוה הן תחנות ביניים והן אינן משמשות לשום החלפה.

ותחנת הרצליה לא תיבנה מחדש, אלא תתווסף כניסה ויציאה מערבית לתחנה הקיימת.
הכניסה המזרחית הקיימת תישאר כפי שהיא.
 

amit1270

New member
הדרך להילחם בדיסאינפורמציה- חשיפת מקורות המידע המפוקפקים

הדרך להילחם בדיסאינפורמציה- חשיפת מקורות המידע המפוקפקים
ואכן משה שלנו לעולם לא מעלה קישור, רק צילומי מסך ללא מקור, כחלק מהטקטיקה שלו להפיץ שקרים ודיסאינפורמציה, שזו צורת התקשורת העיקרית שלו בפורומים (קודם בפורום תשתיות, ועכשיו אחרי שהעיפו אותו משם בפורום הסטודנטים שנאלצים להשתמש בתחבורה ציבורית כי אין להם ברירה).
 

Bus Nerd

Active member
צריך להוסיף איסור הפצת דיסאינפורמציה ביודעין לחוקי הפורום.

הדרך להילחם בדיסאינפורמציה- חשיפת מקורות המידע המפוקפקים
ואכן משה שלנו לעולם לא מעלה קישור, רק צילומי מסך ללא מקור, כחלק מהטקטיקה שלו להפיץ שקרים ודיסאינפורמציה, שזו צורת התקשורת העיקרית שלו בפורומים (קודם בפורום תשתיות, ועכשיו אחרי שהעיפו אותו משם בפורום הסטודנטים שנאלצים להשתמש בתחבורה ציבורית כי אין להם ברירה).
צריך להוסיף איסור הפצת דיסאינפורמציה ביודעין לחוקי הפורום.
 

משה12333

New member
אבל תראה לדוגמא מישהו שחושב שאתה מפיץ מידע לא נכון. האם בגלל

צריך להוסיף איסור הפצת דיסאינפורמציה ביודעין לחוקי הפורום.
אבל תראה לדוגמא מישהו שחושב שאתה מפיץ מידע לא נכון. האם בגלל
דעתו על דבריך, יש לעדכן את חוקי הפורום?

ברור שלא.

לכל אחד יש את הזכות להביע את דעתו. אם לא, היה יכול להיווצר מצב של החלפת מידע מוטעה ע"י אנשים שחושבים בצורה זהה.

(זה בדיוק מה שקרה עם סקרי ביבי-בוז'י וטראמפ-הילארי שנערכו בקרב קב' אנשים שחשבו בצורה זהה ולכן לא היו נכונים).

כל דעה נחשבת וכל דעה היא נכונה.

 
אם אתה מפיץ מידע נכון - הבא קישור, כך נדע שהמידע נכון

אבל תראה לדוגמא מישהו שחושב שאתה מפיץ מידע לא נכון. האם בגלל
דעתו על דבריך, יש לעדכן את חוקי הפורום?

ברור שלא.

לכל אחד יש את הזכות להביע את דעתו. אם לא, היה יכול להיווצר מצב של החלפת מידע מוטעה ע"י אנשים שחושבים בצורה זהה.

(זה בדיוק מה שקרה עם סקרי ביבי-בוז'י וטראמפ-הילארי שנערכו בקרב קב' אנשים שחשבו בצורה זהה ולכן לא היו נכונים).

כל דעה נחשבת וכל דעה היא נכונה.
אם אתה מפיץ מידע נכון - הבא קישור, כך נדע שהמידע נכון
 
לא כל קישור מבטיח מידע נכון

אם אתה מפיץ מידע נכון - הבא קישור, כך נדע שהמידע נכון
לא כל קישור מבטיח מידע נכון
קישור למשהו שמישהו/י כתב/ה בפייסבוק לא מעיד בהכרח על מידע נכון (ולכן אל תצפה ממנו לקישורים).
לפי הגישה שלו אנשים לא רוצים קישורים ולא נכנסים לקישורים ומעדיפים תמונות מבלי לדעת מה מקורן, מה מידת עדכניותן ומה מידת נכונותן.
זו בערך כל תורת הדיסאינפורמציה של משה12333.
 
יש בזה משהו

לא כל קישור מבטיח מידע נכון
קישור למשהו שמישהו/י כתב/ה בפייסבוק לא מעיד בהכרח על מידע נכון (ולכן אל תצפה ממנו לקישורים).
לפי הגישה שלו אנשים לא רוצים קישורים ולא נכנסים לקישורים ומעדיפים תמונות מבלי לדעת מה מקורן, מה מידת עדכניותן ומה מידת נכונותן.
זו בערך כל תורת הדיסאינפורמציה של משה12333.
יש בזה משהו
גם אי אפשר לדעת אם זה לא קישור שהוא וירוס
 

alantan

New member
לא היתה מעולם תחנת מעבר בראש העין דרום

היא לא מחברת את כרמיאל עם נעמן כי תחנת נעמן היא לא תחנת
נוסעים אלא תחנת תחזוקה של רכבת ישראל.

מסילת עכו-כרמיאל מחברת בין תחנת כרמיאל לתחנת סביוני-ים שנמצאת בקצה הצפוני של הקריות (בצפון קריית מוצקין) בסמוך למסוף התחבורה "מרכזית הקריות" (מסוף שמשלב בין המטרונית לאוטובוסים לרכבת ישראל).

הקו כרמיאל-סביוני ים יהיה קו חשמלי (לא מיד). בתחנת סביוני ים הנוסעים יוכלו לקחת קו נסיעה אחר לנהריה או לחיפה.

תחנת נעמן רק משמשת, בין השאר, לחיבור בין המסילה לכרמיאל לבין מסילת החוף אבל היא לא משמשת לעליית/ירידת נוסעים.

אין חיבור באמצעות קשת מסילתית מצפון למזרח (וההיפך) ולכן תחנת סביוני ים תשמש כתחנת המעבר בין קו עכו כרמיאל לשאר הקוים (מאד דומה למצב שהיה פעם בין מסילת הירקון למסילה המזרחית. שם לא היתה קשת מצפון למערב וההיפך ולכן תחנת ראש העין-דרום שימשה כתחנת המעבר בין הקוים).

תחנת סביוני ים תהיה למעשה מעין "תחנת נעמן לנוסעים" לפי תפקידה.
לא היתה מעולם תחנת מעבר בראש העין דרום
היה קו מראש העין דרום (שכונתה פשוט ראש העין) לתל אביב והלאה. באותה העת לא היתה מסילה מראש העין לכפר סבא/הוד השרון וגם לא היו רכבות אחרות שעברו בראש העין כך שלא היה למה לבצע מעבר.
&nbsp
באותו הרגע שהמסילה לכפר סבא נפתחה, השירות בתחנת ראש העין בוטל והוחלף בעצירה בתחנת ראש העין צפון.
&nbsp
מספיק לכתוב דברים שאינך מכיר.
 

משה12333

New member
בטח שכן. אתה חושב שלא היתה כי לא ראית אותה במו עיניך. המיקום

לא היתה מעולם תחנת מעבר בראש העין דרום
היה קו מראש העין דרום (שכונתה פשוט ראש העין) לתל אביב והלאה. באותה העת לא היתה מסילה מראש העין לכפר סבא/הוד השרון וגם לא היו רכבות אחרות שעברו בראש העין כך שלא היה למה לבצע מעבר.
&nbsp
באותו הרגע שהמסילה לכפר סבא נפתחה, השירות בתחנת ראש העין בוטל והוחלף בעצירה בתחנת ראש העין צפון.
&nbsp
מספיק לכתוב דברים שאינך מכיר.
בטח שכן. אתה חושב שלא היתה כי לא ראית אותה במו עיניך. המיקום
של תחנת ראש-העין דרום הוא לא מקרי, כמו שהמיקום של תחנת סביוני-ים הוא לא מקרי וכמו שהמיקום של תחנת הרצליה החדשה הוא לא מקרי.

תחנת ראש העין-דרום הוקמה במיקום המדויק שמאפשר לרכבת שבאה מהמסילה המזרחית או ממסילת הירקון להיכנס אליה, לעצור, להוריד/להעלות נוסעים ואז להחליף את כיוון נסיעתה כדי להיכנס למסילה השניה.

התחנה הוקמה כי לא היתה קיימת הקשת מצפון למערב (ולהיפך). כל רכבות הנוסעים והמשא היו חייבות לעצור בה ולהחליף את כיוון נסיעתן.

כך בדיוק נסעו הנוסעים מת"א לחיפה (ולהיפך) וכך בדיוק נסעו רכבות המשא מתחנת "פתח תקווה" לנמל חיפה (ולהיפך).

לכן תחנת ראש העין-דרום היתה באותה התקופה התחנה הכי עמוסה בארץ עם עומס פשוט בלתי נסבל עליה.

 
התחנה הוקמה ב־1915, הרבה לפני שחשבו על כל מה שאתה רושם

בטח שכן. אתה חושב שלא היתה כי לא ראית אותה במו עיניך. המיקום
של תחנת ראש-העין דרום הוא לא מקרי, כמו שהמיקום של תחנת סביוני-ים הוא לא מקרי וכמו שהמיקום של תחנת הרצליה החדשה הוא לא מקרי.

תחנת ראש העין-דרום הוקמה במיקום המדויק שמאפשר לרכבת שבאה מהמסילה המזרחית או ממסילת הירקון להיכנס אליה, לעצור, להוריד/להעלות נוסעים ואז להחליף את כיוון נסיעתה כדי להיכנס למסילה השניה.

התחנה הוקמה כי לא היתה קיימת הקשת מצפון למערב (ולהיפך). כל רכבות הנוסעים והמשא היו חייבות לעצור בה ולהחליף את כיוון נסיעתן.

כך בדיוק נסעו הנוסעים מת"א לחיפה (ולהיפך) וכך בדיוק נסעו רכבות המשא מתחנת "פתח תקווה" לנמל חיפה (ולהיפך).

לכן תחנת ראש העין-דרום היתה באותה התקופה התחנה הכי עמוסה בארץ עם עומס פשוט בלתי נסבל עליה.
התחנה הוקמה ב־1915, הרבה לפני שחשבו על כל מה שאתה רושם
 

alantan

New member
רק אם אתה מדבר על התקופה שלפני שהוקמה מסילת החוף

בטח שכן. אתה חושב שלא היתה כי לא ראית אותה במו עיניך. המיקום
של תחנת ראש-העין דרום הוא לא מקרי, כמו שהמיקום של תחנת סביוני-ים הוא לא מקרי וכמו שהמיקום של תחנת הרצליה החדשה הוא לא מקרי.

תחנת ראש העין-דרום הוקמה במיקום המדויק שמאפשר לרכבת שבאה מהמסילה המזרחית או ממסילת הירקון להיכנס אליה, לעצור, להוריד/להעלות נוסעים ואז להחליף את כיוון נסיעתה כדי להיכנס למסילה השניה.

התחנה הוקמה כי לא היתה קיימת הקשת מצפון למערב (ולהיפך). כל רכבות הנוסעים והמשא היו חייבות לעצור בה ולהחליף את כיוון נסיעתן.

כך בדיוק נסעו הנוסעים מת"א לחיפה (ולהיפך) וכך בדיוק נסעו רכבות המשא מתחנת "פתח תקווה" לנמל חיפה (ולהיפך).

לכן תחנת ראש העין-דרום היתה באותה התקופה התחנה הכי עמוסה בארץ עם עומס פשוט בלתי נסבל עליה.
רק אם אתה מדבר על התקופה שלפני שהוקמה מסילת החוף
בשנות החמישים. עד אז באמת יצאו רכבות נוסעים מתל אביב "הצפון" (ששינה אחר כך את שמו לתחנת בני ברק) לכיוון ראש העין וכנראה שבאמת חויגו שם לכיוון טולכרם וחיפה. אחרי הקמת מסילת החוף מצומת רמז לתל אביב מרכז, כבר לא היה צורך בשירות רכבות נוסעים מתל אביב/בני ברק לחיפה דרך ראש העין.
 
ואז נוסע מכרמיאל לירושלים יצטרך להחליף 3 רכבות בדרך חחחח

יש בזה היגיון רב. קו עכו-כרמיאל קודם לקו ת"א-חיפה והיה אמור
להיבנות מלכתחילה כקו חשמלי, לא רק בשל המנהרות הארוכות שיש בו, אלא גם בשל העליות התלולות שלו (אלה פני השטח של הגליל).

מיד לאחר סיום עבודות החישמול בקו בין ת"א לירושלים, יתחילו לעבוד על קו עכו-כרמיאל. כבר כל התכנון לכך הסתיים ורכבת ישראל בכלל התכוונה כבר מזמן להתחיל בהן.
ואז נוסע מכרמיאל לירושלים יצטרך להחליף 3 רכבות בדרך חחחח
 
להבנתי רכבות יגיעו מירושלים למודיעין מרכז

קשת מכיוון מודיעין לכיוון ירושלים אל המסילה המהירה של הקו
החשמלי המהיר החדש מת"א לירושלים.

הקשת תאפשר לקו המהיר המאסף (לא הישיר) מת"א/מירושלים להיכנס מהר לתחנת פאתי מודיעין ומיד לצאת בחזרה למסילה הראשית בהמשך דרכו.

גם תחנת פאתי מודיעין עוברת שדרוג ענק של תוספת רציפים, מסילות, גשר חדש להולכי רגל וחניית רכבים חדשה כי היא צריכה להיות מוכנה לקו המהיר המאסף לירושלים וגם לקו הרגיל (לא חשמלי) לראשון לציון שייבנה בין נתיבי דרך 431 ואפילו יגיע אל מסילות האיילון לת"א/לצפון/לדרום.
להבנתי רכבות יגיעו מירושלים למודיעין מרכז
א שיגיעו לפאתי מודיעין ושם יחליפו כיוון ויסעו לתל אביב
 
בשלט בכלל לא מופיעה קשת מודיעין, אלא מחלף ענבה.

ואודה ואבוש שאני לא מצליח להתאפס על מה שמופיע בשלט
בשלט בכלל לא מופיעה קשת מודיעין, אלא מחלף ענבה.
זה צילום אווירי של המחלף עם הפיצול של קו ת״א-ירושלים מקו ת״א-מודיעין הקיים.
 
אבל גם את המחלף הקיים אני לא מצליח לראות

בשלט בכלל לא מופיעה קשת מודיעין, אלא מחלף ענבה.
זה צילום אווירי של המחלף עם הפיצול של קו ת״א-ירושלים מקו ת״א-מודיעין הקיים.
אבל גם את המחלף הקיים אני לא מצליח לראות
איפה שני הכיוונים של כביש 431 מתחת לתוואי הרכבת לירושלים, למשל?
 

משה12333

New member
בצילום אתה רואה שתי גבעות: גבעה לבנה שמאלית וגבעה שחורה

אבל גם את המחלף הקיים אני לא מצליח לראות
איפה שני הכיוונים של כביש 431 מתחת לתוואי הרכבת לירושלים, למשל?
בצילום אתה רואה שתי גבעות: גבעה לבנה שמאלית וגבעה שחורה
ימנית.

מאחורי הגבעה הלבנה נבנית קשת מודיעין המסילתית.

מאחורי הגבעה השחורה עוברים נתיבי דרך 431.

 
אני לא בטוח. אבל הרמפה הגדולה בתמונה היא בוודאות

אבל גם את המחלף הקיים אני לא מצליח לראות
איפה שני הכיוונים של כביש 431 מתחת לתוואי הרכבת לירושלים, למשל?
אני לא בטוח. אבל הרמפה הגדולה בתמונה היא בוודאות
הרמפה מירושלים (1) לכיוון ראשל״צ (431).
לשאלה שלך יש לי שלוש השערות:
1. הכביש מוסתר מאחורי הרמפה כי הוא נמוך ממנה,
2. אם החיבור ממודיעין לכיוון ראשל״צ בוצע מאוחר יותר (אני לא זוכר את סדר העבודות), אז ייתכן שהתמונה צולמה לפני שהוא בוצע,
3. הצילום עבר עיבוד משום מה.
 

GLSRA

Active member
איליה, אני נוטה להסכים איתך

אני לא בטוח. אבל הרמפה הגדולה בתמונה היא בוודאות
הרמפה מירושלים (1) לכיוון ראשל״צ (431).
לשאלה שלך יש לי שלוש השערות:
1. הכביש מוסתר מאחורי הרמפה כי הוא נמוך ממנה,
2. אם החיבור ממודיעין לכיוון ראשל״צ בוצע מאוחר יותר (אני לא זוכר את סדר העבודות), אז ייתכן שהתמונה צולמה לפני שהוא בוצע,
3. הצילום עבר עיבוד משום מה.
איליה, אני נוטה להסכים איתך
לדעתי זו תמונה מאוד ישנה ......

לא בטוח
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה