שביתה ברכבת?

מצב
הנושא נעול.
במשרד התחבורה מטילים את האשמה על רכבת ישראל !
ומתנערים מאחריות לכל בעיה תח"צית הנובעת מהשבתת תנועת הרכבות !! כל פנייה או תלונה שקשורה לתחבורה ציבורית לרבות פניות ותלונות שקשורות לרכבת ישראל שנשלחות למשרד התחבורה, מועברות אל מר אבישי דרורי ממונה על פניות הציבור בנושא תחבורה ציבורית. כל הפניות והתלונות שעוסקות ברכבת ישראל, לרבות אי הפעלת שירות אוטובוסים חלופי במקרה ומושבתת תנועת הרכבות, מועברות על ידי מר אבישי דרורי אל מר מיכאל שחר ממונה פניות הציבור ברכבת ישראל. במשרד התחבורה מתנערים מאחריות, רכבת ישראל מתנערת מאחריות והנוסע נופל בין הכיסאות !!
תעשה "קופי פייסט" עוד 5 פעמים
כי לא ברור לנו מיהם הגורמים המטפלים בפניות הציבור.
 

בועז ל

New member
תעשה "קופי פייסט" עוד 5 פעמים
כי לא ברור לנו מיהם הגורמים המטפלים בפניות הציבור.
לא ברור גם באילו שעות הגורמים מטפלים...
הדבר היחיד שברור הוא שהכותב סבור שהשירות של אגד מגעיל.
 

25306yosef

New member
לא ברור גם באילו שעות הגורמים מטפלים...
הדבר היחיד שברור הוא שהכותב סבור שהשירות של אגד מגעיל.
בקיצור, צריך רכב פרטי !!
לא ניתן להסתמך כלל על השירות הקלוקל של רכבת ישראל !! רכבת ישראל/משרד התחבורה עושים מה שהם רוצים וזורקים את הכדור אחד על השני על חשבון הנוסע.
 
בקיצור, צריך רכב פרטי !!
לא ניתן להסתמך כלל על השירות הקלוקל של רכבת ישראל !! רכבת ישראל/משרד התחבורה עושים מה שהם רוצים וזורקים את הכדור אחד על השני על חשבון הנוסע.
השרות המצויין של הרכבת הוא עובדה קיימת
שהרי במקרה של סגירת קו בגלל סיבות מוצדקות לחלוטין הוא פשוט חסר לך מאוד. רכבת ישראל מפעילה שרות לילה מצויין ל''מאחרים בנשף'' ממרכז הארץ לצפונה, חברת ''אגד'' חברה מצויינת לכשעצמה מצאה שאין לה צורך לשרת את הנוסעים בשעות הלילה בקו ת''א חיפה נהריה כי כנראה אין ביקוש מוצדק להפעלת שרות לילי שכזה. ר''י בחרה להפעיל שרות כזה למרות שאינני בטוח כלל ועיקר שהשרות הלילי רווחי כלכלית. מדוע אם כן ''אגד'' אינה מפעילה שרות מקביל זהה בשעות הלילה באופן קבוע או חד פעמי במהלך סגירת קווי הרכבת לשם ביצוע שידרוג ותחזוקת מסילות?. מסקנה: לא ניתן להסתמך כלל על השרות (''הקלוקל'' לשיטתך)של ''אגד'' כי הם אינם מפעילים שרות לילי לטובת הנוסעים. אכזבתך מהשרות או אי השרות של הרכבת מובנת, פניה לחב' אגד בנושא או למשרד התחבורה מתבקשת. ר''י לא חייבת כלום מעבר לכך שמסרה הודעה מוקדמת-כמה שבועות מראש, לנוסעים כדי שיוכלו להערך לנסיעתם בעוד מועד כשקווי הרכבת אינם פעילים. אם תעבור בתחנות הרכבת תוכל לראות שעל לוחות המודעות יש הודעות המתריעות על סגירת קווים בגלל עבודות תשתית ומהם האמצעים לתחבורה חלופית, בתחנות מחלקים פליירים בנושא עם הסבר מלא, יש הודעה מקדימה בנושא באתר האינטרנט של הרכבת, במודיעין הרכבת תקבל הסבר על הסגירות ותגבור תח''צ חלופית, בעיתונים תוכל לראות לפני הסגירה מודעות ענק בנושא, ואם תואיל להאזין לרשתות הרדיו השונות בוודאי תדע על הסגירות המתוכננות. רכבת ישראל מפעילה רכבות, משרד התחבורה מפעיל את כל גורמי תח''צ והוא הוא האחראי להפעלת חלופות ולתיקצובם. .
 

25306yosef

New member
השרות המצויין של הרכבת הוא עובדה קיימת
שהרי במקרה של סגירת קו בגלל סיבות מוצדקות לחלוטין הוא פשוט חסר לך מאוד. רכבת ישראל מפעילה שרות לילה מצויין ל''מאחרים בנשף'' ממרכז הארץ לצפונה, חברת ''אגד'' חברה מצויינת לכשעצמה מצאה שאין לה צורך לשרת את הנוסעים בשעות הלילה בקו ת''א חיפה נהריה כי כנראה אין ביקוש מוצדק להפעלת שרות לילי שכזה. ר''י בחרה להפעיל שרות כזה למרות שאינני בטוח כלל ועיקר שהשרות הלילי רווחי כלכלית. מדוע אם כן ''אגד'' אינה מפעילה שרות מקביל זהה בשעות הלילה באופן קבוע או חד פעמי במהלך סגירת קווי הרכבת לשם ביצוע שידרוג ותחזוקת מסילות?. מסקנה: לא ניתן להסתמך כלל על השרות (''הקלוקל'' לשיטתך)של ''אגד'' כי הם אינם מפעילים שרות לילי לטובת הנוסעים. אכזבתך מהשרות או אי השרות של הרכבת מובנת, פניה לחב' אגד בנושא או למשרד התחבורה מתבקשת. ר''י לא חייבת כלום מעבר לכך שמסרה הודעה מוקדמת-כמה שבועות מראש, לנוסעים כדי שיוכלו להערך לנסיעתם בעוד מועד כשקווי הרכבת אינם פעילים. אם תעבור בתחנות הרכבת תוכל לראות שעל לוחות המודעות יש הודעות המתריעות על סגירת קווים בגלל עבודות תשתית ומהם האמצעים לתחבורה חלופית, בתחנות מחלקים פליירים בנושא עם הסבר מלא, יש הודעה מקדימה בנושא באתר האינטרנט של הרכבת, במודיעין הרכבת תקבל הסבר על הסגירות ותגבור תח''צ חלופית, בעיתונים תוכל לראות לפני הסגירה מודעות ענק בנושא, ואם תואיל להאזין לרשתות הרדיו השונות בוודאי תדע על הסגירות המתוכננות. רכבת ישראל מפעילה רכבות, משרד התחבורה מפעיל את כל גורמי תח''צ והוא הוא האחראי להפעלת חלופות ולתיקצובם. .
השרות הוא מצויין רק מתי שהוא פועל !
השרות המצויין של הרכבת הוא שרות מצויין רק מתי שהוא פועל. מתי שמושבתת תנועת הרכבות מכל סיבה שהיא יש אנדרלמוסיה מוחלטת שאף אחד לא נותן לה פיתרון. במשרד התחבורה לא מתייחסים כלל לפניות שקשורות לרכבת ישראל ומעבירים את כל הפניות למר מיכאל שחר ממונה פניות הציבור ברכבת ישראל. ברכבת ישראל מטילים את האשמה על ממשלת ישראל/משרד התחבורה/משרד האוצר וכך הנוסע נופל בין הכיסאות. באגד מתנערים מאחריות לאנדרלמוסיה המוחלטת וטוענים שאינם חייבים דבר לאלה שבחרו מרצונם החופשי לא להיות לקוחותיהם. במקרה של השבתת תנועת הרכבות מתל אביב לנהריה לא מפעילים באגד כלל את קו 909 הישיר מתל אביב למרכזית המפרץ ולמעשה מספקים שירות רק לנוסעים הקיימים בקווי השירות הרגילים. תיגבור הקווים הרגילים נועד למעשה לנוסעי אגד הרגילים שאינם נוסעי הרכבת בקווים הרגילים שפועלים גם כשהרכבת פועלת כסדרה. באגד יכלו לדפוק קופה בכל פעם שמושבתת תנועת הרכבות, אבל באגד בחרו לשחק אותה ראש קטן, למקבלי ההחלטות באגד יש הרי פנסיה מטורפת לכל החיים אז למה להם בכלל להפעיל את המוח עבור נוסעי הרכבת, שנהגי המוניות ישדדו אותם.
 
במקרה ורכבת ישראל מחליטה להשבית את תנועת הרכב
הרכבות עקב עבודות פיתוח, היא חייבת לדאוג לנוסעים לשירות אוטובוסים חלופי, "לרבות בשעות הלילה" ובהתאם ללוח הזמנים המסחרי שפורסם לציבור שעל פיו תנועת הרכבות פועלת 24 שעות ביממה, ממוצאי השבת או החג ועד כניסת השבת או החג, "ולרבות בשעות הלילה" שבהם מושבת שירות האוטובוסים החביב של אגד.
באלו שעות?
סליחה, לא קלטתי על אלו שעות אתה מדבר. שעות הצהריים? הבוקר? אתה מוכן לחזור ולהדגיש על אלו שעות מדובר כדי שנבין בוודאות?
 

25306yosef

New member
באלו שעות?
סליחה, לא קלטתי על אלו שעות אתה מדבר. שעות הצהריים? הבוקר? אתה מוכן לחזור ולהדגיש על אלו שעות מדובר כדי שנבין בוודאות?
בשעות הלילה

בשעות היום מצאתי פיתרון יצירתי ומענג איך לעקוף את האנדרלמוסיה המוחלטת שיש בכל פעם שמושבתת תנועת הרכבות.
 
שביתה ברכבת?
כאן
לכל מתנגדי הרפורמה באוטובוסים
תראו את רכבת ישראל, כשהיא מפעילה יחידה, לעומת האוטובוסים שיש הרבה מפעילים בגלל הרפורמה, שברו את ריכוזיות היתר בידי מפעיל אחד או שניים כדי שהם לא ישבתו והציבור יאכל קש!! אתם יכולים להתווכח ולהגיד שיש בה הרבה דברים רעים, אבל בעצם שבירת ריכוזיות היתר, מונעים שביתות דומות באוטובוסים! ככה, לאגד ודן אין מונופול ריכוזי על הכל, ואם מפעילה עושות קונצים ושביתות יש מספיק מפעילים אחרים. ושלא יגידו לי שכל מפעילה גם ככה עובדת באזור משלה, כי היא יודעת שהיא לא תוכל לעשות שביתה אחרת תאבד את האשכול למפעילה אחרת במכרז קרוב.
 

cwen

New member
לכל מתנגדי הרפורמה באוטובוסים
תראו את רכבת ישראל, כשהיא מפעילה יחידה, לעומת האוטובוסים שיש הרבה מפעילים בגלל הרפורמה, שברו את ריכוזיות היתר בידי מפעיל אחד או שניים כדי שהם לא ישבתו והציבור יאכל קש!! אתם יכולים להתווכח ולהגיד שיש בה הרבה דברים רעים, אבל בעצם שבירת ריכוזיות היתר, מונעים שביתות דומות באוטובוסים! ככה, לאגד ודן אין מונופול ריכוזי על הכל, ואם מפעילה עושות קונצים ושביתות יש מספיק מפעילים אחרים. ושלא יגידו לי שכל מפעילה גם ככה עובדת באזור משלה, כי היא יודעת שהיא לא תוכל לעשות שביתה אחרת תאבד את האשכול למפעילה אחרת במכרז קרוב.
כי חברות האוטובוסים לא צריכות לסלול כבישים...
 

אורי404

New member
לכל מתנגדי הרפורמה באוטובוסים
תראו את רכבת ישראל, כשהיא מפעילה יחידה, לעומת האוטובוסים שיש הרבה מפעילים בגלל הרפורמה, שברו את ריכוזיות היתר בידי מפעיל אחד או שניים כדי שהם לא ישבתו והציבור יאכל קש!! אתם יכולים להתווכח ולהגיד שיש בה הרבה דברים רעים, אבל בעצם שבירת ריכוזיות היתר, מונעים שביתות דומות באוטובוסים! ככה, לאגד ודן אין מונופול ריכוזי על הכל, ואם מפעילה עושות קונצים ושביתות יש מספיק מפעילים אחרים. ושלא יגידו לי שכל מפעילה גם ככה עובדת באזור משלה, כי היא יודעת שהיא לא תוכל לעשות שביתה אחרת תאבד את האשכול למפעילה אחרת במכרז קרוב.
זה לא מחייב.
באותה מידה גם חברות שונות בתחום זה או אחר, יכולות להתאגד ולשבות יחד. אמנם זוהי סבירות נמוכה, מאשר חברה אחת פעילה, אבל זה עדיין קיים. מה גם, שאפשר לאמר דברים שונים בתקופת המונופול של "אגד" ושל "דן", אבל לא זכורות לי בחמש עשרה שנים האחרונות (ואולי יותר) שביתה של "אגד" ו/או "דן".
 

connex

Active member
לכל מתנגדי הרפורמה באוטובוסים
תראו את רכבת ישראל, כשהיא מפעילה יחידה, לעומת האוטובוסים שיש הרבה מפעילים בגלל הרפורמה, שברו את ריכוזיות היתר בידי מפעיל אחד או שניים כדי שהם לא ישבתו והציבור יאכל קש!! אתם יכולים להתווכח ולהגיד שיש בה הרבה דברים רעים, אבל בעצם שבירת ריכוזיות היתר, מונעים שביתות דומות באוטובוסים! ככה, לאגד ודן אין מונופול ריכוזי על הכל, ואם מפעילה עושות קונצים ושביתות יש מספיק מפעילים אחרים. ושלא יגידו לי שכל מפעילה גם ככה עובדת באזור משלה, כי היא יודעת שהיא לא תוכל לעשות שביתה אחרת תאבד את האשכול למפעילה אחרת במכרז קרוב.
כבר היו שביתות
שביתה די ארוכה של מטרודן בבאר שבע ושביתה של יום של סופרבוס
 

droriko

New member
לכל מתנגדי הרפורמה באוטובוסים
תראו את רכבת ישראל, כשהיא מפעילה יחידה, לעומת האוטובוסים שיש הרבה מפעילים בגלל הרפורמה, שברו את ריכוזיות היתר בידי מפעיל אחד או שניים כדי שהם לא ישבתו והציבור יאכל קש!! אתם יכולים להתווכח ולהגיד שיש בה הרבה דברים רעים, אבל בעצם שבירת ריכוזיות היתר, מונעים שביתות דומות באוטובוסים! ככה, לאגד ודן אין מונופול ריכוזי על הכל, ואם מפעילה עושות קונצים ושביתות יש מספיק מפעילים אחרים. ושלא יגידו לי שכל מפעילה גם ככה עובדת באזור משלה, כי היא יודעת שהיא לא תוכל לעשות שביתה אחרת תאבד את האשכול למפעילה אחרת במכרז קרוב.
אתה חושב שכל כך פשוט להחליף מפעיל?
קודם צריך מכרז של איזה שנה , אחרי זה לוקח לפחות חודש לחברה החדשה להסתגל למקום החדש (זה במקרה הטוב , קוים לדוגמא עד היום לא הסתגלו )
 

מבשרת333

New member
לכל מתנגדי הרפורמה באוטובוסים
תראו את רכבת ישראל, כשהיא מפעילה יחידה, לעומת האוטובוסים שיש הרבה מפעילים בגלל הרפורמה, שברו את ריכוזיות היתר בידי מפעיל אחד או שניים כדי שהם לא ישבתו והציבור יאכל קש!! אתם יכולים להתווכח ולהגיד שיש בה הרבה דברים רעים, אבל בעצם שבירת ריכוזיות היתר, מונעים שביתות דומות באוטובוסים! ככה, לאגד ודן אין מונופול ריכוזי על הכל, ואם מפעילה עושות קונצים ושביתות יש מספיק מפעילים אחרים. ושלא יגידו לי שכל מפעילה גם ככה עובדת באזור משלה, כי היא יודעת שהיא לא תוכל לעשות שביתה אחרת תאבד את האשכול למפעילה אחרת במכרז קרוב.
מתי בדיוק היתה שביתה של תח"צ? בנוסף,
אין שום מונופול בין אגד ו'דן', וזאת מפאת איזורי מסלולים שונים ותעריפי נסיעה ואף כירטוס שונה, לעיתים אף במסלולים ליעדים קרובים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה