קרב הממזרים - הפרק הגדול, פרק 9 עונה 6

CallMeCavanaugh

New member
אגב, שמת לב לפאשלה העצומה עם וון וון והחצים?

לקחו את השחקן של וון וון, שמו עליו חצים, צילמו והגדילו. התוצאה - החצים שנעוצים בוון וון רגע לפני מותו הם בגודל של חניתות, אבל אלו בפירוש חצים (רואים את הנוצות).
 

Nirwood

New member
רצו להיפטר מוון וון...

הוא היה חור ענק בתקציב שלהם (הCGI בסצינות שהוא השתתף עלו להם המון).

הרי כל מצביא נורמלי בהיסטוריה שהיה מחזיק בענק כזה, הדבר הראשון שהוא היה עושה זה לשריין ולמגן אותו, וגם לתת לו נשק התקפה (תראו מה הוא עשה בהארדום עם בול עץ אחד).

עכשיו, תדמיינו את וון וון עם חליפת ברזל, מגן, וחרב ענקית.

הוא היה יכול ליצור נזק אדיר.

במקום זה קיבלנו אותו בלי כלום, כאשר הוא נלחם עם הידים (שזו צורת הלחימה הכי גרוע בשדה קרב, פחות או יותר...).
 

CallMeCavanaugh

New member
מהבחינה הזאת הייתה הפתעה גדולה בפרק

ציפיתי שהם יהרגו גם את אוב כמו שהרגו העונה כבר שני זאבי בלהות כי תקציב.
 

Nirwood

New member
כנראה הוא קיבל פקודה מג'ון להישאר בסמיכות לחומה...

 

Nirwood

New member
מסיבה פשוטה:

כשג'ון יעלה לצריח הגבוה בוינטרפל, הוא יוכל לשגר את עצמו לטירת שחור היישר לזאב שלו.

ככה הוא יוכל לראות לבד מה הסיפור מבלי הצורך לרכב מאות ק"מ בשלג.
 

CallMeCavanaugh

New member
על מה לעזאזל אתה מדבר?

אף אחד לא "משגר את עצמו". בספרים קיים קשר בין ג'ון והזאב שלו אבל ג'ון לא באמת שולט בזה. בסדרה אפילו את זה אין.
 

Berethor

New member
אולי משום שלפני הקרב ג'ון סנואו ראה מה שD&D עשו ליתר הזאבים

והוא הבין שגם הזאב שלו יהרג כדי לחסוך בתקציבים של D&D, ולכן הוא העדיף להשאיר אותו מאחור.
 

Rodrik Harlaw

Active member
כדי

להרוג אותו הם צריכים להציג אותו וזה עולה כסף. יכול להיות שנגמר להם הכסף העונה והם שומרים את זה לעונה אחרת... בכל מקרה, אני מסכים שזה מוזר שהוא לא הופיע הפרק - זה לא שג'ון נכנס לקרב מעמדה עדיפה; כל זאב בלהות היה יכול לעזור לו.
 

Berethor

New member
נקודה טובה, הם היו צריכים לצייד את הענק בצורה הרבה יותר טובה

לכל מי שצפה בענק היה ברור שהענק הוא Trump Card של ג'ון, למרות שהיחס עליו היה יותר מדי לא רציני, יחסית לפוטנציאל העצום שהיה לו, אם מספיק שריון ונשק מתאים הוא היה יכול להיות ההר/סר גרגור קלגאן 2, מה גם שוון וון היה יותר ענקי אפילו מההר/סר גרגור קלגאן, אני גם מתאר לעצמי את רמזי אומר לג'ון שיש לו צבא גדול יותר ואז ג'ון עונה לו, "לנו יש את וון וון"(זה עדיין היה הרבה יותר הגיוני "מעשרים אנשים טובים" של רמזי), בסיגנון של מה טוני אמר ללוקי, הענק הזה הזה אפילו יכול להפיל אפילו דרקון, אם יביאו לו קשת ענקית כפי שהיו לענקים שהתקיפו את החומה הגדולה, משום שכל חץ שהענק יורה זה כמו חץ של בליסטרה.

 

Berethor

New member
לא שמתי לב לזה, אבל זאת בהחלט פשאלה עצומה, משום שאם אלו היו

חצי בליסטרה או/ו חניתות אז וון וון היה מת מהם הרבה יותר בקלות, כל הקטע שהוא הצליח לשרוד כל כך הרבה חצים זה משום שהוא ענק, ולכן הנזק שחצים קטנים(עבורו) עושים לו הוא קטן יותר.
 

Nirwood

New member
גם חץ קטן בראש היה אמור לעשות את העבודה...

אומנם וון וון הוא ענק, אבל הוא לא משהו עצום בגובה של 50 מטרים, הוא בסה"כ בערך פי 2\3 יותר גבוה מאדם ממוצע.

אם וון וון היה משוריין, זה היה חתיכת מפלצת.

בכל אופן, לצבא בולטון לא היה בליסטרה מכיוון שלא היה להם אפילו מושג שלג'ון יש ענק בצבא.

בליסטרה יעילה מאוד נגד מטרות בודדות, ופחות יגד צבא פרוס (אלה אם כן מדובר על מספר רב של בליסטרות), ליצירת נזק היקפי, עדיף קטפולטה (מירין), וזה מוזר מאוד איך בתוך וינטרפל עצמה אין מספר סוללות כאלה.

למי שאוהב את התחום, אני ממליץ לכם על הסרט "ממלכת גן עדן" עם דגש על הקרב הענק של סלאח א-דין נגד ירושלים, פשוט יצירת מופת.
 

Berethor

New member
לא בראש, בעין, משום שגם הגולגולת של הענק היא הרבה יותר עבה

וזה גם מה שרמזי עשה בסופו של דבר, וכן זה נכנס למסגרת של "Eye Scream". אבל יש לזכור שרמזי הצליח לפגוע לוון וון בעין רק אחרי שהוא כבר היה על הברכיים ולא בתנועה, כאשר וון וון נלחם היה בתנועה אז זה משהו שהיה הרבה יותר קשה לעשות. לפחות החלק הזה בקרב היה הגיוני, כמו גם שסוף סוף רואים מישהי מצליח להשתמש במגן שלו ביעילות כדי לבלום חצים, הדבר הראשון שחשבתי בתחילת הקרב זה שהצבא של ג'ון היה צריך להביא הרבה יותר מגנים, אם הם ציפו לכך שלצבא של רמזי היו לא מעט קשתים. כן לצבא של רמזי לא היה מושג שלצבא של ג'ון יש ענק, אז זה הגיוני יותר שהם לא הביאו בליסטרה לקרב, להבדיל מאדוני האבדים שידעו שלדאינריז יש דרקונים ובכל זאת הם ברוב טיפשותם לא הביאו בליסטרות. בספרים של שר הטבעות זה בדיוק מה 'שהחבר'ה הטובים' עשו נגד הפלים הענקיים, הם ירו להם חצים בעיניים, אבל בסרטים של שר הטבעות החליטו לצנזר את זה, ובמקום זה נתנו להם להסתער ישירות לרגליים של הפילים, מה שהביא לכך שרבים מהם נמחצו.

"The eyes are our window to the world. We rely mostly on our sight to tell us about the world — its wonders, its dangers, and its beauty (unless you're blind). At the same time, our eyes are mostly made of water and nerve tissue. Which means that most direct attacks on the eyes, especially with a sharp, pointy object, will destroy them."

"The Eye Scream is when the creator of a work takes advantage of our Primal Fear of having something utterly horrible happen to our eyes, usually involving the invasion of the eye sockets by a foreign body, and plays it up for all its worth; all its squishy, bloody, traumatic worth. Academically, this is known as the Injury to the Eye Motif."

"In The Return of the King the filmmakers were very worried that the audience would sympathize with the Oliphaunts, thinking it wasn't their fault that Sauron's army was using them. Even after giving them the sound of a lion's roar rather than an elephant's trumpet and inserting numerous shots of the Oliphaunts deliberately stomping on Rohirrim, they still had to remove a shot of one of them getting hit in the eye with an arrow before they were satisfied the animals would not get undue sympathy."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/EyeScream[/URL]
 
כולכם בטוחים שהקטע של ההסתערות ממש מטומטם

אבל זאת בדיוק המלכודת של ראמזי. מכיון שהוא הצליח לגרום לג'ון להשתגע ולרוץ לתוך הצבא שלו, טורמונד נאלץ לשלוח את הצבא להסתער אחריו, כי הוא ידע שאם ג'ון מת הקרב נגמר.
אם החיוך של סאנסה מוכיח שהיא הופכת לראמזי, איפה זה משאיר אותי? גם על הפנים שלי היה אותו חיוך. ועלי לציין שאותי הוא לא אנס.
אגב, איך צריך לקרוא לסצנה הזאת? הכלביה האדומה?

והנה הסקירה של היוצרים והשחקנים עצמם על הפרק, עלתה לפני כמה דקות [URL]https://www.youtube.com/watch?v=RMNKA5v7thU[/URL]
 

Nirwood

New member
מגניב שאתה מומחה לאנטומיה של ענקים...

ואתה לא יכול לדעת איך חץ היה משפיע, כשוון וון פרץ את השער הוא כבר גסס למוות כתוצאה מעשרות חיצים שהוא קיבל וקרב שלם שדבו הוא ננעץ מכל כיוון, החץ האחרון של רמזי גמר את הסיפור, אבל סביר מאוד להניח שאם היה מדובר בתחילת הקרב, החץ הזה לא היה הורג אותו, אלה פשוט הופך אותו לעצבני מאוד.

הנקודה שלי, היא שכוחות בולטון היו צריכים לכוון את החיצים שלהם לראש, ולא לכתפיים.

וג'ון היה צריך לעשות את המינימום כדי לבנות לוון וון קסדה ומגן (אפילו מעץ).
 

CallMeCavanaugh

New member
מגניב ש*אתה* מומחה לאנטומיה של ענקים...

החץ שראמזי ירה נכנס לו בעין וחדר למח. הוא היה הורג אותו גם אם הוא היה החץ היחיד שפגע בו. פה זה לא מבוכים ודרקונים שסופרים נקודות פגיעה - מי שחטף פגיעה באיבר חיוני מת אלא אם הוא אריה.
 

Nirwood

New member
שוב, אתה לא יכול לדעת את זה, אתה סתם מתרעם כמו ילד בן 6

לא אתה, לא אני, ולא הבחור השלישי שדיבר כאן על ענקים מבינים באנטומיה שלהם.

אני בסה"כ ציינתי שהראש שלו כנראה רגיש יותר משאר הגוף, מן הסתם חץ שפוגע בעין יגרום ליותר נזק, אבל אי אפשר לדעת אם חץ אחד כזה יהרוג אותו.

אתה צריך להבין שהגולגולת והמוח שלו הרבה יותר גדולים משל אדם ממוצע, ומדובר בחץ רגיל, לא משהו יוצא דופן.

ושוב, וון וון פרץ לוינטרפל כאשר הוא גוסס, בגלל זה הוא נחת על 4 מטרים ספורים לאחר שהוא ניפץ את השער, החץ בעין גמר את הסיפור, לטעון שחץ בעין גם בתחילת הקרב היה הורג אותו ישר זה זיון שכל שלא מבוסס על כלום.
 
למעלה