רובוט מנגן בכינור

BravoMan

Active member
אני תוהה - כמה טוב לך בחיים?

לפי דבריך, אין בעולם כבר מקום מהסוג שאתה חולם לגור בו, ושלדעתך שם חיים אנשים הכי מאושרים הכי הרבה זמן.
&nbsp
אתה מאמין שכל העולם כבר מזוהם, וממשיך להזדהם בקצב מפחיד, שהוא נשלט ע"י אליטות שקרניות שאי אפשר לעשות נגדן כלום, כי מגיל הגן מלמדים את כל הילדים בעולם רק אוסף שקרים ענק.
&nbsp
אתה רואה את עצמך דון קישוט, שנלחם בתחנות רוח ענקיות עם אתר קטן ובפורום אלמוני, ואף אחד לא מאמין לך, כולם לועגים לך, ומקללים אותך, ומעריצים את אלה שאתה שונא שרק מדרדרים את העולם.
&nbsp
לא פלא שאתה עצבני עלינו כל הזמן!
אתה בטח מרגיש סופר מסכן, מדוכא, ומתוסכל מזה שאיש לא רואה שהאמת הפשוטה והברורה בידיך.
&nbsp
אולי אתה מתנחם בזה שכמו גלילאו, כמה מאות שנים אחרי מותך תוכר כגיבור ופורץ דרך, אבל זו לא נחמה מי יודע מה...
&nbsp
אני לאומתך, שמח לחיות בעידן של קידמה, כשהעולם הכי נוח למחיה שהוא היה בכל ההיסטוריה האנושית, וממשיך להתקדם ולהפוך ליותר נוח ומעניין, למרות אנשים כמוך ועל אפכם וחמתכם.
&nbsp
אני גם שמח, שהיום, יותר מאי פעם המון ידע וכלים זמינים לכל מי שרוצה ללמוד ולבנות בעצמו.
&nbsp
יש לי תחושה ששפיפון ואחרים כאן שותפים להרגשה הזו שלי...
 
כל כך טוב לו שהוא צריך להוציא את זה על זרים באינטרנט...


 

Feanor75

New member
אענה לך

ראשית, אתה וחבריך כאן נראים לי באמת אנשים מסכנים. אני רק עושה גיחות לפורום הזה, לא מבזבז זמן כה רב מול המחשב כי מודע להשפעתו ההרסנית על הנפש. גם כשאני כבר כותב פה זה במסגרת ניסיון לעורר אנשים כמוך וכמו שפיפון מההזיה הקשה שהם נתונים בה, זו חלק מהשליחות שלי בחיים האלה.
&nbsp
בד"כ די טוב לי, למרות הקידמה וזוהמתה. כי בזמן שאנשים כמוך עסוקים בלהזין את המרכיבים הנמוכים שלהם, אני את מיטב זמני השקעתי בעשיה מועילה שמהווה מזון עבור הנשמה, וזה נותן סיפוק אמיתי שלא מתפוגג ולא כרוך בנזק לנפש ולגוף. אני נמנע מלהרעיל את עצמי בכל התחלואים המודרניים שאתה מוקיר.
רוב האנשים כמוך שעובדים במחשבים למשל, עוזרים למערכת רעה להמשיך להתקיים, מערכת ששעבדה את תושבי העולם לכן זה לא מוסרי. יכולים להשתכר יפה וחלקם אפילו ליהנות ממעמד חברתי גבוה כתוצאה מכך, אבל אושר אמיתי הם לא משיגים, כי זה לא עיסוק שבאמת מועיל לאנושות ולנשמה של האדם. אין מה לעשות, אלו הם חוקי האלוהים אם תרצה או לא, הם חלים על כולם.
&nbsp
כרגע אמנם אני נמצא בתקופה לא טובה, כי אבא שלי חולה מאוד. כי לצערי כמו רבים גם הוא הולך שולל והאמין לרפואה המודרנית, שיש לה אפס אחוזי הצלחה בריפוי המחלה שממנה הוא סובל (IPF) המדע המטומטם שלך אפילו לא מבין מה גורם למחלה הזאת, כמו ברוב המקרים, מדענים ורופאים שכולם בעצם שרלטנים. הוא קיבל תרופות שעברו את כל המבחנים של המעבדות, לפי השיטה שאתם מעריצים כל כך, אבל הכל שקר גדול כמו ברוב המחלות והתרופות שהתעשייה המושחתת הזאת מקדמת.
 
נו, אז למה אתה לא מרפא אותו בעצמך?

כשאתה כותב משפט כמו "המדע המטומטם שלך אפילו לא מבין מה גורם למחלה הזאת" משתמע מכך שאתה, בניגוד לכל אותם מדענים ורופאים שרלטנים, כן מבין מה גורם למחלה הזו ובהחלט מסוגל לרפא אותה בעזרת איזה שיטה רוחנית כגון רייקי, הומיאופתיה, או משהו כזה - אז יאללה, בהצלחה ורפואה שלמה לאביך (שלושת המילים האחרונות נכתבו בכוונה אמיתית, בלי טיפת ציניות, רק שתדע.)
 

BravoMan

Active member
צר לי לשמוע על מצבו של אביך!

אני מאחל לו רפואה שלמה.
&nbsp
הייתי שואל מה הידע הרוחני שלך יכול לעשות בשבילו, אבל אני כבר יודע את התשובה, וזה גם לא עניין שמתאים לעסוק בו בפורום.
&nbsp
אני מקווה רק לטובת אביך שלא ניסית לגרום ללכת לכל מיני שרלטנים ("ריפוי בתקשור" וכו') במקום לרופאים אמתיים.
&nbsp
בוא במקום נדבר על השקר שלך:
" אני נמנע מלהרעיל את עצמי בכל התחלואים המודרניים שאתה מוקיר."
&nbsp
אם זה נכון, מדוע כתבת ספר באורך כמעת 200 עמודים בצורת PDF?
&nbsp
אני יודע כמה זמן מול מחשב נחוץ כדי לייצר דבר כזה, וזה בהחלט לא מעט!
&nbsp
למה לא השתמשת בעט ונייר, כמו שהיו עושים פעם?
הרי זה טוב לנשמה, והתוצאה היית אותה תוצאה?
 

Feanor75

New member
טוב

תודה על האיחולים.
&nbsp
מצבו הקשה הוא תוצאה של הטיפול אצל אלה שאתה מכנה רופאים אמיתיים. הם רק הרעו את מצבו עם התרופות שלהם ועם המתח והפחד שנגרמים ע"י הגישה שלהם, ובכל מקרה לא הביאו לשום שיפור. כשאתה אומר לחולה "זה המצב, קיבלת מחלה שאין סיכוי להחלים ממנה" כבר הרסת אותו.
אתה כמו גם ידידך השפיפון, כרגיל חלש בהסקת מסקנות אם אתה סבור שמן הדעה שהשמעתי על המדע הרגיל משתמע שאני חייב לדעת את הגורם למחלה. יש מרפאים אמיתיים שיודעים לזהות ממש את הגורמים לכל בעיה לפי הסימפטום, אני מעולם לא טענתי שזה התחום שלי. אבל יש לי ידע בעקרונות הרפואה וייתכן אפילו שעצותיי יכלו להביא לריפוי אם רק אבי היה מוכן להישמע להן, במקום לרופאים המזויפים. ועל זה חבל לי מאוד.
&nbsp
יש אמצעים לגיטימיים ויש שאינם לגיטימיים.
מתקשרים ומדיומים אולי יכלו לסייע, אני לא יודע לא מכיר אף אחד מהם ולא רוצה במיוחד להכיר, תקשור עם רוחות הוא אסור, יש גם שרלטנים בתחום ורבים שמתחברים מצד הטומאה. יותר מזה, אפילו אם היה אדם בעל כוחות ריפוי על-טבעיים, זו עלולה להיות התערבות לא לגיטימית בקארמה של האדם לבטל כך מחלה שבאה מסיבה מסוימת ויש לה תפקיד מסוים לטובת החולה, בראיית התמונה הכוללת.
חולי הוא בדרך כלל מצב של חוסר איזון, אנחנו מחויבים לסייע לחולה כמיטב יכולתנו לתת לו תנאים טובים לריפוי או לתת לו עצות טובות, אבל המשימה לבצע את השינויים הנדרשים באורח החיים כדי לחזור לאיזון, מוטלת עליו. כשאתה נותן לו תרופה, לא רק שאתה מחליש אותו אלא שאתה נוטע בו תקוות שווא שמונעת ממנו לבצע את השינויים החשובים שיכולים להביא לריפוי.
&nbsp
למה אני נעזר בטכנולוגיה, הסברתי לך כבר הרבה פעמים, כדי לפצות על נזקיה. אני אשמח לכתוב בנוצה ובכסת אם היית יכול להבטיח לי לקבל בחזרה גם את הטבע הנקי בלי מכוניות ובלי מזון מרוסס ובלי אוויר מרוסס בכמיקלים, עם אנשים שאפשר להיפגש ולשוחח איתם באמת בלי שתודעתם מרותקת לסלולר כמו זומבים והם מלאים בבעיות והרשימה עוד ארוכה. ואז מן הסתם גם לא היה צורך בכתיבת הספר הזה.
בדבר אחד אתה צודק: כל משך החורף האחרון שקדתי על כתיבת הספר הזה מול המחשב, ואת המחיר שילמתי: לא רק ההשפעה הרעה שיש למסך המחשב על ההרגשה שלי אלא ירידה ברמה הרוחנית. ייקח לי כמה חודשים להחזיר המצב לקדמותו, הכל נלקח בחשבון, כי השלמת משימה מעניקה סיפוק ובכל מקרה אני סבור שזה ספר חשוב מאוד.
&nbsp
השפעת המסכים על אנשים: ניכור, מתח, פחד, אנטיפתיה, חיזוק היצרים הנמוכים, הזיה מטריאליסטית-אתאיסטית או במילים אחרות סילוק האלוהים מתוך האדם. זה קורה בצורה ערמומית ובלתי מורגשת כשהאדם לא מודע למה שקורה איתו.
 
לפחות בדבר אחד אתה צודק. זו באמת היתה טעות לצפות ממך

שתדע משהו שיכול להשפיע על המציאות.
&nbsp
"מצבו הקשה הוא תוצאה של הטיפול אצל אלה שאתה מכנה רופאים אמיתיים. הם רק הרעו את מצבו עם התרופות שלהם ועם המתח והפחד שנגרמים ע"י הגישה שלהם, ובכל מקרה לא הביאו לשום שיפור."
אלו כמובן שטויות במיץ. הרפואה המערבית המודרנית לא יודעת כיצד לרפא את המחלה הספציפית הזו. יכולות להיות לכך מספר סיבות, וככל הנראה אחת מהן (אם לא העיקרית) היא שזוהי מחלה די נדירה - כ 12 חולים חדשים מתוך 100,000 בשנה - מה שאומר שלחברות התרופות אין מספיק אינטרס כלכלי להשקיע במחקר לצורך פיתוח תרופה למחלה הספציפית הזו.
&nbsp
זו בעיה כל כך ידועה שאפילו יש לה שם: מחלות יתומות - אבל הבעיה כאן היא לא הקדמה או המדע, אלא הקפיטליזם. עולה המון כסף לבצע מחקר תרופתי, וחברות התרופות חייבות להשקיע את ההון שלהן במה שהן יכולות להרוויח עליו, אחרת פשוט יפשטו את הרגל - מה גם שיש לזה איזו שהיא הצדקה מהבחינה הזו שתרופה שתרפא ממחלה נפוצה כמו איידס, למשל, תעזור להרבה יותר אנשים מאשר תרופה שתרפא ממחלה נדירה הרבה יותר כגון IPF - רוב בני האדם יראו בהצלת חייהם של מליוני אנשים אלטרנטיבה עדיפה על הצלת חייהם של אלף.
&nbsp
בעולם טוב יותר אפשר היה לחשוב על איזה שהוא שיתוף פעולה בין חברות התרופות שיאפשר מחקר גם על מחלות נדירות בזכות מימון משותף, כמו מה שהיה פעם הפול בעולם ביטוח הרכב - תאגיד של חברות שמאפשר, בעזרת חלוקה של נטל המימון, להתעסק גם בפרוייקטים רווחיים פחות.
לצערי הרב, שיתופי פעולה שכאלו אינם מחזה נפוץ בעולם הקפיטליסטי, ואני לא רואה שום דרך לגרום לדבר כזה לקרות למעט חקיקה בינלאומית מתואמת - והסיכוי שזה יקרה הוא די קלוש, לדעתי. (ועם כל האמור לעיל אני עדיין חושב שקפיטליזם עדיף על קומוניזם.)
 

Feanor75

New member
אני לא חושב שאתה מכיר מספיק את חברות התרופות

אם אתה מייחס להן רק עוולות בסדר גודל קטן כמו חוסר השקעה במה שאינו משתלם. מדובר בארכי-פושעים שמסכלים כל דרך לריפוי אמיתי וכנראה גם מפיצים מחלות בעצמם.
מלכתחילה אין להם זכות בכלל לעסוק בתחום הרפואה, כי אין להם כל הבנה ברפואה.
&nbsp
היה סרטון, לא זוכר אם הבאתי אותו פעם לפורום הזה, של אדם בכיר בתעשיית התרופות בפינלנד שמתוודה על כל הפשעים שהוא עשה במסגרת תפקידו. זאת רק דוגמא, בוודאי יש על כך חומר בשפע. למשל על התרופות הפסיכיאטריות.
https://www.youtube.com/watch?v=I7p3R2ogYps&t=4s
&nbsp
עוד לא הבנת איפה אתה חי.
 

BravoMan

Active member
אז, מה לדעתך קורה לחולה כשאתה אומר לו:

"אתה גרמת לעצמך את המחלה! אתה אדם רע, שהתנהג רע, וזו הקרמה שמגיעה לך!"
&nbsp
האם לא הרסת אותו?
אני אישית לא ציפיתי שאתה תרפא את אביך במו ידיך, שאלתי רק מה יש לאלה שאתה מכנה אותם "מומחים אמתיים" להציע לו.
&nbsp
לפי תגובתך, אני מבין שגם המומחים שלך לא יכולים לעזור, ובסופו של דבר לדעתך אביך גם קיבל את מה שמגיע לו - קרמה.
&nbsp
צר לי מאוד על אביך, שלא רק שהרע מזלו ויש לו מחלה כרונית שלרפואה המודרנית אין פתרון עבורה, אלא שגם גדל לו בן כמוך שמאשים אותו על לא אבל בכפו בכל מיני דברים נוראיים, במקום לנחם אותו בעת צרה ולתמוך בו לעת זקנה.
&nbsp
נראה שעם כל האהבה שלך לדת היהודית, הדיבר "כבד את אביך ואת אמך" הוא ממך והלאה...
&nbsp
מפתיע אותי לקרוא שאתה מקבל שיש מתקשרים שרלטנים.
אומנם עד היום לא הבהרת איך אתה שופט מה אמתי ומה לא, מי נוכל ומי דובר אמת, אבל עד כה תמכת בכל מי שיוצא נגד הידע המקובל, או תומך במשהו על טבעי.
&nbsp
אפילו בכאלה שהודו שרימו, כמו פון דניקן.
על כן, ציפיתי שדווקא תגן על מתקשרים למיניהם...
&nbsp
ולגבי הספר:
כתבת בעבר שאתה משתדל להמעיט בשימוש בטכנולוגיה, ולכן הפתיע אותי שהפעם בחרת דווקא להרבות בו.
&nbsp
אז אני מחדד את השאלה:
איך במקרה של ספר נחוץ שימוש במחשב המזיק?
נחוץ במרמה שמצדיקה את הפגיעה?
&nbsp
קח למשל רנטגן: רופאים יודעים שרנטגן מזיק (קרינה מייננת) ולכן עושים הכל ע"מ להמעיט חשיפה של חולים.
רק אם אין ברירה וזו הדרך היחידה לאבחן בוודאות, שולחים לצילום.
&nbsp
בפניך היית דרך בריאה ובטוחה לכתוב ספר: עם עט ונייר.
היא זולה מאוד ונגישה לכולם, והיא שמשה את האנושות נאמנה במשך אלפי שנים לכתיבות אלפי ספרים, כולל התנ"ך, שאתה וודאי מתרשם ממנו.
&nbsp
גם את "מרכבות האלים", סביר ביותר שפון דניקן לא כתב במקור על מחשב היות והוא יצא בשנת 1968.
עד היום יש סופרים רציניים ומאוד מפורסמים שלא משתמשים במחשבים - חלקם כותבים ממש ביד, וחלקם עם מכונות כתיבה ישנות.
יצירות שלהם מגיעות למיליוני אנשים!
https://mashable.com/2014/02/15/modern-writers-technology/
&nbsp
וזה מחזיר אותי לשאלה:
למה החלטת להזיק לעצמך ולהשתמש במחשב, אם יכולת להשיג את אותה המטרה בדיוק בעזרת כלים לא מזיקים?
&nbsp
אגב, אני מסכים איתך שהאובססיה המודרנית "לטלפונים חכמים" לא פעם הופכת להיות מוגזמת ומזיקה.
אבל, בקבוצת החברים שלי אנחנו מצליחים ללא בעיה לקיים שיחות מאוד ענייניות בעוד שהטלפונים שלנו בכיס, ואנו מביטים אחד לשני בפנים כדי שנדע מי מדבר למי.
&nbsp
שקלת שאולי הבעיה שאתה נתקל בה היא שלחברים שלך כ"כ נמאס מהשטויות שאתה פולט כל היום שהם תוקעים את הראש בטלפון רק כדי לסנן אותך?
 

Feanor75

New member
תתבייש לך

שאתה כותב כך את הבליך ושקריך על אנשים שאתה לא מכיר, אתה לא רק טיפש אלא גם שפל.
המחלה הזאת הופיעה אצלו בהתחלה בצורה מאוד מינורית, שיעול יומי של כמה דקות, כאשר היה עדיין חזק ופעיל. אפילו כאשר הוא כבר קיבל את האיבחון של ה"רופא המומסך", עדיין היה חזק. המסר האמיתי של המחלה הוא לשנות משהו באורח החיים כדי להסיר את גורם המחלה, אז זה עוד היה אפשרי. לצערי הוא נהג לצפות הרבה בטלוויזיה ולהיחשף לתכנים האתאיסטים שהיא מפיצה (לא במקרה, כי התקשורת נשלטת ע"י אותה מאפיה ששולטת בבנקים באקדמיה ובתעשיות התרופות והנשק), וזה מה שהביא אותו לסמוך את ידו על הרפואה המודרנית השרלטנית, במקום להשקיע את המאמץ בריפוי אמיתי. כפי שציינתי, אפשר לעזור ואנחנו מחויבים לסייע לחולה ולהקל על סבלו, אבל את הריפוי אין ביכולתנו להביא לו ככה מבחוץ. את הריפוי עצמו רק החולה עצמו יכול לעשות, באמצעות הסרת גורם המחלה. בהינתן התנאים הדרושים, הגוף יכול להירפא מכל מחלה.
&nbsp
יש מצבים שאדם חולה בעקבות התנהלות לא תקינה מחיים קודמים, אבל אני משער שזה מופיע יותר בצורה של מחלות ומומים מולדים שבאמת לא ניתן לתקן אלא צריך פשוט לשלם את החוב הקארמתי. אבל לא חושב שזה המקרה, כשמדובר במחלה שמופיעה בהדרגה ולחולה יש זמן לתקן.
&nbsp
על השאלות האחרות שלך כבר עניתי אינספור פעמים, אם אתה מתעקש להישאר סתום כבר אין טעם לחזור על הדברים.
 

BravoMan

Active member
אני שקרן ושפל? הרי בהודעה הזו אישרת את כל מה שכתבתי!

ולא, מעולם לא ענית על השאלות שלי. זה עוד שקר שלך.
&nbsp
אבל למה כבר אפשר לצפות מאדם כמוך שמאשים אנשים בעלי מומי לידה במעשים רעים...
&nbsp
רוצה לראות שפל אמתי? תסתכל במראה!
 
ומדוע שאבזבז את הזמן שלי לקרוא עוד הבלים פרי מקלדתך?

קראתי את ההקדמה ואת שני הפרקים הראשונים. זה מספיק לי בהחלט.
&nbsp
לזכותך יאמר שבהקדמה ואף בחלקים מפרק הראשון (אשליית הקדמה) אתה עושה רושם הרבה יותר שפוי מאשר זה שאתה עושה כאן בפורום, אבל כבר מהפסקה השניה של הפרק השני (אנשי הידע הישן ואנשי הידע החדש) אתה חוזר לאותן שטויות שעליהן אנחנו מתווכחים כל הזמן.
אתה אינך מבין את המדע המודרני, לא את הרפואה המערבית, ובוודאי לא את האבולוציה שאותה אתה תוקף ב "ספר" הזה מתוך חוסר הבנה עמוק ומוחלט ובשימוש באותם "נשקים" של בריאתנים נוצרים הזויים שהופרכו כבר לפני שנים. לכל אחת מה "טענות" שלך כנגד האבולוציה יש הפרכה ברורה ומוכחת - ואת הכל אפשר לסכם במשפט אחד: "אינני יודע כיצד דברים עובדים ולכן חייב להיות אלוהים".
&nbsp
לו היית לפחות מראה איזה שהוא סימן שאתה יודע על מה אתה מדבר, אז אולי היה סיכוי שהייתי משקיע קצת זמן בלקרוא את הספר הזה שלך - אבל מהיכרותי (הוירטואלית, אמנם) איתך, לא נראה שיש סיכוי שאשתכנע לקרוא 160 ומשהו עמודים של ההבלים שלך.
&nbsp
&nbsp
 

Feanor75

New member
האמונה באלוהים

בכלל לא נובעת רק מהדרך שאתה מתאר, אלא שהיא מובנת מאליה, האלוהות מורגשת ע"י האדם אם הוא לא עושה דברים שמרחיקים אותה ממנו. הכפירה היא החריג לא האמונה, לכן פירוש המילה אתאיסט הינה כופר. האתיאיסט טועה לחשוב שיש לו איזו חוכמה יתרה שתודות לה הוא מבין משהו גדול.
תורת האבולוציה מבחינתי היא תיאוריה ברמה כל-כך נמוכה שאני לא חושב שזה ראוי להתייחס אליה. תמיד מפתיע אותי שאנשים מסוגלים להאמין לזה, במיוחד אחרי ששומעים את ההסברים הפשוטים והבהירים שמפריכים אותה בקלילות.
 
אינך מבין את המדע שאתה מתנגד לו.

היכולת השכלית שלך כנראה נמוכה כל כך שאתה מרגיש שאתה חייב להתלות באילנות כגון שטיינר השרלטן, פון דניקן הזייפן ולא יפתיע אותי אם אתה גם נמנה על סגל מעריציו של אמנון יצחק השקרן.
&nbsp
לא פלא שאתה מתנגד למדע - אתה מן הסתם מתנגד לכל דבר שאינך מסוגל להבין.
 

Feanor75

New member
חח

אני באתי מהמקום שאתה נמצא בו, של חובב מדע אתאיסט שנותן קרדיט למדענים ולמדע, קרדיט שמסתבר שלא היו ראויים לו מעולם.
שטיינר הוא איש רוח ונביא ברמה גבוהה ביותר, אתה לא רשאי להכפיש את שמו רק כי קשה לך להכיל את רעיונותיו. ככה גם גדולי ישראל שהיו בעלי יכולות שאתה בכלל לא מכיר.
את אמנון יצחק אני בכלל לא מעריץ. הסיבה שהוא יגבר בקלות בדיון הוגן על ריצ'ארד דוקינס ואחרים שאתה אולי מעריך, היא שהשכל שלו עובד פשוט טוב יותר משלהם, ולא צריך להיות חכם גדול בשביל זה. מי שתודעתו יוצאת מאיזון ונופלת למטריאליזם עלול ממש להגיע למצב שהוא מאמין באבסורדים כמו תורת האבולוציה, זה מה שקרה למדענים המסכנים, ואתה מאמין להם. ההזיה הזאת מביאה אנשים לאומללות.
 
חח בעצמך.

מעולם לא היית במקום שאני נמצא בו. לא נראה שיש לך את היכולת השכלית לכך.
&nbsp
כתבת כאן בפורום "אם אתה מעוניין באמת אין מנוס מלבחון את הכל מחדש ללא משוא פנים." (ובניסוח שונה במקצת בספר הדיגיטלי הזה שלך) - אני מציע לך בחום לקחת את העצה הזו בעצמך, עבור עצמך - ולנסות לבחון, בצורה מפוכחת, את מערכת האמונות שלך ואת הבסיס עליו היא נשענת. אם תצליח לעשות זאת, יקרה אחד משני דברים: או שתהיה מסוגל להצדיק, בצורה מוצקה ובעזרת ראיות את האמונות שלך, או שתבין שאתה בעצם מאמין ללא סיבה מוצדקת ואז תעמוד בפניך הברירה האם להמשיך להאמין או לזנוח את האמונה שלך.
&nbsp
מכיון ששנינו יודעים שלפחות נכון לכרגע, אין לך ולו בדל אחד של ראיה שאתה יכול להציג (עבורך, לא עבורי) שיתמוך באמונה שלך - אז או שלא בחנת את האמונה שלך בצורה אמינה, או שאתה מאמין במשהו שאתה עצמך יודע שאין לו שום ראיות.
&nbsp
&nbsp
 
ובקשר לשאר הדברים שעוד לא התייחסתי אליהם:

1. אתה טוען ששטיינר היה נביא - תוכיח.
&nbsp
2. בדיוק כמו שלך שמורה הזכות לדעתך, לא משנה כמה אני חושב שהיא שגויה, כך גם לי שמורה הזכות לדעתי. אם לך יש זכות להשמיץ מדענים, אז לי יש זכות להשמיץ שרלטנים.
&nbsp
3. אמנון יצחק הוא דמגוג בשקל שלא יצליח לנצח בדיון הוגן אפילו ילד ביסודי. אלא שאמנון יצחק לא מנהל דיונים הוגנים.
&nbsp
4. אתה מלהג ומלהג על "אנשי רוח", על "העולם הרוחני", על "ראיה על חושית" ועוד כהנה וכהנה המצאות מהמצאות שונות, אבל טרם הצלחת להראות שמשהו מכל השטויות האלו שאתה מאמין בהם בכלל קיים במציאות האובייקטיבית. עד שתעשה את זה, אל תתפלא אם אנשים שפויים ימשיכו להאמין שהמציאות קיימת והשטויות שלך לא.
&nbsp
 

Feanor75

New member
תורת האבולוציה היא ציפור הנפש שלך

זה נראה כאילו הפכת אותה לאקסיומה ואתה פחות או יותר דוחה אוטומטית כל דבר שמערער עליה.
 
למעלה