בדיוק הפוך
טייס באל על מרויח פי 2-3 מטייס בחברת תעופה בנלאומית אחרת - עובדה,
נהג משאית, נהג אוטובוס ונהג קטר, צריכים להיות 100 אחוז מהזמן ב100 אחוז כוננות, שניה של טעות והנזק יהיה יותר גדול מתאונת מטוס, תאונת רכבת מסוכנת מתאונת מטוס, 95 אחוז מהזמן טייס לא עושה כלום חוץ מלבהות בטייס האוטומטי, או כמו הבדיחה הידועה של בואינג, במטוסים הבאים יהיה כיסא ליד הטייס בשביל כלב, התפקיד של הכלב יהיה לנשוך את הטייס אם הוא ינסה לגעת במשהו.
לטייס יש הרבה יותר זמן לתקן טעויות מלנהג, חוץ מאותה שניה אחת של הנגיעה במסלול בנחיתה , בשאר ה99.99 אחוז מהזמן נהג קטר ונהג משאית יש להם הרבה יותר אחריות ואפשרות נזק הרבה יותר גדולה, חוץ מזה, זה ממש לא רלוונטי, גם מפעיל מנוף יכול להפיל את המטען שלו ולהרוג מאות, אז גם הוא צריך להרויח משכורת מטורפת ?
איך להגיע למצב הנכון זאת שאלה, אבל טייסים באל על צריכים להרויח חצי ממה שהם מרויחים היום, להגיד תודה שיש להם עבודה, הם בסך הכל נהגי אוטובוס.
יותר מדויק הם פחות, נהג אוטובוס צריך להתיחס לכל נוסע.