גם אני לא אוהב את השינויים שעשו ב-67
בתצורתו הוקדמת הוא היה אחד הקוים האהובים עלי, קו שלמעשה גדלתי בו. לגבי קו 7 קבל סיפור, לפני 10 ומשהו שנים כשהתחלתי לעבוד בספירות נוסעים הקו הראשון ששמו אותי היה קו 7,באותו יום רציתי לעזוב את העבודה, אבל הרגיעו אותי ואמרו לי שרוב הקוים הם לא ככה,מה שהתברר כנכון. מזל אבל שזה היה קו 7 ולא קו 92, אז אפילו לא הייתי מחכה שירגיעו אותי
גם אני לא אוהב את השינויים שעשו ב-67תשובות שלי לסקר
1. 63 66 של דן .
2.קוים שנואים- קוים עם מסלול בלתי יעיל כמו: 7 45 104 67 שצריך להחזיר לקדמותו,קווי אגד 524 525 קווי מטרופולין 353 ועוד כמה.
3קוים יומיומיים.
א.קו 79
מסלול:מסלול קו 66 מפתח תקוה עד רחוב פנקס,ומשם ימשיך לאורך פנקס,שדרות נורדאו,דיזנגוף,התערוכה ויסיים במסוף רדינג.
ב.קו 138 העברת מסלולו דרך:ציר אם המושבות ואבא הלל כדי לקצר זמנים ולהפחית כפילות עם קו 82 והחזרת הקישור בין אבא הלל וקניון איילון עם לב תל אביב
ג. שינוי במסלול קו 45 מרכבת האוניברסיטה עד כיכר נח ללא שינוי המשך:
כצנלסון,רמת גן-שדרות ירושלים,ב"ב-חזון אי"ש נדבורנא,עזרא,בן יעקב,עוזיאל
בן דוד,כהנמן,גבעת שמואל-מבצע קדש והמשך ללא שינוי לתל השומר
קו חדש 46-במסלול קו 45 מרכבת האוניברסיטה עד דרך נמיר/דורי המשך
דורי,מנחם בגין,שפע טל,יציאה לדרך ז'בוטינסקי,ז'בוטינסקי,ארלוזורוב,קריניצי
ביאליק,הרא"ה,ב"ב-ירושלים,בעלזא,בן זכאי,דסלר,חזון איש,נחמיה,עזרא
בן יעקב,עוזיאל,בן דוד,כהנמן,גבעת שמואל-מבצע קדש והמשך במסלול קו 45
מטרת השינוי בקו 45-בהיא להפוך אותו לקו מהיר מיותר ומסורבל פחות מהיום
כמו כן שינוי זה יביא לקישור חדש בין כל שדרות ירושלים ברמת גן לבין בר אילן
רמת אביב ואוניברסיטת ת"א.
קו 46 שאני ממליץ לפתוח נועד לקשר בין רחוב ירושלים בבני ברק ומרכז רמת גן
לבין אוניברסיטת ת"א,רמת אביב ואוניברסיטת בר אילן במקום קו 45 שאני מציע לשנות.
בתצורתו הוקדמת הוא היה אחד הקוים האהובים עלי, קו שלמעשה גדלתי בו. לגבי קו 7 קבל סיפור, לפני 10 ומשהו שנים כשהתחלתי לעבוד בספירות נוסעים הקו הראשון ששמו אותי היה קו 7,באותו יום רציתי לעזוב את העבודה, אבל הרגיעו אותי ואמרו לי שרוב הקוים הם לא ככה,מה שהתברר כנכון. מזל אבל שזה היה קו 7 ולא קו 92, אז אפילו לא הייתי מחכה שירגיעו אותי