מר "השירות החביב של אגד !!" היקר!שידרוג התשתיות המסילתיות לא יסתיים לעולם !!
שידרוג ותחזוקה של התשתיות המסילתיות של רכבת ישראל לא יסתיים לעולם !! מסיבה זו לא ניתן להסתמך על השירות הלקוי של רכבת ישראל ויש צורך בשירות אוטובוסים חלופי שיפעל בכל קטע שבו פועלת הרכבת. טוב שעדיין יש שירות אוטובוסים חביב של אגד שניתן להסתמך עליו !! על השירות הלקוי של רכבת ישראל לא ניתן להסתמך כלל, מכיוון שרכבת ישראל משביתה מיוזמתה כל הזמן את קווי הרכבת השונים ללא מתן פיתרון חלופי לנוסעים.
מה יאמר אדוני על כך שבקו חיפה - תל אביב של רכבת ישראל שאיננו מושבת מזה תקופה ארוכה מאוד, לוקח 40 דקות להגיע מחוף הכרמל לאוניברסיטת ת"א, בעוד שלקו האוטובוס הכי מהיר לוקח שעה ו-20 דקות לעבור את אותו המרחק בתנאי שאין פקקים בדרך? ומה יאמר אדוני בעוד קצת יותר משנה, כאשר ייפתח הקו המשודרג לבאר שבע שזמן הנסיעה בו מתל אביב יעמוד על 50 דקות, ולא יהיה עוד צורך להשביתו? והאם יואיל בטובו אדוני לאכול כובע עם כל קו רכבת חדש שייפתח, שזמן הנסיעה בו יהיה קצר מכל שירות אוטובוסים חביב ככל שיהיה? ועוד תמהני, מדוע אדוני מצהיר: "ללא פתרון חלופי לנוסעים", באותו זמן שהוא בעצמו טוען ששירות האוטובוסים הוא כה חביב - האם זוהי לא אלטרנטיבה ראויה לנוסעי הרכבת?.. אוסיף נקודה למחשבה. רבות נאמר על מדד הדיוק של רכבת ישראל... ואני שואל: מדוע אין מדדי דיוק דומים לחברות האוטובוסים החביבות במדינתנו, שאדוני כל-כך סומך ומסתמך על שירותיהן וקורא לאחרים לנהוג כמוהו?..