מצמד אוטומטי של Rekluse

a c t i v e X

New member
מקווה שלא עושה לך אאוטינג או משהו

כזה... גם ככה אם אתה מזדהה בשם ובטלפון אז אתה לא חובב אנונימיות משובע, אהה?
 
אם הוא רוכב עם ספי, ואני מבין שכן,

אזי מצא מין את מינו. שכן, אצל ספי הכידון פונה רק למקומות שעליהם רוכב נורמלי בכלל לא חושב כאופציה.
 

D a n M

New member
../images/Emo4.gif שלילי

את רשימת הדגמים שכן קיימים אפשר למצוא פה. דן
 

D a n M

New member
../images/Emo18.gif זהירות! ../images/Emo18.gif

אל תתנו לבחור להטעות אתכם! הוא נשמע תמים, אבל הוא והחבר'ה שלו קרעו לי ת'צורה ביום שישי האחרון... הראו לי בדיוק מאיפה משתין הקלאצ' (האוטומטי). וברצינות - היתה אחלה רכיבה, 4 שעות רדפתי אחריהם עד שנגמר לי האוויר ופרשתי הביתה מוקדם... מסתבר שיש לי עוד הרבה לאיפה להתקדם (במיוחד בהתחשב בעובדה שהצעיר ביותר היה מבוגר ממני בעשור). מומלץ, דן.
 

DAN TAL

New member
בגלל המשקל הגדול יותר של יחידת

המצמד האוטומטי, במיקרים מסוימים מתקבל יתרון נוסף בדמות הרגע מסוימת של המנוע כמו משקולת שמתקינים על המגנטו באופנועי מוטקרוס בעת הסבתם לאופנועי שטח\אינדורו .בכך משתפרת העברת הכח לקרקע ולכן האחיזה. יתרון זה הופך לחסרון באופנועי מוטקרוס בהם הכח המתפרץ נדרש.
 

אפי64

New member
לא לגמרי מדוייק

מה שאמרת נכון לגבי ה REV-LOCK וה EFM אך הקלץ של REKLUSE לא מוסיף כמעט שום משקל.
 

a c t i v e X

New member
סתם תהייה קלה לגבי הקלאץ' האוט'

זה לא קצת, אהממ, פינוק מוגזם? עצלנות? מיני רמאות? הרי קלאץ' והשליטה בו זה חלק מהעניין באופנוענות שטח, שימוש מושכל בקלאץ' מפתח את הרגש ומעניש את הרוכב הלא מיומן/לא מוכשר. קלאץ' אוט' לא פוגע במהות של העניין? בדומה למכוניות ספורט אמיתיות שהן ידניות, למרות שקיימים הרבה דגמי "ספורט" עם אוט' חלקי/מעבר לידני טיפטרוניק וכו', אם כי כאן זה נובע מהבדלים בביצועים שטוענים שנהג מוכשר מנצל גיר ידני טוב יותר מכל מוח אלק' של תיבה אוטו'. אין ספק שהמע' מקילה על רכיבת אנדורו בעיקר, בדומה למתלים טובים יותר, שלדה זריזה והיגוי מדוייק, אבל בדרך אחרת לחלוטין, דרך שאפשר לומר משנה את "יחסי הכוחות" בין הרוכב למכונה, הופכת רוכבים בינוניים ל"צ'מפיונים" בקלות יתרה, לפחות בהרגשה, ואולי תגרום לכך שבעתיד אופנועים סדרתיים יצוידו במנגנון כזה, ואז דורות של רוכבים לא ידעו מהו תפעול אופנוע "אמיתי"- החלקה קלה של הקלאץ' כדי למתן כח מנוע בטיפוס רצף מדרגות, לחיצת קלאץ בכניסה לסיבוב עם ברקס נעול למנוע דימום מנוע וכו'... אל תבינו לא נכון, אני מתעתד בקרוב לרכב בסלעים עם קלאץ' אוט' ע"ג WR250F של חבר (למעשה הציע לי השבוע כשהינו בחולות, אבל נמנעתי- בחול אני מעדיף 520 רגיל מאשר 250F אטו'...) מה אתם חושבים?
 

fazer_1000

New member
קלעת בול לדעתי...

לפני כמה זמן דיברתי עם פוטצי ששיבח את הקלאץ' האוט' שהורכב על קטם 250. הקלות, העייפות שנעלמת וכו' וכו'. אני בטוח שזה אפקטיבי, ואני בטוח שרוכב שמותי ישפר בהרבה את הזמנים שלי. אבל מה הרכיבה עצמה? זה למעשה קצת רמאות לא? כל היופי שברכיבה זה האתגר, הקושי, התפעול. כן כן, אני חושב שלהאבק בקלאץ' זה חלק מהענין וזה כיף, כיף מוזר- אבל כיף. ואגב אקטיב, רק תיקון קטן, לא בכל מכוניות הספורט עדיין משתמשים בידני. בפורמולה 1 כבר שנים שמשתמשים בטיפטרוניק...
 

a c t i v e X

New member
יפה. דעה אחת בעד

בנוגע למכוניות, אתב בטח צודק, הידע והעניין שלי בזה הוא דל מאוד ומצטמצם היום בעיקר ל"הניע/לא הניע". טיפטרוניק אבל לידיעתי הקלושה, הוא לא גיר אוט', הבחירה והתפעול הוא של הנהג, זה רק מנגנון נוח יותר.
 

fazer_1000

New member
גם אני לא ממש מבין בזה יותר מדי,

סתם אני במקרה יודע את העובדה הזו, אחרי שאבא שלי הראה לי הוכחות לענין. אני לא האמנתי שבפורמולה 1 לא משתמשים ב"ידני אמיתי". אגב, הקלאץ' האוטומטי הזה הוא בעצם העושה לנו מין טיפטרוניק מכאני באופנוע לא? הרי בחירת ההילוך נשארת לך רק הקלאץ' מבוטל. זה לא אוטומט כמו באוטו או קטנוע למעשה.
 
בתור מי הצליח לשבת בפרארי של שומאכר

מעונת 1997 בGALERIA FERRARI במראנלו וכמעט חטף מכות רצח מהשומר (יש תעוד מצולם !!) אני אציין שע"מ להכנס לפורמולה של מייקל אחי או כל מכונית דומה אחרת יש לפרק את ההגה,אזי מע' הילוכים עם מוטות/כבלים או כל אמצעי תמסורת אחר היה תופס שם מקום רציני.
 

DAN TAL

New member
כל מכונית המצוידת בגיר מסוג

טיפטרוניק היא למעשה מכונית עם גיר אומטי בעל שני מצבים ולכן ניתן ליבחור בין מצב אוטומטי לבין מצב טיפטרוניק שהוא למעשה פיקוד ידני על ההילוכים. ההבדל בין טיפטרוניקים שונים מבחינת התפעול הוא שבחלקם כאשר המנוע מגיע למנתק ההצתה הגיר מעלה הילוך ואם מאיטים עד למצב עצירה ,הגיר עובר למצב סרק ,כמו באלפא 156 קיו סיסטם V6 2500 בעוד שבגיר טיפטרוניק מסוג אחר ההילוכים לא עוברים להילוך הבא כאשר המנוע מגיע למנתק ההצתה.
 
../images/Emo184.gif קידמה היא לא רמאות

מה תאמרו על המתנע החשמלי? גם רמאות? יש כיף כזה להניע עם הרגלית... מה לגבי מצמד הידרולי? יותר נחמד לעצור באמצע רכיבת אינדורו אינטנסיבית כדי לקייל את המותחן? רשימת הדוגמאות ארוכה וכל ערגה לנוסטלגייה תכניס אותנו למועדון החמש (חמש שעות כדי לעבור מה שעוברים בשעתיים) אין לי ספק שבשנים הקרובות נראה בייצור סידרתי אופנועים בעלי מצמד אוטומטי, הנעת 2X2, מוסים לכל החיים המתאימים לכל מהירות... אך מה לגבי הגורם האנושי? הייתי שמח לשמוע אודות פיתוחים חדשים ומרעישים בתחום בטיחות הרוכב
 
למעלה