מאיפה אתה מביא את הדיעות האלה
אני לא מצליח להבין...
מי מדבר על "מעטפת הביצועים" או על "זריקת הרכב הצידה בסיבובים" או השד יודע מה...
ההפך אני מדבר שהאוטו לא מתרגש ולא מזדעזע ולא חורק למרות שהלנד קרוזר שלך [הארוך שיהיה מקום לציוד ולמיטה מאחורה
] בעבוע מזדעזע.
אתה עושה מעצמך חוכא ואיטלולא. חבל על זה. סתכל על פותח השרשור שמתלבט בין 2 מכוניות מאד מאד יקרות. גם הוא מבין שלכל מטבע יש 2 צדדים ורק אצלך העולם חד מימדי.
בא תשמע משהו. אני בהתלבטות עם עצמי לגבי רכב אופטימלי לגבי הצרכים שלי. אתה כבר יודע שאני לא ישן ברכב, לא סוחב מטענים ואפילו לא מחכה לאשתי בחניון של הMALL הקרוב או הרחוק...
בחג הזה נסענו פעמיים מאיזור ירושלים לאיזור השרון, פעם לצפון השרון והיום לדרום השרון. הנסיעה הייתה דרך כביש 1 ובהמשך בגלילות מעבר לכביש 2. אני הסברתי והדגמתי לבני משפחתי איך רכב קוריאני פשוט גיר ידני [שאתה מתעב] ומנוע 1.25 עם 4 בוכנות נוסע בירידות עם סיבובים מירושלים עד לשער הגיא [וגם אחרי שער הגיא, למעשה כל הדרך אבל ההמשך זה במנגנון אחר שגם הדוושה הימנית מעורבת אז עזוב את זה כרגע] הרבה יותר מהר מלנד קרוזרים חדשים ודומיהם. מה שמדהים שאני נוהג מהר אבל חלק גדול מהדרך אני הרמתי רגליים יחסית גבוה בהדגמה לבני משפחתי שאינני בולם אבל אני גם לא לוחץ על דוושת הגז, ואנו חולפים על פני [כולם] והתייחסתי במקרה ללנד קרוזר שלא דלקו אורות ברקס מאחוריו ככה שייתכן שלחץ על דוושת הגז או שלא לחץ על הגז אבל כאמור ברקס הוא לא לחץ.
ההסבר שלי לבני המשפחה היה שהתנהגות הכביש של הלנד קרוזר המגושם הזה לא מאפשרת לרכב "לשאוט קדימה באופן ספונטני". אני בתחילה האצתי למהירויות שאני אוהב אבל אז בשלב הזה, לא נגעתי בגז מרבית הירידה שהיא מאד ארוכה [או שנגעתי מעט מאד] ומרחוק ראיתי ג'יפים כאלה והסברתי להם שהנה, אוטוטו אנחנו נעקוף בלי קושי וזה אכן קרה בלי שנגעתי בגז. ולא "החליק זנב" ולא היינו ב"מעטפת ביצועים" ושום כלום.
בכביש הזה יש סיבובים, לא מאד צפופים אבל גם הם, אפילו הם, לא אופטימלים לג'יפ מגודל שכזה, יותר משהוא גבוה, הוא ארוך ומגושם וזה הופך אותו למסורבל.
זה נשמע קשה להאמין שרכב בנפח 1.25 ככה עוקף בכזאת קלות [ואני מודיע לך שגם עם ה1.0, 3 בוכנות שלי, זה היה מתנהל בדמיון מוחלט !]
אם תשאל למה הרמתי רגליים זה כי אישתי מספרת שהנהיגה המהירה היא גם בגלל הנהג ורציתי להראות ולהוכיח שזה לא רק הנהג אלא גם הרכב שהוא קומפקטי ומאד אוירודינמי, שגם זה תורם, ואני חושב שהצלחתי בזכות זה להוכיח לבני המשפחה שלג'יפ הגדול יש גם חסרונות בכביש המהיר.