קשיים בעולם התעסוקה

RubberSoul92

New member
אתה מתחיל לסתור את מה שאמרת מקודם

כי לפי מחקרים סוציולוגיים האנשים שנמצאים בסיכון יותר גבוה לחלות בדיכאון, נמצאים בתחתית הסולם הסוציו-כלכלי. אם היקרות אפקטיביות יותר, אז הם הכרח ישארו בלי טיפול ויהפכו למובטלים עם אבחנה. מה שלא כדאי לחברה, לכלכלה וכמובן לחברת התרופות שמפספסת מטופלים פוטנציאליים עקב אי יכולת לרכוש באופן עקבי תרופות אפקטיביות.
 

SupermanZW

Well-known member
זה לא קשור

תעשיית הפארמה דואגת לאינטרסים שלה (להרוויח כמה שיותר כסף) ולא לאינטרסים של החברה או הכלכלה בכללותה.
הממשלה דואגת לאינטרסים שלה (הישרדות פוליטית וצבירת כוח) ולא לאינטרסים של החברה או הכלכלה בכללותה.
אם יהיו יותר מדי מובטלים ויעלה יותר מדי כסף לתמוך בהם (זה נכון גם עכשיו, דרך אגב) אז יעלו מיסים (כמו כן גם אינפלאציה היא מס).

לאף חברה למטרת רווח ולאף ממשלה אין אינטרס להיטיב עם האזרחים, לכן רק צריך שיתנו כמה שיותר חירויות ושיעזבו את כולם לנפשם, נסתדר בעצמנו, ה"הטבות" ש"מקבלים" מהממשלה שוות הרבה פחות ממה שהאזרחים משלמים בעבורן הן מכספי המיסים שלהם והן מההשתתפות העצמית שלהם אפילו בנפרד, קל וחומר שיחד.
 

SupermanZW

Well-known member
הבעיה אינה במחירי התרופות

הבעיה היא שמתכננים אותן מראש להיות ממכרות כי זה הרבה יותר רווחי, לכן כשמצליחים מחליפים תרופות לא ממכרות בממכרות. אני לא מדבר רק על תחום בריאות הנפש אלא על תעשיית התרופות בכללותה. כבר הצליחו למצוא תרופות לסוגי סרטן מסויימים ולסוכרת אך גנזו את התרופות מכיוון שהן הרבה פחות רווחיות מהטיפולים שרק מקלים על הסימפטומים אך אינם מרפאים.
 

costaet

New member
מה שבעצם מוכח בכתבות שנתת זה בדיוק ההפך ממה שאתה טוען

כן, חלק מהמקרי סכרת, במיוחד אם תופסים אותם מוקדם אפשר לטפל בלי תרופות, סבבה, אבל כמו שאמרתי לך בהודעה אחרת, לא כולם מסוכלים לכך ומעדיפים לקחת תרופות כי אין להם מספיק כח רצון לשנות את אורך החיים שלהם ולהתחיל להתאמן או לאכול נכון, זאת לא קונספירציה, זאת פשוט העובדה.זה לא שאנשים לא יודעים שחלק גדול מהמקרים סכרת יכולה להיות מטופלת ברמה מסויימת ע"י תזונה נכונה ואורך חיים בריא יותר, זה פשוט שהם לא מצליחים לחיות ככה. כולם יודעים שעישון מזיק, סוכר לא בריא, מלח לא בריא, כולם יודעים שזה בריא לעשות פעילות גופנית, זה לא מידע שמסתירים ממך.
&nbsp
לגבי התרופה לאידס, תראה מה רשום שם, הפטנט הזה לא מוכח בשום צורה, זאת אפילו לא קונספירציה כי אף אחד לא מסתיר את הפטנט הזה, הוא גלוי לכולם כי הוא פשוט לא שווה כלום. אם אתה מאמין שזאת התרופה לאיידס, סע להודו, תייצר 10 תרופות ותוכיח שהיא עובדת על 10 חולים והנה אתה מיליארדר תוך חצי דקה, זה עד כדי כך פשוט.
&nbsp
הסקירה על הסרט גם לא אומרת יותר מידי, צריך לראות את הסרט מה שאני כנראה לא הולך לעשות עכשיו, ראיתי סרטים דומים וזה תמיד תיאוריית קונספירציה ללא ביסוס עם המון חורים.
&nbsp
תראה לדוגמא מחלות אחרות, למה למשל מצאו תרופה לHYP C? הרבה יותר משתלם לחברות הפארמה לשמור אותך חולה, בדיוק כמו עם איידס או סרטן, אבל הנה, לזה עכשיו יש תרופה.
 

RubberSoul92

New member
נכון, לא הגיוני שנמצאה תרופה נגד סרטן

כי אם זה היה נכון, הרופא והצוות שלו היו מקבלים פרס נובל לרפואה כמו שקרה עם האיש שהמציא את הזריקה נגד סרטן צוואר הרחם.
 

SupermanZW

Well-known member
יש אלפי סוגים של סרטן, גם אני לא טענתי שלכולם נמצאו תרופות

ולגבי פרס נובל, יש הרבה שיקולים פוליטיים שגורמים להחלטות האם ולמי להעניקו והם ולמי לא להעניקו.

יש סוגי סרטן שנמצאו להם תרופות שנגנזו.
 

SupermanZW

Well-known member
לא

אפשר לרפא סוכרת אך תעשיית התרופות מעדיפה להקל על הסימפטומים ולא לרפא כליל כי זה יותר רווחי, נכון שקל יותר לקחת תרופות אבל כשחולה סוכרת הולך לרופא הרופא לא אומר לו שאפשר לרפא סוכרת, הרי הרופאים מתוגמלים ע"י חברות התרופות על כתיבת מרשמים של המוצרים שלהם, יש תחרות בין חברות התרופות ובכך היא מתבטאת. כל חברות התרופות מייצרות את אותן תרופות בשמות שונים והרופא ירשום את התרופה שהחברה שמייצרת אותה מציעה לו את התמלוגים הכי גבוהים. זו מערכת מושחתת כמו כל מערכת שיש אנשים שחייהם (או יותר נכון איכות חייהם) תלויים בה (הכוונה לצרכים קריטיים בלבד, לא למותרות. שלא ישתמע מכך שכתבתי איכות חיים הכוונה גם למותרות מכיוון שגם מותרות משפיעות על איכות חיים אלא אך ורק היכן שקיימת תלות של ממש). לרופא לא משתלם כלכלית להציע לחולה סוכרת דרך בה יוכל לרפא את עצמו.

לגבי האיידס, פספסת שכתוב שממציא הפטנט הצליח לרפא 9 אנשים מאיידס באמצעות התרופה שפיתח. מה שלא כתוב הוא שלא היה לו כסף לשלם לFDA עבור רישוי התרופה (צריך לשלם עבור רישוי, אתה יכול לבדוק זאת), מה שמראה לך שבראש מעייני הFDA רווח כספי ולא אפשרות להצלת חיים, בנוסף, בגלל שלא היה לו כסף לרישוי התרופה (ולכן אף חברה אמריקאית לא יכולה על פי חוק לייצר את התרופה ולכן לא היה לו סיכוי לקבל תמלוגים) הוא לא שילם אגרות לשימור תוקף הפטנט וזה דווקא כן מוזכר בדף (בארה"ב משלמים לא רק על רישום פטנט אלא יש גם אגרה תקופתית לשימור תוקפו בחלק מן התחומים ותחום הפארמה הוא אחד מהם). בקיצור, בגלל עוצמת המכשולים (המכוונים מראש בדיוק למטרה זו, לשמר את קרטל הפארמה, לו כמות לוביסטים נכבדה מאוד בממשל האמריקאי) לא יכול היה הרעיון לעבור לשלב השיווקי.

לגבי הסרט, מכיוון שהחלטת לא לצפות אין לי סיבה להגיב, אם תצפה אגיב.

לגבי Hepatitis C, לפני התרופה לא היה קיים טיפול מלבד השתלת כבד אך מכיוון שהביקוש להשתלת כבד הרבה יותר גבוה מהיצע הכבדים להשתלה השתלם יותר לחברות הפארמה לשווק תרופה שמרפאת (וממילא מחלה זו לא הייתה היחידה שגורמת לצורך להשתלת כבד ואפילו לא העיקרית שבהן ויש עוד הרבה אחרות) מאשר להשאיר את המצב כפי שהוא. לו היה נמצא טיפול שלא מרפא אך מקל על הסימפטומים ומכניס הרבה יותר כסך לטווח הארוך מריפוי זה מה שהיו עושים ולעולם לא היו מאפשרים שיווק של תרופה שמרפאת אם היו מגלים אותה אלא היו דואגים שתוחרם וזה כבר קרה לא פעם, לא חסרות מחלות כרוניות הניתנות לריפוי שכבר דאגו לכך שהתרופות שמרפאות אותן לעולם לא יגיעו לשוק אלא רק תרופות שמקלות על הסימפטומים שמפתחים בהן תלות לכל החיים.

במקרים רבים התגלו תרופות שמרפאות לפני טיפולים אפשריים לכל החיים אשר מקלים על הסימפטומים ולא מרפאים לעולם ולכן עבור מחלות רבות משווקים תרופות שמרפאות אבל האינטרס של חברות הפארמה תמיד היה ותמיד יהיה לעשות כמה שיותר כסף והדרך הכי טובה להשיג זאת היא באמצעות תרופות שאדם יאלץ לקחת לכל שארית חייו, זה הרבה יותר רווחי מריפוי ברוב המקרים. במקרים מעטים תוחלת החיים עם מחלה נמוכים מכדי שיהיה רווחי לשווק טיפול שאינו מרפא לשארית חייו פשוט כי שארית חייו קצרה מכדי להיות רווחית מספיק ובמקרים האלה משתלם יותר לרפא. בכל מקרה נבחנת התוחלת הפיננסית בדקדקנות ותעשיות הפארמה בוחרות בפתרונות הרווחיים ביותר עבורן.
 

lEchoesl

New member
את רופאה? שמתי לב שאת הרבה משתמשת במונחים רפואיים

ונוסחאות כימיות. מה זה MDD ציקלואידי?
 

SupermanZW

Well-known member
נכון והתמחור אינו מקרי

התרופות הפחות אפקטיביות והפחות ממכרות הן הזולות יותר, התרופות היותר אפקטיביות והיותר ממכרות הן היקרות יותר.
 

RubberSoul92

New member
יקרות בתחום ההיגיון

במקום 16 שקל 40 שקל. זה לא ביג דיל. החיפוש הקצר באינטרנט אומר שאין תרופה שעולה במחירים שהיא נקטה, אלא אם כן היא התכוונה לתרופות לריפוי עצמי שרוכשים באמזון על תמצית צמחית ולא על בסיס תרופתי. באמזון תמצא תרופות ללחץ דם גבוה או לכולסטרול גבוה עם עשבים אקזוטיים במחירים הזויים. וכפי אנחנו יודעים הרבה דוברי רוסית משום מה אוהבים לנטול תרופות על תמצית עשבים למיניהם ועל הטיפשות שלהם הם כמובן משלים פי 5.

כרגע אין שום הוכחה לטענתכם שקיימות תרופות יקרות כל כך.
 

SupermanZW

Well-known member
בתחום ההיגיון של מי?

תעשיית הפארמה בארה"ב היא קרטל ומחירי התרופות בארה"ב הם היקרים בעולם, בהודו לעומת זאת יש תרופות מקבילות בפחות מ1/50 המחיר שבארה"ב.
 

RubberSoul92

New member
מה הקשר לארצות הברית?

היא דיברה על ישראל אני מניחה כי נקטה בשקלים. אתה מוזמן להוכיח שקיימות תרופות לחולי דיכאון בעלות שהיא נקטה, אחרת שניכם מבלבלים את המשתמשים פה עם דיסאינפורמציה.
 

SupermanZW

Well-known member
ארה"ב מקדימה את ישראל בערך ב20 שנה כמעט בכל דבר

בעוד 20 שנה 50% מהישראלים יטלו תרופות באופן קבוע והן גם יהיו יקרות יותר באופן משמעותי מהיום, עד אז בארה"ב 70% מהאוכלוסיה תיטול תרופות באופן קבוע.
 

RubberSoul92

New member
ואיך זה מתקשר למה ששאלתי?

איזה תרופות עולות כל כך הרבה ולא משתלם לחברה האנושית בכללותה? אפשר לדון ולדון, אבל כל עוד אין הוכחות למידע לא מאומת, זה דיון מיותר.
 

SupermanZW

Well-known member
דואגים להשמיד ראיות מדי יום

מאמרים שקראתי מזמן כבר אי אפשר למצוא, דאגו להעלים אותם. בכל מקרה העולם כולו מונע ע"י אינטרסים והגופים החזקים יותר, תאמיני או לא הם אלה שמכתיבים את חיינו, רצוי שלפחות תהיי מודעת, בלי קשר לבחירתך האם להתווכח או לא.

אף גוף כלכלי אינו מעוניין בטובתך אם זה לא משתלם לו וגם אינטרסים של ממשלה הם בעיקר כלכליים.
 

RubberSoul92

New member
איפה טענתי שגוף כלכלי מעוניין בטובתי?

בדיוק כי אינו מעוניין, ומדינה זה גוף כלכלי בכללותה, יותר לוגי שיתן פיתרון לחולי נפוץ במחיר סביר. הויכוח לא על מי מעוניין בטובתי או מי לא. הויכוח על כך שאתה תומך בדיסאינפורמציה בלי יכולת לאמת אותה כמידע מהימן.
 
למעלה