תושב הגולן
New member
שינוי לוז רכבת לילה
שינוי לוז רכבת לילה
רכבת הלילה מבאר שבע לתל אביב תתואם לרכבת המגיעה לנהריה
שינוי לוז רכבת לילה
רכבת הלילה מבאר שבע לתל אביב תתואם לרכבת המגיעה לנהריה
זמן המתנה מבאר שבע לנהריה עשר דקותשינוי לוז רכבת לילה
רכבת הלילה מבאר שבע לתל אביב תתואם לרכבת המגיעה לנהריה
אז לא השתנה כלום?זמן המתנה מבאר שבע לנהריה עשר דקות
אותו דבר גם בכיוון ההפוך.
מבאר שבע לנתבג זמן המתנה 25 דקות בשני הכיוונים.
על הנייר יכלו לעשות את זה טוב יותר:אז לא השתנה כלום?
27 דקות זמן המתנה - זה כבר זמן רב.
והבנתי שלפי הלו"ז החדש זה יהיה "רק" רבע שעה.
אם כך המידע שפורסם בזמנו אינו נכון?
חבל.....
הבעיה היא שהחלפה מנתב"ג לבאר שבע ובכיוון ההפוךעל הנייר יכלו לעשות את זה טוב יותר:
אילו היו מקדימים את הרכבת מב"ש ב10 דקות (כמו שעשו) ומקדימים את הרכבת מנהריה ב10 דקות (מה שלא עשו) - היו מטפלים גם בזמני ההחלפה מהצפון לדרום וההפך וגם משאירים את זמן ההחלפה מב"ש לנתב"ג ולהפך כמו שהיה, רבע שעה.
לצערי עשו את השינוי בצורה עקומה (לא יודע אם מחוסר מחשבה או שיש סיבה מאחורי זה) ובמקום להקדים את הרכבת מנהריה, איחרו את הרכבת מת"א לב"ש. בכך פתרו אמנם בצורה מצוינת את נושא ההחלפה מהצפון לדרום וההפך, אבל האריכו את זמן החלפה מב"ש לנתב"ג ולהפך בצורה פחות נוחה. ועדיין - זה עדיף על המצב האבסורדי שהיה לפני השינוי.
נכון, זאת בעיה.הבעיה היא שהחלפה מנתב"ג לבאר שבע ובכיוון ההפוך
כל הזמן היא 27 דקות.
הייתי מאוד שמחה אם זה היה רבע שעה.
לא היה זמן החלפה קודם של 15 דקותנכון, זאת בעיה.
בגלל זה אמרתי שלו היו משנים את הלו"ז בצורה כזו שבה מקדימים את הרכבת מב"ש ב10 דקות ומקדימים את הרכבת מנהריה ב10 דקות - גם לא היו פוגעים בזמן ההחלפה הקודם לנתב"ג (שעמד על כרבע שעה) וגם מקצרים את זמן ההחלפה מהצפון לדרום וההפך לכ10 דקות. מעניין האם פשוט סתם לא חשבו על זה או שיש איזו סיבה שאנחנו לא יודעים עליה.
יש ידיעה בnews1 על השינויזמן המתנה מבאר שבע לנהריה עשר דקות
אותו דבר גם בכיוון ההפוך.
מבאר שבע לנתבג זמן המתנה 25 דקות בשני הכיוונים.
על שלושת הרכבות לעצור בת"א מרכז כמו בשיטה השוויצרית.שינוי לוז רכבת לילה
רכבת הלילה מבאר שבע לתל אביב תתואם לרכבת המגיעה לנהריה
ההחלפות. סמארטפון חדש ו"מתקן" איותעל שלושת הרכבות לעצור בת"א מרכז כמו בשיטה השוויצרית.
בשוויץ יש מה שנקרא "לו"ז פני השעון" - על השעה העגולה וחצי השעה הרכבות העיקריות יוצאות כולן בתחנה הראשית לתקופה של 5-10 דקות וישנה תחלופה ביניהן.
 
זה מה שמערכת הלילה (פלוס הקו לירושלים) צריכה לעשות. בשלב זה על הרכבת לב"ש להסתיים בת"א מרכז, ועל הרכבות מחיפה ומנתב"ג ולהיפך לעמוד שם באותו פרק זמן של 5 עד 10 דקות שיאפשר לנוסעים להחליף בין כל שלושת הרכבות. עם הפעלת הקו לירושלים יתכן שעדיף לו להקביל לקו בנתב"ג בהחלפה שם במקום בהגנה עד לחישמול האיילון, ואז על כל ארבעת הרכבות לעצור בת"א מרכז לאותו פרק הזמן. כך יתאפשרו כל ההחלטות ללא המתנות מיידיות של שעה או חצי שעה כפי שמדווח בפורום.
חבל שלא מתקן גם את שם המספר...ההחלפות. סמארטפון חדש ו"מתקן" איות
אני אנסה לקחת את זה עוד צעד קדימהעל שלושת הרכבות לעצור בת"א מרכז כמו בשיטה השוויצרית.
בשוויץ יש מה שנקרא "לו"ז פני השעון" - על השעה העגולה וחצי השעה הרכבות העיקריות יוצאות כולן בתחנה הראשית לתקופה של 5-10 דקות וישנה תחלופה ביניהן.
 
זה מה שמערכת הלילה (פלוס הקו לירושלים) צריכה לעשות. בשלב זה על הרכבת לב"ש להסתיים בת"א מרכז, ועל הרכבות מחיפה ומנתב"ג ולהיפך לעמוד שם באותו פרק זמן של 5 עד 10 דקות שיאפשר לנוסעים להחליף בין כל שלושת הרכבות. עם הפעלת הקו לירושלים יתכן שעדיף לו להקביל לקו בנתב"ג בהחלפה שם במקום בהגנה עד לחישמול האיילון, ואז על כל ארבעת הרכבות לעצור בת"א מרכז לאותו פרק הזמן. כך יתאפשרו כל ההחלטות ללא המתנות מיידיות של שעה או חצי שעה כפי שמדווח בפורום.
זו שאלה של עדיפות ובכל מקרה מישהו יצטרך לעלות לגשר.אני אנסה לקחת את זה עוד צעד קדימה
ולהציע עצירה ברציפים סמוכים על אותו אי.
למשל, הרכבות מבש תעצורנה ברציף 4 תצאנה משם, בעוד רכבות לנתבג תצאנה מרציף 3.
במידה שיבחרו 3 רכבות יחד (מבש, מנהריה ומנתבג) הרי שאחת מהרכבות בכל מקרה תצטרך להשתמש ברציף שלישי.
זה ברור, ובוודאי שזה מתאים כרגעזו שאלה של עדיפות ובכל מקרה מישהו יצטרך לעלות לגשר.
אם ימקמו את הרכבת מנתב"ג והרכבת מ/ל ב"ש באותו האי אז ניתן יהיה לנסוע מב"ש ועד נהריה תוך החלפה ברציף האי ולפזר את הבאים מנתב"ג דרומה בהחלפה זו. מי שיפסידו יהיו הנוסעים מב"ש לנתב"ג שיצטרכו לעלות את הגשר לאי שכן.
 
אם ימקמו את הרכבת מנהריה בסמיכות לרכבת מ/ל ב"ש אז הנוסעים מב"ש לנתב"ג וכן הנוסעים מנהריה לב"ש ירוויחו אך הנוסעים מב"ש צפונה והחוזרים מנתב"ג לב"ש יפסידו.
 
כל עוד ימקמו את אחת הרכבות ל/מ נתב"ג על אותו אי של הרכבת מ/ל ב"ש זה נותן החלפה טובה לקבוצת נוסעים אחת לפחות.
 
מה שאסור לעשות זה "מחיקון" רכבתי של הקצבת האי לרכבות מ/ל נתב"ג ונהריה ובחירת הרכבת מ/ל ב"ש לאי אחר כדי שכולם יצטרכו לעבור בגשר באופן "שיוויוני".
אופציה אחרת היא לשנות קווים. קו רציף מב"ש מנהריה (כולל החלפת נהגים בת"א ההגנה) וקו ירושלים האומה - ההגנה דרך נתב"ג. זה מבטל את הצורך בקו דיזל מנתב"ג לאיילון ונהריה, ומשאיר את שירות הלילה ברמה של 3 רכבות כאשר הרכבת מירושלים מחייגת בהגנה.
האם שעת היציאה מתחנת המוצאה אוחרהשינוי לוז רכבת לילה
רכבת הלילה מבאר שבע לתל אביב תתואם לרכבת המגיעה לנהריה
היציאה מבש הוקדמההאם שעת היציאה מתחנת המוצאה אוחרה
או שמא, הרכבת נוסעת יותר לאט.
 
תחושת הבטן שלי (לא בדקתי ת׳לו״ז) - הרכבת נוסעת לאט יותר.
זה טוב לתושבי קו הנגב המערבי, לבארשבעים זה שעה יותר מקו 469שינוי לוז רכבת לילה
רכבת הלילה מבאר שבע לתל אביב תתואם לרכבת המגיעה לנהריה
איזו בדיחה עצובהזה טוב לתושבי קו הנגב המערבי, לבארשבעים זה שעה יותר מקו 469
רכבת יוצאת ב00:51 מבאר שבע ורק בשעה 03:12 תגיעו איתה לנתב"ג.
 
קו 469 יוצא בשעה 1:00 מבאר שבע ותוך גג 02:15 אתה כבר בנתב"ג - חוסך לך שעה שלמה!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.