raya
Well-known member
קו 9 - סיוט......
קו 9 - סיוט......
היום אחה"צ אישי חיכה בתחנת השוק לקו 9.
במשך כחצי שעה עברו 5 אוטובוסים קו 8, 3 קו 3, וכנ"ל קו 12.
אחרי כחצי שעה הגיע סוף סוף אוטובוס שכמובן היה מלא עד אפס מקום.
כמו כן - לא עצר בתחנת הדואר, למרות שהתחנה הוספה לאחרונה (לתועלת הציבור) ובתחנות אחרות.
התקשרתי לשירות הלקוחות של דן באר שבע- אחרי שנודע לי על העיכוב. התבקשתי להתקשר אחרי כ-10 דקות כדי לקבל תשובה. דן באר שבע לא לוקחים מספר טלפון של הפונים אליהם, וצריך לעבור 7 מדורי גיהינום כדי להגיע שוב למענה האנושי.
כאשר הוא הגיע הביתה- התקשרתי שוב. התשובות שקבלתי היו מגוכחות.
מזג האויר, הצפות (בקושי טפטף מעט גשם) והכי הזוי- היתה תאונה בדרך טוביהו. מה הקשר בין טוביהו לקו 9??
לצערי - שירות הלקוחות לוקה בחסר.
אישי התקשר עכשיו גם כן- ושמע תשובות על מזג האויר, אשר לחלוטין לא מסביר את העובדה שלא היה אוטובוס קו 9 במשך חצי שעה לפחות.
כמובן שהיו הרבה אנשים בתחנות ולא היה מקום להכניס עוד אנשים.
רעיה
נ.ב. שוקלת להגיש תלונה באתר משרד התחבורה, אבל כעת כאשר לא מקבלים כרטיס נסיעה, אי אפשר לדעת מה מס' הנהג/האוטובוס והשעה המדויקת.
קו 9 - סיוט......
היום אחה"צ אישי חיכה בתחנת השוק לקו 9.
במשך כחצי שעה עברו 5 אוטובוסים קו 8, 3 קו 3, וכנ"ל קו 12.
אחרי כחצי שעה הגיע סוף סוף אוטובוס שכמובן היה מלא עד אפס מקום.
כמו כן - לא עצר בתחנת הדואר, למרות שהתחנה הוספה לאחרונה (לתועלת הציבור) ובתחנות אחרות.
התקשרתי לשירות הלקוחות של דן באר שבע- אחרי שנודע לי על העיכוב. התבקשתי להתקשר אחרי כ-10 דקות כדי לקבל תשובה. דן באר שבע לא לוקחים מספר טלפון של הפונים אליהם, וצריך לעבור 7 מדורי גיהינום כדי להגיע שוב למענה האנושי.
כאשר הוא הגיע הביתה- התקשרתי שוב. התשובות שקבלתי היו מגוכחות.
מזג האויר, הצפות (בקושי טפטף מעט גשם) והכי הזוי- היתה תאונה בדרך טוביהו. מה הקשר בין טוביהו לקו 9??
לצערי - שירות הלקוחות לוקה בחסר.
אישי התקשר עכשיו גם כן- ושמע תשובות על מזג האויר, אשר לחלוטין לא מסביר את העובדה שלא היה אוטובוס קו 9 במשך חצי שעה לפחות.
כמובן שהיו הרבה אנשים בתחנות ולא היה מקום להכניס עוד אנשים.
רעיה
נ.ב. שוקלת להגיש תלונה באתר משרד התחבורה, אבל כעת כאשר לא מקבלים כרטיס נסיעה, אי אפשר לדעת מה מס' הנהג/האוטובוס והשעה המדויקת.