רכב כיפי לנהיגה

b_elad

New member
רכב כיפי לנהיגה

שלום,

אשמח לדעתכם איזה רכב יהיה יותר כיפי לנהיגה:
- במוו 135I
- אודי rsq3
אחת הנעה אחורית והשניה 4על4.
יש יתרון בשבילי לרכב 4על4 כי גול פה ושם.
אשמח לתשובתכם...כשדגש על כיף לנהוג :)

תודה
 

enigo

New member
שתיהן מאוד כיפיות, אבל שונות. כך שזה תלוי בטעם שלך

ה-RS גסה יותר, נותנת תחושת ארוע בכל נסיעה. הב.מ.וו עם יכולת לבצע היגוי יתר תחת כח. אבל קצת רכה, שקטה ומעודנת מדי לטעמי.
הביצועים די דומים, ויותר ממספקים.
 
מה זה תחושת ארוע?

ומה דעתך ביחס לתחושת הכיף מה208GTI שהוא רכב זול משמעותית אבל גם קל משקל ואשר המנוע מעניק "רק" 210 כ"ס וגיר רגיל
 

enigo

New member
תחושת ארוע משמע תחושה של משהו שונה ומיוחד

 
כמה קילומטר אתה גומע בשנה ?

אם זה מעל 30000 אז מגיע לך רכבים כאלו , אם פחות אז לא .
המחוקק צריך לחוקק חוק כזה .
יש דבר כזה שנקרא נסיעת מבחן , למה אתה הולך לפי הכיף של אחרים ?
זה כמו לבחור אישה שיותר כיפית לפי המלצה של אחרים , בלונדה או שחרחורת ?
ולסיום נהיגה זו עבודה ולא כיף , להגיע ליעד ובשלום זה הכיף .
 

b_elad

New member
הגובה לא מפריע

תודה. אני עושה כ 25 אלף בשנה ( מה הקשר באמת :)?).
בכל מקרה, אני שואל כי ה q3RS גבוהה יותר - זה לא פוגע בהנעה מנהיגה בסיבובים וכו?
יש לי יתרון לגביה בגלל יכולת הנסיעה הקלה בחול.
כמובן שאני נהג זהיר, אפשר להנות מכוח בלי להתפרע
עוד שאלה - לא מתכננים להחליף אותה בקרוב ? את ה rsq3 - לא הצלחתי להבין באינטרנט.
 
חייב להפריע בסיבובים

האם באתר של אוטו אפשר להשוות ביניהם. שם מופיעה "שנת הלידה" של הדגמים.

http://www.auto.co.il/catalog.aspx?compare=11478,10641,
 
לא מפריע בכלום , עד שלא תראה פורשה קאיין

טס בכביש מפותל לא תשנה את דעתך .
אם תגיד פורשה קאיין זו לא חכמה , אז גם לנד קרוזר מתפקד טוב מאוד בכביש מפותל, מפותל עד כדי כך שה GPS שלי הגדיר את הסיבובים כפניות .
 

enigo

New member
מפריע, מפריע - עד שלא תראה 911 טסה באותו כביש לא תשנה

את דעתך...
ולנד-קרוזר? ברצינות? חתיכת בהמה מגודלת שמאבדת עשתונות ברגע שמבקשים ממנה יותר מהמינימום הבסיסי בכביש מפותל ובכלל על הכביש.
 
כמה לנד קרוזר כבר אתה רואה בביצועים ?

כאן זו מדינת הלנד קרוזר , כמה שיותר גדול יותר טוב
במחיר שהוא קצת יותר יקר מרוב רכבי הפנאי אין פלא שהרבה קונים אותו
כל יום אני רואה עשרות ממנו . הנהגים כאן הם מעבר לספורטיביים
בחניה של בית פרטי של השכן יש לנד קרוזר + המרצדס המקביל בגודלו .
המרצדס לאשה הלנד קרוזר לגבר .
911 ? מה זה בכלל ? לא סופר דברים כאלו .
לחובבי סיבובים יש 2 מקומות מומלצים לנהיגה , אחד, הדרך מצ'נג מאי לפאי ,
השני הכביש מדילינג'ק לסוצ'י . תסתכלו במפה , צפון מזרח הים השחור ,
יש גם באירופה כמה מקומות , בישראל אין !
 
אידיט אידיט, אין ספק שהיצע המכוניות מסביבך גדול ועשיר ממה

שניתן לראות בארצינו הצפופה והענייה יחסית [זו לא סוגיית העוני אלא מספר העשירים שיכולים להרשות לעצמם גם מרצדס גדול וחדש וגם לנד קרוזר גדול וחדש. כנראה שברוסיה הוא גדול משמעותית], אבל זה לא הדיון.
אין לך הבנה מה הקשר בין מבנה הרכב למהות ההתנהגות בכביש מפותל בצפיפות. אני עוד לא יודע איך "לאכול אותך" כלומר, אולי אתה לא מבין מהו הכביש שאני מדבר עליו.
האם ברור לך ש...
1. לא מדובר על עלייה צפופה שבה כל רכב צריך לעצור או כמעט לעצור כי אחרת הזינוק מהמקום ייתן יתרון ללא עוררין למנוע החזק בלי קשר למרכב.
2. לא מדובר על פיתולים מאד רחבים כי שם הגובה לא מהווה מגבלה. המומנט הצידי שפועל ממרכז הכובד יהיה קטן כשרדיוס הסיבוב יהיה גדול מדיי
3. האופטימלי לדבר על ירידה קלה במסלול מפותל. מסלול כזה מגמד את הפערים בכוח המנועים ומותיר רק את המרכב כגורם המכריע לחיסכון בזמנים.
 
אני מבין רק שזוית הראיה שלך לא מקובלת עלי

נניח שהצעצוע שלך עושה סיבוב מסויים ב 100 וזה כמעט המקסימום שלו
אתה רוצה רכב שיעשה את הסיבוב ב 120 , למה ?
וזה במקום לקנות רכב מפנק גדול, אתה רוצה לקנות אנטי רכב כמו פיז'ו ?
מה עם ההנאה בכביש ישר ולא רק בסיבוב ?
מה עם ההנאה של רק לשבת ברכב אפילו בלי להניע ?
מה עם תנוחת ישיבה נוחה יותר ( גבוהה ) ?
מה עם כושר העמסה 300 ק"ג מטען בלי להרגיש ?
פעם הייתי עושה משמרות לילה , היינו גומרים את המשימה והולכים לישון
הייתי מקפל את המושב האחורי ( רכב סדן ) ומתקפל בעצמי לתוך תא המטען ונרדם .
כעת יש לי מיטת קינג סייז מאחור בלי להתקפל ומשטח ישר .
 

kitt

New member
כרגיל הטיעון שלך לא החזיק מים אז אתה משנה את נושא הדיון

דיברנו בפירוש על התנהגות של לנד קרוזר בסיבובים ואתה פתאום מתחיל ל**** במוח על מיטות ברכב כי ראית שהטיעון שלך (כרגיל) לא נכון ולא מחזיק מים...
 


יש לו בעייה בדבקות בנושא הדיון. כשהוא ב"מצוקה" יש אצלו מיד FLIGHT OF IDEAS והוא רץ לעבר נושא אחר ואפילו לא שם לב שמבצע SHIFT...
אני לא בטוח שהוא מבין שהטיעון שלו "לא מחזיק מים". לדעתי אין לו מושג מה קורה בפיתולים. הוא כנראה מאט מאד בכל סיבוב ופיתול נתון ולמעשה מרגיש נוח רק בקו ישר.
 
אני לא רואה שום בעיה ללנד קרוזר בסיבובים

אולי אם רכב אחר עושה סיבוב ב 140 ולנד קרוזר רק ב 120
זו לא בעיה ,
גם התאוצה שלו טובה לא כמו פורשה קאיין אבל טובה
לא ראיי בעיה המשכתי הלאה , אני לא עומד במקום אחד
 
מותר לך לא להסכים למרות שזה היה צריך לומר מבחינתך דרשני

שאתה בדעת מיעוט נחרץ כל כך, בפרט שאתה מאוהב ברכב בעיקר במצב סטטי ["לשבת בקבינה כשהרכב לא נוסע"], ככה שאני לא סומך עליך לגבי היכולות הדינמיות ובוודאי לא הדינמיקה בסיבובים.
&nbsp
אבל לפחות תתייחס לנושא אותו אתה נוטש. תן איזה היבהוב של איתות שיסביר לסביבה שאתה פונה לדרך חדשה אחרת יוצא שימעך כתימהוני שמה שבוקע מגרונו הוירטואלי הוא נטול קונסיסטנציה וזה חבל. שלא נקבל הרושם שאתה "נהג תפוזים וירטואלי" באותה רמה שאתה נהג בכביש הזיבורי שמהאיכויות שלך נהנים כיום לרווחת כולנו בעיקר העמים הרוסיים...
 
התפקיד שלי הוא רק להיות נהג של אשתי ולעשות לה טוב

לכן אני צריך לחכות לה עד שתגמור את הסידורים שלה
אני יושב עם הטאבלט ולא מרגיש איך הזמן עובר , כי נוח לשבת ברכב .
ולכן אצלי יש פרמטר כזה לגבי רכב ,
 

enigo

New member
ופרוצדורת ה"לעשות לה טוב" כוללת את זה שאתה מחכה במכונית?!...

 
למעלה