מי משלם על הדייט?

eitantoon

New member
מי משלם ? מה השאלה?

  1. שניהם. חד משמעית. גם בדייט הראשון ! גם בשני וגם בהמשך. זה יכול להיות דאץ' או פעם אני פעם היא. אני לא מעוניין לחיות או לצאת עם בחורה שמצפה ממני לשלם.
  2. למה? כי היום לשניהם יש (או צריך להיות) כסף.
  3. גבר משלם? זה היה פעם כי לנשים לא היה כסף משלהן.
  4. מי שמושך להוצאה גדולה במיוחד, יחסית לזוג, צריך לשלם.
נשים לא תמיד מודעות לכך שגבר שיוצא לדייטים, עלול למצוא את עצמו משלם על ההזמנות, בארבע או חמש פגישות בשבוע. מאות שקלים. למה?

נשים. הוציאו את היד מהכיסים שלנו. אל "תציעו" לגבר שתשלמו חצי, כאילו שאתן עושות לו טובה..כאילו שלשלם עליכן זה תפקידו בחיים. פשוט שלמו חצי.
 

tal902

New member
קראתי תגובה שלך בהודעה אחרת מהימים האחרונים

כתבת שם שבדייט שלישי זה כבר בסדר להתחלק/להשתתף. אז למה נכנסת להלם והתעצבנת על הדייט שלך שבדייט השלישי הציע לך השתתפות עד כדי כך שאת שוקלת להפסיק איתו את הקשר בגלל זה (את כתבת). אז איך זה אצלך? דייט רביעי או דייט שלישי זה בסדר? או לפי המצב רוח שלך, איך שאת קמה בבוקר וכו' ? ואיך הגבר אמור לדעת מכל זה ומכל מה שמסתובב לך בראש ולפיו את מחליטה אם לפסול או לא בהקשר הזה? (בלי קשר שאולי הוא כבר פסל אותך בגלל שעשית פרצוף על זה)
 
אני עומד להיות בוטה, צעקני וקצת גס רוח

בימים בהם גברים ונשים נדרשים לשוויון זכויות/הזדמנויות, כאשר יש המקפידים בכתיבת כפולה של מלים, כמו אתן/ם, אשה בדייט החושבת שתשלום עבורה הינו ביטוי לתשוקה אליה, חיה ב-לה לה לנד. שהרי התשלום כחלק מטקס חיזור, הינו סימון מובהק של יחסי בעלות, ורמת הציפיות אחר כך זהה לגמרי. כמו האייל המריח ומלקק אחורי הנקבה ומצפה ל"כניעה" שלה, כך הגבר המשלם [ ולא חשוב גובה התשלום] חושב אותו הדבר!
אישית, אני תופס אתכן כנצלניות, כמקוששות ארוחות ערב או בידור אחר מגברים טיפשים, חרמנים, שחצנים ובעיקר צעירים מאוד מבלי לתת דבר, אבל דבר בתמורה, למעט שעה או שעתיים במחיצתכן, שאיננה תמיד תענוג גדול

הבחור הראה לך בצורה הטובה ביותר שאינו מצפה ליחסי תלות כלכליים, שהוא משחרר אותך מהחובה הכלכלית ל"שלם" לו עבור הכסף ש"השקיע" בך.
דרך נאותה, זה כבר בדייט הראשון לומר שאת משתתפת חצי-חצי בתשלום, ואת עומדת על כך. מהדייט הבא אפשר אם מרגישים שיש סיכוי ועתיד לקבוע "פעם אני משלם" פעם את משלמת".
 
אני גר בארה"ב וכל כך עצוב לי לראות את השוני בין הנשים

הישראליות לנשים האמריקאיות.
בארה"ב הנשים חזקות, בטוחות בעצמן, ונהנות מזוגיות הדדית - לא כזו שהגבר מגדיר אותה אלא כזו ששני הצדדים תורמים לה (לא תמיד באופן שווה, אבל עדיין שני הצדדים תורמים).

בישראל הרבה נשים חלשות ומוחלשות.. גם אם הגבר לא מזלזל בך אלא רואה אותך כשווה, את הופכת את זה ונותנת לו להרגיש כאילו את עלובה והוא זה שבא עם הכסף ומציל את המצב.
אם את מוציאה ארנק "מתוך נימוס" אז קחי אחריות על זה, ואם הגבר מבין שזה סביר שאת גם תשלמי, משום ששניכם שווים, אז אל תתלונני על הגישה המודרנית שלו. הרי את זו שהוצאת את הארנק מלכתחילה.

קחי אחריות על החיים שלך, תהיי בשליטה. תהני מדייטים, תצחקי, ואל תתחשבני. יש דרכים שונות להראות התלהבות ונכונות - חלקן כוללות מתנות והוצאות כספיות וחלקן לא. את "נדרשת" להביע התלהבות בדיוק כמו שאת מצפה מזה שאת יוצאת איתו. את לא יכולה לשבת בפסיביות ולצפות שהוא ישלם על הכל בזמן שאת מתלוננת.

אחרי הרבה דייטים, אם שניכם תראו שאתם נהנים אחד מהשניה ותרצו להמשיך את הקשר- אז יהיה מקום לדבר על מי מרוויח יותר ומי יכול להוציא יותר כדי שתהיה חלוקה הגיונית. כרגע, בהתחלה, תתעסקו בלהכיר וליהנות מהאישיות ולא מהארנק.
 
לא התכוונתי לומר שגבר לא ישלם על דייט

אלא יותר לדבר על העניין שהנשים חזקות עם ביטחון עצמי גבוה יותר מהישראליות, ולא מגדירות את הקשר הזוגי שלהן על בסיס האם הגבר דואג להן או לא. הן יכולות לדאוג לעצמן והזוגיות היא הדדית (גם בנושא סקס- זה לא ש"נותנת" לגבר אלא נותנים אחד לשני וההנאה של שני הצדדים חשובה)

הסתייגות - ארה"ב היא מדינה של 320 מיליון אנשים.. יש שונות מאוד גדולה ותרבויות שונות. זה לא שכולם מתנהגים אותו דבר, אבל מניסיוני האישי בערים הגדולות והמודרניות, יש שיוויון מגדרי ודרישות זהות משני המינים.
גם בישראל הקטנה יש שונות גדולה, אני לא מכליל שכל הנשים הישראליות מתנהגות כמו כותבת ההודעה, אבל התנהגות כזו נראית לי נפוצה הרבה יותר בישראל
 

S h a r k 1 8

New member
אשאל את זה אחרת - גבר בארה"ב יכול לא לשלם בדייט

מבלי שזה יעלה לו בהמשך הקשר?
&nbsp
 
אני לא אדבר בשם כל הגברים וכל הנשים, אבל

מהסביבות אליהן נחשפתי באופן אישי אני יכול לומר שיש יותר שיוויון, שהגבר לא נדרש לשלם. אם הוא משלם אז סבבה, אבל אישה אינטליגנטית תהיה מספיק חזקה כדי "להתמודד", להתרכז בליהנות מהדייט, ולא להתקטנן על מי משלם.
אני מתרשם שאישה אמריקאית (מודרנית ואקדמית, לא טראש מהכפרים) לא תיקח את הגבר כמובן מאליו, בניגוד ללהרגיש כאילו נוכחותה היא מתת האל וצריך לעשות הכל בשביל לרצות אותה.

אני שוב אסייג ואומר שמדובר בניסיון אישי שלי בסביבות "מתוחכמות" יחסית, לא כל ארה"ב אותו הדבר.
 

S h a r k 1 8

New member
טוב, אני מבין למה היחס של טראמפ לנשים הוא כ"כ שלילי

האוכלוסייה שהוא פונה אליה זה ה white trash. שם נשים הן עלוקות מוצצות דם כמו בישראל. כמובן שציבור הגברים במדינות האלה מזדהה עם אמירות פוגעניות כלפי נשים כי הן ראויות לזה. בחופים, לעומת זאת, זאת אופרה אחרת.
&nbsp
&nbsp
 
קשה לי להסכים ולעודד ניסוח כזה

לומר שנשים הן עלוקות מוצצות דם נשמע כאילו אתה יותר עסוק בלהיות בטראומה מאשר לנסות ולמצוא מישהי שכן מתאימה לסולם הערכים שלך.
אין לי ספק שיש בעיה בחברה הישראלית, שהפרימיטיביות עדיין שולטת, וצריך לעשות חינוך מחדש להרבה אנשים, אבל הניסוח שלך מזעזע אותי.

טראמפ מתייחס ככה לנשים בגלל שהוא הwhite trash הפרימיטיבי, לא בגלל שהנשים הן כאלה. הוא מתייחס אליהן רע לא בגלל שהן עלוקות, אלא בגלל שהוא רגיל שהכסף שלו נותן לו כל מה שהוא רוצה והוא לא רואה אדם שווה ערך מולו אלא חפץ חסר ערך שהוא יכול לקנות.
 

S h a r k 1 8

New member
חלילה להגיד שכל הנשים הן כאלה

כמובן שטראמפ הוא white trash, אבל הוא פוליטיקאי, ופוליטיקאי מדבר לקהל שלו.
אצל ה קהל שלו אלה הנורמות. נשים הן עלוקות, וכנראה להרבה גברים יש מטענים עליהן. לכן, ההתנהגות שלו משתלמת לו באופן אלקטורלי.
&nbsp
&nbsp
 
אני לא מסכים

הגברים שמצביעים לטראמפ לא מתנהגים ככה בגלל נשים, אלא בגלל החינוך הגרוע שהם קיבלו. גבר כמו טראמפ שמטריד מינית אישה עושה את זה בגלל שהוא זבל, לא בגלל שהאישה היא עלוקה.

והלוואי וטראמפ היה פוליטיקאי.. אם רק הוא היה חושב על מה שהוא עושה, המצב היה יותר טוב. הוא עובד לפי תחושות בטן ומה שהוא חושב שמגיע לאישיות הנרקסיסטית שלו. בגלל זה אפילו ה"צד שלו" לא מגבה אותו בהרבה מקרים, כמו שהיה בניסיון שלו לבטל את אובמה-קר.
 
חביבי יש לך כנראה בעיה בקריאה.. או שאתה כבר אמריקאי עצלן

אם כבר נכנסים לסטיגמות.
בחורה אחת, קמצנית ופרינססה, כתבה את ההודעה הנ"ל.
רוב גורף, כולל נשים, שללו את גישתה.
אבל למה לא, תסיק את המסקנות מהכותרת, מהפסקה הראשונה, שלא תכאב לך האצבע מללחוץ על כל התגובות בשירשור.
 
האמת שקראתי את כל התגובות בעיון

ואני בטוח במאה אחוז שיש המון נשים ישראליות שישללו את דעותיה של הפרינססה.. אבל עדיין יש אוכלוסיה מאוד גדולה של נשים בישראל עם דעות פרימיטיביות כמו של כותבת ההודעה, היא ממש לא היחידה.
לא ביססתי את מה שכתבתי על סמך הודעה אחת, אבל תודה על הזלזול באינטליגנציה שלי
 
אל תשאלי מה קרה לי

אחרי חודש פחות או יותר של היכרות והחלטה על זוגיות עם מישהו, הוא מחליט שלא ילך כי הוא שילם את כל הדייטים ולא הצעתי בחודש המסכן הזה להתחלק. (אבל לא ספר כל פעם את הנסיעות של יותר מ 60 ק"מ כל כיוון שעשיתי אליו, שהזמנתי להופעה של אירוסמית' על חשבוני לשנינו (נשים בצד את זה שזה כבר לא ייצא לפועל))... ובכלל מה זה כל ההתחשבנות הזו?!
יותר מאשר מעצבן שהוא מתחיל להתחשבן איתך זה שהוא עוד שומר את זה בבטן ואז פתאום אחרי שבוע זורק את זה לאוויר ומחליט לחתוך במקום לדבר על דברים שמפריעים...
 
הבעיה היא לא לשלם. יש פשוט (א)נשים שיש להן בעיה עם נתינה

לגבר הממוצע אין בעיה לשלם עליכן הוא ישמח לעשות בשבילך גם הרבה יותר
אבל אם אתה מרגיש שיש לך עסק עם בנאדם שלא יודע לתת מעצמו זה מוריד.
תחשבי כל פגישה מה לעשות כדי שיבין שהוא מיוחד בעינייך ותראי איך הוא מסכים לשלם עליך כל החיים. יש קלישאה שרק נשים צריכות חיזור, זה לא נכון גם גברים אוהבים להרגיש מיוחדים
 
למעלה