סוף סוף מישהו פועל לשים סוף למיסיונריות החרדית

  • פותח הנושא TaL53
  • פורסם בתאריך

beatman

Member
לפנות לאדם זו הטרדה ?

וכאשר מפרסמים שונים מציעים לי פרסומות, או למשל מחלק ישראל היום מציע לי עיתון,
טבעונים מחלקים עלונים הקוראים לא לאכול בשר, קריאה ל"יום שני ללא בשר", פעילים ירוקים המחלקים עלונים לגבי התחממות כדור הארץ וריסוסי מטוסים שכועסים כאשר אנשים מתעלמים מהם ומכנים את המתעלמים בכינויי גנאי.
&nbsp
כל אלה גם הטרדה ?
&nbsp
 

Astroo

New member
מחלק עיתונים לא פונה אליך

הוא עומד במקום ונותן עיתונים למי שרוצה לקחת. מחלקי עלונים זה גם סוג של מטרד. כשאני הולך לתומי ברחוב, אני לא רוצה שאף אחד יפריע לי.
 

beatman

Member
אליי לפעמים פונים.

אז אתה נגד כל אלה שעלולים לפנות אלייך.
אבל זה פחות העניין כאן, האתאיסטים הלוחמניים יתרגזו אפילו אם יהיה רק שלט להנחת תפילין, יש להם בעיה פרנואידית עם קיומה של הדת.
 

lEchoesl

New member
מחלקי פליירים ומתרימים ממש לא מטרידים, והאמת היא שמטרידים

אותם. למשל, מקסימום שמחלק פלייר או מתרים [בדרך כלל זאת אישה דתיה] עושה זה צד קטן לקראתך. אם הוא שם לב שאתה לא שם עליו הוא לא ממשיך. אני לא פעם שמתי לב, אנשים עוצרים וצועקים עליהם <<לך תעבוד! מה אתה מתרים לי פה???>> וכאלה. זה טימטום כי העבודה שלהם זה להתרים או לחלק פליירים. וכול עבודה מכבדת את עובדיה, וזה לא פייר שמציקים להם.
 

SupermanZW

Well-known member
התרמה בזויה יותר מזנות

המתרים אינו מספק מוצר או שירות אך מבקש כסף, זונה מבקשת כסף תמורת שירות, לכן מתרים בזוי יותר מזונה, לכן מכיוון שזנות אינה מוכרת כעסודה למרות שהיא מספקת שירות, קל וחומר שהתרמה אינה מוכרת כעבודה כי אין בזוי יותר מלקחת כסף מבלי לספק תמורה עבורו.
 

lEchoesl

New member
אף אחד לא מכריח אותך לתרום. מי שעומד ומבקש תרומה לא

מבקש בשבילו. בדרך כלל שולחים אותו מאיזה ארגון כנל לגבי פליירים. זאת העבודה שלו לאסוף כספים. בזוי או לא שכול אחד יחליט בשבילו
 

SupermanZW

Well-known member
גם זונה לא מכריחה אף אחד לשכב איתה

ההבדל בין הזונה למתרים הוא שהזונה מספקת שירות תמורת התשלום שהיא גובה, המתרים אינו מספק שום שירות למי שנותן לו כסף, זו הסיבה שמתרים בזוי יותר מזונה.
 

lEchoesl

New member
ההשוואה שלך לזונה בזויה. מבחינתי המתרים עומד בשמש או

בגשם שעות על גבי שעות ועושה מאמץ. עבודה תמיד קשורה למאמץ והמתרים עושה מאמץ, אז מה זה משנה מה הוא מספק או לא מספק? מבחינתי הוא עובד.
ולגבי שירותים. איזה שירותים נותן ספורטאי? רקדנים ספורט שמשתתפים בתחרויות? דוגמניות ודוגמנים? אז דווקא לזונות אתה נדבק?
לצערנו הרב זונות נאלצות לתת שירותים, כי ככה בנויה החברה הגברית.
 

SupermanZW

Well-known member
לשאלות האלה חיכיתי

מאמץ אינו מגדיר עבודה, אספקת מוצר או שירות מגדירה עבודה.
ספורטאי בהחלט מספק שירות, השירות שהוא מספק הוא תרבות, מופעי ותחרויות ספורט הם תרבות והצופים משלמים כדי לצפות בהם והכסף שהם משלמים מממן את העיסוק של הספורטאים בספורט, מכיוון שתרבות היא שירות ספורטאי זו עבודה. גם ריקוד זה ספורט ולכן תרבות.
דוגמנים ודוגמניות מספקים שירות, הם עובדים עבור חברות האופנה בתצוגת בגדים כאשר הם לובשים אותם והחברות משלמות להם על כך, דוגמנות היא חלק מתעשיית הפרסום ופרסום הוא שירות.
זנות היא עבודה בזויה מכיוון שהזונה מוכרת את גופה ולכן זה לא שירות רגיל, בכך היא למעשה מוחלת על כבודה, התרמה אינה מספקת שירות כלל ולכן היא בזויה אפילו יותר מזנות מפני שהיא לא מעניקה שום תמורה לכסף.

אם תעמדי בשמש או בגשם שעות סתם כך מבלי להעניק שום שירות למה שיגיע לך כסף? כסף מגיע רק כאשר מקבלים מוצר או שירות תמורתו.
 

SupermanZW

Well-known member
לא מסכים

מתרימים נשלחים על ידי עמותות שמנהליהן מקבלים משכורות עתק שמקורו מהתרומות, פחות מ10% מהתרומות מגיעות למטרות שלשמן הפתיים מאמינים שהם תורמים. נרקומן שיכור שמקבץ נדבות מכובד יותר ממתרים כי הוא פחות לא מוכר שקרים לציבור. זה עלוב ובזוי אבל לפחות התורמים יודעים לאיזו מטרה הכסף הולך באמת.

התרמה היא תרמית.
 

beatman

Member
את זה אני לא יודע

אני תורם בעיקר לעמותות רציניות וגדולות, ולא לכל מיני גורמים לא מוכרים, במיוחד כאלה שמבקשים כרטיס אשראי בטלפון
 

SupermanZW

Well-known member
אנטישמיות היא אידיאולוגיה גזענית של שנאת יהודים

אי אפשר להכליל כל שנאה שקשורה באופן עקיף באנטישמיות.
 

beatman

Member
כל שנאה ופגיעה ביהדות וביהודים משום מהותם

היא שנאת ישראל, שמכונה בצורה המונית כיום אנטישמיות.
 

beatman

Member
עיריית הרצליה מציעה לבטל את הדו"ח

ראש עיריית הרצליה משה פדלון לח"כ מיכאל מלכיאלי( ש"ס):
&nbsp
"הדו"ח שניתן לשליח חב"ד שהניח לאנשים תפילין בסך 750- יבוטל לאחר שיוגש בקשת ערעור"
&nbsp
כמו כן, הבהיר ראש העיר שאין לעירייה עניין נגד חסידות חב"ד ויפעל בתיאום עם שליחי חב"ד להסדרת הדוכנים להנחת תפילין ברחבי העיר מבלי לפגוע בשגרת חיי התושבים
&nbsp
בעקבות הדו"ח שניתן הבוקר על ידי הפקח העירוני לשליח חב"ד שהניח הבוקר תפילין לאזרחים בעיר הרצליה, שוחח ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) עם ראש עיריית הרצליה משה פדלון, במהלכה סוכם כי שליח חב"ד שקיבל את הדו"ח, יגיש לעירייה ערעור, והדו"ח יבוטל לאלתר.
&nbsp
יחד עם זאת, הבהיר ראש העיר, שאין לו אף דבר נגד שליחי חב"ד, וישמח שיגיעו להסכמה עם העירייה על מיקום הצבת הדוכנים להנחת תפילין בעיר, בכדי שלא לפגוע בשגרת החיים של תושבי העיר.
&nbsp
חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי הודה לראש עיריית הרצליה משה פדלון, אשר קשוב לצורכי הדת ומוקיר ומעריך מאוד את פעילות חסידות חב"ד ונרתם במידית לסייע בעניין.
 
אולי כבר כתבתי את זה כאן


אני, יש לי הנאה קטנה מהמיסיונרים של חב"ד.
כשאחד מהם נפתח עלי, אני אומר לו במתק לשון:
מניין לך שאני יהודי? אתה מכיר את שושלת היוחסין שלי מצד אמי?
אני נהנה לראות את הפרצופים שלהם למשמע השאלה.
נראה שהיא לא כלולה בדיסקט ההפעלה שלהם.
 

SupermanZW

Well-known member
בהחלט משעשע, למרות שמעצם השאלה ניתן להבין שאתה יהודי

התחכמות היא מנהג שהרבה יותר נפוץ בקרב יהודים מאשר בקרב לא יהודים ולא סתם אומרים "שני יהודים שלוש דעות", גוי לא היה שואל את השאלה אלא אם בכלל היה מדבר עם החב"דניק בדוכן (וסביר יותר להניח שלא) הוא היה אומר לו "עזוב אותי, אני לא יהודי", התגובה שלך היא תגובה טיפוסית של יהודי.
 

TaL53

New member
יותר כמו נבואה שמגשימה את עצמה

עוד מימי שלום-עליכם. "שמעת את הבדיחה על הרשל'ה שהתפלפל עם הפריץ בשוק?" אוי! אני גם אוהב להתפלפל ולהתווכח, בטח זה תורשתי.
 
למעלה