שאלה לי אל חברי הפורום- נא לענות ברצינות

MIIKLE

New member
הרתעה

פגיעה בדברים היקרים לשמאל תבהיר שלא כדאי לו לעשות דברים שיפגעו בימין .אדם סביר לא עושה מעשה אם הוא יודע שההשלכות יהיו חמורות ופוגעות בו.את גישת הנחמדות ניסו בגירוש גוש קטיף וראית מה יצא מזה. העולם הוא לא נופת צופים כשתגדל תבין שבתחבולות תעשה לך מלחמה.זה נכון כנגד מחבלים וגם כנגד השמאל האנטי ציוני.
 
זה יגרור מעגל שנאה.

הרי ברור שהשמאל לא ישתוק אם מעשים כאלו יתרחשו. הם רוצים את דרכם כפי שאנחנו רוצים את דרכנו. (אני לא חושב שאני נגרע ממך משום שאני צעיר יותר)
 

MIIKLE

New member
השמאל ישתוק כמו שהימין שתק

אם העם לא נשבר בגירוש שהיה בגוש קטיף אז הוא לא ישבר אם ינקטו צעדים דומים כנגד מעוזות השמאל. התהליך כבר התחיל אם לא שמת לב.למה בייניש נשיאת העליון כל כך עצבנית כשמפרקים את ההרכב ההומוגני השמאלני שבית המשפט העליון יצר.הצעדים שאני מציע אינם קיצוניים כלל וכלל שבירת המונופול בבית המשפט העליון והקמת בית משפט לחוקה הם צעדים לגיטימיים שרבים מחברי הכנסת תומכים בהם.גם ריסוק שוק העיתונות השמאלני והקמת אלטרנטיבה ימנית הינו צעד הכרחי ואף שיוויוני.כשתגדל תבין שאת העולם לא משנים בנחמדות אלא בעמידה נחושה על מטרותיך.
 

שומו

New member
למה לא פשוט נרצח את כל השמאלנים וזהו../images/Emo35.gif

שום דבר טוב לא יצא, יוצא וייצא לנו ממלחמת אחים.
 

MIIKLE

New member
לא הגזמת חבוב../images/Emo13.gif

מי דיבר על לרצוח? בסך הכל דובר על כיבוש עמדות שהשמאל החזיק בהם שנים כמו בית המשפט העליון והעיתונות.דבר אחד ששמתי לב זה שככל שהשמאל מוחה על צעדים שהימין עושה סימן שהימין עושה את מלאכתו נאמנה.כמו שככל שאובמה המוסלמי עצבני יותר עלינו סימן שאנו עושים דברים שטובים לישראל.
 
למעלה