גם בתורה כתוב שמותר למכור את הבת !!!
התורה הנאורה מפרטת בספר שמות כא ז את נושא מכירת הבת לאמה (שפחה,עבד).
ז וְכִי-יִמְכֹּר אִישׁ אֶת-בִּתּוֹ, לְאָמָה--לֹא תֵצֵא, כְּצֵאת הָעֲבָדִים. ח אִם-רָעָה בְּעֵינֵי אֲדֹנֶיהָ, אֲשֶׁר-לא (לוֹ) יְעָדָהּ--וְהֶפְדָּהּ: לְעַם נָכְרִי לֹא-יִמְשֹׁל לְמָכְרָהּ, בְּבִגְדוֹ-בָהּ. ט וְאִם-לִבְנוֹ, יִיעָדֶנָּה--כְּמִשְׁפַּט הַבָּנוֹת, יַעֲשֶׂה-לָּהּ. י אִם-אַחֶרֶת, יִקַּח-לוֹ--שְׁאֵרָהּ כְּסוּתָהּ וְעֹנָתָהּ, לֹא יִגְרָע. יא וְאִם-שְׁלָשׁ-אֵלֶּה--לֹא יַעֲשֶׂה, לָהּ: וְיָצְאָה חִנָּם, אֵין כָּסֶף.
מותר למכור את הבת כעבד אבל יהיו לה יתרונות:
אם היא נמכרת והכל בסדר, אז אין בעיות, אבל אם היא לא מוצאת חן בעיני הבעלים החדש שלה צריך להחזירה ולהחזיר את הכסף-
א. הקונה לא יוכל למכור אותר לעם זר.
ב. אם היא מיועדת לבן של הקונה אז היחס אליה יהיה כמו לכל בת
ג. אם יש בעיה אחרת, הקונה צריך לדאוג לכל צרכיה.
אם לא יבוצעו התנאים הללו, היא יכולה לחזור הביתה והאבא לא צריך להחזיר את הכסף.
אז לא צריך ללכת רחוק עד תימן.
ביום שהמדינה תהפוך למדינת הלכה, כל אב יוכל למכור את בתו לכל המרבה במחיר, ולא כתוב שצריך לשאול אותה אם היא מסכימה, כמו בתימן....
והיום בחוגים מסויימים זה לא עובד כך ? ועוד איך.