סקר סופ"ש

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
אה


מדובר על סוקולוב ת"א
אה
 

DanBus43Maalit72

Active member
והנה התשובות שלי

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
והנה התשובות שלי
1. הקווים האהובים עלי:
145: לא תדיר אך קו מהיר ונותן קישורים טובים בחולון ולגבעת שמואל ופתח תקווה ללא מעבר בתל אביב.
172: תדירות גבוהה מאוד ומגיע למקומות הבילוי במרכז תל אביב. הקו החזק בחולון.
189: קו מפרקי מלא ואין צורך לשלם לנהג.

2. הקווים השנואים עלי:
2/2א: עושה טיול שנתי בכל חולון בת ים.
71: שעות הפעילות שלו ל/ממערב ראשון במיוחד במוצאי שבת עלובות. אוטובוס ראשון במוצ"ש לראשון רק אחרי 21:00 בערב! וחוץ מזה קו עמוס מאוד.
88(עד הפעימה השנייה): קו לא אמין.
95: מסלול טוב אך הקו לא אמין.

3. אם הייתי מתכנן קו חדש אז הייתי מתכנן שיתן שירות מהיר מחולון למרכז ראשון דרך מחלף חולון מזרח וכביש 4. מבי"ח וולפסון לרכבת ראשונים דרך קולנוע רינה, קולנוע ארמון, ההסדתרות, הקניון, פנחס אילון, דרך בגין, מפרץ שלמה, שד' ירושלים, כביש 4, משה דיין, התקומה, תחנה מרכזית ראשל"צ, רוטשילד, הרצל, רכבת ראשונים. תדירות הקו כל 20 דקות כולל מוצ"ש. הייתי ממספר את הקו כ 45 או 70 או 176 או 276.
 
התשובות שלי

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
התשובות שלי
קו אהוב: 18, 19, 21, 25, 63, 125, 142
קו שנוא: 23, 601
קו חדש: מקים לתחיה את קו 8 מבת ים
 

DRORIKO8

New member
קו 18 באמת נהיה אחלה קו מאז השינוי לפני כמה וכמה שנים

התשובות שלי
קו אהוב: 18, 19, 21, 25, 63, 125, 142
קו שנוא: 23, 601
קו חדש: מקים לתחיה את קו 8 מבת ים
קו 18 באמת נהיה אחלה קו מאז השינוי לפני כמה וכמה שנים
אגב קו 44 בזמנו היה קו לא רע בכלל
 

Yarenn

New member
hmmm

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
hmmm
1) 265: כרמיאל - משׂגב - חיפה | 1: הקו המקדים
2) 61: רמת גן - תל אביב
3) 266: כרמיאל - חיפה, דרך כביש 22
 
שאר הקווים הם למעשה שלושה קווים:

נכוֹן. אבל
האם את שאר הקווים כן צריך אז?
שאר הקווים הם למעשה שלושה קווים:
את 263 בין כרמיאל לעכו צריך.
את 265 שמשרת את ישובי משגב צריך.
ואת 262/264 שמשרת גם תחנות בתוך כרמיאל וגם תחנות ביניים לאורך כביש 85 וכביש 4 גם צריך.

261 לא נחשב קו של ממש כי זה רק חלופה מעוטת נסיעות שמשלבת בין 262 ו 263.
ו 260 זה קו יוממים חד-כיווני עם שתי נסיעות יומיות בלבד.

מה שכן, סביר להניח שלאחר שקו הרכבת יתפוס תאוצה, התדירות של 262 תקטן.
 
אגב, במצב שהתדירות של קו 262, מעניין מה יקרה עם אורט בראודה.

שאר הקווים הם למעשה שלושה קווים:
את 263 בין כרמיאל לעכו צריך.
את 265 שמשרת את ישובי משגב צריך.
ואת 262/264 שמשרת גם תחנות בתוך כרמיאל וגם תחנות ביניים לאורך כביש 85 וכביש 4 גם צריך.

261 לא נחשב קו של ממש כי זה רק חלופה מעוטת נסיעות שמשלבת בין 262 ו 263.
ו 260 זה קו יוממים חד-כיווני עם שתי נסיעות יומיות בלבד.

מה שכן, סביר להניח שלאחר שקו הרכבת יתפוס תאוצה, התדירות של 262 תקטן.
אגב, במצב שהתדירות של קו 262, מעניין מה יקרה עם אורט בראודה.
האם במקומו יוכנס קו עירוני שיזין את הרכבת לטובת הסטודנטים? כי אם לא זו תהיה הרעה תנאים לסטודנטים.
 

Yarenn

New member
אמוּרים בכלל לשנוֹת את הקווים הפנימיים

אגב, במצב שהתדירות של קו 262, מעניין מה יקרה עם אורט בראודה.
האם במקומו יוכנס קו עירוני שיזין את הרכבת לטובת הסטודנטים? כי אם לא זו תהיה הרעה תנאים לסטודנטים.
אמוּרים בכלל לשנוֹת את הקווים הפנימיים
עד עכשיו הקווים הם לוֹלאתיים, אבל בשלב כלשהוּ אמוּרים להפוֹך לקווים רגילים. במיוּחד כשרמת נבוֹן תהיה קיימת עוֹד מעט, על הר כרמי, זה כבר יהיה ממש ארוֹך.
 
אמורים

אמוּרים בכלל לשנוֹת את הקווים הפנימיים
עד עכשיו הקווים הם לוֹלאתיים, אבל בשלב כלשהוּ אמוּרים להפוֹך לקווים רגילים. במיוּחד כשרמת נבוֹן תהיה קיימת עוֹד מעט, על הר כרמי, זה כבר יהיה ממש ארוֹך.
אמורים
זה כנראה לא יקרה עם פתיחת הרכבת אבל בעקרון יש תוכנית כזו
 

עכבר8

New member
התשובה שלי

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
התשובה שלי
1. - קו 99 שחוצה את אזור, חולון ובת ים בקו ישר, אם הקו היה נתץ, זו הייתה ליגה אחרת.
- קו 145 הוא לא תדיר מספיק, אבל סוף סוף יש אוטובוס שיוצא מחולון ונוסע דרך כביש גהה, ולא מחייב את הנוסעים להיכנס לתל אביב כדי לנוע צפונה מחולון
- קו 271 171 71 אם כבר להיכנס לתל אביב מחולון, אז המסלול שלהם הכי מהיר.
- רכבת הוד השרון באר שבע- נוח מדויק יחסית מהיר ומחבר הרבה ערים

2. - קו 189 פעם אחת נסעתי איתו בבוקר מחולון לעתידים ולקח לי 1:50, איטי בטרוף!
- קו 4 סיבובים סיבובים סיבובים
- קו 95 כמו שאמרו לפני, לא אמין.

3. קו אוטובוס שנוסע לאורך כביש גהה (נגיד מאשקלון עד זכרון) בתדירות גבוהה ועוצר בכל הצמתים (משהו בסגנון של הרכבת שנוסעת באילון)
 

אורי404

New member
אני בעד קו אוטובוס לאורך כביש 4. לדעתי לא מחייב מסלול ארוך

התשובה שלי
1. - קו 99 שחוצה את אזור, חולון ובת ים בקו ישר, אם הקו היה נתץ, זו הייתה ליגה אחרת.
- קו 145 הוא לא תדיר מספיק, אבל סוף סוף יש אוטובוס שיוצא מחולון ונוסע דרך כביש גהה, ולא מחייב את הנוסעים להיכנס לתל אביב כדי לנוע צפונה מחולון
- קו 271 171 71 אם כבר להיכנס לתל אביב מחולון, אז המסלול שלהם הכי מהיר.
- רכבת הוד השרון באר שבע- נוח מדויק יחסית מהיר ומחבר הרבה ערים

2. - קו 189 פעם אחת נסעתי איתו בבוקר מחולון לעתידים ולקח לי 1:50, איטי בטרוף!
- קו 4 סיבובים סיבובים סיבובים
- קו 95 כמו שאמרו לפני, לא אמין.

3. קו אוטובוס שנוסע לאורך כביש גהה (נגיד מאשקלון עד זכרון) בתדירות גבוהה ועוצר בכל הצמתים (משהו בסגנון של הרכבת שנוסעת באילון)
אני בעד קו אוטובוס לאורך כביש 4. לדעתי לא מחייב מסלול ארוך
אלא למשל קו מאזור ראשון לציון (למשל התחנה המרכזית החדשה) למסוף צומת רעננה.
כעיקרון מאשקלון פועל קו 355. אולי יש מקום להוסיף לו נסיעות. צפונה יותר מצומת רעננה לחיפה פועל קו 921. בנוסף אליו קו 821 לחדרה.
 

mister K

New member
התשובות שלי

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
התשובות שלי
קווים אהובים - עירוני: 19, 189, 238, 168, 64 (כולם בגוש דן). בין עירוני: 968 (ירושלים-כרמיאל) וקווים 100/101/102 משפירים לירושלים.

קווים שנואים - עירוני: 104!! בין עירוני: 353 (תל אביב - יבנה - שדרות - נתיבות - באר שבע).

איזה קו הייתי מוסיף? קו בתל אביב שיצא מהכרמלית דרך מגדל שלום וייסע על אלנבי, בן יהודה, נורדאו, פנקס, גשר ההלכה, אבא הלל וההמשך כמו 142 עד עתידים (אפשר גם בדילול כמה תחנות באבא הלל כמו 238).
מאז הרפורמה ב-2011 בה בוטלו קווים 20 ו-21, חסר מאוד קו שיקשר בין מרכז ת"א והצפון הישן לאזור קניון איילון ולעתידים. קו היוממים 389 פועל עם מספר זעום של נסיעות ביום ולא מכסה חלק גדול ממרכז העיר.
הייתי ממספר את הקו 122 (דומה גם ל-22 וגם ל-142 שיחפוף לו בחלק מהמסלול).




אגב, סקר כזה כבר היה פה בפורום לפני כמה שנים.
 

אורי404

New member
לגבי 353 שכתבת ושירות בתוך תל אביב

התשובות שלי
קווים אהובים - עירוני: 19, 189, 238, 168, 64 (כולם בגוש דן). בין עירוני: 968 (ירושלים-כרמיאל) וקווים 100/101/102 משפירים לירושלים.

קווים שנואים - עירוני: 104!! בין עירוני: 353 (תל אביב - יבנה - שדרות - נתיבות - באר שבע).

איזה קו הייתי מוסיף? קו בתל אביב שיצא מהכרמלית דרך מגדל שלום וייסע על אלנבי, בן יהודה, נורדאו, פנקס, גשר ההלכה, אבא הלל וההמשך כמו 142 עד עתידים (אפשר גם בדילול כמה תחנות באבא הלל כמו 238).
מאז הרפורמה ב-2011 בה בוטלו קווים 20 ו-21, חסר מאוד קו שיקשר בין מרכז ת"א והצפון הישן לאזור קניון איילון ולעתידים. קו היוממים 389 פועל עם מספר זעום של נסיעות ביום ולא מכסה חלק גדול ממרכז העיר.
הייתי ממספר את הקו 122 (דומה גם ל-22 וגם ל-142 שיחפוף לו בחלק מהמסלול).




אגב, סקר כזה כבר היה פה בפורום לפני כמה שנים.
לגבי 353 שכתבת ושירות בתוך תל אביב
לתקופה קצרה יחסית פעלו קווי 2XX שונים בין מרכז תל אביב והצפון הישן לאזור קניון איילון ועתידים. אולי יש מקום להחזיר חלק מהם, כקווים סדירים.

בקשר לקו 353; נסעתי בו השבוע. הנסיעה הייתה ממחלף עין הקורא לתחנה המרכזית בתל אביב. הנסיעה בקטע הזה הייתה בסביבות 20-25 דקות. אבל כמובן הקישור בין האזורים לא צריך להיות תלוי בקו 353 - קו בינעירוני ארוך, אלא באמצעות קווים אחרים. למשל קווים לתחנות הרכבת בראשון לציון או קווים אזוריים אחרים.
זה היה מעודד מפעם אחרת, שבה הלכתי מאזור מחלף עין הקורא (יותר נכון ממתחם עסקים שורק) לרחוב הרצל במזרח ראשל"צ
 

Paper Gahan

New member
התשובות שלי - כולן קשורות לאזה"ת רעננה צפון בו אני עובד

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
התשובות שלי - כולן קשורות לאזה"ת רעננה צפון בו אני עובד
אני בדרך כלל נוסע ברכבת להרצליה וממשיך באופניים חשמליים לרעננה - פיתרון "זמני" שאימצתי לפני כשנתיים עד שתיפתח רעננה מערב. אבל לפעמים אני גם נוסע באוטובוס והנה התשובות שלי:

אהוב למדי: תל אביב רעננה 347 (למדי כי הנסיעה באחוזה ובסימטאות שבין אחוזה לוייצמן מתסכלת ומאיטה)
שנוא: תל אביב כפר סבא 567 (שנוא בגלל ז'בוטינסקי)
הייתי מציע: קו במסלול זהה ל 347 אבל מהיר לאזור התעשייה, מבלי לנסוע באחוזה. כלומר במסלול הרגיל עד בית לוינשטיין, ישר בדרך ירושלים, ימינה בוויצמן, ושמאלה לקריית עתידים. וכנ"ל בכיוון ההפוך. אם לשפוט על פי הפופולריות הגבוהה של 347 גם הקו הזה יצדיק את עצמו, לפחות בשעות הבוקר ואחר הצהריים/ערב. גם השכונה החדשה שנבנתה על וויצמן תוכל לספק לו נוסעים. הייתי מציע למספר אותו 447.
 
אהוב קו 21 בירושלים אחרי הקיצור בעקבות הרקלת

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
אהוב קו 21 בירושלים אחרי הקיצור בעקבות הרקלת
שנוא קו 21 בירושלים לפני השינוי ביחוד בנסיעות חזרה ממרכז העיר.
שנוא כל קו שלא מגיע אחרי זמן רב, כאשר הנסיעה מבוטלת.
חדשים - קווים ממחלף חמד\הראל לירושלים בשכונות,
91 מחמד לגבעה הצרפתית פסגת זאב,
92 מחד לבית הכרם הר הרצל, קריית יובל והדסה.
 

yair480

Active member
מסכים שצריך קווים ממחלף חמד לשכונות ירושלים

אהוב קו 21 בירושלים אחרי הקיצור בעקבות הרקלת
שנוא קו 21 בירושלים לפני השינוי ביחוד בנסיעות חזרה ממרכז העיר.
שנוא כל קו שלא מגיע אחרי זמן רב, כאשר הנסיעה מבוטלת.
חדשים - קווים ממחלף חמד\הראל לירושלים בשכונות,
91 מחמד לגבעה הצרפתית פסגת זאב,
92 מחד לבית הכרם הר הרצל, קריית יובל והדסה.
מסכים שצריך קווים ממחלף חמד לשכונות ירושלים
כבר כתבתי כאן בעבר שצריך לפתח מסוף במחלף חמד שיתן קישור מהיר לאזורי קצה בירושלים (פסגת זאב,רמות,הדסה,מלחה)
הסיבוב במרכזית מאריך ומעודד שימוש ברכבים פרטיים בגלל הארכת זמני הנסיעות.
לא יודע אם הייתי ממספר אותם כקוי 9%
 

oshri1987sg

Active member
תשובות שלי לסקר

סקר סופ"ש
היי,
כדי להכניס פה קצת עניין לסופ"ש חשבתי על סקר קצרצר:

1) מהו הקו האהוב עליכם(ניתן לענות יותר מתשובה אחת)
2) מהו הקו/קווים השנואים עליכם?
3)(בונוס) אם הייתה לכם אופציה לתכנן ולפתוח קו אוטובוס חדש מה היה המסלול שלו, איזו תדירות הוא היה מקבל ואיך הייתם ממספרים אותו?
תשובות שלי לסקר
1. 63 66 של דן .
2.קוים שנואים- קוים עם מסלול בלתי יעיל כמו: 7 45 104 67 שצריך להחזיר לקדמותו,קווי אגד 524 525 קווי מטרופולין 353 ועוד כמה.
3קוים יומיומיים.
א.קו 79
מסלול:מסלול קו 66 מפתח תקוה עד רחוב פנקס,ומשם ימשיך לאורך פנקס,שדרות נורדאו,דיזנגוף,התערוכה ויסיים במסוף רדינג.
ב.קו 138 העברת מסלולו דרך:ציר אם המושבות ואבא הלל כדי לקצר זמנים ולהפחית כפילות עם קו 82 והחזרת הקישור בין אבא הלל וקניון איילון עם לב תל אביב
ג. שינוי במסלול קו 45 מרכבת האוניברסיטה עד כיכר נח ללא שינוי המשך:
כצנלסון,רמת גן-שדרות ירושלים,ב"ב-חזון אי"ש נדבורנא,עזרא,בן יעקב,עוזיאל
בן דוד,כהנמן,גבעת שמואל-מבצע קדש והמשך ללא שינוי לתל השומר
קו חדש 46-במסלול קו 45 מרכבת האוניברסיטה עד דרך נמיר/דורי המשך
דורי,מנחם בגין,שפע טל,יציאה לדרך ז'בוטינסקי,ז'בוטינסקי,ארלוזורוב,קריניצי
ביאליק,הרא"ה,ב"ב-ירושלים,בעלזא,בן זכאי,דסלר,חזון איש,נחמיה,עזרא
בן יעקב,עוזיאל,בן דוד,כהנמן,גבעת שמואל-מבצע קדש והמשך במסלול קו 45
מטרת השינוי בקו 45-בהיא להפוך אותו לקו מהיר מיותר ומסורבל פחות מהיום
כמו כן שינוי זה יביא לקישור חדש בין כל שדרות ירושלים ברמת גן לבין בר אילן
רמת אביב ואוניברסיטת ת"א.
קו 46 שאני ממליץ לפתוח נועד לקשר בין רחוב ירושלים בבני ברק ומרכז רמת גן
לבין אוניברסיטת ת"א,רמת אביב ואוניברסיטת בר אילן במקום קו 45 שאני מציע לשנות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה