משחקי הלילה והחידה היומית

OrEl74

Well-known member
מנהל
אל תהיה מצחיק

מה שאני מנסה להגיד זה שאם הלייקרס או לפחות חלק מהשחקנים (שלברון אגב ביקש שיביאו) היו מתייחסים למשחק כמו שצריך, בהחלט יתכן שמצבם של הלייקרס היה אחר.
 

Cade Foster

New member
אתה לוקח את כריס פול כדוגמה

למרות שהוא אולי השחקן הכי אנטי מנהיג בליגה (ואת זה לא אני אומר אלא הרבה מעמיתיו לשעבר) ומשליך את המקרה על ההצלחה של יוסטון (גם כן הצלחה, נראה לי שציפו מהם ליותר אחרי העונה שעברה) כקונטרה לכישלון של הלייקרס (שאפשר להסביר מאלף זוויות שונות שלא קשורות לכושיזם מהסרטון הזה, כשהמרכזית היא שפשוט מדובר בקבוצה שנבנתה עקום עם שחקנים שחתומים ברובם לשנה ולא מרגישים מחויבים בשיט לשאיפות של הלייקרס). על כל כריס פול אני אמצא לך בערך 10 דוגמאות לשחקנים שחוגגים קרוסאוברים מוצלחים "באופן מוגזם" + שחקני ספסל שמתחילים לחוש מעצמם כוכבי היפ הופ אחרי שאכטה.

אתה יכול לא לאהוב את זה אבל לשייך את זה איכשהו לרמת ההצלחה של קבוצה... תמוה בעיני.
 

rapgamer4ever

New member
היה גם כדורסל הלילה

דווין בוקר במשחק ה-WTF השנתי שלו, קלע 59 נקודות אבל חטף תבוסה מהג'אז. כמו בלא מעט מקרים, יוטה בשיאה כאשר הכדור עובר מיד ליד ומיצ'ל דוקא לא דומיננטי. סיימו עם 31 אסיסטים שרובם מהידיים של רוביו, אינגלס ופייבורס, גובר קלע 27 מתחת לסל.
&nbsp
פורטלנד השיגה ניצחון על ברוקלין במשחק שהלך לשתי הארכות. רציתי להתעכב על החלטה שערורייתית של לילארד בסוף ההארכה הראשונה, עשו עליו דאבל טים בחצי המגרש של פורטלנד ובמקום לשחרר כדור הוא בזבז זמן ועלה לזריקה הזויה מהחצי:
https://www.youtube.com/watch?v=r87XGoEVXok
תעבירו את הסרטון ל-1:40.
המצטיין במשחק היה נרקיץ'
עם 32-16, 5 אסיסטים ו-4 חסימות.
 

fatnoam

Active member
כל הכבוד ליוטה

בוקר נכנס לרבע הרביעי עם 47 נקודות, וסתם ניסה להגיע ל-60. הזכיר קצת את המשחק המביך שלו של ה-70 נקודות בשנה שעברה.
&nbsp
בכל אופן בוקר הגיע ל-59 חצי דקה לסוף, למרות ההגנה של הג׳אז (התאמצו, עשו דאבל טימס אפילו), ואז דרש את הכדור. יוטה עשו פאול על מישהו אחר שקלע עונשין, והריצו את השעון בתורם.
&nbsp
ההצגות יחיד האלה צריכות להיות חלק מהספורט, ויוטה החליטו ש-60 בוקר לא יקלע מולם. כל הכבוד. ממש מגעיל שחקן שמנסה להגיע ל-60 למרות שהקבוצה שלו במינוס 30.
 

Cade Foster

New member
אני מעריך כל דבר שקשור ליוטה

ונגעל מכל דבר שקשור לפיניקס.
 
למעלה