ראיתי את הכתבה עם התימניה בת ה-11

כמאמר הבדיחה = אז תשלח לוטו.....

זה מה שאני עונה לאשתי שאומרת שאני מבזבז כסף על קניית כרטיס לוטו ל-10 הגרלות (שזה פעם בחודש וחצי).
 

יוליקה

Member
מנהל
ח"כ אחמד טיבי - מה עושים איתו

האם אף אחד לא שם לב לדבריו של אחמד טיבי??? חידוש השיחות עם הפלשתינאים היו בתנאי שלא יהיו תנאים מוקדמים... הפלשתניאים הציבו שורה של תנאים מוקדמים שיראל סרבה לקבל כתנאי לחידוש השיחות...
אז מה עושה אחמד טיבי - מעמיד תנאי מקדים לתנאים המקדימים תוך שהוא מאיים באיתיפאדה אם לא נקבל את התנאים המקדימים - אחמד טיבי מסית את הפלשתינאים לאינתיפאדה אם ישראל לא תסכים לתנאים המקדמים.... "הח"כ שמקורב לראשי הפלסטינים טוען שאם לא תאושר כל רשימת האסירים המו"מ יתפוצץ עוד לפני שהתחיל. ".... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4408068,00.html

ואז היום...

ח"כ טיבי הושעה מניהול ישיבות הכנסת לאחר ששפך מים על דוכן הנאומים

ועדת האתיקה של הכנסת החליטה להעניש את סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל), ולהשעותו מניהול ישיבות הכנסת עד תום המושב הנוכחי, לאחר ששפך כוס מים על הצעת חוק פראוור להסדרת ההתיישבות הבדואית בנגב.

מבדיקה של הכנסת עלה כי עקב שפיכת המים ניזוקו רמקול ומגבר בעלות של 21 אלף שקל, והכנסת נאלצה להחליפם. מרע"מ-תע"ל מסרו כי מדובר ב"מניפולציה שאינה ראויה להתייחסות, והשיקולים לעונש הם לא ענייניים".
 
כרגיל לא לוקחים ברצינות התנהגות של מיגזרים

ואחר כך מופתצעים מההתנהגות שלהם.

רק מדינה מופרעת כמו מדינת ישראל בה אנשי הממשל מוכנים למכור את המדינה תמורת הכיסא המרופד, מרשים ששונאי ישראל יהיו חברי כנסת, וכאן אין שום תירוץ של דמוקרטיה, התירוץ הזה עבד פעם אחת בגרמניה הנאצית, ואת התוצאות אנחנו רואים.

אחמד טיבי ניהל בזמנו טיולים של בני נוער בגליל בעיקבות "סיפורי גבורה" של מחבלים שרצחו איכרים ואזרחים תמימים אחרים, כמו למשל עז-א-דין-אל-קאסאם וחבורת המרצחים שלו שרצחו אנשים בנהלל ובמקומות שונים בעמק, והוא נחשב גיבור לאומי.

כל זמן שתאבי הבצא בשלטון המדינה לא יבינו שהערבים הם גייס חמישי, יבוא יום והם ינתפלו עלינו.
אמר קונפוציוס (וגם קוהלת:"אין חדש תחת...השמש".
 
החברה האלה חוזרים ונבחרים עלידי מישהו

כניראה שטיבי,זובי,ושאר החברים מייצגים מצויין את מה שחושב המגזר עלינו ועל עתידנו.
 

עמיקם10

New member
השד הערבי-על משקל השד העדתי.

שאני אסביר ? יש מי שלא נרגע מהדברים האלה.מהנכבה. מואדי סאליב.מהמעברות ומהרס הישובים הערבים. יפו היתה ערבית.רמלה.לוד. והיו 300 מעברות.אז הקיבוצים סירבו לקבל עולים חדשים עד שבן גוריון אמר:אני בוש ונכלם. צריך לחיות עם ההיסטוריה. זה היה ונגמר.
לבעיה שעלתה כאן- שח"כ ערבי מתנהג כמו בהמה-ושופך את הדלי..הכנסת אין לה ביצים. ישר החוצה לחצי שנה. לבגין עשו את זה. שלש ישיבות הוא היה בחוץ.
בענין חנין זועבי והמרמרה ראינו שבית הדין העליון חושש. במקום להגדיר את האניה כמעשה טרור-[בגלל התורכים שנהרגו]טיפלו בזה בכפפות משי.
 
למעלה