סקר סופ"ש

מצב
הנושא נעול.

DRORIKO8

New member
גם אני לא אוהב את השינויים שעשו ב-67

תשובות שלי לסקר
1. 63 66 של דן .
2.קוים שנואים- קוים עם מסלול בלתי יעיל כמו: 7 45 104 67 שצריך להחזיר לקדמותו,קווי אגד 524 525 קווי מטרופולין 353 ועוד כמה.
3קוים יומיומיים.
א.קו 79
מסלול:מסלול קו 66 מפתח תקוה עד רחוב פנקס,ומשם ימשיך לאורך פנקס,שדרות נורדאו,דיזנגוף,התערוכה ויסיים במסוף רדינג.
ב.קו 138 העברת מסלולו דרך:ציר אם המושבות ואבא הלל כדי לקצר זמנים ולהפחית כפילות עם קו 82 והחזרת הקישור בין אבא הלל וקניון איילון עם לב תל אביב
ג. שינוי במסלול קו 45 מרכבת האוניברסיטה עד כיכר נח ללא שינוי המשך:
כצנלסון,רמת גן-שדרות ירושלים,ב"ב-חזון אי"ש נדבורנא,עזרא,בן יעקב,עוזיאל
בן דוד,כהנמן,גבעת שמואל-מבצע קדש והמשך ללא שינוי לתל השומר
קו חדש 46-במסלול קו 45 מרכבת האוניברסיטה עד דרך נמיר/דורי המשך
דורי,מנחם בגין,שפע טל,יציאה לדרך ז'בוטינסקי,ז'בוטינסקי,ארלוזורוב,קריניצי
ביאליק,הרא"ה,ב"ב-ירושלים,בעלזא,בן זכאי,דסלר,חזון איש,נחמיה,עזרא
בן יעקב,עוזיאל,בן דוד,כהנמן,גבעת שמואל-מבצע קדש והמשך במסלול קו 45
מטרת השינוי בקו 45-בהיא להפוך אותו לקו מהיר מיותר ומסורבל פחות מהיום
כמו כן שינוי זה יביא לקישור חדש בין כל שדרות ירושלים ברמת גן לבין בר אילן
רמת אביב ואוניברסיטת ת"א.
קו 46 שאני ממליץ לפתוח נועד לקשר בין רחוב ירושלים בבני ברק ומרכז רמת גן
לבין אוניברסיטת ת"א,רמת אביב ואוניברסיטת בר אילן במקום קו 45 שאני מציע לשנות.
גם אני לא אוהב את השינויים שעשו ב-67
בתצורתו הוקדמת הוא היה אחד הקוים האהובים עלי, קו שלמעשה גדלתי בו. לגבי קו 7 קבל סיפור, לפני 10 ומשהו שנים כשהתחלתי לעבוד בספירות נוסעים הקו הראשון ששמו אותי היה קו 7,באותו יום רציתי לעזוב את העבודה, אבל הרגיעו אותי ואמרו לי שרוב הקוים הם לא ככה,מה שהתברר כנכון. מזל אבל שזה היה קו 7 ולא קו 92, אז אפילו לא הייתי מחכה שירגיעו אותי
 

oshri1987sg

Active member
דרוריקו קו 7 שאני לא אוהב הכוונה לקו לוולפסון

גם אני לא אוהב את השינויים שעשו ב-67
בתצורתו הוקדמת הוא היה אחד הקוים האהובים עלי, קו שלמעשה גדלתי בו. לגבי קו 7 קבל סיפור, לפני 10 ומשהו שנים כשהתחלתי לעבוד בספירות נוסעים הקו הראשון ששמו אותי היה קו 7,באותו יום רציתי לעזוב את העבודה, אבל הרגיעו אותי ואמרו לי שרוב הקוים הם לא ככה,מה שהתברר כנכון. מזל אבל שזה היה קו 7 ולא קו 92, אז אפילו לא הייתי מחכה שירגיעו אותי
דרוריקו קו 7 שאני לא אוהב הכוונה לקו לוולפסון
 

oshri1987sg

Active member
אגב דרוריקו חשבתי להתחיל ולבנות תוכנית ולפצל את אותו קו

כן גם אני התכוונתי אליו
אגב דרוריקו חשבתי להתחיל ולבנות תוכנית ולפצל את אותו קו
אבל זה קו שכל כל כך קשה לתכנן לפצל אותו
 

matan2767

New member
הדבר הכי טוב שהיה ברפורמה מבחינתי

גם אני לא אוהב את השינויים שעשו ב-67
בתצורתו הוקדמת הוא היה אחד הקוים האהובים עלי, קו שלמעשה גדלתי בו. לגבי קו 7 קבל סיפור, לפני 10 ומשהו שנים כשהתחלתי לעבוד בספירות נוסעים הקו הראשון ששמו אותי היה קו 7,באותו יום רציתי לעזוב את העבודה, אבל הרגיעו אותי ואמרו לי שרוב הקוים הם לא ככה,מה שהתברר כנכון. מזל אבל שזה היה קו 7 ולא קו 92, אז אפילו לא הייתי מחכה שירגיעו אותי
הדבר הכי טוב שהיה ברפורמה מבחינתי
זה שהמעברים החופשיים הפכו את 7 לקו מיותר(גם 67 האמת אבל פחות). עד אז היה לו "מונופול" על ההגעה מדרומזרח ת"א לצפון העיר. מאז אני יכול לקחת אוטובוס למסגר ומשם האופציות כידוע לא נגמרות
 

DanBus43Maalit72

Active member
הבעייה עם המספרים החדשים שתהיה כפילות.

תשובות שלי לסקר
1. 63 66 של דן .
2.קוים שנואים- קוים עם מסלול בלתי יעיל כמו: 7 45 104 67 שצריך להחזיר לקדמותו,קווי אגד 524 525 קווי מטרופולין 353 ועוד כמה.
3קוים יומיומיים.
א.קו 79
מסלול:מסלול קו 66 מפתח תקוה עד רחוב פנקס,ומשם ימשיך לאורך פנקס,שדרות נורדאו,דיזנגוף,התערוכה ויסיים במסוף רדינג.
ב.קו 138 העברת מסלולו דרך:ציר אם המושבות ואבא הלל כדי לקצר זמנים ולהפחית כפילות עם קו 82 והחזרת הקישור בין אבא הלל וקניון איילון עם לב תל אביב
ג. שינוי במסלול קו 45 מרכבת האוניברסיטה עד כיכר נח ללא שינוי המשך:
כצנלסון,רמת גן-שדרות ירושלים,ב"ב-חזון אי"ש נדבורנא,עזרא,בן יעקב,עוזיאל
בן דוד,כהנמן,גבעת שמואל-מבצע קדש והמשך ללא שינוי לתל השומר
קו חדש 46-במסלול קו 45 מרכבת האוניברסיטה עד דרך נמיר/דורי המשך
דורי,מנחם בגין,שפע טל,יציאה לדרך ז'בוטינסקי,ז'בוטינסקי,ארלוזורוב,קריניצי
ביאליק,הרא"ה,ב"ב-ירושלים,בעלזא,בן זכאי,דסלר,חזון איש,נחמיה,עזרא
בן יעקב,עוזיאל,בן דוד,כהנמן,גבעת שמואל-מבצע קדש והמשך במסלול קו 45
מטרת השינוי בקו 45-בהיא להפוך אותו לקו מהיר מיותר ומסורבל פחות מהיום
כמו כן שינוי זה יביא לקישור חדש בין כל שדרות ירושלים ברמת גן לבין בר אילן
רמת אביב ואוניברסיטת ת"א.
קו 46 שאני ממליץ לפתוח נועד לקשר בין רחוב ירושלים בבני ברק ומרכז רמת גן
לבין אוניברסיטת ת"א,רמת אביב ואוניברסיטת בר אילן במקום קו 45 שאני מציע לשנות.
הבעייה עם המספרים החדשים שתהיה כפילות.
קו 79 יש במכרז שרון חולון. קו מחולון לרכבת מרכז דרך יגאל אלון.
המספר 46 נשמר לקו מבת ים לדרום תל אביב דרך קיבוץ גלויות ומשרד הרווחה (ע"פ "יהיה בסדר" בגל"צ על בעיית הביצה והתרנגולת של משרד הרווחה ומשרד התחבורה).
 

oshri1987sg

Active member
עד שלא יוצא המכרז מספרים יכולים להשתנות

הבעייה עם המספרים החדשים שתהיה כפילות.
קו 79 יש במכרז שרון חולון. קו מחולון לרכבת מרכז דרך יגאל אלון.
המספר 46 נשמר לקו מבת ים לדרום תל אביב דרך קיבוץ גלויות ומשרד הרווחה (ע"פ "יהיה בסדר" בגל"צ על בעיית הביצה והתרנגולת של משרד הרווחה ומשרד התחבורה).
עד שלא יוצא המכרז מספרים יכולים להשתנות
 

אורי404

New member
קווים 524 ו-525 צפויים לעבור שינוי

תשובות שלי לסקר
1. 63 66 של דן .
2.קוים שנואים- קוים עם מסלול בלתי יעיל כמו: 7 45 104 67 שצריך להחזיר לקדמותו,קווי אגד 524 525 קווי מטרופולין 353 ועוד כמה.
3קוים יומיומיים.
א.קו 79
מסלול:מסלול קו 66 מפתח תקוה עד רחוב פנקס,ומשם ימשיך לאורך פנקס,שדרות נורדאו,דיזנגוף,התערוכה ויסיים במסוף רדינג.
ב.קו 138 העברת מסלולו דרך:ציר אם המושבות ואבא הלל כדי לקצר זמנים ולהפחית כפילות עם קו 82 והחזרת הקישור בין אבא הלל וקניון איילון עם לב תל אביב
ג. שינוי במסלול קו 45 מרכבת האוניברסיטה עד כיכר נח ללא שינוי המשך:
כצנלסון,רמת גן-שדרות ירושלים,ב"ב-חזון אי"ש נדבורנא,עזרא,בן יעקב,עוזיאל
בן דוד,כהנמן,גבעת שמואל-מבצע קדש והמשך ללא שינוי לתל השומר
קו חדש 46-במסלול קו 45 מרכבת האוניברסיטה עד דרך נמיר/דורי המשך
דורי,מנחם בגין,שפע טל,יציאה לדרך ז'בוטינסקי,ז'בוטינסקי,ארלוזורוב,קריניצי
ביאליק,הרא"ה,ב"ב-ירושלים,בעלזא,בן זכאי,דסלר,חזון איש,נחמיה,עזרא
בן יעקב,עוזיאל,בן דוד,כהנמן,גבעת שמואל-מבצע קדש והמשך במסלול קו 45
מטרת השינוי בקו 45-בהיא להפוך אותו לקו מהיר מיותר ומסורבל פחות מהיום
כמו כן שינוי זה יביא לקישור חדש בין כל שדרות ירושלים ברמת גן לבין בר אילן
רמת אביב ואוניברסיטת ת"א.
קו 46 שאני ממליץ לפתוח נועד לקשר בין רחוב ירושלים בבני ברק ומרכז רמת גן
לבין אוניברסיטת ת"א,רמת אביב ואוניברסיטת בר אילן במקום קו 45 שאני מציע לשנות.
קווים 524 ו-525 צפויים לעבור שינוי
לפי מכרז שרון-חולון צפוי להיות שינוי בקווים:
* קו 525 - תחנת קצה באזור התעשייה רעננה. המשך נסיעה בדרך סוקולוב הראשית ברמת השרון, בלי נסיעה בתוך השכונות המזרחיות ברמת השרון.
* קו 524 - תחנת קצה במזרח רמת השרון, במקום בהרצליה כיום.
 
להלן תשובתי

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
להלן תשובתי
1. קו 141 חבל שזה קו מוגבל בתדירות
2. קו 7 מסורבל תדירות נוראית
3. מקים לתחייה את 44 + 46
 
במכרז שרון - חולון מרחבי מופיע קו 44 חדש

להלן תשובתי
1. קו 141 חבל שזה קו מוגבל בתדירות
2. קו 7 מסורבל תדירות נוראית
3. מקים לתחייה את 44 + 46
במכרז שרון - חולון מרחבי מופיע קו 44 חדש
מאיצטדיון וינטר לאזור תעשייה חולון דרך שכונות דרום ת"א.
 

connex

Active member
תשובות

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
תשובות
קווים אהובים-24 באשדוד בגלל הקישור המהיר בין רבעים ג' וט', 320 מאשדוד לתל אביב בגלל התדירות
קווים שנואים-312 מתל אביב לאשדוד בגלל התדירות,330 בשני הכיוונים בגלל המסלול הארוך והלו"ז המצומצם של 3 נסיעות ביום לכל כיוון בגלל שזה הקו שהכי מתאים לי להגיע איתו לעבודה באזור בית דגן אך השעות שהוא עובד לא מתאימות לי
קו שהייתי ממציא 327 מאשדוד ת.מ-רובע הסיטי-מתנ"ח יבנה-בית דגן (סיבוב בישוב) ותל אביב מסוף 2000 כתחנת סיום. תדירות פעם בשעה.
היתרון: חיבור מהיר בין אשדוד לתל אביב,קו תדיר שיוצא מהיציאה הדרומית מלבד 325,חיבור בין בית דגן לתל אביב שמתבצע כיום ישירות דרך קווים 153 ו154 הלא תדירים בעליל או בהגעה לצומת דבר שכרוך בהליכה רגלית או בהמתנה לקו 18 וחיבור בין בית דגן ואשדוד
 

EHP12

Active member
הקווים שלי הם:

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
הקווים שלי הם:
1. 5, 47, 48 למרות שאם 47,48 יפסיקו כל הזמן לנסוע אחד מאחורי השני הקווים האלה יהיו באמת טובים.

2. 24 כי למרות שרוב היום הוא עם תפוסה סבירה צריך לשפר את המסלול שלו. 524, 525 שצריכים להסתיים במורשה ולא להמשיך להרצליה.

3. א. קו בתדירות גבוהה של רבע שעה ומטה שמסלולו יהיה: מסוף רידינג, דיזנגוף, קפלן, דרך השלום, אלוף שדה, בית החולים תל השומר, מסוף קציר.
ב. קו בתדירות של 20 דקות בשפל, ו10 דקות בשיא: אותו מסלול של קו 24 עד לראשונים/אוסישקין ואז הראשונים השרף, אהרון יריב, כביש 5, דרך נמיר, בגין, המסגר, ת"מ.
 

אורי404

New member
צפויים שינויים במכרז שרון-חולון לחלק מהקווים

הקווים שלי הם:
1. 5, 47, 48 למרות שאם 47,48 יפסיקו כל הזמן לנסוע אחד מאחורי השני הקווים האלה יהיו באמת טובים.

2. 24 כי למרות שרוב היום הוא עם תפוסה סבירה צריך לשפר את המסלול שלו. 524, 525 שצריכים להסתיים במורשה ולא להמשיך להרצליה.

3. א. קו בתדירות גבוהה של רבע שעה ומטה שמסלולו יהיה: מסוף רידינג, דיזנגוף, קפלן, דרך השלום, אלוף שדה, בית החולים תל השומר, מסוף קציר.
ב. קו בתדירות של 20 דקות בשפל, ו10 דקות בשיא: אותו מסלול של קו 24 עד לראשונים/אוסישקין ואז הראשונים השרף, אהרון יריב, כביש 5, דרך נמיר, בגין, המסגר, ת"מ.
צפויים שינויים במכרז שרון-חולון לחלק מהקווים
בקווים 524 ו-525 כתבתי למעלה יותר, בתגובה לאשרי.
בנוסף צפוי להיפתח קו 124, כקו מהיר לקו 24. לא יודע את המסלול המדוייק. כנראה נסיעה דרך נמיר.
 

אורי404

New member
התשובות שלי לסקר הנחמד

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
התשובות שלי לסקר הנחמד
1) א. קווי אוטובוסים אהובים:
* קו 45 - למעלה מחמש שנים הייתי נוסע בו לעתים קרובות מבני ברק לרמת אביב. היו גם פעמים שנסעתי בו לדרך נמיר. היו נסיעות נחמדות. די מתגעגע לזה.
* קו 149 כפר סבא-מורשה-הכפר הירוק-תל אביב
* קו 567 כפר סבא-בני ברק-רמת גן-תל אביב
* קו 564 כפר סבא-גבעת שמואל-רמת גן (בר אילן ותל השומר). למעלה מארבע שנים הייתי נוסע בו יום-יום. כיום מדי פעם אני נוסע בו.

ב. קו רכבת אהוב - כמובן קו תל אביב-בנימינה/חיפה. קו שפרייבט לא יכול להתחרות בו במהירות. גם קרובות "סימנס" בו לדעתי נוחים.

2) א. קו אוטובוס שנוא:
164. לפני הדברים הרעים אני אציין דבר טוב - הנהגים. אני נוסע כל יום בקו. הנהגים בקו טובים ואף טובים מאוד. לא נתקלתי בבעיות שונות, למרות שזהו קו קשה מאוד לעבודה.
אבל יש בעיות בקו. למשל תדירות לא ממש גבוהה ועומס גבוה. הנסיעה הראשונה ב-05:20 מפתח תקווה עמוסה לעייפה. כאשר הוא עוצר במחלף גהה עומדים ונדחסים זה בזה הנוסעים עד ראשון לציון. לפנות בוקר זה לא ממש נראה לי סביר. יתר על כן לפעמים הוא בכלל לא עוצר. למרות שלפני למעלה מחצי שנה פניתי ל"אגד" וביקשתי שיטפלו בעניין הזה, באמצעות הוספת נסיעות ולמרות ש'הזכרתי' להם אחרי מספר חודשים על הבעיה הזו, טרם טופל הדבר באופן ענייני. יש לציין שבקווים בתפעול חברות אחרות, כאשר יש עומס (ולא עומס קיצוני כמו במקרה הזה), מתווספות נסיעות. גם בשעות אחר הצהרים אין מספיק נסיעות וקרו המקרים, בהם הנוסעים עומדים מראשון לציון עד אזור בר אילן בנסיעה איטית בפקקי כביש 4. ככה ממש לא מעודדים תחבורה ציבורית.
חיסרון נוסף הוא שאין אפשרות לעלייה מכל הדלתות. כפי שכתבתי את דעתי בעבר, צריך להיות מוסדר הדבר, שבכל אוטובוס מפרקי תהיה האפשרות לעלות מכל הדלתות.
ב. קו רכבת פחות אהוב
קן כפר סבא-ראשון לציון מערב. הנסיעה מאוד איטית עם המסלול הארוך דרך ראש העין ועם העצירות בתחנות הרבות. הבעיה אינה בעצירות. כל התחנות באיילון חשובות. הבעיה שזו לא רכבת חשמלית ולכן האיטיות. שעה מכפר סבא לראשון לציון זהו זמן נסיעה ארוך. לצורך השוואה נסעתי באוטובוסים מראשון לציון לכפר סבא, עם כל הצורך בהחלפות (ברכבת כידוע לא מחליפים. פועלת רכבת אחת) ומהירות הנסיעה האיטית עם כל גודש התנועה בכבישים השונים. למרות זאת אני מגיע בפרק זמן דומה.
מקווה שאחרי שייפתח הקו דרך הרצליה ואחרי שהוא יהיה חשמלי, זמן הנסיעה יהיה סביר יותר.
3. שירות אוטובוסים חסר:
א. כפי שכתבנו לעיל קו לאורך כביש 4. אפשרות שחשבתי עליה (וכתבתי מספר פעמים) היא שינוי קו 264, לקו אטרקטיבי יותר. יציאה ממערב ראשון לציון, כמו למשל המכללות בעיר (בדומה לקו 151), הגעה לאזור התחנה המרכזית החדשה. לאו דווקא בתוך הרציפים, אלא תחנה קרובה, כמו בדרך ההסתדרות. המשך נסיעה במסלול הרגיל בכביש 4 לכיוון עתידים. לצד זה להוסיף נסיעות.
ב. קווים עירוניים סדירים במתחם עסקים שורק בראשון לציון. למשל קו ממסוף ראשונים (ותחנת רכבת ראשונים) דרך מתחם שורק. המשך לתחנת רכבת ראשון לציון מערב ולאזור התעשייה המערבי או למתחם יס פלנט.
ג. קווים אזוריים למתחם עסקים שורק לערים בסביבה. למשל קו למודיעין או קווים לכיוון בקעת אונו, פתח תקווה ותל אביב. קווים שיפעלו כקווי יוממים.
 

קו 415

Active member
תשובתי

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
תשובתי
1. קו 417, קו בעל תדירות גבוהה יחסי, מסלול שמושך אליו נוסעים (אין לו סיבובים מיותרים בתוך בית שמש), הוא לא נכנס לתחנה מרכזית בירושלים אלא עוצר בבנייני האומה (זה יותר מהר לצאת מהעיר).
2. קו 416
3. קו אוטובוס מבית שמש להדסה עין כרם.
איסוף בתוך בית שמש, צומת נחם, צומת אשתאול, מסילת ציון, שורש, חמד, מחלף הראל והדסה עין כרם. הקו יכלול איסוף מהמחלפים על כביש 1, ויהווה חיבור גם למטה יהודה ובית שמש להדסה עין כרם. הייתי נותן לו תדירות של כל חצי שעה בשעות השיא וכל שעה בשאר היום.
הייתי ממספר אותו 427, 27 הוא הקו המרכזי להדסה עין כרם...
 

DRORIKO8

New member
ככה אתה בוגד ב-415?

תשובתי
1. קו 417, קו בעל תדירות גבוהה יחסי, מסלול שמושך אליו נוסעים (אין לו סיבובים מיותרים בתוך בית שמש), הוא לא נכנס לתחנה מרכזית בירושלים אלא עוצר בבנייני האומה (זה יותר מהר לצאת מהעיר).
2. קו 416
3. קו אוטובוס מבית שמש להדסה עין כרם.
איסוף בתוך בית שמש, צומת נחם, צומת אשתאול, מסילת ציון, שורש, חמד, מחלף הראל והדסה עין כרם. הקו יכלול איסוף מהמחלפים על כביש 1, ויהווה חיבור גם למטה יהודה ובית שמש להדסה עין כרם. הייתי נותן לו תדירות של כל חצי שעה בשעות השיא וכל שעה בשאר היום.
הייתי ממספר אותו 427, 27 הוא הקו המרכזי להדסה עין כרם...
ככה אתה בוגד ב-415?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה