ממליץ בחום על צפיית בינג' בסדרה 13 סיבות.

Lhuna1

New member
עדיין לא ענית על שום שאלה

המשפט שהבאת לא מראה שום דבר ממה שכתבת על הדיעות שלי, הבנת הנקרא שלך לוקה בחסר כבד, אבל אעשה לך גם ג'סטה ואגיב כאילו היית בנאדם אמיתי ולא טרול שממציא לעצמו דמויות וסותר את עצמו במשך כל הדיון הנוכחי:
אמשיך להתדיין איתך ברצינות אם תסבירי ותנמקי היטב מדוע הציטוט שהבאת איננו משפט נכון. (שימי לב היטב: לא מה את מסיקה ממנו לגבי הדיעות שלי! כבר הוכחת ממילא שאינך יודעת להסיק מסקנות מסוג זה והמסקנות שלך סותרות את הדיעות שלי כפי שנכתבו במפורש במקומות אחרים בשרשור. הטענה של המשפט עצמו - מה לא נכון בה? כלומר האם את טוענת שכן ניתן לקבוע כמה מקרים נמנעו ועל סמך מה?)
&nbsp
 
מעבר לכך שהבנת הנקרא שלי מצוינת,

כמו, אני מניחה, של יתר קוראי הפורום, ולכן הם מבינים את המשמעות של המשפט (למשל מבחינת התשובה לשאלה אם נראה לך שכדאי להגביל את צפיית בני הנוער בה), אם באמת חשובה לך הוכחה פשוטה שהציטוט הוא לא משפט נכון, הנה אחת פשוטה:
"לא נדע לעולם האם יש ויהיו מקרים שנמנעו בזכותה" - למה שלא נדע זאת לעולם? אולי יתראיין איזה נער בתיכון ויגיד שהוא היה על סף התאבדות, אבל בזכות הסדרה הוא החליט לא להתאבד? אין שום סיבה להניח שלא נדע לעולם אם יש מקרים שנמנעו בזכותה. אולי נדע ואולי לא.
אבל עצם כתיבת המשפט הזה מראה מה את חושבת על הסדרה ועל שידורה ועל הסכנה הטמונה בה לבני נוער, ועל השאלה עד כמה חשוב למנוע את הסכנה הזאת. הורה פשוט לא היה כותב משפט כזה, אפילו אם הוא חושב שהוא נכון, כי מה שחשוב לו הוא לא להוכיח כמה ילדים מתו כתוצאה מהסדרה וכמה חיו, אלא מה שחשוב לו הוא השאלה אם הצפייה של הילד שלו בה עלולה לסכן אותו. המקרה האחד הזה מעביר את החשש הזה מהרובד התיאורטי (של אנשים שצפו בסדרה והיא נראתה להם מסוכנת לבני נוער) לרובד המעשי (של מקרה של ילד שהתאבד ובבירור הושפע מהסדרה באיזשהו אופן - ובבירור לא באופן של מניעת ההתאבדות, גם אם אין הוכחות שהוא לא היה מתאבד בלי לצפות בה...), והופך את הדיון למשהו אחר מדיון אינטלקטואלי יבש - זה דיון על החיים של הילדים שלו.

האכלתי אותך מספיק. שבת שלום.
 

Lhuna1

New member
הוכחת שוב את טרוליותך

אין שום צורך לנחש את דעותי לגבי הסדרה ולגבי למי היא מומלצת והאם יש בה סכנות - כיוון שכתבתי אותן במפורש במעלה השרשור והן שונות לחלוטין מהדברים שכתבת.
אבל שום עובדות לא יבלבלו את הטרול:
ממשיכה בהסקת מסקנות מופרכות, בדה לגיטימציה אישית, לא התנצלת על שקרייך והסתירות שלך (בהודעה אחת "עניתי לשאלות" ובהודעה שאחריה "אינני מגיבה... הרעיון שאענה לך... הזוי" לפחות תבחרי שקר אחד ותדבקי בו כמו עם הילדות הדימיוניות
), לא על הסטת הדיון לגופו של אדם כפי שהכחשת ואז הוכחת שבדיוק עשית! לא על מציצת האנרגיה - שהרי זו מטרתך מלכתחילה.
ולא ענית לעניין על אף שאלה מהשאלות ששאלתי אותך לגופו של הנושא! פשוט - כי אין לך תשובות.
&nbsp
 
עניתי לשאלות = עם שווא ב-ל

לא התעלמתי ממה שאת כותבת כי עניתי לשאלות (בשווא) שהיצגת. לא עניתי על כל השאלות, ובוודאי שלא אענה על שאלות שאת מציגה כניסיון "סחיטה". אם יש לך בעיות בהבנת הנקרא של מה שאת בעצמך כותבת, זו בעייה שלך, כאמור.
סיימתי לעזור לך.
חיים שלווים.
 
למעלה