קו 9 - סיוט......

  • פותח הנושא raya
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

raya

Well-known member
יוטונג או דרגון - מה שיש בדן באר שבע

זה לא יוטונג אלא גולדן דרגון
ביוטונג עירוני נתקלתי בארץ בינתיים רק בחברת אפיקים באשכול פתח תקוה-ראש העין.
אוטובוס מאוד נוח לנוסעים שהפתיע אותי לטובה. הוא גם לא מתפרק ומקרקש כמו אוטובוס חדש של מרכבים.
יוטונג או דרגון - מה שיש בדן באר שבע
צריך לציין שהמירווח היכן שאנשים עומדים צר מאוד, וקשה להיכנס פנימה בין האנשים. (מזכיר את הסולאריס- גם שם "פרוזדור" צר מאוד).
שלא לדבר על זה שיש בקושי מקום לעגלת ילדים אחת, ולפעמים עולים עם 3 עגלות.
 

olli3

New member
מנהל
כמו במרצדס O405 שהיו בשירות אגד ולתקופה גם בשירות מטרודן.

יוטונג או דרגון - מה שיש בדן באר שבע
צריך לציין שהמירווח היכן שאנשים עומדים צר מאוד, וקשה להיכנס פנימה בין האנשים. (מזכיר את הסולאריס- גם שם "פרוזדור" צר מאוד).
שלא לדבר על זה שיש בקושי מקום לעגלת ילדים אחת, ולפעמים עולים עם 3 עגלות.
כמו במרצדס O405 שהיו בשירות אגד ולתקופה גם בשירות מטרודן.
פחות מושבים = יותר מקום עמידה. יותר מושבים = פחות מקומות עמידה. השאלה מה עדיף? יש שיגידו כך ויש שיגידו אחרת.
&nbsp
אם הצפיפות באוטובוס לא הייתה גבוהה יחסית, אז מספר קטן של נוסעים שעומדים במעבר לא היה נוראי. לגבי העגלות ילדים, זו אכן בעיה באוטובוסים כאלו.
&nbsp
באופן כללי אני מרוצה מסידור המושבים, יותר מושבים למתקשים בעמידה זה חשוב בעיניי.
 

WarDog

New member
עוד
באותו נושא+ תקלות מעצבנות.

למה בסינים המכונת תשלום במקום שונה מאשר בוולוו?
מישהו יודע מה ההגיון מאחורי התקנת מכות התשלום במקום שני מושבים באןטןבןסי היוטונג של דן ב"ש ואילו בוולוו היא מותקנת על המדף שנוצר מעל הגלגל הקדמי?
&nbsp
לא עדיף להתקין אותה באותו מקום בשני הכלים, מעל הגלגל הקדמי ולאפשר הוספת 2 מושבים?
עוד
באותו נושא+ תקלות מעצבנות.
יצא לי היום לנסוע בכלי נוסף של דן ב"ש, שלצערי לא הסתכלתי איזה דגם הוא, אבל בו המכונת תשלום הייתה במקום שונה מאשר בוולוו והדרגון שהיתי בהם שבוע שעבר, היום המכונה היתה מול הדלת האחורית איפה שהמקום של הכיסא גלגלים/עגלת תינוק מה שמקטין את המיקום לעגלה/כיסא.
מה ההגיון העקום הזה של לא להשתמש ב"מדף" שמעל הגלגל הקידמי שבכל מקרה לא ניתן להשתמש בו כמושב או מקום לעגלה.
&nbsp
ותקלות מעצבנות שכבר התחילו להופיע באוטובוסים בלי מענה סביר:
1)תחנה ראשונה של הקו(ת.מרכזית)- אין נייר להדפסת כרטיסי נסיעה בודדות/קבלות לאשראי.
2)קישוריות שבורה לחברות האשראי(לפחות 3 אנשים עם כרטיסים שונים לא הצליחו להשתמש בכרטיס האשראי.
3)פנל מעל המושבים פתוח(כנראה בגלל ביצוע השינוי בכריזה, אבל ראבק סה"כ לסגור 3 ברגים)
4)הכריזה לא מסונכרנת עם השילוט(בעיקר שמות תחנות שונים בין הנאמר לכתוב).
5)טעות שלא טופלה למרות שטיפול פשוט ביותר(הסבר לנהגים) שעבור קוים שחוזרים למרכזית(לפחות לקו 9) יש 2 תחנות בקצה הרחוב(החלוץ- בעיר העתיקה) במקום התחנה של הקו שמגיע מהמרכזית, בשביל ההגינות-גם אני לא ידעתי זאת שבוע שעבר ורק היום ראיתי את שתי התחנות האלו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה