טעות
כל הרעיון של "נטייה מינית" הוא מודרנית.
תעבור על התנ"ך ועל ספרות חז"ל, תעבור על ספרות העמים בעת העתיקה ובימי הביניים, ולא תמצא את המונח "נטייה מינית" או מונחים מקבילים.
הצורך במכתב הוא דווקא בגלל שהקטגוריה "נטייה מינית" היא חדשה, ואינה מאוזכרת בספרות התורנית, ולכן חשוב לחדד את ההבדל בין נטייה ומעשה (שמקובל על כולם, בניגוד לדבריך).
אם אתה רוצה לומר שהמשותף ביני ובין שליסל הוא שיש לנו דעה על עניניים פרטיים של אנשים בוגרים, אז אתה צודק. אבל כאן מתחיל ונגמר הדמיון בינינו.
כל הרעיון של "נטייה מינית" הוא מודרנית.
תעבור על התנ"ך ועל ספרות חז"ל, תעבור על ספרות העמים בעת העתיקה ובימי הביניים, ולא תמצא את המונח "נטייה מינית" או מונחים מקבילים.
הצורך במכתב הוא דווקא בגלל שהקטגוריה "נטייה מינית" היא חדשה, ואינה מאוזכרת בספרות התורנית, ולכן חשוב לחדד את ההבדל בין נטייה ומעשה (שמקובל על כולם, בניגוד לדבריך).
אם אתה רוצה לומר שהמשותף ביני ובין שליסל הוא שיש לנו דעה על עניניים פרטיים של אנשים בוגרים, אז אתה צודק. אבל כאן מתחיל ונגמר הדמיון בינינו.